Uitgerekend 1e helft september 2021
zaterdag 26 december 2020 om 08:51
Wachtwoord via PB, op aanvraag bij schrijfsters.
| Naam | Leeftijd | Kind # | UD | Echo | Hartje | J/M | Bijzonderheden |
| greystone86 | 34/41 | 2 | 29-08 | 09-04 | | - | |
| HaakMama | 30/35 | 3 | 01-09 | begin april | | ||
| K0koro | 31/35 | 1 | 03-09 | 13-04 | J | - | |
| Krabpaal | 30/33 | 1 | 04-09 | xx-xx | - | ||
| Noni90 | 30/31 | 3 | 04-09 | 22-02 | - | ||
| IWI | xx/xx | x | 06-09 | 08-01 | |||
| Tortie | 30/35 | 1 | 07-09 | 01-02 | - | ||
| Miesje1993 | 28/28 | 2 | 07-09 | 26-03 | - | ||
| Kipkerriesalade | 30/32 | 1 | 07-09 | 28-01 | - | ||
| Pimpelmees30 | 30/31 | 1 | 12-09 | 21-04 | - | ||
| Cookie_monster_90 | 30/38 | 1 | 12-09 | 17-03 | - | ||
| Naba90 | 29/30 | 1 | 14-09 | 15-02 | - |
Besss
zwangerschapsto wijzigde dit bericht op 09-04-2021 12:49
54.07% gewijzigd
dinsdag 9 februari 2021 om 11:32
Slecht nieuws helaas, het is niet goed. Morgen mag ik naar de gynaecoloog om te kijken wat het precies is en hoe ik er vanaf kom. Blijkbaar is het geen eens een embryo maar ze denken nu een partiële mola.
Bedankt voor het medeleven en een fijne zwangerschap gewenst met hopelijk allemaal gezonde kindjes in september!
Bedankt voor het medeleven en een fijne zwangerschap gewenst met hopelijk allemaal gezonde kindjes in september!
dinsdag 9 februari 2021 om 18:41
Ah wat shit zeg.... sterkte!!
Ik heb maandag de 2e echo en vind het heel spannend. Op een of andere manier geloof ik het niet echt en zou het net zo goed kunnen zijn dat ik niet zwanger ben ofzo. Beetje uit zelfbescherming dat ik het niet positief zie. Had vorige week ook 1x helder bloed, was tijdens moeizame ontlasting (sorry
) en daarna direct over. Geen kramp ofzo. Dus grote kans dat het daaraan lag. Maar ik vind het maar een onzekere tijd. Hopelijk is het snel maandag voor zekerheid..
Ik heb maandag de 2e echo en vind het heel spannend. Op een of andere manier geloof ik het niet echt en zou het net zo goed kunnen zijn dat ik niet zwanger ben ofzo. Beetje uit zelfbescherming dat ik het niet positief zie. Had vorige week ook 1x helder bloed, was tijdens moeizame ontlasting (sorry
dinsdag 9 februari 2021 om 19:29
Ik snap je helemaal pimpelmees! Ik herken het en kan me dat niet zo herinneren van mn eerste zwangerschap eigenlijk. Ik heb woensdag de 2e echo. Ook hier voelt t nog steeds onwerkelijk en helpt ook niet dat de klachten zo wisselend zijn en afnemen (eigenlijk juist fijn
). Droomde mn man ook nog deze week dat t mis was, zucht haha!
Nou hopelijk volgende week gewoon mooie echo’s!
Nou hopelijk volgende week gewoon mooie echo’s!
woensdag 10 februari 2021 om 10:58
Andijvie, ik hoop dat je een beetje geslapen hebt
.
Hoe gaat het hier verder dames? De termijnecho's komen er alweer aan. Ik heb die van mij dinsdagmiddag. Man dacht dat het een "gewone controle" was en heeft een werkafspraak gepland. De sufferd
. Hij is nu met man en macht aan het proberen de afspraak te verzetten.
Ik herken me ook in het gevoel dat het onwerkelijk is. Ik voel me iets beter dan tijdens week 6-7-8 en soms overvalt het idee van een missed abortion me totaal. En dan ben ik bang dat ik me ten onrechte zo'n bewegende frummel met kloppend hartje zit voor te stellen. Super suf. Gelukkig heb ik goede handvatten gekregen van mijn psych (had ik al) om contact te maken met kindje
. Ja ja, lekker zweverig, i know.
Ik ben sinds een paar dagen wel weer wat actiever. Probeer elke dag een uur te wandelen en beter op te letten dat ik niet teveel eet. Dat betekent dat ik soms de misselijkheid even moet toestaan, hoe vervelend ook. Maar goed, ik ben al 3kg(!) aangekomen door het weg eten van de misselijkheid en ik wil niet dat dat zo doorgaat.
Hoe gaat het hier verder dames? De termijnecho's komen er alweer aan. Ik heb die van mij dinsdagmiddag. Man dacht dat het een "gewone controle" was en heeft een werkafspraak gepland. De sufferd
Ik herken me ook in het gevoel dat het onwerkelijk is. Ik voel me iets beter dan tijdens week 6-7-8 en soms overvalt het idee van een missed abortion me totaal. En dan ben ik bang dat ik me ten onrechte zo'n bewegende frummel met kloppend hartje zit voor te stellen. Super suf. Gelukkig heb ik goede handvatten gekregen van mijn psych (had ik al) om contact te maken met kindje
Ik ben sinds een paar dagen wel weer wat actiever. Probeer elke dag een uur te wandelen en beter op te letten dat ik niet teveel eet. Dat betekent dat ik soms de misselijkheid even moet toestaan, hoe vervelend ook. Maar goed, ik ben al 3kg(!) aangekomen door het weg eten van de misselijkheid en ik wil niet dat dat zo doorgaat.
woensdag 10 februari 2021 om 12:26
Ach andijviestamppot wat een klote nieuws... Voel je je fysiek wel oké?
Ik mag morgen naar het ziekenhuis voor een laatste controle echo en krijg dan medicatie mee. Dan kan ik het dit weekend hopelijk 'opwekken' want mijn lijf wil het kindje blijkbaar te graag vasthouden.
Verder spannend al die termijn echo's die er aan komen. Gaan jullie nub testje laten doen?
Ik mag morgen naar het ziekenhuis voor een laatste controle echo en krijg dan medicatie mee. Dan kan ik het dit weekend hopelijk 'opwekken' want mijn lijf wil het kindje blijkbaar te graag vasthouden.
Verder spannend al die termijn echo's die er aan komen. Gaan jullie nub testje laten doen?
woensdag 10 februari 2021 om 12:32
Poeh Besss, wat jammer dat het niet vanzelf gaat. Gelukkig werkt medicatie vaak goed. Ik las laatst elders op het forum de tip om je goed comfortabel te maken op de WC. Dekentje, wat te drinken, boekje. En vergeet niet te vragen in het ziekenhuis welke pijnstillers je mag nemen (ik mag dat hier niet zeggen).
De nubtheorie is niet sluitend, maar ik ga wel even kijken
. Vooral met 3d is dat makkelijk te doen.
De nubtheorie is niet sluitend, maar ik ga wel even kijken
donderdag 11 februari 2021 om 09:20
Sterkte besss!!
De angst en het onwerkelijke gevoel had ik heel erg toen ik zwanger was van de tweede. Merk dat ik nu veel vertrouwen heb in mijn lichaam en deze zwangerschap. Geniet er dus volop van en veel mensen weten het ook al.
Ook weten we dat het natuurlijk altijd nog mis kan gaan, maar het gevoel zit goed!
Dit weekend zijn we allemaal ziek geweest en dat was lichamelijk even een uitputtingsslag voor mij. Nu gelukkig weer beter!
Volgende week donderdag de termijnecho!
De angst en het onwerkelijke gevoel had ik heel erg toen ik zwanger was van de tweede. Merk dat ik nu veel vertrouwen heb in mijn lichaam en deze zwangerschap. Geniet er dus volop van en veel mensen weten het ook al.
Ook weten we dat het natuurlijk altijd nog mis kan gaan, maar het gevoel zit goed!
Dit weekend zijn we allemaal ziek geweest en dat was lichamelijk even een uitputtingsslag voor mij. Nu gelukkig weer beter!
Volgende week donderdag de termijnecho!
donderdag 11 februari 2021 om 10:56
Ik zie dat ik helemaal geen update gegeven heb hier, het is 'gelukkig" een gewone miskraam. Ik probeer deze in eerste instantie af te wachten maar heb ook pillen mee gekregen voor als het niet vanzelf komt. Ben afgezien van dat het vet kut is toch enorm opgelucht.
Ik ga jullie verlaten, bedankt voor jullie steun en lieve woorden. Geniet van jullie zwangerschappen en hopelijk allemaal gezonde kindjes in september.
Ik ga jullie verlaten, bedankt voor jullie steun en lieve woorden. Geniet van jullie zwangerschappen en hopelijk allemaal gezonde kindjes in september.
vrijdag 12 februari 2021 om 12:13
Poeh, ik voel me vandaag toch echt weer wat slechter. Een vlaag misselijkheid, sterk vermoeid. Dat zag ik niet aankomen.
Hoe gaat het hier met de rest? Ik kan echt bijna niet geloven dat ik morgen alweer 11 weken ver ben. Af en toe kan ik ook nog steeds niet bevatten dat er dus echt een kind zal komen. Ben heel blij met deze zwangerschap, maar voel me zeker nog geen moeder ofzo. Ik klets sporadisch tegen baby, maar wel heel bewust. Hoe is dat voor jullie?
Hoe gaat het hier met de rest? Ik kan echt bijna niet geloven dat ik morgen alweer 11 weken ver ben. Af en toe kan ik ook nog steeds niet bevatten dat er dus echt een kind zal komen. Ben heel blij met deze zwangerschap, maar voel me zeker nog geen moeder ofzo. Ik klets sporadisch tegen baby, maar wel heel bewust. Hoe is dat voor jullie?
vrijdag 12 februari 2021 om 13:06
‘Fijn’ andijviestamppot dat het een gewone miskraam is, sterkte de komende tijd. Ook voor jou sterkte besss.
Ik heb al een week vrijwel geen klachten, wat dan ook weer onzeker maakt
. Gisteren was ik wel zo intens moe, dat was dan wel weer anders dan gewend. Maar verder rustig hier. Ik kijk uit naar een goede termijnecho en kan er dan hoop ik meer van gaan genieten.
Kletsen doe ik eigenlijk niet. In vorige zwangerschap ook niet heel veel gedaan, meer richting einde beetje. Past gewoon niet zo bij me, maar ben wel iemand die veel hand op buik legt bijvoorbeeld. Dat is mijn manier van contact leggen zeg maar.
Ik heb al een week vrijwel geen klachten, wat dan ook weer onzeker maakt
Kletsen doe ik eigenlijk niet. In vorige zwangerschap ook niet heel veel gedaan, meer richting einde beetje. Past gewoon niet zo bij me, maar ben wel iemand die veel hand op buik legt bijvoorbeeld. Dat is mijn manier van contact leggen zeg maar.
vrijdag 12 februari 2021 om 13:09
Bessss, wat naar voor je. Voel je je lichamelijk ook nog zwanger? En Andijvie, ook in het andere topic al op je gereageerd maar bij deze wil ik jullie allebei nogmaals veel sterkte wensen
Kokoro, bij mij gaat het ook heel erg op- en neer. En de ochtenden gaan vaak nog, maar nu heb ik weer t gevoel dat ik omval van de slaap. Daar heb ik even de tijd voor; dus dat ga ik ook maar gewoon doen denk ik
Kokoro, bij mij gaat het ook heel erg op- en neer. En de ochtenden gaan vaak nog, maar nu heb ik weer t gevoel dat ik omval van de slaap. Daar heb ik even de tijd voor; dus dat ga ik ook maar gewoon doen denk ik
vrijdag 12 februari 2021 om 18:05
Ik had gister en vandaag veel klachten. Vandaag op het punt van bijna overgeven en gister ontzettende hoofdpijn.
Maar ik ben helemaal nog niet bezig met dat er een baby in mij zit. Ik twijfel of dat raar is haha. Ik voel er nog niks bij ofzo. Behalve onrust en onzekerheid haha. Nou, misschien na de volgende echo. Vandaag 10 weken iig
Maar ik ben helemaal nog niet bezig met dat er een baby in mij zit. Ik twijfel of dat raar is haha. Ik voel er nog niks bij ofzo. Behalve onrust en onzekerheid haha. Nou, misschien na de volgende echo. Vandaag 10 weken iig
zaterdag 13 februari 2021 om 16:31
Ik 'mag' jullie officieel verlaten, ben sinds anderhalf uur echt niet meer zwanger.
Vanmorgen cytotec ingebracht (voelde m'n baarmoeder al heel laag zitten) en eigenlijk is het me heel erg meegevallen. Flinke menstruatie kramp gehad het uur voor het vruchtje uiteindelijk los kwam. Opgevangen in een bakje maar niet al te uitgebreid onderzocht. Kon duidelijk zien dat dat het was (VK bevestigde dat). Totaal 1 ibu 400 gehad en een warme kruik heeft de pijn het beste kunnen verlichten. Nu nog wat bloedverlies maar de kramp is nagenoeg weg.
Hoop op prachtige bevallingen voor jullie in september en nog mooiere baby's!
Vanmorgen cytotec ingebracht (voelde m'n baarmoeder al heel laag zitten) en eigenlijk is het me heel erg meegevallen. Flinke menstruatie kramp gehad het uur voor het vruchtje uiteindelijk los kwam. Opgevangen in een bakje maar niet al te uitgebreid onderzocht. Kon duidelijk zien dat dat het was (VK bevestigde dat). Totaal 1 ibu 400 gehad en een warme kruik heeft de pijn het beste kunnen verlichten. Nu nog wat bloedverlies maar de kramp is nagenoeg weg.
Hoop op prachtige bevallingen voor jullie in september en nog mooiere baby's!
maandag 15 februari 2021 om 10:54
Pimpelmees en Naba, veel plezier en succes bij jullie echo's vandaag!
. Ik wens je het allerbeste
.
'Fijn' dat het goed gegaan is Besss, dankjewel voor je lieve wensen
maandag 15 februari 2021 om 19:20
Besss, bedankt voor je wensen en ik hoop voor jou dat het herstel verder goed gaat en je in de toekomst ook weer een mooie fijne goede zwangerschap hebt.
Hoe zijn de echo’s geweest vandaag? Ik hoop dat het goede echo’s zijn geweest en jullie hebben genoten!
Voor wie deze week nog meer een afspraak heeft, geniet ervan! Dat er veel mooie echo’s mogen komen!
Hoe zijn de echo’s geweest vandaag? Ik hoop dat het goede echo’s zijn geweest en jullie hebben genoten!
Voor wie deze week nog meer een afspraak heeft, geniet ervan! Dat er veel mooie echo’s mogen komen!