aantrekkingskracht
woensdag 20 januari 2021 om 21:07
Ik ben benieuwd wat jullie van de volgende situatie vinden, ik was gisteren aan het werk op een werkplek waar ik pas zes weken werk. Ik werkte met een vrouwelijke collega die ik nog nooit eerder had gezien. We hadden echt een ontzettende klik, het was echt alsof we al jaren samen werkten en we elkaar al jaren goed kenden. Ook waren er af en toe toevallige aanrakingen en naast de goede klik hing er volgens mij een soort spanning in de lucht.
Wat is jullie ervaring, zou zij die spanning ook gevoeld hebben? Of kan dat ook van 1 persoon( in dit geval van mijn kant ) afkomen?
We hebben afgesproken dat we de volgende keer als we samen werkten en er geen lockdown was we samen een gingen drinken,
Wat is jullie ervaring, zou zij die spanning ook gevoeld hebben? Of kan dat ook van 1 persoon( in dit geval van mijn kant ) afkomen?
We hebben afgesproken dat we de volgende keer als we samen werkten en er geen lockdown was we samen een gingen drinken,
woensdag 20 januari 2021 om 21:14
Gezien de huidige lockdown vind ik hier een heleboel van.
Verder is mijn ervaring dat het best zo kan zijn dat die spanning door twee kanten wordt gevoeld, maar dat het zich ook best allemaal alleen in jouw hoofd kan afspelen.
Verder is mijn ervaring dat het best zo kan zijn dat die spanning door twee kanten wordt gevoeld, maar dat het zich ook best allemaal alleen in jouw hoofd kan afspelen.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
woensdag 20 januari 2021 om 21:41
Moet je nog steeds afstand houden van elkaar. Zeker van je collega's als het kan.antonutrecht schreef: ↑20-01-2021 21:39We werken allebei met mondkapjes op de hele dag op een gesloten ggz afdeling
Dus per ongeluk aanraken om te flirten lijkt me niet de bedoeling.
woensdag 20 januari 2021 om 22:17
De datum ligt nog niet vast, en het kan nog wel heel lang duren met de huidige maatregelen.
Mijn advies: doe een voorstel voor een boswandeling, dan kun je alvast een datum afspreken.
Of het verstandig is om haar uit te nodigen voor een etentje thuis, weet ik niet.
De antwoorden op het forum zijn niet altijd bedoeld als hulp.
Sommige mensen maken soms onaardige opmerkingen.
Reageren is niet altijd nodig, en zeker niet verplicht.
woensdag 20 januari 2021 om 22:19
Alleen als je een samenlevingscontract hebt mag je elkaar aanraken!Luci_Mster2 schreef: ↑20-01-2021 21:41Moet je nog steeds afstand houden van elkaar. Zeker van je collega's als het kan.
Dus per ongeluk aanraken om te flirten lijkt me niet de bedoeling.
of gehuwd bent!
woensdag 20 januari 2021 om 22:29
Nee als het je huisgenoot is. Als je met je tante samenwoont mag je je tante ook knuffelen.docotrandus schreef: ↑20-01-2021 22:19Alleen als je een samenlevingscontract hebt mag je elkaar aanraken!
of gehuwd bent!
woensdag 20 januari 2021 om 22:39
Zijn lat-relaties nu verboden?abracadabra schreef: ↑20-01-2021 22:29Nee als het je huisgenoot is. Als je met je tante samenwoont mag je je tante ook knuffelen.
Ik begrijp wel dat mensen niet handtastelijk moeten gaan flirten, maar je kunt mensen ook niet verbieden om een relatie aan te gaan.
woensdag 20 januari 2021 om 22:39
Welkom op dit moraal-ridder-forum 
Waren de toevallige aanrakingen door jou geïnitieerd, of echt toevallig ?
Als de spanning authentiek is, heeft zij die ook gevoeld.
Maar dat wil nog niet direct zeggen dat zij ermee verder wil.
Ik zou proberen wat (met anderhalve meter) af te spreken.
Bos- of strandwandeling of gewoon bij jou (of bij haar thuis) een koffie doen.
Kijken hoe het loopt.
Kijken hoe het loopt.
woensdag 20 januari 2021 om 22:43
woensdag 20 januari 2021 om 23:05
Aanrakingen waren wel van beide kanten ( ze stond in de keuken en ik gaf voor de grap aan dat ze in de weg stond, ze bleef expres staan en toen heb ik mijn handen zacht in haar zij gezet om haar zachtjes weg te duwen) dat was de eerste keer. Verder elkaar beetje uitdagen en ze vroeg me regelmatig uit of ik een relatie had of alleen woonde. Ik heb haar nummer helaas niet en sta nauwelijks met haar ingeroosterd helaas. Naast de iig door mij gevoelde aantrekkingskracht was er sowieso een klik iets wat ik erg bijzonder vond
woensdag 20 januari 2021 om 23:18
Niet genoeg moraalridders blijkbaar gezien de avondklok.daddy_gijs schreef: ↑20-01-2021 22:39Welkom op dit moraal-ridder-forum
Kijken hoe het loopt.
TO, blijf gewoon van elkaar af, niemand zit te wachten op ziek GGZ personeel. En het is sowieso niet gepast.
Flirten kan je prima met woorden en blikken af.