Uitgerekend Mei 2009 Deel 2

18-03-2009 16:54 5111 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje UD Afspraken/BD Bijzonderheden Watertje 33 1e BD 24 nov Liv Mimidepimi 29 3e BD 24 jan Maas Candy15 24 1e en 2e 1 mei BD 8 apr Liam (2275 gr) Liv (2770 gr) Deerne 31 1e 27 apr BD 15 apr Julius (3430 gr) Rozerood 27 1e 10 mei BD 17 apr Tirza (3010 gr) Verwachtingsvol 27 1e 6 mei BD 24 apr Daisy Helemi 32 1e 6 mei BD 25 apr Ishan (3700 gr) Kaatje_82 26 2e 30 april BD 27 apr Lukas (4280 gr) Snok 37 1e 2 mei BD 27 apr Binck (3880 gr) Sanne069 39 1e 4 mei BD 30 april Tess (3880 gr) Chicaa 32 2e 3 mei BD 5 mei Jolijn (3895 gr) NetjeNetje 30 1e 12 mei BD 6 mei Tim Wenny74 35 1e 2 mei BD 13 mei Tim (4010 gr) Doggie 33 1e 7 mei BD 14 mei Tim (4120 gr) Visje1 31 2e 7 mei BD 14 mei Norah (3210 gram) Foxymama 2e 10 mei BD 14 mei Anne (3980 gr) HippiechickNYC 38 3e 23 mei BD 14 mei Tess (3340 gr) Jackie30 30 1e 10 mei BD 14 mei Jens (3870 gr) Janets 34 4e 11 mei BD 15 mei Watse (3620 gr) Fien1 35 1e 12 mei BD 15 mei Abby (3620 gr) Luna2006 26 1e 9 mei BD 17 mei Raphaell (3965 gr) Elza35 39 1e 3 mei BD 18 mei Joy-Anna (4090 gr) Guusje 35 3e 10 mei BD 18 mei Rein Suzzel 26 1e 12 mei BD 19 mei Lucas (3870 gr) Potsiedikkie 31 3e 19 mei BD 24 mei Mieke (4050 gr) Julia1979 30 1e 23 mei BD 25 mei Eline (4215 gr) Twinkel 33 2e 20 mei BD 26 mei Suze (4500 gr) Midejo 40 4e 16 mei BD 26 mei Rick (4500 gr) Schabolleke 34 1e 22 mei BD 28 mei Mayka Maike1 27 3e 29 mei BD 8 juni Fenne (3620 gr)
He gezellig Julia! ik heb net een monchou taart 'gebakken'.

Vandaag komen er nog een paar mensen voor de verjaardag van onze jongste.

Vannacht beroerd geslapen, ik moet zooo verschrikkelijk hoesten. Niet normaal. Blijkbaar vang je dat op in je buik en hoofd, want ik heb buikpijn en hoofdpijn. Dus maar paracetamol genomen...

Morgen weer naar VK.

Elza??

Luna??

Suzzel??
o lekker monchou taart. Ik twijfelde in de winkel of aardbeien kwark of een monchou, maar ik heb gekozen voor aardbeienkwark. En een appeltaart en misschien nog muffins er bij, maar daar twijfel ik nog een beetje over.

Rot dat je zo beroerd geslapen hebt Guusje. Volgens mij ben je de hele week al zo aan het hoesten toch? Misschien maar vragen bij de vk of ze er iets mee kunnen? of anders even naar de huisarts misschien?
Heb een poging gedaan tot bij lezen, maar het is veel en het blijft nog niet zo hangen...

Elza en Luna, heel veel succes! Hoop dat ze er nu snel zijn!

Voor de gene die het willen lezen, hier komt mijn bevallingsverhaal:

Om 4 uur werd ik wakker van een wee. Ik herkende hem meteen maar kon niet geloven dat het echt was begonnen vanwege het teleurstellende bezoek aan de verloskundige woensdag. Even later voelde ik er weer een en ben toen bij gaan houden hoe vaak ze kwamen. Tot 6 uur kwamen ze ongeveer om het kwartier en heb ik vriend wakker gemaakt omdat als het zou doorzetten, zoon naar oma moest.

Hij is onder de douche gegaan en ik heb zoon uit bed gehaald en aangekleed. Rond 7 uur zaten we aan het ontbijt en zag ik op de klok dat de weeen om de 5 minuten kwamen.

Vriend heeft zoon naar oma gebracht en was rond 8 uur weer thuis. In de tussentijd kwamen de weeen steeds sneller, had ik een paar keer op de wc gezeten met diaree, heb de laatste spulletjes klaargezet en ben onder de douche gegaan. Toen vriend terug was kwamen de weeen om de minuut en hebben we verloskundige gebeld.

De weeen waren niet lang en bleven erg onderin hangen en ik tekende nog helemaal niet. Geen slijm en geen bloed, wist dus niet wat ze hadden opgeleverd. Na toucheren bleek ik al 4 cm ontsluiting te hebben, wat was dat een opluchting. Bij zoon bleef ik eindeloos op 2 cm hangen en nu had ik al 4!

De vliezen waren nog niet gebroken en de verloskundige heeft me gestript om vervolgens verder te gaan met haar ronde en na een uur weer terug te komen.

Ze was dichtbij en we moesten haar bellen als ik het drukkende gevoel niet meer kon handelen of de vliezen zouden breken. Na een half uur heeft vriend de verloskundige gebeld omdat ik het drukkende gevoel niet meer kon houden. In een kwartier was ze er, en heeft ze getoucheerd. Doordat de vliezen nog niet gebroken waren drukten ze tijdens een wee naar buiten waardoor ik oprekte tot 9 cm. Er zat geen tijd meer tussen de weeen, ze waren er constant.

Ze heeft als een speer alles klaargezet en de vliezen gebroken en daalde hij eindelijk in. Twee minuten later kreeg ik persdrang en in 9 minuten heb ik Anne naar buiten geperst.

Eerst werd zijn hoofdje geboren en toen zijn handje. Die stak hij als superman naar buiten!

Ben er vanaf gekomen met 1 kleine hechting en wat haarscheurtjes. Heb dus helemaal niks te klagen, maar wat een heftigheid!

Leef nu echt in een soort bel, lekker veilig thuis met vriend en kindjes, kraam die voor me zorgt, boekjes lezen met de oudste, voeden en knuffelen met de jongste en genieten met vriend. We hebben het ook nog niet echt wereldkundig gemaakt dus het is nog heerlijk rustig. Alleen directe naasten zijn donderdag gelijk langsgekomen. Verder lekker met ons eigen gezinnetje genieten en wennen.

Zoon kijkt verliefd naar zijn broertje en wil graag knuffelen en kusjes geven. Maar hij is ook wel een beetje onwennig en soms opstandig. Het is bijzonder om hem als grote broer te zien!

Ik denk de komende dagen wat meer tijd en interesse voor wereldse zaken als internet te krijgen en zal dan wat foto's plaatsen en actiever meeschrijven.

Voor alle meiden die nog moeten bevallen, zet 'm op. Hoop dat alles snel en voorspoedig zal verlopen.

Heb op de tribune voor de liefhebbers beschuit met blauwe muisjes klaargezet.
Julia... GEFELICITEERD met je vriend..!!

En Guusje idd. heel vervelend dat je zo slecht slaapt. Hier gaat het gelukkig de laatste dagen goed. Wel eruit om te plassen, maar daarna gelukkig weer in slaap kunnen vallen. Het kan nu toch elk moment gaan beginnen en dan is het wel prettig om een beetje uitgerust te zijn.

Ben benieuwd hoe het met Janets is...??
Guusje... wat een superbevalling.

Wat heerlijk als alles zo voorspoedig verloopt. Ik had bij de 2e ook zo'n soort bevalling en hoewel het heftig is omdat het zo snel gaat heb ik daar toch echt altijd heel goede herinneringen aan.

Lekker dat je nu zo aan het genieten bent van en met je gezinnetje... NEEM HET ER NOG MAAR EVEN VAN..!!!
Ik kom me weer even melden, met helaas weinig nieuws. Voel me alleen echt heel beroerd door het slechte slapen, rugpijn, misselijkheid, hoofdpijn. Morgen naar de verloskundige en hoop dat dit geen gevolg is van de te hoge bloeddruk van vorige week. Kleintje is nog wel heel actief dus maak me daar niet zo'n zorgen om gelukkig.

Foxy, dat is dus behoorlijk vlot gegaan! Fijn hoor!

Elza, is er bij jou nog wat gebeurd? Hoop het zo want dan hoeven ze niet in te leiden. Nou, het duurt nu in elk geval echt niet lang meer.
Suzzel.... ik zou het wel goed in de gaten houden. De klachten die je beschrijft zijn klachten die ik ook goed in de gaten moet houden.

Heb je geen tintelende vingers en/of hou je veel vocht vast..???
Meld me ook even, teruglezen doe ik niet want ik voel me te beroerd.

Werd vanmorgen vroeg wakker, was vreselijk misselijk en had krampen in maagstreek en harde buiken. Heb ontzettend moeten overgeven en ben vreselijk aan de diaree, echt als water en dat heb ik nooit.. geen weeen nog.....

Heb even gezocht en het kunnen symptomen zijn van een naderende bevalling, zou ik wel een stunt vinden zo vlak voor het inleiden!!

ga mijn bedje weer in....
Ik hoop het voor je Elza... dat het door gaat zetten..!!!

Neem je rust nog maar even voor zolang als het kan en ZET HEM OP..!!!!!
net weer moeten rennen, zelfs paar slokken thee en water houd ik niet binnen... het zal toch geen griep zijn? Wel heel toevallig dan he..

nog niks van Luna he?
Elza, nog niets!!! Wel balen dat je je zo beroerd voelt. Ga je vanavond naar het zkh??

Luna, hoe gaat het???

Hier een rustige nacht gehad, mannetje slaapt heel veel, drinkt niet zo vaak, dus vandaag maar wat actiever aanleggen, mag nu wel de derde dag. Stuwing begint wel wat op te komen.

Kids zijn weer wat normaler in omgang gelukkig. ze spelen weer lekker. Vanochtend geen visite, dus heeeerlijk koffie gedro9nken.

Straks lekker warm eten en dan even lekker opbed een tukkie doen. Wat een zaligheid zo!!!

Hoop dat ik vanavond wat foto's kan plaatsen van ons mooie mannetje met zijn rimpelhandjes en voetjes en droge velletje!!!

Ik hou de tribune in de gaten hoor!!!
Dank je Midejo.

Elza sterkte, ik hoop voor je dat je lichaam zich gewoon aan het leegmaken is voor de bevalling en dat je er niet nog eens een griep overheen krijgt!! We zullen hier in ieder geval duimen voor je en lees maar niet terug als je je zo beroerd voelt, want het ging vanmorgen over eten...

Foxy wat een mooi bevallingsverhaal.... Ik vind het zo mooi om te lezen! En jij klinkt ook al zo heerlijk relaxed. Ik hoop op een bevalling zoals die van jou of Janets.

Ben benieuwd ook hoe het met Luna is...

En Jacky.. ik ben het nu een beetje kwijt, maar die hebben toch ook al even niet gehoord?
Het blijft spannend hier zeg.

