niet op stap mogen van vriendje

16-05-2009 20:01 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Sinds 2 weken zijn mn scharrel en ik serieus aan het doen, na een half jaar scharrelen.

We we hadden al eerder besloten om serieus te gaan doen, maar hij haakte weer af.. was er niet aan toe.. dat hadden we donderdagochtend besloten.. die dag er na vrijdag, had hij alweer een afspraak met een ander meisje, en is daar ook meteen mee naar bed geweest.

Ik wist daar niks van.

Een paar dagen later belde hij me toen op, dat ie wel weer serieus wil doen.. nouja ik wou dat ook wel, want wou hem niet kwijt.

Toen hebben we het een tijdje geprobeerd, kregen we een week later weer ruzie, was weer over.. nouja ik dacht, ben er klaar mee.. dus heb even smscontact gehad met een andere jongen.. maja 2 dagen erna wou hij wel weer serieus doen.. wou ik ook wel weer *zucht* maar heb nog even een paar dagen langer smscontact gehad met die andere jongen. Daar kwam hij toen achter omdat hij sneaky in mijn mobiel zat te kijken.. nouja hij was toen vet boos op mij.. maar wou nog wel serieus met me door gaan, maar toen kwam ik er ook achter dat hij met dat andere meisje naar bed was geweest, was ik boos om.. maar hij zegt ja toen dacht ik dat het over tussen ons was enzo.. dus ik heb niks verkeerd gedaan zegt ie.. maja heb t um vergeven al voel ik me er nu nog steeds erg kut om..Maar we doen nu weer 2 weekjes serieus..

maar hij vertrouwt mij nu helemaal niet meer.. hij denkt dat ik nog contact heb met anderen.. maar dat heb ik echt niet..

maar nu zegt hij.. als jij opstap gaat voel ik mij kut omdat, je met allemaal andere jongens contact kan hebben.. dus het is nu beter dat je eerst niet opstap gaat..

maar ben al 3 weken niet opstap geweest.. en mijn vriendin vraagt mij voor de 3e x of ik met haar opstap wil.. gewoon in ons standaard kroegje.. maar nu mag ik niet van hem.. als ik ga, dan is het vanavond over zegt hij..

ik weet niet wat ik moet doen.. moet ik mijn vriendinnen weer afzeggen.. of zal ik weer naar hem toe gaan.

please help me..

x
Serieus? Hoe oud ben je?...
Ligeia, ze schrijft ergens in dit topic dat ze 22 is.
Ik ben gestopt met hem, iedereen denkt er hetzelfde over, en hij is het niet waard.

Ik ben gisteravond bij hem geweest om mijn spulletjes te halen.

Hij zei nog, jij hebt dit allemaal veroorzaakt door dat je toen hebt gelogen. En als jij niet met de conseqenties om kan gaan, dan houdt het maar op. Want ik voel me steeds kut door jou. En als jij opstap gaat met je vriendinnen, laat je mij moedwillig kut voelen, want je weet dat ik dat niet leuk vind. ( hij denkt dus dat ik dan met allemaal andere jongens contact zou hebben )

Nouja ben er klaar mee... al vind ik het soms toch nog wel een beetje jammer.. maar dat went ook wel weer...
Lekker laten gaan, die loser. Hij is zelf toch met een ander meisje naar bed geweest? Of was dat 'anders' zeker? Wees blij dat je er van af bent en zelf weer kunt bepalen wat je wilt doen!
Jullia heel verstandig van je !!

Iemand die zo met je omgaat , dat kan gewoon niet.
Goed zo!
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Slimme Jullia! Je hebt je een hoop ellende bespaard!
Ik had het al gezien, Chardonnay, ik stoei nogal met de reacties als ik net ingelogd ben. Laatste pagina is dan opeens eerste en dan ik raak het kwijt..

Anyway, good gor you, Julia! Je bent geen stand-by vriendin, toch?...
quote:Jullia schreef op 17 mei 2009 @ 12:07:

Hij zei nog, jij hebt dit allemaal veroorzaakt door dat je toen hebt gelogen. En als jij niet met de conseqenties om kan gaan, dan houdt het maar op. Want ik voel me steeds kut door jou. En als jij opstap gaat met je vriendinnen, laat je mij moedwillig kut voelen, want je weet dat ik dat niet leuk vind. ( hij denkt dus dat ik dan met allemaal andere jongens contact zou hebben )Wat een waardeloze man! Je moet echt heel heel blij zijn dat je van die kerel af bent Jullia.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Goed gedaan!!!

En nu niet nog een keer teruggaan bij hem he
Goed gedaan Julia, aan zijn reactie te zien heb je een hele goede keuze gemaakt. Wat een droeftoeter om jou overal de schuld van te geven. Laat hem lekker in zijn sop gaarkoken zeg!
Stressed is just desserts spelled backwards
Goed gedaan! Wat een kneus is dat ventje.
Ja, dat vind ik echt.
Goed gedaan meid!

Je kan veel beter krijgen!!
Goed zo meid!

Vraagje: wuiles (toch? Kan even niet terug lezen) quote jij iedere keer omdat je bang bent dat het topic weggehaald wordt?
goed gedaan meis

zo een ben je liever kwijt dan rijk,zeker als je pas 22 bent.

lekker stappen met je vriendinnen nu,en niet meteen een nieuw vriendjes zoeken..
quote:Jullia schreef op 16 mei 2009 @ 20:01:

Hallo iedereen,

Sinds 2 weken zijn mn scharrel en ik serieus aan het doen, na een half jaar scharrelen.

We we hadden al eerder besloten om serieus te gaan doen, maar hij haakte weer af.. was er niet aan toe.. dat hadden we donderdagochtend besloten.. die dag er na vrijdag, had hij alweer een afspraak met een ander meisje, en is daar ook meteen mee naar bed geweest.

Ik wist daar niks van.

Een paar dagen later belde hij me toen op, dat ie wel weer serieus wil doen.. nouja ik wou dat ook wel, want wou hem niet kwijt.

Toen hebben we het een tijdje geprobeerd, kregen we een week later weer ruzie, was weer over.. nouja ik dacht, ben er klaar mee.. dus heb even smscontact gehad met een andere jongen.. maja 2 dagen erna wou hij wel weer serieus doen.. wou ik ook wel weer *zucht* maar heb nog even een paar dagen langer smscontact gehad met die andere jongen. Daar kwam hij toen achter omdat hij sneaky in mijn mobiel zat te kijken.. nouja hij was toen vet boos op mij.. maar wou nog wel serieus met me door gaan, maar toen kwam ik er ook achter dat hij met dat andere meisje naar bed was geweest, was ik boos om.. maar hij zegt ja toen dacht ik dat het over tussen ons was enzo.. dus ik heb niks verkeerd gedaan zegt ie.. maja heb t um vergeven al voel ik me er nu nog steeds erg kut om..Maar we doen nu weer 2 weekjes serieus..

maar hij vertrouwt mij nu helemaal niet meer.. hij denkt dat ik nog contact heb met anderen.. maar dat heb ik echt niet..

maar nu zegt hij.. als jij opstap gaat voel ik mij kut omdat, je met allemaal andere jongens contact kan hebben.. dus het is nu beter dat je eerst niet opstap gaat..

maar ben al 3 weken niet opstap geweest.. en mijn vriendin vraagt mij voor de 3e x of ik met haar opstap wil.. gewoon in ons standaard kroegje.. maar nu mag ik niet van hem.. als ik ga, dan is het vanavond over zegt hij..

ik weet niet wat ik moet doen.. moet ik mijn vriendinnen weer afzeggen.. of zal ik weer naar hem toe gaan.

please help me..

x

Typisch gevalletje van twee jonge mensen die absoluut niet toe zijn aan een serieuze relatie. Lekker blijven scharrelen dus.

En jij laat je verbieden om uit te gaan? Hoe idioot.

En jij wil een relatie terwijl die meteen de eerste 2 dagen al misloopt? Veel plezier.
quote:Jullia schreef op 16 mei 2009 @ 20:01:

Hallo iedereen,

Ik wist daar niks van.

please help me..

x

Typisch gevalletje van twee jonge mensen die absoluut niet toe zijn aan een serieuze relatie. Lekker blijven scharrelen dus.

En jij laat je verbieden om uit te gaan? Hoe idioot.

En jij wil een relatie terwijl die meteen de eerste 2 dagen al misloopt? Veel plezier.
Julia, meid, als je denkt dat je op je 22ste al een serieuze relatie van 5 jaar achter de rug hebt, dan zou ik zeker niet aan deze 'serieuze' relatie beginnen... Ga lekker even een paar jaartjes alleen volwassen worden, en dan kun je daarna beginnen aan een serieuze relatie (tegen die tijd weet je tenminste wat het inhoudt en ben je hopelijk zelf wat zelfverzekerder).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven