Uitgerekend 1e helft september 2021

26-12-2020 08:51 533 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een topic voor degenen die er nét achter zijn gekomen dat ze zwanger zijn :). Klets hier mee over het wel en wee, de kwaaltjes, de spanning etc.

Wachtwoord via PB, op aanvraag bij schrijfsters.

--
NaamLeeftijdKind #UDEchoHartjeJ/MBijzonderheden
greystone8634/41229-0809-04 ❤️ -
HaakMama30/35301-09begin april ❤️
K0koro31/35103-0913-04❤️J-
Krabpaal30/33104-09xx-xx-
Noni9030/31304-0922-02❤️-
IWIxx/xxx06-0908-01
Tortie30/35107-0901-02-
Miesje199328/28207-0926-03❤️-
Kipkerriesalade30/32107-0928-01❤️-
Pimpelmees3030/31112-0921-04❤️-
Cookie_monster_9030/38112-0917-03❤️-
Naba9029/30114-0915-02-

Besss :rose:
zwangerschapsto wijzigde dit bericht op 09-04-2021 12:49
54.07% gewijzigd
Ze hadden sowieso eerder geen plek dus wacht het maar gewoon af...
Veel echo’s vandaag! Ik vind het toch wel beetje spannend, maar kijk er vooral naar uit. Voor de andere die hem vandaag hebben, veel plezier!
Succes allemaal bij de echo’s! :hyper:
Leuk, succes allemaal!

Ik kan nog niet de tabel veranderen. Mocht iemand dat voor me willen doen?

Volgende echo is 15-2, UD verzet naar 10-09, en hartje klopt!!
Greystone, Bessss, Kipkerriesalade; Heel veel succes én plezier gewenst bij de echo vandaag :rose:! Ik hoop dat jullie alle drie een prachtig kloppend hartje zien :heart:.

Naamloosjes, gefeliciteerd met je goede echo. Als je mee wilt schrijven, voeg je jezelf dan toe aan de tabel :)?

Pimpelmees, als niemand me voor is zal ik morgen de tabel even updaten.

Zoals in de tabel staat heb ik morgen pas de echo bij de verloskundige, maar ik heb vanochtend zelf even gespiekt. Alles ziet er zo mooi uit! Hartje klopt mooi snel, armpjes en beetjes eraan, echt wauw. Ik heb er een 3D plaatje van gemaakt en ik ben gewoon een beetje verliefd op die kleine alien :proud:. Kindje is nu 2,26cm en loopt daarmee een dagje voor :).
Fijn pimpelmees en kokoro das lekker dat je zelf even stiekem kan spieken zeg!
Ja het is een absolute luxe. Dat realiseer ik me heel erg goed. Hoe gaat het nu met jou Andijvie? Hoe is het met het bloedverlies?
Ja hier gaat t goed, weer niks te bekennen vandaag... geen peil op te trekken hoor!
Ik duim voor je dat het weg blijft en goed zit!
Helaas geen hartactie meer, gestopt met zo'n 7 weken...
Oh nee Besss, wat verdrietig! Veel sterkte 😘
Oh Besss wat verdrietig! Sterkte

Voelt een beetje dubbel, maar hier gelukkig wel een goede echo gehad. Mooie hartactiviteit en alles zag er zover goed uit. Ook al is het niet veel wat je ziet, toch wel weer bijzonder om te zien 🥰.
Bessss schreef:
28-01-2021 11:45
Helaas geen hartactie meer, gestopt met zo'n 7 weken...
Oh nee lieve Bessss wat verdrietig. Hele hele dikke knuffel :hug: :rose:!
Greystone86 schreef:
28-01-2021 12:41
Voelt een beetje dubbel, maar hier gelukkig wel een goede echo gehad. Mooie hartactiviteit en alles zag er zover goed uit. Ook al is het niet veel wat je ziet, toch wel weer bijzonder om te zien 🥰.
Poeh, ja, dubbel! We gunnen iedereen zo'n mooie echo :cry:.

Voor jou gefeliciteerd :rose:.
Greystone86 schreef:

Heel fijn Greystone, ik gun het jullie van harte!
Oh nooooo Besss wat kut zeg! Had je een vermoeden of nergens last van? Ga je wachten tot het vanzelf los komt?
Gefeliciteerd Greystone, dat er nog maar veel mooie echo’s mogen volgen van iedereen!
Oh nee Bessss, wat verdrietig! Had je het aan zien komen? Heel rot voor jullie.. Hoe werkt dat nu, afwachten?
Achhh Bessss wat een verdrietig nieuws :'( :hug:
Greystone86 schreef:

Fijn!! Het lijkt me ook heel bijzonder!
Andijvie, fijn dat het bloeden gestopt is! Spannend zeg, deze tijd.

En Kokoro, heel fijn en leuk dat je af en toe zelf even kunt checken :D

Ik heb gelukkig geen Corona, dus daar ben ik wel blij mee. Maakte me toch zorgen, juist vanwege de zwangerschap ook nu. Mijn eerste echo staat nu gepland voor komende maandag. Als deze goed is, twijfel ik nog of we het daarna al familie en vrienden willen vertellen, of toch wachten tot 13 weken. Maar ik zou het eigenlijk zo graag willen vertellen aan mensen :)
Dank jullie wel allemaal

Tortie, fijn dat je geen corona hebt! Wij hebben het bij de eerste aan ouders, brussen en close vrienden verteld. Na de termijnecho aan de rest en het werk. Nu meer klachten over de dag heen en geen zin om er spastisch over te doen, dus vanmiddag leidinggevende gelijk op hoogte gebracht. Verder mijn ouders vertelt en we gaan het de rest ook deze week vertellen.

Ik zou niet kunnen wachten om niks te vertellen dus ik koos daarom voor select groepje de eerste keer. Dan was de drang toch wat gestild ofzo
Wat fijn, geen Corona tortie!

Greystone: 🤩 een goede echo! Fijn!!!

Over vertellen, de meeste weten het nu al wel bij ons 😅 werk, naast familie en vrienden. Het wereldkundig maken duurt nog even. Maar de mensen die ik nog zie, zien het wel aan mij inmiddels..
en denk ook omdat het de derde is wij er misschien wat “makkelijker” in staan.

Hoe verandert jullie lichaam? Is er al een buikje zichtbaar? Bij mij al wel duidelijk 😄
Nog 3 weken wachten op de termijn echo en dan mogen we weer gluren 🥰
Vertellen: Wij zijn deze week bezig het aan onze ouders, Brussen en vrienden dichtbij te vertellen. Wel grappig, want niemand verwacht het blijkbaar bij ons haha.

Mijn lichaam verandert nog niet echt. 's Avonds wel een knoopje van m'n broek los, maar dat zijn meer darmen denk ik dan. Het is onze eerste, dus zal nog wel even duren voordat dat zichtbaar wordt denk ik? Moet daar even goed over na denken, want ik draai vooral van die high Waist jeans en ben bang dat dat van de een op de andere dag ineens niet meer past haha.

Verder heb ik sinds gister ineens een stuk meer last van misselijkheid. Nog niet overgeven, maar wel dat je even flink moet ademhalen haha. Heel vervelend vind ik dit, wat ik heb echt een aversie tegen overgeven en wil dat koste wat het kost tegenhouden.
Haay dames,

Ff geleden, probeer zoveel mogelijk mee te lezen maar ik ben hondsberoerd steeds.
Gister goede echo, 1,7 cm, alles was goed en een kloppend hartje. Heel bijzonder! Ook bijzonder dat die 1,7cm me zo beroerd maakt :rolling:

Bess wat naar voor je! :hug:

Ik was nog niet van plan te vertellen maar heb niet heel veel keus meer. Maandag m'n werk maar inlichten en de rest dit weekend.

Tortie fijn dat je geen corona hebt! Ik hoop wel dat tegen de tijd dat wij bevallen de maatregelen stukken minder zijn zodat r gewoon kraamvisite kan komen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven