Het Kasteel
woensdag 18 maart 2009 om 19:49
Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!
**snuft**
9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.
**fluit om de butler**
Schiet eens op met die koffers, Joh!
Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!
Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
donderdag 14 mei 2009 om 20:10
Grinnik wat een stijve kaken hier zeg .
Ik heb me lens gegeten aan pepermuntjes en geen opmerkingen gehad.
Cursus was verder wel leuk, maar wel vreselijk onhandig qua tijdstip dus morgen ondanks vrij toch (thuis) werken. *probeert stress uit te bannen*
Beterschap voor Mops Mims, en sterkte met logeren bij je ouders.
Tila strijken tijdens songfestival das best te doen toch
Ik heb me lens gegeten aan pepermuntjes en geen opmerkingen gehad.
Cursus was verder wel leuk, maar wel vreselijk onhandig qua tijdstip dus morgen ondanks vrij toch (thuis) werken. *probeert stress uit te bannen*
Beterschap voor Mops Mims, en sterkte met logeren bij je ouders.
Tila strijken tijdens songfestival das best te doen toch
donderdag 14 mei 2009 om 22:22
vrijdag 15 mei 2009 om 13:56
Het is op zaterdag! Dot logeert dan mogelijk bij mijn mama om mij in staat te stellen paar dagen met GG mee te vliegen naar Rome (Hij congres, ik leuk doen), maar mijn mama moet zaterdag overdag iets wat Dotloos moet, dus vandaar. Of het allemaal echt doorgaat moet ik nog even berekenen, want het moet wel precies goed gaan met data, beschikbare vluchten/miles en o ja, iets met werk
etc, maar o man, als het zomaar eens zou lukken! Zou wel heel gaaf zijn
He, je bent op de tjet!
etc, maar o man, als het zomaar eens zou lukken! Zou wel heel gaaf zijn
He, je bent op de tjet!
vrijdag 15 mei 2009 om 14:07
wat goed! Kasteelforumoppasbemiddeling!
Heb net op geheel dieronvriendelijke manier een hele batterij mieren uitgeroeid. Die hadden we al wel binnen (gek he, met die kruimelende kinderen), maar kwamen nu met al hun vriendjes op het maatbekertje van Joms antibiotica af. Dat vonden ze kennelijk net zo lekker als Jom. Maar aangezien ik niet verantwoordelijk wil zien voor antibioticaresistente mieren danwel bacterien, èn ik niet kan garanderen dat ze hun kuur afmaken heb ik ze maar om zeep geholpen.
Was goor. Ik denk dat het er wel 100 waren, in kolonne van de tuindeur naar - en op - het aanrecht. Ieuw!
Heb net op geheel dieronvriendelijke manier een hele batterij mieren uitgeroeid. Die hadden we al wel binnen (gek he, met die kruimelende kinderen), maar kwamen nu met al hun vriendjes op het maatbekertje van Joms antibiotica af. Dat vonden ze kennelijk net zo lekker als Jom. Maar aangezien ik niet verantwoordelijk wil zien voor antibioticaresistente mieren danwel bacterien, èn ik niet kan garanderen dat ze hun kuur afmaken heb ik ze maar om zeep geholpen.
Was goor. Ik denk dat het er wel 100 waren, in kolonne van de tuindeur naar - en op - het aanrecht. Ieuw!
vrijdag 15 mei 2009 om 14:16
Suup voor alle oppaspraktijken.
Kwam er vorige week achter toen Kjong en chip hier waren dat ik tegenwoordig voor een vrijgezel zonder kinderen best kindvriendelijk ben. Kinderstoel, extra luier, luierdoekjes en zelfs een fles (waar die laatste vandaan.... komt geen idee, maar het zal.
Bah mieren.
Ik ga mijn spullen eens bij elkaar rapen. moet nog wat werk afmaken dus heb bedacht mezelf een eerste klaskaartje cadeau te geven, kan ik de laptop tenminste gebruiken.
.
Kwam er vorige week achter toen Kjong en chip hier waren dat ik tegenwoordig voor een vrijgezel zonder kinderen best kindvriendelijk ben. Kinderstoel, extra luier, luierdoekjes en zelfs een fles (waar die laatste vandaan.... komt geen idee, maar het zal.
Bah mieren.
Ik ga mijn spullen eens bij elkaar rapen. moet nog wat werk afmaken dus heb bedacht mezelf een eerste klaskaartje cadeau te geven, kan ik de laptop tenminste gebruiken.
.
vrijdag 15 mei 2009 om 15:44
Die laatste is waarschijnlijk door een bezoekende moeder vergeten Jij bent hardstikke kindvriendelijk. Allemaal bambi-speelgoed, uitgestald in een prachtig kastje, zo voor het grijpen!
Was net zo druk aan het werken dat ik bijna vergat om MK op te halen Net op tijd Jom uit bed gevist en op het schoolplein beland
Was net zo druk aan het werken dat ik bijna vergat om MK op te halen Net op tijd Jom uit bed gevist en op het schoolplein beland
vrijdag 15 mei 2009 om 22:33
Lief en ik zijn super samen: een huischhoudelijcke lean mean machine: Sinds 20.00 vanavond hebben we:
- boodschappen gedaan
- de afwas
- gestofzuigd
was gevouwen
en nu zijn we estafette bezig met mount-ever-iron. om het half uur wisselen
En ik ben de hapjes voor morgen aan het plannen.
Hert gaat lukken, het huis feestje-klaar krijgen morgen
(ik zag het wat somber in, vandaag )
- boodschappen gedaan
- de afwas
- gestofzuigd
was gevouwen
en nu zijn we estafette bezig met mount-ever-iron. om het half uur wisselen
En ik ben de hapjes voor morgen aan het plannen.
Hert gaat lukken, het huis feestje-klaar krijgen morgen
(ik zag het wat somber in, vandaag )