Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
Hallo lieve amateurs,

Zullen we het morgen even aan een paar echte profs overlaten?

Niet meer huilen, niet meer meeleven. Gewoon repareren.

Het is maar een ideetje hoor.

Het is ook maar een kort weekje he, woensdag om 5 uur is het alweer weekend voor de meesten...
Ik vind het echt zo zielig, dat dit niet opgelost kan worden.

Het is dat ik verslaafd ben, maar anders zou ik na 2 weken zulke slechte service van mijn favoriete product de gitaar in de wilgen hangen.

Misschien ga ik hierdoor alsnog proberen met het forummen te stoppen. Je wordt als het ware uitgenodigd...
Wat een gezeik allemaal zeg. Ik heb nu Fire Fox maar dat scrolt onwijs langzaam.
We zouden ook zowat de boel plat moeten gooien met een boycot. Maar ja, je zult maar geen leven hebben....

En die engelen ineens werkeloos...
quote:Nijntje schreef op 17 mei 2009 @ 22:29:

Hallo lieve amateurs,

Zullen we het morgen even aan een paar echte profs overlaten?

Niet meer huilen, niet meer meeleven. Gewoon repareren.

Het is maar een ideetje hoor.

@Nijntje: probleem is dat de oorzaak tot nu toe niet gevonden is, en er kan pas begonnen worden met repareren als ze die achterhaald hebben. Omdat het probleem alleen bij I.E. optreedt maar niet bij elke I.E. gebruiker en ook niet constant, is de oorzaak lastig te achterhalen. Ik zou jullie graag iets anders willen kunnen mededelen, maar helaas... Vanuit Viva zitten we er echt bovenop!

grtjs, Naomi
quote:Vivamod schreef op 18 mei 2009 @ 08:39:

@Nijntje: probleem is dat de oorzaak tot nu toe niet gevonden is, en er kan pas begonnen worden met repareren als ze die achterhaald hebben. Omdat het probleem alleen bij I.E. optreedt maar niet bij elke I.E. gebruiker en ook niet constant, is de oorzaak lastig te achterhalen. Ik zou jullie graag iets anders willen kunnen mededelen, maar helaas... Vanuit Viva zitten we er echt bovenop!

grtjs, Naomi

Sorry, dat ik me zo liet gaan.

Was opeens zo kwaad. Gek he,

dat kwam zo maar op.....

Ik heb nu zelfs met Google Chrome ook al problemen!!! Krijg dan de melding: de volgende pagina reageert niet meer u kunt wachten of het opnieuw proberen. En weer alleen op het Vivaforum. Zucht .
quote:dalida schreef op 17 mei 2009 @ 09:43:

Hebben jullie dat ook? Je staat ingelogd, je bent wat aan het 'bladeren' en scrollen, dan wil je een berichtje plaatsen en dan blijkt dat je bent uitgelogd, vanzelf! Ik heb dat nu vrijwel iedere dag, en ik weet dan voor 100% zeker dat ik wel ingelogd stond.

Niet alleen uitloggen gaat nu vanzelf, maar ook inloggen! Pc stond uit, ik start 'm op, ga naar Viva Forum en ik sta vanzelf ingelogd.

Vreemd.

Steeds uitgelogd worden kan een probleem met je cookies zijn... als je die verwijdert zou dat niet meer moeten voorkomen

grtjs, Naomi
Dank je voor de tip.
quote:morrigana schreef op 18 mei 2009 @ 11:19:

[...]

Sorry, dat ik me zo liet gaan.

Was opeens zo kwaad. Gek he,

dat kwam zo maar op.....

Huh?

Ik wil niet te vroeg juichen maareh... ik heb nergens niks geen last meer van...
quote:Nijntje schreef op 18 mei 2009 @ 17:46:

[...]

Huh?

Ik wil niet te vroeg juichen maareh... ik heb nergens niks geen last meer van...

Ik had kutzooi gezegd

ik juich heel voorzichtig mee (als je het goed vindt)
In google chrome gelukkig geen afbrekende storingsmelding, maar wel regelmatig vastlopers. En vandaag een gigatraag forum volgens mij door die ........ reclame van Nivea. Onderin staat namelijk steeds wacht op laden niveau/happytime etc.

Grrrrrrrrr
Hij post sommige van mijn berichten 50 keer, lijkt me niet geheel de bedoeling?
quote:gizz schreef op 18 mei 2009 @ 19:48:

In google chrome gelukkig geen afbrekende storingsmelding, maar wel regelmatig vastlopers. En vandaag een gigatraag forum volgens mij door die ........ reclame van Nivea. Onderin staat namelijk steeds wacht op laden niveau/happytime etc.

GrrrrrrrrrHad de link nog niet gelegd maar de storing die ik nu steeds in Google Chrome heb is er inderdaad sinds de Nivea reclame het forum vervuild. Conclusie: adverteerders zijn belangrijker dan de forummers. Nijntje je hebt me op een idee gebracht: misschien maar gewoon stoppen met forummen. Als we dat nu massaal doen denk ik dat de adverteerders ook druk op Viva gaan uitoefenen om voor een goed werkend forum te zorgen.
Nivea?

Bij mij blijftie heel lang op Flair hangen. (GC)
@Moordwijf, ik heb jouw probleem doorgegeven aan techniek!

De problemen met traagheid door die Nivea-reclame worden ook onderzocht. Kjong, dat hij bij jou op Flair blijft hangen geef ik ook door....

groetjes, Naomi
@Naomi: ik kan nog steeds geen vriendjes verwijderen en zou er heel graag een paar uitmikken
@IvyRosa, ik kijk daar weer naar!

Allemaal, is er op dit moment nog steeds sprake van een traag forum in Google Chrome? Er wordt druk mee getest, maar dat probleem kan niet gereproduceerd worden...

grtjs, Naomi
Hier niet, al had ik vanochtend wel weer ff een blanco scherm, toen ik "forum vandaag" aanklikte. Maar de laatste.....zeg 2 uur, niet meer gehad.
Hier wel traagheid met Chrome, niet extreem maar wel traag. Van de overzichtpagina van het forum naar de pijler Overige duurde ongeveer 20 seconden.

(Ik werk met Vista.)
nu lijkt het weer redelijk te gaan in Chrome.
Geen foutmeldingen meer in Google Chrome maar wel een heeeeel erg traag forum vandaag. Terwijl Chrome juist zo snel was. Enneh ... het gedonder is wel begonnen sinds de Nivea reclame er is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven