VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
Buren hebben hier ook een trampoline, ingegraven en met net. Best een gevaarte zo in je tuin maar zij (en indirect wij) hebben er veel plezier van. Overigens hebben zij de 80 kilo variant en hebben spijt dat ze niet 1 slag groter hebben genomen in verband met het samen springen met je kind.

En Anky, zij laten hem buiten in de winter. Ook omdat het geen doen is om hem eruit te halen vanwege het ingraven maar ook omdat ze hem in de winter toch nog gebruiken, zo af en toe.

Gisteren lange werkdag gehad, wel leuk want workshop gegeven. Groep was enthousiast. Dit keer met een heel diner erbij dus het was wel aanpoten. Foto's volgen op de blog

Zondag nog eentje voor een groep van 13 man.

Vandaag kneuterdagje op de zaak: opruimen en lekker dingetjes voor onszelf doen.

Sneu trouwens, gisteren was Apie op het schoolplein gevallen en dus een dikke bult en geschaafde neus. Toen ik er naar vroeg wat er gebeurd was zei ze: "Mam, ik was van het fietsje gevallen en dat was niet prettig." Gek kind.
Ha, daar had ik dan weer geen seconde bij stilgestaan, dat het inderdaad ook leuk is om er zelf al dan niet met een kind op te kunnen!

Bijdehantje Nathje, dat Apie van jou Wel sneu inderdaad, zo'n valpartij.

Nano had ook zo'n opmerking in het zwembad net die je eigenlijk moet opschrijven. Er loopt daar tegenwoordig nog een Nano rond, en dat drong vandaag tot hem door, en daar was hij het he-le-maal niet mee eens: 'nee, isse niet nogge andere Nano, ikke ben helemaaaaaaaaaal Nano. Ikke ben ikke!'

Voor het zwemmen even de lamp opgehaald, hij is leuk Peb! Kleurtje is helemaal goed en het is echt een meisjeskamerlamp zonder truttig te zijn. Mini is vast erg blij straks!
ik scoor vast wel weer punten op het truttig gehalte hier maar ik heb net hele leuke bordjes keramiek gefreubeld! Verheug me er nu al op om ze op te hangen maar ze moeten nog even worden afgebakken.

Die Nano

Maak je nog even een foto hoe de lamp staat bij Mini, Mille?
Wim Helsen is een Belg en vaak tafelheer geweest bij De Wereld Draait Door. Erg droog vinden wij hem daar en dus leek een voorstelling ons ook wel wat en dat was zo.

Ik kian geloof ik geen plaatje of link toevoegen dus dan maar zo voor wie wil weten wie het is:

http://www.harrykies.nl/productie.asp?artiestnummer=23

Vanmorgen bijna 1 uur en 3 kwartier bij mijn psycholoog gezeten, volgende afspraak was later en ik heb extra tijd boven op mijn uur gekregen. Was erg fijn eigenlijk en ik ben blij dat ik daar nu nog terecht kan. Wel jammer dat ik Mille gemist heb in de winkel maar goed om te horen dat de kleur goed is!

Ik ben altijd bang dat Pebbeltjes erg snel uitgekeken zijn op dingen als trampoline.

En nu ga ik snel verder voordat Pebblo terug is en ik mijn werk niet af heb!
aha, ik weet nu wie het is ja! grappige droge man

Fijn dat alles goed was bij de VK trouwens Peb en dat je vandaag je hart hebt kunnen luchten bij de psycholoog.

*tandarts griezel verhaal - niet lezen Mille!*

Gisteren gaatje wezen vullen. Wat ben ik blij dat er verdoving bestaat. Toen de tandarts en zijn assistent begonnen met "Jee, zo'n groot gat onder het tandvlees, hmmm, wat moeten we daar nu mee?... Weet je zeker dat je er geen last van had?... Ik zou even niet weten hoe ik dit moet repareren... Nou ja, ik begin wel gewoon dan kijk ik wel wat ik ervan maak... Nou dit heb ik echt nog nooit gezien, het is wel erg bijzonder..."

zakte de moed wel in mijn schoen hoor! Maar de verdoving hielp goed en was gelukkig pas uren erna uitgewerkt.

Ik kan het niemand aanraden, dus goed poetsen iedereen!

Zo vanavond lekker vroeg naar bed en dan the Mentalist kijken. Leuk en lekker!
Zo, dat is wel een bangmakertje Nathje, die reactie van jouw tandarts. Maar je bent een bikkel dat je ook dit weer ondergaan hebt!!

Wim Helsen, ik ga eens kijken in het theaterboekje wat we deze week weer gekregen hebben of hij bij ons in de schouwburg komt.

Het lijkt me wel leuk om een trampoline te hebben. Maar of dat ook op een dakterras kan? Straks zakken we door het dak heen!

Ik ga zo slapen. Begin morgen een uurtje eerder op mijn werk dus moet vroeg op. Hebben vanavond belangrijke oplevering gedaan maar dan moeten we wel vanaf 7 uur paraat zijn op kantoor voor als er toch iets mis is gegaan. Hoop dat ik dan ook wat eerder weg kan 's middags.
Zo, rustig hier? Overwerk, zwanger, druk etc?

Hier ook zo af en toe aan het werk. Moet heel veel dingen doen terwijl ik geen zin heb, dat is niet ok. Maar met een bakkie chips en roseetje doe ik het toch maar wel.

Peb, goed te horen dat je zo'n goede sessie heb gehad bij Psych. Ik kijk bijna nooit de DWDD want vind die Matthijs zo irritant.

Nathje, je bent en blijft gewoon onze frobbelaar

Maar ik zie het de tandarts zeggen met zijn licht duitse accent!

Oef, bikel dat je bent.

Verder leuke uitspraken van de kindjes! Lief.

Athena, inderdaad Criminal Minds. verslavend aangezien ik nu bij seizoen 3 ben en dus bijna 75 afleveringen heb gekeken met heel veel plezier.

Lien, vertel eens hoe het op je werk is? Heb je het naar je zin?

Ik moest er vandaag aan denken aangezien ik weer contact had met jouw tip voor coach. Ik heb btw ook een hele goede tip voor jou als je trainingen op gebied van schriftelijke/mondelingen communicatie zoekt.
Nee, geen overwerk, zwanger of druk hier...wel songfestival met een schuin oog

Was even vergeten dat wij dezelfde tandarts hebben, Vrolijk. Jij weet precies hoe hij het zegt, inderdaad met dat accentje. Aardige vent, dat wel. Je hebt trouwens mail en je vent ook

Succes en werkse morgen Morrie! Hoop dat je lekker snel weekend kunt gaan vieren!
Tis rustig hier zeg!
Goedemorgen dan .

Gisteren voetbal-seizoen afsluiting, oppas die niet mocht komen oppassen omdat ze straf had (! had bijna haar ouders opgebeld om te vragen waarom ik dan ook straf kreeg....), Linoleum die pas laat op zijn voicemail hoorde dat zus in aanrijding had gezeten en in ziekenhuis lag, wat vervolgens niet zo was.... Ze was naar het ziekenhuis geweest en alweer ontslagen tegen de tijd dat hij er was. Storm in een glas water.

Al met al zorgde het ervoor dat mijn avond niet verliep zoals ik had verzonnen. Maar gelukkig wel op tijd in bed, want BNJMN is een vroege vogel.en waanzinnig bewegelijk, hij wil echt niet bij ons in bed liggen helaas...
Goedemorgen Lien, dat klinkt echt als een waardeloze dag. Vandaag wordt het vast beter. Zonnetje schijnt hier alvast!

Ik heb een Klein Pebbeltje met hele geschaafde kin en een mega dikke bont en blauwe onderlip. Op school van speelhuisje afgevallen. Ik was er gisteravond niet, maar hij was tot na avondeten ontdaan.

En nu ga ik zorgen dat we in de kleren komen en op tijd voor atletek!

Oh, en ik ga even een datum prikken vlakbij mijn verjaardag (25 augustus). Ik ga het niet groots vieren maar wil jullie allemaal uitnodigen voor een verjaarsetentje bij mij thuis! Ik denk aan zaterdag 22 augustus maar kom er nog op terug.
Wat gezellig! En inderdaad zon: dat maakt een hoop goed, ik dacht nl. dat het pestweer zou worden, maar dit is fijn. Arm Pebbeltje, zo;n gebutst hoofd, naast dat het gewoon opijn doet zal hij wel geschrokken zijn, het is toch best een hoogte waar je van af dondert.

Heb net ook de overboekingen gedaan voor de vakantie. Oudsten gaan eerste week met mijn ouders naar Domburg, dan weekje thuis, dan met z'n 5-en naar Limburg, dan weer weekje thuis en dan week naar Normandie. Prima volgens mij (en geeft Linoleum een hoop rust, want dan is hij nooit langer dan een week weg...). Volgend jaar wil ik wel eens echt ergens 3 weken naartoe, maar dan ga ik dat eerder verzinnen, kan Linoleum alvast verzinnen hoe hij dat werk technisch kan organiseren. Dit jaar heb ik zelf wel gewoon 3 weken vrij en ben dus tussen de twee weken weg gewoon lekker thuis, ook prima.
Ik wil ook 3 weken vrij en weg maar Pebblo vind 2 weken maximum. Ook vanwege zaak.

Weer valt tegen, ik heb het koud. Maar ook hoofdpijn en moe dus daar kan het ook van komen.
Grr..van alles getypt, maar alles weg. Erg irritant. Nu geen zin meer, kom zo wel terug nadat ik de vloeken uit tenen heb geperst.
Lekker hoor die vakantie weken,Lien! Slimme oplossing toch?

En gezellig Peb je verjaardag! Hoe zit dat eigenlijk met de baby? Wanneer komt die ongeveer? Ik vergeet het steeds!

Kom je nog terug Vrolijk of ben je nog steeds boos?

Ik ben vandaag naar de kapper geweest en ben nu een brunette Ik was het blonde zat dus dan maar compleet de andere kant op.

Nu snel even wat kussenhoesjes naaien voor Japie. Die gozer kwijlt dus heeft wel wat verschoning nodig. Zelfs hydro's helpen niet.
Foto Nathje! En je tandartsverhaal is gruwelijk, getver.. Mijn mond trekt echt helemaal samen bij dat soort verhalen.

Lien, ik hoop dat vandaag leuker was dan gisteren!

Ik was gistermiddag ook niet blij; was op stagebezoek geweest op 15 min van huis volgens routeplanner en tomtom, maar door file van 10km op de A44 heb ik er een uur en drie kwartier over gedaan. Ik had bijna nog beter kunnen gaan lopen!

Vandaag was leuker, weer een stuk geskeelerd met Maxi en het gaat echt verbazingwekkend snel beter met steile bochten omlaag, bruggetjes enz. als je maar stug door oefent.

Wij gaan deze zomer 4 weken naar Spanje. Huisje van familie in dorp waar familie woont, dus als je de vliegtickets eenmaal hebt heb je de grootste kostenpost toch al gehad. Heb wel erg veel zin in 4 weken stralend weer!

Maar de 22e zijn we nog niet terug Pebbles

Ik had tickets geboekt en eerst goed op de kalender gekeken wanneer de scholen weer beginnen -dacht ik. Maar ik had even niet door dat Mini (basisonderwijs) een week eerder begint dan Millenium, ik en Maxi (alle drie voortgezet onderwijs), dus die mist de eerste drie schooldagen. Suf he. Gelukkig is ze dan nog net 4..
Yup, was gewoon een beetje kribbig en gaar. Na opvreten post had ik het helemaal gehad met forum. Toen heb ik lekker de season finale van Grey's gekeken (bizar!) en wat CM. Lekker rust en vrede aangezien het verder een drukke dag was met verjaardagspartijje Loeder, cadeaus scoren, boodschapen etc. Maar gelukkig hoefde ik niet mee naar verjaardag van neefje en is Vrolijkerd met Mormel gegaan. Ik moest thuisblijven om Loeder van feestje te halen. Ik heb maar een blokje gelopen van Evi en met domme hoofd kwam ik er aan ende achter dat ik m al een keer had gelopen

Athena, vriendinnetje heeft een Hello Kitty bal gekregen en een prinsessen lippenbalsen ding. Ze was er helemaal blij mee.

Lekker al de vakantieplannen! Ik wil ook! Ik heb al wel 4 weken vakantie opgenomen, maar weten nog niet wat het budget is. Vrolijkerd wil een dakkapel op zolder en we zijn erachter dat door onze 20 graden helling van dak het gerust bij 5000 begint.

Beetje jammer wel, dus Thailand strepen we maar van lijstje.

Nathje, ik ben benieuwd naar je brunette look! Leuk, ik dek dat het je goed staat.

Oh, ik moet weg. Ga naar sportschool voor dansdag en ga dus Gogo dansen, zumba en step & dance. Ik laat jullie weten hoe het was! Tot later!
Brunette, spannend, foto inderdaad!

Evi 4, eindelijk weer eens vanaf start begonnen. Ik had nergens puf meer voor, maar nu weer braaf beetje aan het hollen. Vandaag ook schoongemaakt. Hoop dat we snel weer een werkster kunnen financieren, want ik vind het maar stom.

Vrolijk, dansen klinkt leuk! Denk toch dat ik teveel weekdier ben, na 4 dagen werken wil ik graag weekend overdag met kindjes doorbrengen. Suf maar waar. Daarom is 20 minuten hollen wel weer goed te doen .

Blijf het wonderlijk vinden dat het al bijna zomervakantie is. Komt waarschijnlijk omdat we na vorige grote vakantie echt 10 volle weken school hadden voordat het herfstvakantie was, dat was geloof ik de langste aaneengesloten periode. Nu allerlei halve weken (hemelvaart-pinksteren) en dan gaat het extra snel.

Kan iemand ervoor zorgen dat BNJMN niet meer zo beweeglijk is? Tering zeg, die jongen kan echt o-ver-al bij. Was dat alweer beetje vergeten hoe vermoeiend dat is.
Morrie, jij wilde weten hoe en wat precies met de caravan. Heb net op die plek daarginter wat foto's geplaatst voor een indruk (maar natuurlijk konden een paar kiekjes van K+B niet ontbreken ).

Verder drukke dag gehad en nu alleen even foto's en muziek aan het up- en downloaden voor op mijn nieuwe telefoon (LG Arena en zooooo blij!) en daarna fluks op de bankom met GW PB te gaan kijken.

Laterrrzzz!
Ik kom gaar binnenstrompelen. Pff..ik denk dat ik al in tijden geen spierpijn meer heb ervaren, maar kan je verzekeren dat 3,5 uur dansen het wel voor mij doet. Het was echt superleuk, maar erg zwaar. Ik was echt gaar aan het einde. Maar heb wel ontdekt dat ik zumba echt superleuk vind! Gogo is lastig vanwege mijn slechte hand-voet coordinatie en steppen was gewoon lekker. Gaan jullie volgende keer mee? Ik ontdekte dat je ook introducees mocht meenemen voor 15 euro! Even Vrolijk dansen

Lien, ik heb daar geen last van. Ik werk 4 dagen en vind het prima om wat in het weekend zonder de kindjes te doen. Ik vind het heerlijk om samen te keutelen, maar kan mezelf ook prima vermaken. Maar wetend dat Vrolijkerd er is en dat Loeder vaak een playdate heeft.

Wind, ik ben een technodino dus als ik van Nokia afwijk, snap ik het niet. Ik heb nooit een andere telefoon gehad dan Nokia aangezien ik de rest allemaal te moeilijk vnd. Muts ben ik he?

Morrie, boek al gelezen en buzzbaar?
Na 3,5 uur dansen/sporten ga ik denk ik tussen 6 planken de sportschool uit. Respect Vrolijk! Als ik de conditie had dan was ik graag een keer meegegaan maar 3,5 uur?

Ik heb ook altijd Nokia (op één keer een Samsung na) gehad, maar wilde nu erg graag een telefoon met touchscreen, internet en GPS mogelijkheden. En aangezien ik de i-phone niet handig vind (Apple) heb ik voor de tegenhanger gekozen. Ben als een kind zo blij. Wat een mooi ding... en heel erg gebruikersvriendelijk!

Ben thuis aan het werk. Lange werkdag voor de boeg met veel vergaderingen en avondprogramma extern. Dus nu even wat laatste dingen doen en dan richting hoofdkantoor waar ik ook slaap (niet op kantoor, maar in een hotel ). GW is natuurlijk ook thuis en die is nu de kindjes weg brengen. Gek hoor...

Hij komt zo naast me zitten om op de PC HBK en FR te gaan doen. Hij krijgt nu de emotionele klap. Best heftig...

Even beneden werkspullen halen en bakje thee voor de werkster komt.
Ik heb ook een nieuwe telefoon en na een Samsung gelukkig weer een NOKIA. Ook wat mij betreft de meest gebruiksvriendelijke telefoon zonder fratsen. Zit nu wel camera en MP3 speler op maar die ga ik vermoedelijk niet vaak gebruiken. En internet op je mobiel... Ik zit óf op de zaak óf thuis en dan heb ik een pc met internet tot mijn beschikking en als ik de deur uit ben dan hoef ik niet te internetten. Had het er vanmorgen toevallig met Pebblo over. Mijn telefoon heeft namelijk wel de mogelijkheid tot internetten maar ik heb er het abonnement niet voor. Het leek ons alleen handig als je veel onderweg bent ofzo.

Bij accountant geweest en we gaan met terugwerkende kracht vanaf 1-1-2009 een VOF worden waarbij ik dus echt voor 50% partner ben en dus ook 50% eigenaar van de zaak. Berekening leert dat waar we met eenmanszaak ruim 25.000 euro aan inkomstenbelasting betalen dat met VOF 'slechts' 16.000 is en het fiscale voordeel dus aanzienlijk is.

En we hadden bijna een Renault Grand Espace gekocht. Het gemak van een personenauto en de ruimte van een bedrifswagen in een. En naast eigen kinderen kunnen er dan ook nog vriendjes mee in de auto. Maar we hebben de impuls gelukkig kunnen tegenhouden en laten de financiele buffer staan. Onze huidige auto rijdt nog als een zonnetje dus over een jaar is vroeg genoeg. Maar Espace is wel mooi en vooral groot!

En verder ben ik dagje vrij. Zaterdag gegeten met Morrie en Wind en dus laat naar bed en daar moet ik nu echt 3 dagen voor boeten. Morgen ook maar eventjes werken want ik ga met mijn schoonmoeder high-tea doen. Was moederdagkado.

Wind succes met GW thuis. Lijkt me ook voor jou wennen!

En -mutsmuts- hoe lang duurt jouw korte wasprogramma nou? Bij mij duurt ook het korte programma nog 1 uur en 40 minuten!
Sterkte voor GW en jou Wind! Lijkt me idd. heel raar, wel thuis zijn maar gen vakantie of vrije dag hebben.

En da's lang Pebbles! Kort programma duurt hier 35 min. en lang, afhankelijk van temperatuur enz., tussen de 110 en 140 minuten geloof ik.

Flink verschil dus, er een VOF van maken. Zo betaalt een accountant zich wel terug zeg!

Nu nog maar even wat nuttigs doen zolang Nano slaapt..
ben ik weer!

Wind, lijkt me moeilijk hoor voor zowel GW als jou.

Al enig vooruitzicht op iets?

Pebbles, wasprogramma op 40 graden is hier kort 49 minuten. 60 graden is 57 minuten. En dan wordt het prima schoon.

Ik doe het eigenlijk altijd op het korte programma. Scheelt een hoop water en energiekosten.

Mille, wat lekker dat geskeeler. Ik ga volgend jaar ook weer helemaal los hoor, of in september als het weer nog oke is.

Hier gaat het goed! Geeft wel rust dat ik besloten heb te minderen met forummen. Vond het nu oook weer helemaal leuk om bij te lezen!

Ik geniet echt van het weer lezen 's avonds of in bad gaan. Echt ontspannen.

Ook druk geweest met opruimen in huis en werkdingetjes. Loopt nu iets beter en wie weet ga ik niet solliciteren tijdens verlof. Misschien toch rustiger tijdens studie om niet te switchen

Zorro's baan staat niet direct op het spel, maar de branche heeft wel last van tegenvallende resultaten tgv de recessie.

Dus als dit nog langer duurt, dan is de kans groot, dat het ophoudt. Omdat die kans reeel is, moeten we niet naief onze kop in het zand steken, maar een what if scenario bedenken.

Dus mijn baan behouden is wel zo verstandig ook.

Wij zijn een weekendje weg geweest met de familie, naar Slagharen. Erg leuk.

En zo gelachen om Zootje, de held die overal in ging. Zelfs attracties die over de kop gingen!!!

En dan heb ik het over een meiske die normaal al zeurt over een hoge glijbaan

Nou,dikke kus voor iedereen!
Hahahaha..je kon mij ook bijna tussen die plankjes wegdragen hoor! Maar had vanmorgen wel stijf gevoel, maar ging wel weg dus ben wel wezen steppen. Ging prima dus al met al toch wel verleefd. Meer dat ik bovenbenen voel en enkels een beetje.

Grappig, kom ik binnen staat de buurman hier. Ik kwak tas neer en pak gelijk wat te drinken, daarna duik ik kast in voor kaakje en uiteindelijk vriezer voor ijs. Hij had echt zoiets van huh? Eerst sport je het eraf en dan vreet je het erbij Maar dat is dus mijn balansmiddel.

Wind, succes met werk en overnachting. Ik hoop echt dat GW snel wat vind, maar heeft hij inderdaad al wat in de pijplijn?

Peb, hier snelwas is 30 graden. Espace is inderdaad mooi auto!

Ely, dapper ding die Zootje! Fijn om te horen dat je je goed voelt.

Hoe is het met kamertje en baby?

Ik ga wat doen, Loeder heeft morgen schoolreis dus even brood smeren enzo..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven