Good Luck 2
zondag 17 mei 2009 om 13:57
zondag 17 mei 2009 om 13:59
Zo slim was ik niet want de huisarts zei dat we de eerste 2 dagen moesten afplakken en dat het daarna wel zonder pleister kon. Omdat het besmettingsgevaar dan minder is.
Ze zei dat hij dinsdag ook wel weer naar het KDV kon, als het alleen bij dit plekje blijft. Hij zit er verder ook niet aan te krabben dus ik heb goede hoop.
Ze zei dat hij dinsdag ook wel weer naar het KDV kon, als het alleen bij dit plekje blijft. Hij zit er verder ook niet aan te krabben dus ik heb goede hoop.
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 17 mei 2009 om 18:20
Leuk huis Compu.
Nou, wij kwakkelen weer verder. Nu is M zijn oog helemaal dicht dus die moet ook weer naar de HAP. Waarschijnlijk dezelfde bacterie. Hopelijk is alles wel weer goed bij iedereen voor we weggaan
Hee, gave kast Amalia. Ik vinnem leuk!
Bah, Jonathan staat te poepen en nu is M weg dus moet ik verschonen
Nou, wij kwakkelen weer verder. Nu is M zijn oog helemaal dicht dus die moet ook weer naar de HAP. Waarschijnlijk dezelfde bacterie. Hopelijk is alles wel weer goed bij iedereen voor we weggaan
Hee, gave kast Amalia. Ik vinnem leuk!
Bah, Jonathan staat te poepen en nu is M weg dus moet ik verschonen
zondag 17 mei 2009 om 19:05
Haiii,
Wat een rust vandaag hier.
Mal: M tobt ook wat af zeg, heeft hij er ook pijn aan?
Fijn dat het met Jonathan weer beter gaat.
Star: Lekker hoor wezen shoppen, is ook wel eens lekker zonder kind even weg.
Mamax: Alles goed, het is al een poosje stil rond je?
kokos: Voor wat het waard is een hele fijne vacantie. ( niet dat je het nog leest, haha)
Helen: Geeft toch niks, soms ben je gewoon even wat meer met jezelf bezig, het zal nodig zijn. Rustig aan hoor.
Nog bedankt voor je kaartje erg lief.
Suze: Hoe is het met het springding?
Amalia: leuk hoor nieuwe spulletjes kopen, onze vorige buurman had ook zo,n mega tv en dat in onze woonkamer, nou het was meer tv dan huiskamer.
Die van jullie kan volgens mij wel een grote tv hebben
Wat een rust vandaag hier.
Mal: M tobt ook wat af zeg, heeft hij er ook pijn aan?
Fijn dat het met Jonathan weer beter gaat.
Star: Lekker hoor wezen shoppen, is ook wel eens lekker zonder kind even weg.
Mamax: Alles goed, het is al een poosje stil rond je?
kokos: Voor wat het waard is een hele fijne vacantie. ( niet dat je het nog leest, haha)
Helen: Geeft toch niks, soms ben je gewoon even wat meer met jezelf bezig, het zal nodig zijn. Rustig aan hoor.
Nog bedankt voor je kaartje erg lief.
Suze: Hoe is het met het springding?
Amalia: leuk hoor nieuwe spulletjes kopen, onze vorige buurman had ook zo,n mega tv en dat in onze woonkamer, nou het was meer tv dan huiskamer.
Die van jullie kan volgens mij wel een grote tv hebben
zondag 17 mei 2009 om 19:29
Leuke kast Amalia! Staat vast mooi!
Mal: hè wat een rotbacterie bij jullie zeg! Schiet even niet op daar... Het mooie weer op vakantie zal jullie misschien ook goed doen! (en nu maar duimen voor mooi weer!)
Zal even op groep kijken voor Compu...
Verjaardag was gezellig. Kids hebben het goed gehouden, beiden beetje verhopging maar visite heeft voor goede afleiding gezorgd (oké en de chips ook) dus ging prima!
Mal: hè wat een rotbacterie bij jullie zeg! Schiet even niet op daar... Het mooie weer op vakantie zal jullie misschien ook goed doen! (en nu maar duimen voor mooi weer!)
Zal even op groep kijken voor Compu...
Verjaardag was gezellig. Kids hebben het goed gehouden, beiden beetje verhopging maar visite heeft voor goede afleiding gezorgd (oké en de chips ook) dus ging prima!
zondag 17 mei 2009 om 21:54
Nog gefeliciteerd met aanstaande, Bridges! Of nee, hij was niet vandaga jarig he? Nou, alvast gefeliciteerd dan. Lekker is dat he, als de kindjes zich van hun beste kant laten zien op zo'n dag?!
Bam, graag gedaan.
Mal, gelukkig de krentenbaard al aan de beterende hand. Toestand, zo'n bacterie in huis. Hoe was het man vergaan trouwens, met z'n speech (had je vast wel geschreven maar overheen gelezen)? Stoer hoor, voor zo'n enorm publiek!
Amalia, aaaah, een platte buis! Dat werd tijd. Goed dat je zo'n grote hebt genomen hoor. Hier staat zo'n beschaafd maatje (idd omdat we niet zo'n bakbeest in de kamer wilden) maar mooi dat ik daar spijt van heb. Hasske klein, kijkt voor geen meter. Ha ha, vent die hem kwam bezorgen zei nog "die moet zeker naar de slaapkamer?" Euhhh. Maar mooi kastje. Zit het al in elkaar?
Bam, graag gedaan.
Mal, gelukkig de krentenbaard al aan de beterende hand. Toestand, zo'n bacterie in huis. Hoe was het man vergaan trouwens, met z'n speech (had je vast wel geschreven maar overheen gelezen)? Stoer hoor, voor zo'n enorm publiek!
Amalia, aaaah, een platte buis! Dat werd tijd. Goed dat je zo'n grote hebt genomen hoor. Hier staat zo'n beschaafd maatje (idd omdat we niet zo'n bakbeest in de kamer wilden) maar mooi dat ik daar spijt van heb. Hasske klein, kijkt voor geen meter. Ha ha, vent die hem kwam bezorgen zei nog "die moet zeker naar de slaapkamer?" Euhhh. Maar mooi kastje. Zit het al in elkaar?
zondag 17 mei 2009 om 22:21
Hel, dat spreken voor 800 man was heel goed gegaan. Ik ben wel trots dat hij eigenlijk nog maar 6 jaar in dat vak zit maar wel alles weet en gevraagd wordt voor allerlei denktanks en dat nu ook weer de hemd van zijn lijf gevraagd wordt. Hij kwam ook nog thuis met een foto van hem met 4 lekkere meiden, die daar Dela stonden te promoten. Echt zo dom. Dat is gewoon een overlijdensverzekering. Verzekeringspoezen. Alle mannen tuinen daar in he
Maar ja, nu voelt hij zich helemaal niet lekker. Zijn neus doet ook weer pijn. Ik hoop niet dat de vakantie in het water valt....
Maar ja, nu voelt hij zich helemaal niet lekker. Zijn neus doet ook weer pijn. Ik hoop niet dat de vakantie in het water valt....
maandag 18 mei 2009 om 09:04
Mogge!!
Zo. oudste naar de Kita. Wat zal ik gaan doen vanmorgen? Ik ben benieuwd, de wereld ligt deze ochtend aan mijn voeten.
Mal, knap van Malman! Fijn dat het allemaal goed is gegaan.
Bam, hoe gaat het? En met Bammeisje?
Hel, wij hebben nog een tv die qua design prima bij de tuinset zou passen haha, dus ik vind jullie helemaal hip (wij hebben wel een hip kleintje aan de muur ind e slaapkamer, dat dan weer wel).
Amalia, en, soapt het lekker, dat bakbeest?
Star, sterkte met de prik vandaag. Wanneer krijg je dan de uitslag?
Zo. oudste naar de Kita. Wat zal ik gaan doen vanmorgen? Ik ben benieuwd, de wereld ligt deze ochtend aan mijn voeten.
Mal, knap van Malman! Fijn dat het allemaal goed is gegaan.
Bam, hoe gaat het? En met Bammeisje?
Hel, wij hebben nog een tv die qua design prima bij de tuinset zou passen haha, dus ik vind jullie helemaal hip (wij hebben wel een hip kleintje aan de muur ind e slaapkamer, dat dan weer wel).
Amalia, en, soapt het lekker, dat bakbeest?
Star, sterkte met de prik vandaag. Wanneer krijg je dan de uitslag?
maandag 18 mei 2009 om 09:07
maandag 18 mei 2009 om 09:26
Als we op vakantie gaan zitten we dichtbij Marineland, kwamen we achter. Dat is een heel groot dolfinarium met Orka's en Dolfijnen enzo
Marineland
Nou ja, daar gaan we wel even naar toe natuurlijk. Heb er nu al zin in!!!! Jonathan zal hel wel helemaal te gek vinden.
Marineland
Nou ja, daar gaan we wel even naar toe natuurlijk. Heb er nu al zin in!!!! Jonathan zal hel wel helemaal te gek vinden.