VF-borrel in Amsterdam, zat 6 juni

17-05-2009 19:22 42 berichten
Meiden uit Amsterdam,

Ik stel voor om binnenkort samen een borrel te gaan drinken. Geregeld lees ik dat ik niet de enige ben die in Amsterdam woont en toch zitten we ieder op ons eigen eiland met onze laptop on schoot.

No strings attached:

Niet om hartsvriendinnen te worden, niet om een select groepje 'ruilers'/'minnaressen'/'klussers'/'bi-schierigen'/'poezenoma's' o.i.d. te vormen, zelfs niet omdat we sociale pantoffeldieren zijn zonder sociaal leven, maar gewoon om eens gezellig te kletsen en te drinken.

Anonimiteit gewaarborgd! Als je niet wilt zeggen wat je nickname op het forum is: prima. Maar als je 'out & proud' bent mag je ook verkleed komen als je avatar!

Ik stel voor: zaterdag 6 juni, vanaf 17.00 uur ergens op een zonnig terras op in de Pijp. Voor de precieze locatie kun je me mailen op: zoetezoete@gmail.com

xZoete
Ja, denk ik dat hier een originele oproep staat, is die op het topic gewoon gekoppiepeest. Leuk hoorrrrrrr.
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam ook even kijken wat er hier zou staan.

Ben benieuwd hoeveel dames zich aanmelden.

Ik verwacht zeker dat Rosie, Noah en Fleur zich vol komen laten lopen

Ik dus helaas niet omdat het op een zaterdag is.

Wie weet een volgende keer....
Is het ook bedoeld voor de nog-niet-zo-doorgewinterde forummer? Lijkt me wel gezellig namelijk. Ben ook heel nieuwsgierig.
Ja maar,ja maar.....

dis nie leuk voor de niet-Amsterdammers!!!

Ik wil me ook wel vol laten lopen daar....maar das te ver weg
Hé Zoete,

Prima plan. Lijkt me leuk, maar kan helaas niet op 6 juni. Kom bovendien uit Groningen.
Dat is wel een heel eind weg, Elynn. Misschien zou er eens een centrale VF-dag (neeeee: VF-Nacht!) moeten komen. Allemaal verkleed als je eigen avatar!
Hmm, weet niet of ik in een oversized roodwitgestreepte zwembroek naar de kroeg durf...
Zoete,

Ben zeker te porren voor een borrel in A'dam, maar niet nu ik midden in een slagveld van deadlines zit.

Mochten we elkaar ooit als avatar verkleed ontmoeten, dan haal je voor mij toch wel dat roze ding even van je bevallige hoofd?
* gaat vast achter de naaimachine zitten met een groooote lap blauw nepbont*
Mag je nog ruilen van avatar dan?

Nou ja, woon toch niet in Amsterdam...
Biebelle maak je voor mij een wit verenpakje als je toch achter de naaimachine zit?
quote:Uggla schreef op 17 mei 2009 @ 21:28:

Biebelle maak je voor mij een wit verenpakje als je toch achter de naaimachine zit?

Sure!!!

Drink je door een rietje of wil je een groooote snavel??
Ik hoop nu wel te kunnen Zoete! Misschien moet ik op neefje passen, maar wellicht kan ik mijn man daarvoor porren.

Leuk initiatief, hou wel van mini-meetings.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Ben toch blij dat ik met een roze muts op mijn hoofd klaar ben... Voor diegenen die niet in de buurt wonen: jullie kunnen ook zelf iets organiseren, toch?
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 17 mei 2009 @ 21:44:

Ik hoop nu wel te kunnen Zoete! Misschien moet ik op neefje passen, maar wellicht kan ik mijn man daarvoor porren.

Leuk initiatief, hou wel van mini-meetings.Stuur je je man toch, stelt ie zich voor als: ikbenhetniethetisnietanders.
En jij denkt dat ik een kippenpak met paars jurkje kan vinden in mijn maat?

Nah, woon toch niet in Amsterdam
quote:misschicken schreef op 17 mei 2009 @ 22:33:

En jij denkt dat ik een kippenpak met paars jurkje kan vinden in mijn maat?

Nah, woon toch niet in Amsterdam

Open een topic onder Overig: Hoe naai ik een kippenpak en paars jurkje in maat [wahtever]? En onder Reizen: Welke lieve forumster biedt mij een nacht onderdak in A'dam?

Klaar.
*gaat een kippenboer aanschrijven*
Wat jammer dat ik 6 juni al wat heb. Volgende keer ben ik er graag bij.

En ik drink mezelf dan wel gewoon, dan hoef ik niet verkleed
Gé-ni-aal Char!

Kwestie van een bak kluifjes halen....
Verkleed als wat moet ik dan? Moet ik helemaal in het zwart en met witte verf mijn tekst erop laten schrijven? :-)

Heel erg als ik gewoon als mezelf zou komen zoete?

Jullie zouden gek opkijken hoor als ik mezelf zou voorstellen en ik bleek een man te zijn.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Als schoolbord?
Haha, het is een idee miss.
Leuk intiatief Zoete! Helaas ben ik op vakantie.

Volgende x ben ik graag van de partij.

* gaat intussen Dr.Schoemacher bellen voor de nodige ingrepen *

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven