Het Kasteel
woensdag 18 maart 2009 om 19:49
Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!
**snuft**
9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.
**fluit om de butler**
Schiet eens op met die koffers, Joh!
Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!
Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
dinsdag 12 mei 2009 om 10:50
dinsdag 12 mei 2009 om 12:44
Jom is thuis! Hij ligt heerlijk te pitten, in z'n eigen bedje, waar hij hoort Heeft een scheepslading AB gekregen, dat wel, maar ziekenhuis snapte ook wel dat ze Jom met goed fatsoen niet daar konden houden, aangezien het eerst wat ie vanmorgen deed toen ie eindelijk z'n bed uit mocht nadat z'n laatste zak AB in hem was leeggelopen, rennen, fietsen, lachen, tikkertje en verstoppertje spelen was
En wat is het toch een wereldjoch... heeft heel goed geslapen, ondanks middernachtelijke krijssessie van anderhalf uur van het andere kindje op de zaal, liet het infuusgebeuren zich ook redelijk braaf welgevallen, dus ik heb zowaar ook een paar uur geslapen...
De bloedkweken e.d. waren nog niet terug, maar omdat ie zo goed reageerde op de ab is het dus een bacteriele infectie. Over 3 weken terug komen op controle, maar verder mag ie zelfs morgen naar de creche, als ie daar zin in heeft. Geloof van wel
En wat is het toch een wereldjoch... heeft heel goed geslapen, ondanks middernachtelijke krijssessie van anderhalf uur van het andere kindje op de zaal, liet het infuusgebeuren zich ook redelijk braaf welgevallen, dus ik heb zowaar ook een paar uur geslapen...
De bloedkweken e.d. waren nog niet terug, maar omdat ie zo goed reageerde op de ab is het dus een bacteriele infectie. Over 3 weken terug komen op controle, maar verder mag ie zelfs morgen naar de creche, als ie daar zin in heeft. Geloof van wel
dinsdag 12 mei 2009 om 14:39
Ochhemel, gelukkig zijn jullie weer thuis, wat naar! En zielig! En engstresseng ook, gedverdemme. Er mag NOOIT NIKS zijn met kleine kindjes, dat is echt niet de bedoeling en veel te zielig. ~mikt verlaat maar daarom niet minder gemeend de armen stevig om Tila en Jom en wiegt het geheel zachtjes in slaap~
dinsdag 12 mei 2009 om 14:40
dinsdag 12 mei 2009 om 15:58
dinsdag 12 mei 2009 om 19:59
Het lastige is dat collega met exact hetzelfde zit. En we hebben het zo druk dat er geen tijd is om het allemaal te bespreken en te zoeken naar oplossingen.
Nah ja komt allemaal wel goed.
:hug voor jou ook Tila, volgens mij kunnen we allemaal wel een groupshug gebruiken toch?
*gaat met armen wijd open staan*.....
Nah ja komt allemaal wel goed.
:hug voor jou ook Tila, volgens mij kunnen we allemaal wel een groupshug gebruiken toch?
*gaat met armen wijd open staan*.....
dinsdag 12 mei 2009 om 20:27
hej tilalia... kwam ff gluren hoe t met jom afgelopen was (na feestje N zaterdag jeweetwel) Poehee 24 uur ziekenhuis had ik niet verwacht....fijn dat je um weer thuis hebt!! enneh... beterschap!!
grtz bijtje
ps:sticker zit op fiets!!!
grtz bijtje
ps:sticker zit op fiets!!!
anoniem_52938 wijzigde dit bericht op 12-05-2009 20:27
Reden: type"o"
Reden: type"o"
% gewijzigd
dinsdag 12 mei 2009 om 22:03
dinsdag 12 mei 2009 om 22:11
Jom gaat goed en slaapt heerlijk zelfs zonder paraceatmol, want die was LIef vergeten... en ik kom ook weer een beetje bij. Rust in de tent, beetje mensen bellen (waaronder mijn ouders want mijn vader kreeg vandaag z'n tweede nieuwe oog, heeft na jaren van bar slecht zien opeens een bril van -1, -2, zoiets raar hoor)
**geeft tijgerbalsem aan Darly**
MK heeft vandaag op school boksles gehad met gym, met echte bokshandschoenen ze vond het enig, maar ik vind het wel een beetje raar om kleuters te leren boksen...
Iemand een wijntje?
Hai fussie! Dank voor sterkte enzo!
**geeft tijgerbalsem aan Darly**
MK heeft vandaag op school boksles gehad met gym, met echte bokshandschoenen ze vond het enig, maar ik vind het wel een beetje raar om kleuters te leren boksen...
Iemand een wijntje?
Hai fussie! Dank voor sterkte enzo!