Uitgerekend Mei 2009 Deel 2

18-03-2009 16:54 5111 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje UD Afspraken/BD Bijzonderheden Watertje 33 1e BD 24 nov Liv Mimidepimi 29 3e BD 24 jan Maas Candy15 24 1e en 2e 1 mei BD 8 apr Liam (2275 gr) Liv (2770 gr) Deerne 31 1e 27 apr BD 15 apr Julius (3430 gr) Rozerood 27 1e 10 mei BD 17 apr Tirza (3010 gr) Verwachtingsvol 27 1e 6 mei BD 24 apr Daisy Helemi 32 1e 6 mei BD 25 apr Ishan (3700 gr) Kaatje_82 26 2e 30 april BD 27 apr Lukas (4280 gr) Snok 37 1e 2 mei BD 27 apr Binck (3880 gr) Sanne069 39 1e 4 mei BD 30 april Tess (3880 gr) Chicaa 32 2e 3 mei BD 5 mei Jolijn (3895 gr) NetjeNetje 30 1e 12 mei BD 6 mei Tim Wenny74 35 1e 2 mei BD 13 mei Tim (4010 gr) Doggie 33 1e 7 mei BD 14 mei Tim (4120 gr) Visje1 31 2e 7 mei BD 14 mei Norah (3210 gram) Foxymama 2e 10 mei BD 14 mei Anne (3980 gr) HippiechickNYC 38 3e 23 mei BD 14 mei Tess (3340 gr) Jackie30 30 1e 10 mei BD 14 mei Jens (3870 gr) Janets 34 4e 11 mei BD 15 mei Watse (3620 gr) Fien1 35 1e 12 mei BD 15 mei Abby (3620 gr) Luna2006 26 1e 9 mei BD 17 mei Raphaell (3965 gr) Elza35 39 1e 3 mei BD 18 mei Joy-Anna (4090 gr) Guusje 35 3e 10 mei BD 18 mei Rein Suzzel 26 1e 12 mei BD 19 mei Lucas (3870 gr) Potsiedikkie 31 3e 19 mei BD 24 mei Mieke (4050 gr) Julia1979 30 1e 23 mei BD 25 mei Eline (4215 gr) Twinkel 33 2e 20 mei BD 26 mei Suze (4500 gr) Midejo 40 4e 16 mei BD 26 mei Rick (4500 gr) Schabolleke 34 1e 22 mei BD 28 mei Mayka Maike1 27 3e 29 mei BD 8 juni Fenne (3620 gr)
Ahhg een jurkje haha. Die hebben wij ook nog voor in de zomer. Weet je wat ook wel fijn is, ik kan mij helemaal uitleven met babykleding kopen voor zowel jongens als meisjes kleding

Ik heb nu wel de foto's op prive gezet en die van gisteren er bij.

Man is nu lekker naar buiten met de kinderen. Ik voel mij op het moment zo ziek.
Fien: gefeliciteerd met jullie dochter!!!! Het is ondanks de keizersnee uiteindelijk goed gekomen en jullie baby is er gewoon gekomen. Ben zo ongelofelijk blij voor jullie...!!!! Geniet ervan en hoop snel je verhaal te lezen.

Janet: Wat een relaxte bevalling heb jij gehad als ik dat zo lees....Ik ken wel het feit om daarna weer lekker rond te lopen. Dat heb ik in het ziekenhuis ook gehad. Voelde echt alsof ik al heel lang had gelegen en vond het heerlijk om weer even gewoon op een stoel te zitten en rond te wandelen. Veel visite had ik niet meer aan moeten denken hoor....daar was ik echt te moe voor. Petje af dat je dat nog hebt gekunt.

Hier vandaag voor het eerst weg met Ishan. Gaan naar opa en oma (mijn vader en moeder) en ben benieuwd wat hij ervan gaat vinden.

Kom op elza: vandaag is de dag....Ik hoop het echt voor je want het duurt echt al veel te lang zo.
Janets, inderdaad wat een relaxte bevalling zo te lezen...nou heb je natuurlijk wel al heel veel ervaring

Lekker genieten van jullie Watse...echt friese naam hé !

Fien, ook van harte...Abby hele leuke naam !

Toch keizersnede....ben benieuwd naar je bevallingsverhaal...zullen we nog even op moeten wachten denk ik...

Oh Elza, die weéen kunnen zo weer op komen zetten....meestal 's nachts...ik had na gebroken vliezen iedere keer 's avonds flinke weeén en overdag niks....de avond voordat ik ingeleid zou worden kwamen ze ook meteen toen ik net op bed lag en meteen om de 5 a 6 minuten...dus wie weet.

Ik vind die jurkjes voor die meiden schattig, vooral met zo'n pofbroekje eronder...maar sorry, die haarbandjes...nee, die vind ik echt vreselijk !

Lijkt me trouwens echt een vertederend gezicht hoor Candy dat broer en zus elkaar zo lief vastpakken.

Ik ga weer ff verder....prinses hangt vanmorgen weer continue aan de borst dus de tijd vliegt....ik weet niet wat ze heeft de afgelopen 2 dagen...constant honger...

Vanmiddag verjaardag bij mijn schoonouders dus de hele kamer staat hier vol met spullen die mee moeten...haha, wat een gedoe met een kleintje op stap...

Ze slaapt nu even dus ga 's ff kijken waar ik me in ga hijsen vandaag...de kilo's vliegen er inmiddels weer af...vind je het gek als ik zoveel voedt op een dag...

Ieder nadeel enz.....

Chicaa, geniet van jullie meidendagje...het zonnetje schijnt !

Heerlijk weer voor ff een boodschapje.

En Maike, jij ook lekker genieten van je rustige dagje.
hahaha sanne met dat haarbandje zal zij ook nooit mee overstraat 'lopen'. Het was echt verschrikkelijk. Zo hebben wij wel meer van die dingen hoor goed bedoelt maar afschuwelijk om heel eerlijk te zijn hahaha.
voor degenen die het willen weten heb net bevallingsverhaal op prive gezet!!!
Janets en Fien, van harte met jullie kindjes!

Fien uiteindelijk nog een spoedkeizersnede joh, hopelijk herstel je snel!

Janets, wat fijn he, lekker thuis bevallen? Heerlijk hoor, geniet maar van je kraamweek!

Hier vandaag een erg onrustig mannetje. Heeft nog amper geslapen vandaag en is erg huilerig. Lijkt me toch ook niet de bedoeling om hem ieder uur te gaan voeden... lastig hoor. Maar bij jou is Tess dus ook wat onrustig vandaag Sanne?

Komt vast wel weer goed, maar is wel even vervelend...

Ga hem maar weer eens even troosten!
Weer terug van het ZH, CTG was goed, Pukkie is gewoon heel gezond en sterk. Had wel zo nu en dan een harde buik.

Arts heeft gevoeld maar helaas.. niet meer dan 1 cm ontsluiting (volgens haar) en strippen ging niet. Begrijp het niet hoor, zo'n verschil weer met gisteren en ook merk ik enige frictie tussen artsen en verloskundigen!

Maar goed, kregen de optie om vanavond de veter in te brengen en morgen te starten met inleiden, maar we geven het nog een dagje en hopen idd dat het toch nog vanzelf op gang komt. Morgen ben ik dus 42 weken zwanger en dan ben je officieel medisch en gaan ze dus inleiden. Het ZH waar ik kom heeft dat als grens, geen dag meer dan 42 weken.

Oh ja... het is ook nog mogelijk dat de veter niet meteen werkt en ik dus nog een dag langer moet wachten.

Geduld wordt hier wel heel erg op de proef gesteld. Moet wel een heeeeeel mooi en lief kindje worden hoor.

Hahahaaa ja die haarbandjes!! vreselijk en ook zo nutteloos.

maar van die jurkjes heb ik er al een paar hangen hoor, cute!!
Zo, daar ben ik dan eindelijk.....

Allereerst, Doggie, Foxy, Fien, Janets, Wenny, Hippie GEFELICITEERD!!! Wat is het allemaal snel gegaan de afgelopen dagen met de nieuwe baby's.

Even mijn verhaal. Donderdagochtend om 4u (lag net 2 uurtjes te slapen) werd ik wakker met behoorlijk wat krampen, gelijk maar op de klok gekeken want ik wist al wel wat er ging gebeuren. Toen kwamen de weeen al regelmatig om de 10 min. Om 5u om de 5 min en om 6u om de 3 min. Heb toen mijn man maar wakker gemaakt, want ja moest mijn moeder nog bellen voor oppas en het ziekenhuis dat we er aan kwamen. Uiteindelijk waren we om iets voor half 8 in het zk met 3 cm ontsluiting. Verder heel snel gegaan. Kreeg om 9.46 persweeen en om 9.52 is ze geboren. Ze had de navelstreng om haar nek zitten waardoor ze heel erg bleek was en even na gekeken moest worden op de kinderafdeling. Uiteindelijk mochen we anderhalf uur later lekker naar huis. Klein beetje ingescheurd (2 kleine hechtingen) dus kan prima lopen, zitten etc

Ze doet het uitstekend, drinkt en slaapt goed. En het is echt een poppetje, heel fijntjes. En haar broer vind het tot nu toe geweldig en is erg lief en zorgzaam. Helaas is hij vandaag wel ziek en hebben we meer zorgen om hem dan om zijn zusje. Dus even druk nu.

Vanaf maandag even 2 'normale' dagen. Man gaat werken en zoon lekker naar de opa's oma's en kinderopvang. Dus heb ik heerlijk de tijd samen met mijn kleine meisje (en de kraamhulp).

Elza, ben benieuwd of het bij toch nog spontaan gaat gebeuren of dat je een beetje 'hulp' krijgt.

Succes voor wie de volgende zijn.....
Hallo dames,

even ene up-date van mij. Vliezen zijn gebroken en verga van de pijn de weeën volgen elkaar in raptempo op!! Ben net terug uit het ziekenguis, was door gestuurd door vk wegens extreem hoge hoofdpijn. Als de kleine morgenvroeg om 9.00 uur niet geboren is wordt ik om 11.00 uur ingeleid. Maar dta inleiden zou wel niet gebeuren heb nu in raptempo weeën!
Luna, Succes!!!! Zet hem op meid, nog even....
Luna!!! dat gaat volgens mij heel snel gebeuren! Succes!!

*weljaaaaa weer een die me voorbij gaat*
Trouwens, ga je thuis bevallen? Anders hadden ze je vast in het zh gehouden toch?
Luna, succes...

Elza, voor jou nu ook spannend, het einde is nu écht in zicht. Dan kun je ook eindelijk lekker gaan kroelen met je meisje!

Verder rustig hier vandaag, iedereen lekker van het weekend aan het genieten!?
Ach Elza, alhoewel je natuurlijk ruim voor mij bent uitgerekend, herken ik je gevoel goed hoor... Hou je taai meis! Ik denk aan je.

Luna, succes...!

Hier net feestje van onze jongste afgerond, toch altijd weer erg druk... heb geprobeerd te blijven zitten en mensen zelf hun drinken en eten te laten pakken, maar blijf het lastig vinden. Nu de zooi opruimen en dan even lekker liggen. Heb hoofdpijn. Komt denk ik van het hoesten. Misschien even in bad.
Elza, kop op, jij bent er echt bijna!!! Lijkt me wel frustrerend hoor, je hebt nu al zo lang gewacht. Ik gun het je van harte!!

Luna, ik kom weer op de tribune hoor!! Zet hem op!!!!

Visje, super die bevalling, heel snel hoor!! Lekker hé om zo weer op de stoel neer te ploffen.

Nu lekker genieten.

Snok, aaaai dat kan heel zeer doen als je bent geholpen bij de tandarts. Sterkte ermee, gelukkig heb je antib. dat helpt altijd wel snel.

OOOOHHH FIEN EN FIENMAN, van harte gefeliciteerd met jullie meisje. Mooie naam. Hopelijk knap je voorspoedig op, we horen het allemaal wel als je weer thuis bent en weer op de been bent.

Hier alles prima. Goed geslapen, Watse is nog zeer slaperig, huilt nu een beetje. Hij was wat misselijk, dus hoefde ook niet vaak te drinken, deed gewoon echt niets, zo nu en dan wat slijm spugen. Wordt nu beter dus zal wel snel de schade inhalen.

Vandaag weer veel visite maar ze blijven niet heel lang. Vanavond alles lekker opgeruimd (nieuw speelgoed en kleertjes enz....) en we genieten nu lekker even met zijn drietjes. De andere kids vinden het geweldig!! Ze zijn zo trots en de twee oudsten roepen de hele tijd "wat skattig" (schattig)

Midejo, het is geweldig vier van die lieverds van jezelf, vanochtend met vier kids op het grote bed, echt heerlijk!!!

Ons kraamhulp is geweldig en zo lekker vertrouwd en eigen en ze kent de hele familie en buren enz....!!(nog van de andere keren) Dus soms lekker even roddelen!

Elza en Luna, heel veel succes!!!! Zet hem op.

Ook de nadere dames die gaan beginnen: Zet hem op!!
Oh, ja Guusje, gefeliciteerd met de verjaardag van jullie jongste!!!

Wel druk hé zo'n kinderverjaardag, vooral als je hoogzwanger bent.
Janets, lekker hoor. Zo te horen ben je flink aan het genieten. En inderdaad, wat een rijkdom, 4 kinderen!!! Super hoor.

Hier ligt Lukas nu in een swaddle me doek. Deze had ik nog van Lotte. Hij was vandaag wat onrustig, en werd iedere keer na een half uurtje alweer wakker. Hij is erg beweeglijk met zijn armpjes, en ik heb het idee dat hij zich daarmee wakker houdt. En ja hoor, nu ligt ie dus met zijn armpjes strak langs zijn lichaam, en slaapt ie al een uur achter elkaar. Ziet er zielig uit, maar heeft destijds bij dochter supergoed gewerkt.

Ga manlief nog even gezelschap houden!
Het is niet zo'n hele drukke dag geweest hier. Was zelf ook even op pad met papa en daarna eten bij mijn moeder. Het was heerlijk om er even uit te zijn en om afgeleid te worden. Ben het thuis zitten wachten behoorlijk beu.

Maar nu toch actie bij Luna... ZET HEM OP..!!!!!

En Elza... zullen we dan nu maar samen voor de 17e gaan..???

Heb wel met je te doen hoor. Ben je gestript, heb je krampen en dan vertellen ze je doodleuk dat je maar 1 cm hebt.

Hou je taai hoor... het kan zo omslaan en toch beginnen..!!!
Janets... ik kan ook niet wachten tot ik 4 kids heb. Ben ook zo benieuwd hoe ze zullen reageren op hun broertje..!! Ik denk dat deze benjamin 3 vaders en 2 moeders krijgt die hem zullen overladen met aandacht.
Zo, 4 bevallingen de 14e! Gefeliciteerd Doggie, Visje en Hippie!

Doggie, je hebt Tim niet cadeau gekregen las ik, Zijn jullie nu fijn thuis? Hippie, Tess heeft een moeilijke start hoop dat jullie haar snel de hele dag kunnen besnuffelen!

Natuurlijk ook Janets gefeliciteerd met Watse en Fien met Abby!

Een enorme knuffel voor Elza, ik zie nog geen naam achter je nick staan. Hoop dat die er heel snel en voorspoedig komt!

Heb nog bijna niet bijgelezen, ga ik binnenkort doen want ben erg benieuwd naar de verhalen. Zal mijn verhaal ook op papier zetten.

Zit nog helemaal in mijn bubbel en mijn hoofd staat dus niet naar forummen, wil wel even laten weten dat alles goed gaat. Anne draait nacht en dag nog helemaal om en overdag probeer ik lekker uit te rusten, aandacht aan Luka te geven me over te geven aan de kraam (die dit keer fantastisch is) en me op de voedingen te richten.
Janets en Fien, van harte gefeliciteerd!

Janets, jij draait duidelijk je hand niet om voor een bevallinkje. Stoer hoor!

Fien, wat heerlijk dat jullie meisje er is. Met recht een wondertje.

Hier geen nieuws, gisteren naar de uitvaart van D's oma geweest en dat was best emotioneel allemaal. Ik was gisteravond dan ook helemaal kapot! Maar slapen lukte helaas niet, dus vandaag overdag maar bijgeslapen. Ik had nu eigenlijk ook een feestje maar heb er even geen zin in dus heb ik man maar alleen gestuurd.

Luna, zet m op meid! Elza, voor jou zit het er nu toch ook echt aan te komen. Dat meissie gaat er komen, en snel ook!

Wenny, wat akelig die bekkenklachten! Sterkte ermee.
Ben de hele dag op pad geweest, dus niet echt tijd gehad om te reageren. Dus even wat ik nu snel heb gelezen

Fien en Fienman enorm gefeliciteerd met jullie ongetwijfeld prachtige dochter Abby! Hele leuke naam, ga bijna twijfelen aan die van ons

Elza, jouw geduld wordt echt op de proef gesteld. Ik weet zeker dat het een prachtig kindje wordt!

Luna succes ik hoop dat je morgenochtend je kindje al in je armen kan houden.

De rest heb ik nog niet kunnen lezen of opgeslagen, dus dat ga ik nu nog even doen. Misschien dat ik zo nog even reageer anders doe ik dat morgen! Weltrusten allemaal.
Ga proberen een paar foto's in prive te zetten.
Het is gelukt Visje, ik heb ze gezien, wat een SCHATJE!!!
Goedemorgen meiden,

Hoop dat iedereen lekker heeft geslapen.

Ik zat net in het schema te kijken en als je ervan uit gaat dat Luna nu bevallen is (en dat hoop ik heeeeeeeeel erg voor haar) lopen er gewoon 6 over tijd.. dat is echt veel... en ik maar denken dat ik als enige zou overblijven....

Komende week zal ook weer een babyboom worden.

Ik vind het super trouwens al die foto's op prive.

Hier gaat alles goed.. was vroeg wakker vanmorgen maar vandaag heb ik de verjaardag van mijn vriend en ik moet nog twee taarten bakken, dus daar ben ik nu lekker mee bezig.. Als ik overhou dan kom ik natuurlijk wat op de tribune brengen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven