Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
Het probleem wordt niet sneller opgelost als het forum offline gehaald wordt: het uitsluiten van oorzaken en testen kost veel tijd, of het forum nu on- of offline is...

grtjs, Naomi
Nou dan wachten we toch nog effe...
quote:Mariska76 schreef op 14 mei 2009 @ 09:03:

Het lijkt vandaag wel erger dan anders. Na een keer of 10 proberen, is het me nu eindelijk gelukt op dit topic te komen zonder foutmelding. Zojuist een reactie getypt bij een ander topic, ik klik op "Bekijk bericht" en ja hoor, weer een foutmelding, weg bericht. Ik vind het nu toch wel lang duren. Helaas is Chrome installeren hier geen optie, want ik zit op het werk. Dan maar tot vanavond wachten tot ik weer op het forum kan kijken.Dat had ik een paar dagen geleden ook. Heb firefox geinstalleerd en eigenlijk geen problemen meer gehad.
Snjókorn falla, á allt og alla
Het is zo traag als dikke poep in FF de laatste dagen.
Ik draai FF Mozilla op een Vista laptop en heb heel af en toe dat het wel wat langer duurt. Constant traag.. nee.

Ik heb bij FF de adblocker plus erop gezet, de reclames en de happytime rotzooi weggefiltert en het is een stuk rustiger forummen.
En toen was het weekend...
Allemachtig zeg, ik vind het wel een beetje een sneue bedoening worden... Dit was de 12e dag van de foutmelding en nog steeds geen einde in zicht.

En het wordt alleen maar erger, deze avond word ik er bij 2 van de 3 topics uitgeflikkerd. Nu ook weer 10 keer de foutmelding weg moeten klikken voor ik hier kon posten. En als ik op versturen klik vliegt ie er waarschijnlijk weer uit.

Zucht...

Zullen we er eens een polletje aan vast knopen? Gokken op de datum waarop het is opgelost? Gezien de tijd die het de vorige keer heeft geduurd, denk ik dat ik voor mijn vakantie (tweede week juni) er nog niet van kan genieten. Ik zeg... 12 juni?
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Waarom is mijn motto weg? Ik heb hem nodig.

(Zou je dat nou wel zeggen? Ken je dat verhaal van die Joego's? Nou dan.)
Zusje78, hier hetzelfde probleem. En ik kan ook geen emoticons meer toevoegen.
quote:Sarah Scott schreef op 14 mei 2009 @ 11:22:

Oh het was niet Geve maar Jaschenca ;)

Zie hier:

Firefox is snel, heeft veel in huis én een addon adblocker én is een stuk veiliger dan IE. Firefox heeft ook een spellingchecker (ook in het Nederlands ), maar die kun je aan en uit zetten. De addons voor Firefox kun je van hun website downloaden, het installeren gaat in principe vanzelf.

Even een vraagje voor de kenners.

Ik moest noodgedwongen mijn IE versie uppen. Bij 6.0 was mijn hele rechterkant wit, de reclame/happy time en forummededelingen en de rest stonden allemaal onder mijn icoontjes en het prikbord.

Nu staan al die dingen rechts waardoor te topics niet goed meer te lezen zijn omdat er nog maar een halve pagina over is op mijn al kleine laptop scherm.

Weet iemand hoe ik kan zorgen dat ik die dingen als happy time enzo niet meer ontvang? Of evt. hoe ik kan zorgen dat het onderaan de pagina staat zodat ik weer mijn hele scherm heb voor de tekst?

Of werkt die addon adblocker ook voor IE?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Hoe serieus neemt viva haar klanten?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Viva neemt haar klanten, de adverteerders, heel serieus. Maar heeft volgens mij niet in de gaten dat die adverteerders betalen vanwege de hoeveelheid traffic op het forum. Die op deze manier steeds lager wordt denk ik...
quote:mylenevalerie schreef op 16 mei 2009 @ 15:46:

[...]

Even een vraagje voor de kenners.

Ik moest noodgedwongen mijn IE versie uppen. Bij 6.0 was mijn hele rechterkant wit, de reclame/happy time en forummededelingen en de rest stonden allemaal onder mijn icoontjes en het prikbord.

Nu staan al die dingen rechts waardoor te topics niet goed meer te lezen zijn omdat er nog maar een halve pagina over is op mijn al kleine laptop scherm.

Weet iemand hoe ik kan zorgen dat ik die dingen als happy time enzo niet meer ontvang? Of evt. hoe ik kan zorgen dat het onderaan de pagina staat zodat ik weer mijn hele scherm heb voor de tekst?

Of werkt die addon adblocker ook voor IE?

Ik ben werkelijk verbaasd te lezen hoe jouw vorige lay-out van het forum eruit zag MV!

Ik ben bang dat je die oude lay-out echt nooit meer terugkrijgt en je zult het moeten doen met de rechterkolommen. In IE kun je daar niets van uitzetten, in FireFox wel, maar zelfs dan blijft het riskant want voor je het weet kun je niet meer inloggen (ik spreek hier uit ervaring ).

Voor ik de filters in FireFox onder de knie had schoof ik het scherm zover in elkaar totdat je alleen de topiclijst nog maar zag want dat bewegende gedoe aan de rechterkant kwam me echt verschrikkelijk de strot uit.
Verkeerde woordkeuze, ik bedoel gebruikers (waar al die klanten op af komen dus )
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ik heb ook heel vaak een fout melding, als ik post of als ik een nieuwe pagina open, soms niet, vaak wel.

Ik heb al tig keer mijn pc gescand, nu lees ik dus pas dat het probleem bij Viva ligt...
Hebben jullie dat ook? Je staat ingelogd, je bent wat aan het 'bladeren' en scrollen, dan wil je een berichtje plaatsen en dan blijkt dat je bent uitgelogd, vanzelf! Ik heb dat nu vrijwel iedere dag, en ik weet dan voor 100% zeker dat ik wel ingelogd stond.
In safari heb ik geen problemen.

Had alleen rare fouten toen de reclame van die 2 zingende kuttekoppen in 'n auto er op stond, maar sinds die opgetiefd is, geen problemen meer.

Wel 'n andere bugmelding: het formulier voor de Cuba-actie doet 't niet!
Ik stel voor dat we een nieuw topic starten: Wie heeft er géén storingen op het forum?
Dat wordt dan een slecht lopend topic, Misschicken!
Jippie! Ik heb al een halfuurtje storingloos kunnen lezen. Helaas... daarna was ik zo dom om ergens te willen reageren. Dus nu wordt alles weer continu afgebroken.

Ik ga er dus maar een fijne forumloze of forumarme zondag van maken!!
Ik vraag me echt af hóe moeilijk het nou kan zijn om een redelijk bug-loos forum te creeeren.
aha,....dit werpt een licht op de zaak. En ik maar denken,...gaat dat hier altijd zo? I
Ook met Google Chrome heb ik nu geen pictogrammen in de hokjes boven de reageerschermen.

Ze doen het wel als ik er op klik. Maar de plaatjes ervan (jeweetwel, bergje voor plaatjes, B van bold etc) zijn foetsie.

Bovenin de pagina, waar

Blog Forum, Mijn Viva, Shop staat, verdwijn regelmatig de geschreven tekst (Forum en Mijn Viva, nooit van Blog en Shop)en krijg ik daarvoor in de plaats juist wel een pictogrammetje (een bladzij met een vouwtje rechtsbovenin en een rood driehoekje en zwart en blauw balletje op het blaadje getekend).

En het forum is nu ook af en toe trager.
Jezus, daar word je toch wel strontziek van, iedere keer als ik wil reageren op een bepaald topic, word ik eraf gegooid,

Ik reageer zelden, dus het is me nu pas opgevallen,

Wat een kutzooi !!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven