Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Hhahah de pinupfotos van je sexy hamster ook pleite Wat errruuuggg!

Morgen heb ik nog geen plannen! We doen wel even contacten met elkaar
OK doen we!

Ik ga gauw weer verder! Fijne avond allemaal!
Goed laptop oplappen appel :p
Hooi!
Hooi = gedroogd gras

Keuken en de plee zijn geschilderd.. Erg leuk geworden. Morgen komen de nieuwe keukenkastjes aan de muur.

Zit er aan te denken om de bruine kleur in mijn woonkamer wat tinten lichter (zandkleurtje) te maken.. Vriendin verklaarde mij voor gek Je woont er nog niet eens een jaar .. ja dus ?
Ik ben terug van de borrel...was supergezellig! Ik had nog sjans met een erg leuke vent...maar vertrekt binnenkort naar buitenland. Heb ik weer! Maar hij is errrrug leuk!! Zuuuucht.....
Erykah wat let je ... ga je toch gezellig met hem mee naar het buitenland ?

Dan komen we gezellig een weekje langs met zn allen
Goede ideeën heb jij zeg Vleer!

Nou Erykah....aanpappen met die handel! Wij willen wel een leuk snoepreisje!

Pop Hoe is het met jou? Leuk weekend voor de boeg? Fietstochtje?

Appel is je laptop weer up and running?

Ik was gisteravond gezellig met vriendinnen borrelen in mijn dorp. Erg gezellig.....Maar helaas nu al weer een uur wakker!! Ik ga maar eens wat eten en dan poging 2 wagen met uitslapen!!
Goedemorgen,

Alles oké met iedereen? Effe een vraagje hoor...Heb ik iets gemist, of heeft Xenia aangekondigd dat ze niet meer op het Singlestopic meedoet?
TP : Xenia heeft vorige week ofzo gemeld dat ze minder zou schrijven hier. Ze wilde het even op een lager pitje zetten.
Ik ben ook veel te vroeg wakker , morgen maar nieuwe kans op uitslapen. Ach wat klets ik toch , kan nog tot 1 juni uitslapen elke ochtend
Oke Thanx Vleer, vandaar! Dacht al dat ik iets gemist had, wel jammer, vond haar bijdrage altijd wel waardevol..
Zo ik ben nu net weer 10 minuutjes wakker Was een goede set om eerst even wat te eten en weer te gaan slapen!

Hoe is het hier????
TP : vond ik ook .. hoop dat ze binnenkort weer lekker volledig mee gaat schrijven.
Goedemorgen! Ik was ook al eerder wakker, maar ben daarna weer in slaap gevallen.

Gisteravond geborreld, terrasman niet gezien, maar het was dan ook erg regenachtig.

Heb nog erg weinig plannen vandaag, de zon schijnt, misschien aan het eind van de middag nog even naar de markt voor fruit ofzo.

Heb ik vorige week ook gedaan: score: 1 overheerlijke ananas voor 1 euro 50 en 2 mango's voor 1 euro. De mango's waren in de aanbieding: 6 voor 1 euro, maar wat moet ik nou met 6 mango's?
Hoi allemaal,

Ik zwaai even en wens jullie een fijn weekend !

x
Pop. wanneer er fruit e.d in de aanbieding is dan koop ik er wel meerdere(bv zak appels) en geef ik de helft aan een vriendin. Zij koopt bv de week erop een zak peren en geeft daar dan weer de helft van aan mij.
Hi Miranda

Halloooooo allemaal!

Hoe is het met iedereen? Heb snel even bijgelezen en wil met name Indi even een dikke knuf geven! Wat een kutnieuws zeg! Hoop niet dat t je weekend verpest!

Ik heb ook een limegroene keuken, Vleer. Vind t nog steeds heel mooi en de kleur is heel gemakkelijk te combineren. Plaats je wee even een foto van de kastjes straks? ben benieuwd!

TP; haha keukenprinses! lief dat je naar mij vraagt..met de liefde alles prima zo te lezen, ben blij voor je!

Erykah: hoe lang blijft ie weg dan? nrs. uitgewisseld?

Even egopostje nu: ben di. naar huisarts geweest, heb wat kalmerends gekregen (hij vond me ook wel erg hyper...), geen zware middelen hoor, maar wel paar dagen erg beroerd geweest en hondsmoe. Na info bij mijn verzekeraar een pyschologenpraktijk gebeld, tel. intake gehad en nu op een wachtlijst van 2-3 weken. Ben zo blij dat ik de stap (eindelijk) genomen heb!

Verder gaat het wel goed hoor, ben alleen heel erg moe. Afgelopen woensdag naar verjaardag vriend geweest (heb ex-beste vriendin dus af moeten bellen, maar de afspraak was al onder voorbehoud), was heel gezellig, van 5 tot 11 op zijn dakterras gezeten met leuke club mensen. Voor rest niet zoveel gedaan deze week, behalve hard werken want collega had vakantie. Twee x op punt gestaan, vanwege misselijkheid, om naar huis te gaan, maar toch maar doorgezet.

Hier ook zonnetje gelukkig! zit nog even te broeden op wat ik zal gaan doen..klussen/opruimen/schoonmaken of iemand bellen..
Hai Miranda! how are you????
Hoi Vleer !

En veel sterkte Xen !

Verder: ik ben momenteel de draad een beetje kwijt op het topic en heb er ook minder tijd voor. Heb niet bij kunnen lezen na m'n reis en over 2 weken ben ik weer 1,5 week weg. Sorry daarvoor, maar ik blijf me af en toe wel melden.
Goed hoor Xen, lekker busy, straks tenniscompetitie, het is mooi weer gelukkig. Doe jij wel rustig aan ??? Als je moe bent laat je dat schoonmaken toch ff zitten?

Ohww qua mannennieuws: GL/zonmaansterren is weer in de lucht en had gebeld tijdens mijn reis, op voicemaill uitgenodigd voor etentje en later belde hij dat hij voor m'n huis stond en wel zou wachten. Maarja, ik was er dus niet....

Heb hem later teruggebeld, was gezellig en deze week nog paar keer gesproken maar (nog) geen nieuwe date. Ik reageer leuk en laat merken dat ik hem graag wil zien, maar laat het afspreken echt aan hem over.....
Hey Xen... we hadden t al over je

Leuk dat je je weer laat zien !

Goed van je dat je die stap hebt gezet naar de psych.

Ik gebruik af en toe oxazepam wanneer ik mij heel erg hyper voel ,erg fijn spul. Vaak is een half tabletje daarvan al genoeg om tot mijzelf en vooral tot rust te komen.
Oh er hangt dus wel wat in de lucht met GLZSM! eindelijk dan he..denk dat t goed is geweest dat je hem die ruimte hebt gegeven en nu ook niet al te happig bent. Ben benieuwd hoe dit zich verder gaat ontwikkelen!

vleer, ik heb propranolol, wordt veel gebruikt bij examens enzo. Ik zei tegen ha dat ik eerst even wat pilletjes wilde en nog niet 'klaar'was voor de pscyh, maar toen ik vertelde dat ik met mn moeder gebroken had, was hij heel kordaat en sommeerde mij bijna meteen een psych te bellen ('want zoiets doe je niet zomaar')
Xen knap dat je de stap hebt gezet naar de huisarts voor doorverwijzing! Ook super dat je er zelf ook zo'n goed gevoel over hebt. Heb je zelf uitgkozen welke psych je wilt? Of heeft de huisarts er eentje aangeraden?

Sterkte!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven