Net terug van eerste date

02-02-2009 02:22 908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik schrijf niet zo heel erg vaak, lees eigenlijk voornamelijk mee (vraag me niet waarom)...

Gezien het tijdstip kan ik echt niemand bellen nu, maar ik wil zooo graag kwijt dat ik net terug ben van mijn eerste date met een man... Dus daarom maar even een topic.

Heb via internet iemand leren kennen, leuke gesprekken mee gevoerd, veel gemeenschappelijke dingen ontdekt. Uiteindelijk toch maar afgesproken (na een paar maanden). Ik was echt super zenuwachtig, maar wat viel het mee! Echt, ik heb een super leuke avond gehad. Geen ongemakkelijke stiltes o.i.d., gelachen, serieus gepraat. Ben, serieus, pas net thuis.

Er is niets gebeurd ofzo. Maar toch... Moest echt even uitten dat het leuk was! .

Geen idee wat ik met dit topic wil hoor, maar in ieder geval bedankt voor het lezen
Hallo meiden,

Even update hier.

Ik rommel nog steeds wat met vriendje al weet ik dat hij het niet is, hij is lief maar ik heb geen vlinders.

Ik wil toch graag dat misselijkmakend gek van verlangen, buikpijn gevoel hebben en dat krijg ik niet bij deze.

Het is zo dubbel omdat deze man wel superlief is en alles gaat zoals het zou moeten gaan, maar ik ben niet verliefd!!

Nou ja, verstand zegt, doe nou maar, gevoel zegt, nee niks voor jou.. Ik moet er echt mee stoppen.

het is echt zoals Ramse Shaffy zingt:

"De Een Wil De Ander"

"Zie je niets aan me" vroeg een vrouw aan d'r man

En de man zei: "Nee, wat is er dan"

En de vrouw zei toen: "Zie je dan niet, hoe je me de keel uithangt, Piet"

En toen was het gebeurd en toen was de boot aan

En toen zijn ze maar uit elkaar gegaan

"Ik zie er iets in", dacht een man van een vrouw

En de man zei toen: "Ik hou van jou"

En de vrouw dacht: "o j" en viel voor de bijl

Het eind van het liedje had niet zo veel stijl

De wekker liep af de morgen brak aan

En toen was-ie er al stiekem vandoor gegaan

refr.:

De ene wil een ander, maar die ander wil die ene niet

De ander wil een ander, maar die ene heeft verdriet

Zo ging het en zo gaat het en zo gaat het altijd aan

En zo gaat het altijd aan

En zo zal het eeuwig gaan

"Hij is hoogst interessant", dacht een vrouw van een man

"Want hij zwijgt zo mystiek, daar hou ik van"

Maar na een tijd toen zei hij 's wat

Toen bleek dat hij niets te zeggen had

Weer nul op rekest, zij ging weer op pad

Op zoek naar een man met meer woordenschat

"Ach eindelijk dan", dacht een man van een vrouw

"Deze blijft mij zeker trouw"

Ze leek zo solide met hoed en met host (?)

Maar na een tijd brak het beest in haar los

Ze scharrelde hier en ze scharrelde daar

Ook deze twee bleven niet bij elkaar

refr.

Zij kusten elkaar een man en een vrouw

En de man zei: "Ans, ik hou van jou"

Maar zij heette Els, de vergissing was groot

En Els was heel boos en de liefde was dood

Bij onweer en bliksem en wenende maan

Is hij toen maar naar Ans gegaan

Zij minden elkaar een man en een vrouw

En de vrouw zei: "Schatje, wat doe je nou"

De man zei: "Lieverd, ik doe niets"

"Precies", zei de vrouw en liep weg o
Wie het laatst lacht................. heeft de grap niet begrepen.
Gioia, nu ben je dus wél zijn minnares he...

en vind je het niet een naar idee dat hij terwijl hij getrouwd was gewoon besloot te gaan daten met anderen?
Ja, als je het heel nuchter bekijkt ben ik op dit moment zijn minnares, daar heb je gelijk in. En nee, ik vind het geen naar idee, ik weet wat er speelt bij hem (overigens natuurlijk alleen zijn kant, dat wel). En ergens kan ik het ook nog wel begrijpen, heb ooit zelf in een totaal verziekte relatie gezeten en heb me toen ook in de armen van een ander gestort. Dat was toen overigens voor mij wel dè eyeopener dat het met die relatie echt niet goed zat.
Ik lees hier af en toe mee en val effe zo binnen maar er brandt echt een vraag op mijn lippen...Gioia waar heb je deze man ontmoet, via een datingsite of gewoon in het wild zeg maar?

Het verbaast mij soms heel erg om te lezen dat daten als een soort tijdsverdrijf gezien wordt. Gioia jij had soms wel paar dates per week? Zijn jullie er wel serieus in, dus echt op zoek naar een relatie of is het soms puur voor de fun?

Ben ik gewoon even benieuwd naar.
Hoi Erykah,

Ja, deze man heb ik ook via een datingsite ontmoet......en nee, een getrouwde man zou daar niet op moeten staan.

Wat betreft het daten, ik ben er in het begin heel serieus mee begonnen en iedere keer was ik dan ook teleurgesteld als een date nergens op uit liep. Na een poosje besloot ik er wat neutraler in te stappen, gewoon leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en ik moet zeggen dat ik er zelfs een paar lieve vrienden aan over heb gehouden. Op zoek naar een relatie... hmmm.......natuurlijk wil ik niet meer alleen zijn, maar mijn insteek was meer van ik zie wel......... Niet puur voor fun, daar is mijn tijd te kostbaar voor, moest wel met iemand zijn die ik beter wilde leren kennen.

Inmiddels ben ik niet meer actief op de datingsite trouwens.
Nee dat is op zijn minst erg vreemd dat een getrouwde man op datingsite staat, zoals je zelf al zegt. En nu nog steeds twijfelt over wel of niet scheiden, dat begrijp ik dan niet. Waarom stond hij op die site...afleiding en/of aandacht? Moeilijke situatie want nu ben jij knetterverliefd (en hij ook neem ik aan)..dat is op zijn minst heel erg k u t! Sterkte!

Je verhaal over dat daten herken ik wel....ik heb zelf ook genoeg gedate via datingsites en elke keer is het niks of een teleurstelling Ik ben er mee gekapt, het is gewoon niets voor mij. Ik begrijp wel dat je er neutraler in bent gaan staan, alleen maar goed. En fijn dat je er leuke contacten aan over heb gehouden.
hij is net weg en god, wat mis ik hem al weer! Lang gepraat over alles, ook dat ik met deze situatie worstel.. hij dus ook, we waren bijna allebei in tranen. Als er geen kinderen waren was hij allang gescheiden. Hij is bang voor wat het met hen doet en ook zijn familie, hij komt uit een andere cultuur. Hij wil wel maar durft ook weer niet... en wil wel... en weet het allemaal ook niet meer. Tegelijkertijd sprak hij erover hoe het zou gaan als wij samen verder gingen. Hij is 1 van de weinige mannen bij wie ik de muur om mijn hart durf te laten vallen. Het is zo moeilijk, ik hou nu al van deze getrouwde man. En hij van mij...
Ooh Ooh...Gioia....ik voel hier het verwateren (laten vallen van je grenzen) van de 1 juni datum...

Gaat niet lukken he om hem los te laten?
Ik vind het zo moeilijk Lunax, hij zit continu in mijn hoofd. Ik weet dat ik verstandig moet zijn, maar de gedachte alleen al doet me al zo veel verdriet....
Hoi, ik zat dit topic even te lezen. Wil gewoon even kwijt aan Gioia dat je moet beseffen waar je mee bezig bent. Je begint iets met iemand die getrouwd is en kinderen heeft. Ik ben de vrouw aan de andere kant geweest (de getrouwde vrouw dus...) en je zou eens moeten voelen wat een verdriet het is als je man buiten de deur eet.

Laat hem mans genoeg zijn om eerst zijn huwelijk te beeindigen en daarna pas iets te beginnen met een ander.

Dat zijn huwelijk nu al niks meer is etc etc etc, dat is zijn probleem. Dit is gewoon niet goed! als jij met hem kapt ben je misschien een paar weken, op z'n ergst maanden, van de kaart en ga je weer verder. Een huwelijk dat wordt beeindigd heel veel meer impact, er zijn namelijk ook kinderen in het spel. En als er dan ook nog "een minares" in het spel blijkt te zijn is dat voor deze vrouw zo erg en verdrietig dat ik me niet kan voorstellen dat je hier met een schoon geweten mee blijft doorgaan.

Nogmaals sorry, mijn mening is gevormd door mijn eigen ervaringen en de pijn die je als vrouw doormaakt als je zo belazerd wordt wens je geen mens toe. Bovendien wordt je volgens mij door zo'n vent aan het lijntje gehouden waar je bij staat.
Hangmat, ik weet het....... als ik daar niet mee bezig zou zijn zou ik me er vast veel makkelijker bij voelen. Ik maak me er niet vanaf door te zeggen dat hij degene is die zijn vrouw bedriegt want ik werk er, nu ik het weet, aan mee. En dat maakt het voor mij extra ingewikkeld.

Als ik niks voor hem was gaan voelen zou het veel makkelijker zijn geweest ermee te stoppen en tegelijkertijd weet ik dat dit zo niet kan. Ik ben ook ooit de andere vrouw geweest, mijn ex bedonderde mij en ik weet nog hoeveel pijn me dat deed. Ik heb me toen voorgenomen nooit de andere vrouw te worden, maar dit is me overkomen en geloof me.... ik worstel ermee!
Ik kan me je gevoel helemaal voorstellen hoor Gioa. Ook ik ben weleens tot over mijn oren verliefd geweest op een getrouwde man. En ook ik weet hoe moeilijk het is om je grenzen te bewaken. Maar probeer wel lief te zijn voor jezelf. Wat je nu doet is namelijk niet lief. En dan heb ik het alleen nog maar over jezelf. Wat hij zijn gezin al dan niet aandoet is toch echt wel zijn verantwoording.

Maar probeer ook te onhouden dat 'als' hij al voor jou zou kiezen en helemaal voor je zou gaan, dat jullie relatie al is gebaseerd op een leugen. Hij heeft namelijk in 1e instantie voor je verzwegen dat hij getrouwd is (en kinderen heeft..dat is eigenlijk nog erger). Wil je echt een relatie die daarop gebaseerd is? En denk je dan ook dat jij hem volledig zult vertrouwen? Zal niet altijd dat stemmetje achterin je hoofd aan je blijven knagen?

Het is overigens absoluut niet mijn bedoelding om hier de moraalridder uit te hangen hoor. Wat ik zeg, ik weet echt hoe je je voelt (helaas ook uit ervaring, welliswaar met een man zonder kinderen maar toch). Uiteindelijk heb ik ervoor gekozen om lief te zijn voor mezelf. En dus te stoppen met hem. Maar dat was pas NAdat ik heel veel van mijn eigen grenzen had overschreden. En een jaar van mijn leven weg...
Hallo Goia,

Ook ik wil je verliefdheid niet de grond in duwen, maar zou het niet kunnen dat deze meneer je gewoon een beetje voor de gek houdt met zijn huwelijk die niet werkt? Ik bedoel, je weet dat dat een van de meestgebruikte smoes is die mannen, die hun vrouw bedriegen, aan hun minnares ophangen.

En dan kan ie mooi bijna in tranen zijn etc, maar het is gewoon een grote toneelstuk.

Daarnaast snap ik dat je veel verdriet zult hebben als je hem niet meer ziet of spreekt, maar je wilt toch niet second best zijn? Van zijn vrouw, dat blijft voorlopig of voor altijd de nummer 1 in zijn leven. Jij bent maar een bijgerechtje, niets meer en niets minder. In iedergeval, niet totdat hij van zijn vrouw zal scheiden en met jou wil verder gaan.

Dus pak je zelf op, zie jezelf niet als slachtoffer (dit is me overkomen) maar voel je verantwoordelijk voor je eigen handelen. Het is geen kwestie van kunnen, het is een kwestie van willen!

Succes!
Al het hele weekend pieker ik erover........lees deze berichten steeds weer en loop met een steen in mijn maag. Als hij stoer genoeg was om contact met me te zoeken en wat met me te beginnen moet hij ook stoer genoeg zijn om beslissingen te nemen.

Komend weekend gaat hij een lang weekend weg met zijn gezin, niet omdat hij dat wil maar omdat de kinderen dat verdiend hebben....tjezus, wat een bullshit eigenlijk! En waarschijnlijk gaat hij ook op vakantie, tuurlijk, als je huwelijk op klappen staat ga je gezellig een paar weken weg.

En ik.......ik ben zo aan vakantie toe, ben jaren niet weggeweest. Goed voornemen van mij in januari was om dit jaar met de man van mijn dromen op vakantie te gaan, wie dat dan ook mocht worden... Getverdegetverdegetver!!!!
Gioia, ik snap dat als je verliefd bent alleen de mooie dingen ziet hoor... maar als je goed nadenkt weet je toch ook wel dat het niet helemaal klopt he. En dat het zinnetje 'voor de kinderen' wel heel vaak gebruikt wordt. Wil jij minnares zijn totdat de kinderen volwassen zijn? (en het dan nog steeds niet leuk is als je ouders uit elkaar gaan en vader in no time een ander vriendinnetje blijkt te hebben)
nee.......dat wil ik dus niet, wil niet iemands bijvrouw zijn... ik wil een man die voor mìj gaat en voor mij alleen
Wat *$ja8'*@) voor je deze situatie! Dat hij op vakantie gaat 'voor de kinderen' is niet best. Alsof die kinderen geen spanning voelen! Grote onzin, als hij echt wilde kappen met zijn vrouw zou hij dat niet doen, dat zou hij niet op kunnen brengen.

Volgens mij heb je de beslissing voor al genomen, ajb Gioia, handel er ook naar! Kies voor jezelf!

En ga lekker alleen op vakantie, laat het niet van iemand anders afhangen. Genoeg singlevakanties en die zijn echt héél leuk, ik spreek uit ervaring. Boek een vakantie, ga er lekker op uit!
Ik zit hier eigenlijk gewoon steeds bozer te worden.... wat denkt hij eigenlijk wel! Hij leeft lekker zijn leven, met of zonder slecht huwelijk en ik zit hier nu dus in mijn eentje! Tuurlijk ga ik uit, weet iedereen dat ik een vriendje heb maar ben dus altijd alleen, op een enkele dag na.

En los daarvan, wat me ook kwaad maakt zijn al die gebonden eikels op rp, die denken dat ze een beetje rond kunnen neuken, hij is niet de eerste die gebonden bleek te zijn!

En nu gaat Gioia een man bellen die ze een paar weken geleden in het wild is tegengekomen en die heel graag wil afspreken..... zo doet Gioia dat!!!!
Boos is goed! Het verhaal waar je nu mee kwam over een weekendje weg en zijn vakantie zijn echt echt echt de standaard verhalen van een man die er een neukertje (sorry voor het woord) naast houdt.

En good for you! Gewoon afleiding zoeken bij leuke andere man. Afleiding is de beste manier van loslaten is mijn ervaring.

You Go Girl!!

Enne..hou op ons op de hoogte van man in het wild (en natuurlijk de reactie van het getrouwde exemplaar)
You go girl!!

haha..dolphin..precies tegelijk...en precies hetzelfde
Hoe is het eigenlijk met jouw date voor de 20e? Gaat die nog door? Heb je date meneer nog gesproken?
@Lunax: we denken er hetzelfde over
fuckerdefuck, hij neemt niet op............maar wedden dat hij straks terugbelt!
Oh ja, mijn date.......... De date staat volgens mij nog steeds. Niks meer gehoord na zijn laatste sms ("oh ja, ik moest je nog antwoorden, de 20ste kan ik"). Ik heb ook niks meer laten horen en laat het er nu op aan komen.

Maarrrrrrr, ik mail sinds vorige week met een leuke kerel. Tot nu toe werd ik niet warm van mailcontact of foto's oid, eerst maar eens in real life zien, maar dat is deze keer anders. Geen idee waarom (het is lente, laat ik het daar op houden). Komende week gaan we afspreken, moeten alleen nog een dag plannen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven