Good Luck 2
vrijdag 15 mei 2009 om 23:08
Zo, man is uit, ik heb me in bed geinstalleerd met chocorozijnen, een hele pot thee, een laptop en de afstandsbediening, joehoee...
Kokos, fijne vakantie!!!
Jin, dat is lekker, zo'n uurtje uitleven voor oudste! Ik onthoud me verder van commentaar wbt de parkeerplaats.
Star, was vorige keer meegevallen toch, bloedprikje? Of ben ik in de war met iemand anders...
Wat een irritante reclame zeg, met die Maurice de Hond. "Ik zeg: doen". Sukkel.
Suus, ik ga ook 3 om 4 werken. Do blijft vrije dag. Dus kunnen nog daten!
Mamax, haai, hoe is het bij jullie?
Amalia, sja, dat heb je daar in het Gooi he, ballotage..
Mare loopt er weer netjes bij. Konden meteen terecht bij de kapper dus ze had geen tijd om te protesteren, haha! En ik ga morgenochtend. Nog even bedenken wat ik wil (laatste keer was anderhalf jaar geleden, toen is er een flink stuk af gegaan).
Kokos, fijne vakantie!!!
Jin, dat is lekker, zo'n uurtje uitleven voor oudste! Ik onthoud me verder van commentaar wbt de parkeerplaats.
Star, was vorige keer meegevallen toch, bloedprikje? Of ben ik in de war met iemand anders...
Wat een irritante reclame zeg, met die Maurice de Hond. "Ik zeg: doen". Sukkel.
Suus, ik ga ook 3 om 4 werken. Do blijft vrije dag. Dus kunnen nog daten!
Mamax, haai, hoe is het bij jullie?
Amalia, sja, dat heb je daar in het Gooi he, ballotage..
Mare loopt er weer netjes bij. Konden meteen terecht bij de kapper dus ze had geen tijd om te protesteren, haha! En ik ga morgenochtend. Nog even bedenken wat ik wil (laatste keer was anderhalf jaar geleden, toen is er een flink stuk af gegaan).
zaterdag 16 mei 2009 om 07:52
quote:bridges6 schreef op 15 mei 2009 @ 22:13:
Hihi nu missen jullie net de grap van Geer zeker... Zonde... Hij is geweldig voor de algehele ontwikkeling en zo! Echt vele malen beter dan nick. Jr.!Ik heb de grap gezien hoor, ik moest ook lachen! Hij was leuk.
Hihi nu missen jullie net de grap van Geer zeker... Zonde... Hij is geweldig voor de algehele ontwikkeling en zo! Echt vele malen beter dan nick. Jr.!Ik heb de grap gezien hoor, ik moest ook lachen! Hij was leuk.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 16 mei 2009 om 08:13
Mogge!
Hel, misselijk van dat avondje alleen in bed? Lees ik nou goed dat je meer gaat werken? Kun je dat nu beter "regelen" dan? En een keurig gekapte Mare, mooi! Ik ben altijd blij als ze allemaal weer geweest zijn. Veel plezier bij de kapper!
Bridges, al een outfit bedacht?
Ik zal er weinig zijn komende dagen denk ik, ben AM.
Ik wilde naar de speeltuin (lopend ja), maar het regent. Nou ja, verzin ik hier in huis wat leuks.
Hel, misselijk van dat avondje alleen in bed? Lees ik nou goed dat je meer gaat werken? Kun je dat nu beter "regelen" dan? En een keurig gekapte Mare, mooi! Ik ben altijd blij als ze allemaal weer geweest zijn. Veel plezier bij de kapper!
Bridges, al een outfit bedacht?
Ik zal er weinig zijn komende dagen denk ik, ben AM.
Ik wilde naar de speeltuin (lopend ja), maar het regent. Nou ja, verzin ik hier in huis wat leuks.
zaterdag 16 mei 2009 om 18:21
Hel, vorige keer was het een vingerprikje om suiker te controleren, dat was even schrikken, maar snel over.
Chocorozijnen, normaal vind ik die niet lekker, maar klinkt nu wel lekker. Net als dat ik ineens gek ben op suikerpinda's.
En Bossche Bollen. Had ik even mazzel dat ik in Den Bosch was vandaag
Twee King Louie jurken gescoord, helemaal blij mee.
Veel plezier Kokos, hopelijk heb je mooi weer!
Chocorozijnen, normaal vind ik die niet lekker, maar klinkt nu wel lekker. Net als dat ik ineens gek ben op suikerpinda's.
En Bossche Bollen. Had ik even mazzel dat ik in Den Bosch was vandaag
Twee King Louie jurken gescoord, helemaal blij mee.
Veel plezier Kokos, hopelijk heb je mooi weer!
zaterdag 16 mei 2009 om 19:44
zaterdag 16 mei 2009 om 22:12
Hè Mal, vervelend. Zeer besmettelijk maar gelukkig niet meer dan dat. Kinderen hebbene r niet veel last van toch? (Ik heb het een keer gehad op mijn kin toen ik 16 was. Kon wel door de grond zakken, schaamde me wezenloos!) Goed smeren, dan is het vast snel weg! M. weer goed opgeknapt? AB klaar?
Jin: ai waterpoep... Neuh... liever geen details verder... Sterkte met het ventje... En met het AM zijn. Genoeg leuke dingen om te doen? Mooi weer daar?
Star: ah shoppen, altijd goed! Leuke jurkjes? En hoezo? Werden kind en jij teveel een eenheid tegen Starman?
Hier alles gereed gemaakt voor verjaardag van aanstaande., Is dinsdag jarig maar vieren het morgen. Ties gelukkig niet ziek geworden, wel nog hangerig en moe en snel koud. Fieke vandaag met 39.4 d'r bed in. Geen idee wat die nou opeens had. Kwam opeens opzetten om 5 uur... Verder niet veel aan de hand gehad vandaag. Vreemd. Hopelijk knapt die ook op zodat ze morgen de visite kan vermaken want anders moeten wij dat doen...
Jin: ai waterpoep... Neuh... liever geen details verder... Sterkte met het ventje... En met het AM zijn. Genoeg leuke dingen om te doen? Mooi weer daar?
Star: ah shoppen, altijd goed! Leuke jurkjes? En hoezo? Werden kind en jij teveel een eenheid tegen Starman?
Hier alles gereed gemaakt voor verjaardag van aanstaande., Is dinsdag jarig maar vieren het morgen. Ties gelukkig niet ziek geworden, wel nog hangerig en moe en snel koud. Fieke vandaag met 39.4 d'r bed in. Geen idee wat die nou opeens had. Kwam opeens opzetten om 5 uur... Verder niet veel aan de hand gehad vandaag. Vreemd. Hopelijk knapt die ook op zodat ze morgen de visite kan vermaken want anders moeten wij dat doen...
zondag 17 mei 2009 om 13:30
Ha ha ha Bridges, goeie. Ik moest even denken
Jij ook een fijne verjaardag van aanstaande. Kinderen opgeknapt?
Wat ranzig; we hebben een megagrote tv gekocht. Ons ouwe beesie had het eindelijk begeven dus ook hier tijd voor zo'n mooi plat ding. Ik wilde niet zo heeeel grote maar lief wel want 'in huis valt dat écht wel mee....'
Niet dus, wat een unit.
Meteen ook een nieuwe tv kast erbij gehaald bij Ikejaaaaaa (laurens ha ha). Wel zonde van de oude kast. Best een mooi ding, pas 6 jaar oud en duur... maargoed, tv pastte daar niet in en erop in ook geen gezicht.
Iemand nog op zoek naar een mooie zwarte kast?
Goed dat het regent vandaag, hebben we alle tijd om de nieuwe kast en de tv te installeren
Jij ook een fijne verjaardag van aanstaande. Kinderen opgeknapt?
Wat ranzig; we hebben een megagrote tv gekocht. Ons ouwe beesie had het eindelijk begeven dus ook hier tijd voor zo'n mooi plat ding. Ik wilde niet zo heeeel grote maar lief wel want 'in huis valt dat écht wel mee....'
Niet dus, wat een unit.
Meteen ook een nieuwe tv kast erbij gehaald bij Ikejaaaaaa (laurens ha ha). Wel zonde van de oude kast. Best een mooi ding, pas 6 jaar oud en duur... maargoed, tv pastte daar niet in en erop in ook geen gezicht.
Iemand nog op zoek naar een mooie zwarte kast?
Goed dat het regent vandaag, hebben we alle tijd om de nieuwe kast en de tv te installeren
zondag 17 mei 2009 om 13:35
quote:Star schreef op 17 mei 2009 @ 10:24:
Beterschap voor zieke kindjes, niet leuk. Krentenbaard ook lastig of niet?
Leuke avond gehad gisteren Mal? Ik heb gewonnen
Olifantje is zoooooo schattigJij hebt inderdaad gewonnen . Ik durfde niet naar de bevalling te kijken vanwege toen in Amersfoort dat dat beestje dood werd gemaakt. Blij dat alles goed is met babyfantje!
Beterschap voor zieke kindjes, niet leuk. Krentenbaard ook lastig of niet?
Leuke avond gehad gisteren Mal? Ik heb gewonnen
Olifantje is zoooooo schattigJij hebt inderdaad gewonnen . Ik durfde niet naar de bevalling te kijken vanwege toen in Amersfoort dat dat beestje dood werd gemaakt. Blij dat alles goed is met babyfantje!
Stressed is just desserts spelled backwards