Elza, dikke knuffel voor jou hoor, wat balen dat je je zo beroerd voelt zeg. Hopelijk knap je snel op!!!
Elza...vriendin van me had dat ok vlak voor de ging bevallen.......Wie weet op de valreep toch zelf.....Zou wel fijn zijn hoor......Rust lekker uit nu het nog kan dat je helemaal opgeladen ben voor je bevalling. Succes...

Luna: jeetje spannend.......zet m op!!!!

Foxy: Ook al zo'n goede bevalling. Geniet lekker en goed te begrijpen dat je het even lekker rustig houdt. Hebben wij toen fout gedaan de eerste dagen en dat brak mij helemaal op.

Gisteren voor het eerst met Ishan naar oma geweest. Oma was helemaal druk ervan. Zou 's middags 1 iemand langs komen....hele middag mensen langs waardoor Ishan bijna niet geslapen heeft. Kon gewoon zijn rust niet vinden...heel zielig. Toen we thuis kwamen gevoed en in zijn bed gelegd.....zo slecht hij in zijn bed sliep, zo goed deed hij dat nu......ging met open ogen erin...stilte en niet meer gehoord tot 5 uurtjes later om te eten. Toen meteen weer drie uur doorgeslapen om weer te eten....we waren helemaal verbaasd.

Vandaag is hij wel helemaal onrustig....korte slaapjes.....kleine voedingen om dan weer een uurtje te slapen. Gevoelig jongetje zijn we al achter. Maar ja moeten toch dit soort dingen doen om hem er langzaam aan te laten wennen. Vandaag maar veel knuffelen met hem en hem lekker thuis laten uitrusten.

Dames die op het punt staan te bevallen......succes......!!!
Hoi,

Fien en Jannet, van harte met jullie kleintjes!!! Geweldig!!

Kom effe melden dat hier alles nog steeds rustig is.

ben beetje druk, zoals meestal in t weekend. Morgen meer online.

Groetjes!
nog ff, elza, wat balen dat je je nu net z beroerd voelt, ik hoop erg hard dat t een voorteken is en dat t nu alsnog heel snel begint.

Ik had gisteren ook erge diarree trouwens, hoopte ook datt een voorteken was, maar in mijn geval blijkbaar niet.
Ha dames.

Hoe vaak ik nu al wel niet heb geprobeerd op het forum te komen grrrrrr.

Foxy klinkt super. Geniet er lekker van meid.

Luna? Aan het bevallen?

Elza veel sterkte. Het zal wel grappig zijn zo net voor het inleiden ja hahaha.

Helemi eerste bezoekje was dus niet zo'n sucses, jammer.

Ik heb het op prive ook gezet ik ben er helaas 29 juni niet. Wij zijn met de familie dan in Duitsland. (hoe ik dat ga doen weet ik nog niet haha) Wij komen 29 of 30 juli terug. Het ligt eraan wanneer ik geopereerd wordt.

Sucses dames die nu gaan bevallen.
Nee...was geen heel groot succes......Kwam meer omdat het gewoon veel te druk was...iedereen heel hard praten en druk doen.....veel over hem heen hangen....Ja kan me voorstellen dat dit in een ieuwe omgeving teveel is voor zo'n kleintje...Hij is ook heel lief geweest hoor...Toen we aankwamen was het nog rustig en toen was het allemaal best. Rustig eten, beetje om zich heen kijken......Vandaag gewoon lekker uitrusten en dan komt het wel weer goed.

Nog geen nieuwe baby's dus........
Check ff in voor Elza.....maar geen nieuws of is ze druk bezig...

Ben ook erg druk vandaag en sowieso met Tess flink in de weer...

Helemi herken veel van je verhaal....gisteren verjaardag van schoonvader en dus veel visite....moest meteen voeden terwijl we net binnen waren en dat ging hele dag zo'n beetje door.....huilen, eten en slapen...

Kwam er opeens ook nog een hond mee met visite en die zat de hele tijd te blaffen dus iedere keer als Tess sliep werd ze daar weer wakker van.

Bij thuiskomst wel ruim 4 uur geslapen....dus dat was heel erg lekker...relaxte avond na een drukke dag..

Vandaag ook weer een rommeldagje....ook korte slaapjes en korte voedingen en heel veel huilen.

Pfff, kom nergens aan toe voor mezelf.

Nu heb ik haar een speen gegeven en is ze stil...hoop dat het gewoon toch een stukje zuigbehoefte is bij haar want anders kan ik haar wel vastbinden op mijn borst.

Iedere keer als ze wakker werd meteen huilen en zit ze meteen op mijn t'shirt te sabbelen....dus denk je iedere keer dat ze honger heeft maar volgens mij zoekt ze gewoon een soort troost en vind ze dat nu even met haar speentje.

Heb net even snel bijgelezen maar ff te druk om overal op te reageren....ga eerst mijn was opvouwen die ik vanmorgen om 10 uur al in de droger heb gedaan
Zijn eerder naar zh gegaann omdat ik alleen maar sliep en kwamen erachter dat ik 38 graden heb. Lig weer aan de ctg en pukkie is heel rustig. Veel harde buiken en houd nu een beschuitje binnen. Dat is beter
Jeetje Elza wat vervelend dat je nu zo ziek bent.

Hoop dat je snel kan laten weten of het CTG goed is..??

Hou je taai...!!!!! En heel veel sterkte...!!!!!
Sanne: Hier precies een zelfde dag hoor.....hij wil alleen maar eten...slaapt kort en is heel onrustig. Zijn maar veel met hem aan het knuffelen maar dat is ook niet goed. Denk toch dat hij nog een beetje ziek is en met de drukke dag van gisteren is het gewoon allemaal even teveel. Hier ipv een speentje een pinkie, maar daar ben je wat drukker mee.

Nou weer even kolven......pfff...blij als dat ook weer een keertje klaar is. Van de week maar de lactatiedeskundige weer een keertje bellen om een afspraak te maken met haar om toch te checken voor het aanleggen. Ben echt als de dood dat het weer zo mis gaat.

Nou gauw kolven.....

Elza succes...hoop echt dat het nu echt een keertje zo ver is.....het is echt tijd!!!!
Elza, mag je nou nog naar huis vanavond of blijf je meteen ?

Wat vervelend joh, dat je nou net nog ziek moet worden ook...dat kan je er ff niet bij hebben als morgen Pukkies grote dag wordt.

Hoop ook dat je nog even kan laten weten hoe het verder gaat nu...wens je in ieder geval heel veel sterkte. Tis nu wel echt klaar hoor bij jou dus hoop dat je in ieder geval een relaxte bevalling hebt....dat heb je wel verdiend !!

Helemi, jullie zijn er dus ook druk mee vandaag...pfff, ik ben er echt een beetje gaar van.

Ze heeft amper geslapen en eten doet ze wel maar heel erg kort...heb meer het idee dat ze alleen wilt sabbelen voor troost dus vandaar nu die speen maar gebruikt. Maar die pakt ze nog niet zo goed dus als die eruit valt dan is het meteen weer huilen...en flink ook. Heb haar nog niet eerder zo meegemaakt...ze wordt echt woest als ik haar te lang laat liggen...Maar net wat je zegt....wil haar ook niet de hele tijd alleen maar knuffelen maar als ik haar terugleg in de box of bedje dan is het meteen huilen...

Hoop voor je dat het kolven snel is afgelopen....is ook best tijdrovend denk ik want is dubbel werk natuurlijk.
Ctg nog aan, hartje beetje vlak maar niet zorgelijk. Veter is ingebracht. Zien hoe het gaat vannacht!
Elza

Gelukkig...!!! Dat ze zich geen zorgen maken om je prinses.

Hoop dat het met jou ook een beetje gaat en dat het maar een beetje op mag schieten.

Nogmaals héééééééééél vééééééééééél sterkte..!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven