niet op stap mogen van vriendje

16-05-2009 20:01 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Sinds 2 weken zijn mn scharrel en ik serieus aan het doen, na een half jaar scharrelen.

We we hadden al eerder besloten om serieus te gaan doen, maar hij haakte weer af.. was er niet aan toe.. dat hadden we donderdagochtend besloten.. die dag er na vrijdag, had hij alweer een afspraak met een ander meisje, en is daar ook meteen mee naar bed geweest.

Ik wist daar niks van.

Een paar dagen later belde hij me toen op, dat ie wel weer serieus wil doen.. nouja ik wou dat ook wel, want wou hem niet kwijt.

Toen hebben we het een tijdje geprobeerd, kregen we een week later weer ruzie, was weer over.. nouja ik dacht, ben er klaar mee.. dus heb even smscontact gehad met een andere jongen.. maja 2 dagen erna wou hij wel weer serieus doen.. wou ik ook wel weer *zucht* maar heb nog even een paar dagen langer smscontact gehad met die andere jongen. Daar kwam hij toen achter omdat hij sneaky in mijn mobiel zat te kijken.. nouja hij was toen vet boos op mij.. maar wou nog wel serieus met me door gaan, maar toen kwam ik er ook achter dat hij met dat andere meisje naar bed was geweest, was ik boos om.. maar hij zegt ja toen dacht ik dat het over tussen ons was enzo.. dus ik heb niks verkeerd gedaan zegt ie.. maja heb t um vergeven al voel ik me er nu nog steeds erg kut om..Maar we doen nu weer 2 weekjes serieus..

maar hij vertrouwt mij nu helemaal niet meer.. hij denkt dat ik nog contact heb met anderen.. maar dat heb ik echt niet..

maar nu zegt hij.. als jij opstap gaat voel ik mij kut omdat, je met allemaal andere jongens contact kan hebben.. dus het is nu beter dat je eerst niet opstap gaat..

maar ben al 3 weken niet opstap geweest.. en mijn vriendin vraagt mij voor de 3e x of ik met haar opstap wil.. gewoon in ons standaard kroegje.. maar nu mag ik niet van hem.. als ik ga, dan is het vanavond over zegt hij..

ik weet niet wat ik moet doen.. moet ik mijn vriendinnen weer afzeggen.. of zal ik weer naar hem toe gaan.

please help me..

x
tja, als het antwoord niet voor de hand ligt dan weet ik 't ook niet hoor: dumpen die gozer
Gaan!
Zo als de waard is....

Zeg niet je vriendinnen af! als hij zo bezitterig is zou ik niet eens iets serieus met hem beginnen...
Kerel dumpen. Hij bepaalt niet of jij wel of niet op stap gaat. Het is Nederland, geen Saoudi-Arabie. Plus dat hij zijn eigen ontrouw op jou projecteert. Zoals de waard is...
Dumpen die handel!!

Sorry hoor, als hij na een paar weken 'serieus' iets hebben al zo reageert, wat gaat dat dan in de toekomst worden??

Gewoon lekker met je vriendin op stap gaan en hem heel duidelijk maken dat je zijn eigendom niet bent.

Je gaat toch niet zitten wachten wegens zijn nukken en grillen: kom op meid; je kunt echt veel beter krijgen!!
Ik vraag me werkelijk af of dit een serieus topic is. Hoe oud zijn jullie? Blijf nog lekker even vrijgezel joh, dit is echt kansloos.
maar vinden jullie niet, dat het mijn eigen schuld is? doordat ik een paar dagen langer met die andere jongen smste..

Hij zegt de hele tijd, jij hebt dit veroorzaakt, dan moet je ook met de conseqenties omgaan..
quote:Jullia schreef op 16 mei 2009 @ 20:01:

Hallo iedereen,

Sinds 2 weken zijn mn scharrel en ik serieus aan het doen, na een half jaar scharrelen.

We we hadden al eerder besloten om serieus te gaan doen, maar hij haakte weer af.. was er niet aan toe.. dat hadden we donderdagochtend besloten.. die dag er na vrijdag, had hij alweer een afspraak met een ander meisje, en is daar ook meteen mee naar bed geweest.

Ik wist daar niks van.

Een paar dagen later belde hij me toen op, dat ie wel weer serieus wil doen.. nouja ik wou dat ook wel, want wou hem niet kwijt.

Toen hebben we het een tijdje geprobeerd, kregen we een week later weer ruzie, was weer over.. nouja ik dacht, ben er klaar mee.. dus heb even smscontact gehad met een andere jongen.. maja 2 dagen erna wou hij wel weer serieus doen.. wou ik ook wel weer *zucht* maar heb nog even een paar dagen langer smscontact gehad met die andere jongen. Daar kwam hij toen achter omdat hij sneaky in mijn mobiel zat te kijken.. nouja hij was toen vet boos op mij.. maar wou nog wel serieus met me door gaan, maar toen kwam ik er ook achter dat hij met dat andere meisje naar bed was geweest, was ik boos om.. maar hij zegt ja toen dacht ik dat het over tussen ons was enzo.. dus ik heb niks verkeerd gedaan zegt ie.. maja heb t um vergeven al voel ik me er nu nog steeds erg kut om..Maar we doen nu weer 2 weekjes serieus..

maar hij vertrouwt mij nu helemaal niet meer.. hij denkt dat ik nog contact heb met anderen.. maar dat heb ik echt niet..

maar nu zegt hij.. als jij opstap gaat voel ik mij kut omdat, je met allemaal andere jongens contact kan hebben.. dus het is nu beter dat je eerst niet opstap gaat..

maar ben al 3 weken niet opstap geweest.. en mijn vriendin vraagt mij voor de 3e x of ik met haar opstap wil.. gewoon in ons standaard kroegje.. maar nu mag ik niet van hem.. als ik ga, dan is het vanavond over zegt hij..

ik weet niet wat ik moet doen.. moet ik mijn vriendinnen weer afzeggen.. of zal ik weer naar hem toe gaan.

please help me..

xDe wereld zit vol vriendinnen maar er is er natuurlijk maar één zoals hij. Dus hup, zet die meiden aan de kant en lever je over aan Don Juan.
"maja, heb t um vergeven"?!

Dumpen die gozer, lekker uitgaan met je vriendin en maandag goed je best doen op school.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
quote:Jullia schreef op 16 mei 2009 @ 20:06:

maar vinden jullie niet, dat het mijn eigen schuld is? doordat ik een paar dagen langer met die andere jongen smste..

Hij zegt de hele tijd, jij hebt dit veroorzaakt, dan moet je ook met de conseqenties omgaan..

Je smste met hem...je hebt je toch niet suf geneukt met hem!

Hij is toch met andere meiden naar bed geweest?

Dumpen die handel...

Er zijn nog altijd meer mannen als kerken hoor!
Tot nu toe klinkt dat 'serieus doen' niet erg serieus. Daar heeft hij zelf ook aan meegedaan. Het lijkt mij dat als jullie allebei echt serieus willen zijn en blijven, jullie elkaar ook moeten gaan vertrouwen. Tot nu toe is de gang van zaken niet echt hoopgevend.

Vertrouw jij hem? Vind je het oké als hij op stap gaat? En hoe oud ben je?
quote:Jullia schreef op 16 mei 2009 @ 20:06:

Hij zegt de hele tijd, jij hebt dit veroorzaakt, dan moet je ook met de conseqenties omgaan..hij duikt toch met elke meid waar ie 'n keer 'n smsje van heeft gekregen het bed in? zo'n kerel moet je niet willen, al heeft ie 'n gouden lul
Ik zou het via SMS uitmaken en lekker gaan stappen met je vriendinnen.
Je komt op mij nogal kinderlijk over. Ben je wel toe aan een serieuze relatie?
Ga lekker stappen met je vriendinnen. Dan is het maar over vanavond....als ik dit zo lees ga je met hem toch niet gelukkig worden!
Meid, waar zit je zelfrespect?? Je eigen schuld omdat je ge'smst hebt??? Waar gaat dit eindigen: dat hij je in elkaar slaat omdat je gepraat hebt met iemand anders in de kroeg terwijl hij erbij was en dat jij dan ook vindt dat je dat eigenlijk wel verdiend hebt omdat je weet dat hij dat niet wil..???

Kom op zeg!

Vraag me inderdaad ook af, hoe oud (of liever: hoe jong) jullie zijn!
quote:fille schreef op 16 mei 2009 @ 20:09:

Tot nu toe klinkt dat 'serieus doen' niet erg serieus. Daar heeft hij zelf ook aan meegedaan. Het lijkt mij dat als jullie allebei echt serieus willen zijn en blijven, jullie elkaar ook moeten gaan vertrouwen. Tot nu toe is de gang van zaken niet echt hoopgevend.

Vertrouw jij hem? Vind je het oké als hij op stap gaat? En hoe oud ben je?Ik ben 22, ik vertrouw hem niet helemaal, want hij is nogal een flirt, maar hij zal niet met een ander meisje zoenen. Als hij opstap gaat, lig ik nog wel altijd ff na te denken over wat hij doet.. Ik weet niet hoe hij zich gedraagt als hij zonder mij opstap is.
quote:elninjoo schreef op 16 mei 2009 @ 20:10:

[...]

zo'n kerel moet je niet willen, al heeft ie 'n gouden lul

Nou, jij weet zeker niet hoe hoog de goudprijs is tegenwoordig

Ik zeg; lekker laten gaan die gast. Als 'ie serieus wil doen, gaat 'ie maar aan zijn persoonlijke ontwikkeling werken. We leven niet in de jaren 50 en jij bent niet zijn lijfeigene.
quote:Chardonnay schreef op 16 mei 2009 @ 20:11:

Je komt op mij nogal kinderlijk over. Ben je wel toe aan een serieuze relatie?nouja ik heb een serieuze relatie van 5 jaar gehad, ik ben nu ook wel toe aan een serieuze relatie.
quote:Jullia schreef op 16 mei 2009 @ 20:13:

[...]

Ik ben 22, ik vertrouw hem niet helemaal, want hij is nogal een flirt, maar hij zal niet met een ander meisje zoenen. Als hij opstap gaat, lig ik nog wel altijd ff na te denken over wat hij doet.. Ik weet niet hoe hij zich gedraagt als hij zonder mij opstap is.

En nog meten met twee maten ook: hij wel, jij niet?

Echt, rennen!

En inderdaad, even een sms-je sturen waarin je hem een heel fijn leven wenst, maar dan wel zonder jou. Hoef je je daar ook niet schuldig over te voelen
Is hij van plan om elke keer als hij zijn zin wil hebben te dreigen dat het anders over is? En ben jij van plan om daar dan iedere keer maar gehoor aan te geven?

Ik hoop het toch niet voor je.

Voor de rest lijkt het mij een bezitterige eikel die graag met twee maten meet. Niet echt de vangst van het jaar dus.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
22? *verslikt zich in haar cola*
Waarom wil je zo graag een serieuze relatie met hem? Wat maakt hem zo bijzonder?
quote:AriMa schreef op 16 mei 2009 @ 20:19:

22? *verslikt zich in haar cola*

Zal ik even een zakdoek voor je pakken??

Als je een relatie die pak 'm beet van je 16e tot je 21e heeft geduurd als een 'serieuze relatie' omschrijft, tja...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven