Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 5!

19-01-2021 11:03 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
fashionvictim schreef:
13-02-2021 10:18
Wat mij betreft is het ook niet per se (alleen) zuur vanwege het feit dat zo'n vrouw een eigen carrière heeft opgeofferd, maar meer vanwege het feit dat jaren lang alles in het teken van die man staat, je als vrouw overal alleen voor staat, alleen de kinderen opvoedt, je alleen zit op allerlei belangrijke momenten, en je eigenlijk er alleen bent om in ZIJN behoeften te voorzien, en dan gaat zo'n man eindelijk met pensioen en zou de tijd dus aangebroken moeten zijn dat jij eens kunt genieten en eindelijk ook een partner krijgt, en dan gaat ie er vandoor met een ander.

Het is echt jij de lasten en je opvolger de lusten.
Tja zo gaat dat
fashionvictim schreef:
Wat mij betreft is het ook niet per se (alleen) zuur vanwege het feit dat zo'n vrouw een eigen carrière heeft opgeofferd, maar meer vanwege het feit dat jaren lang alles in het teken van die man staat, je als vrouw overal alleen voor staat, alleen de kinderen opvoedt, je alleen zit op allerlei belangrijke momenten, en je eigenlijk er alleen bent om in ZIJN behoeften te voorzien, en dan gaat zo'n man eindelijk met pensioen en zou de tijd dus aangebroken moeten zijn dat jij eens kunt genieten en eindelijk ook een partner krijgt, en dan gaat ie er vandoor met een ander.

Ik zat al een tijdje te zoeken naar hoe ik dit wilde verwoorden maar dit dus.
Ik zou me zo gigantisch afgedankt voelen. Daar kunnen geen miljoenen tegenop hoor.
Nothing happens for a reason
beetjegek schreef:
13-02-2021 12:04
Tja zo gaat dat
Lekkere dooddoener.
Nothing happens for a reason
Maleficent schreef:
13-02-2021 11:11
Maar het is wel een beetje tekenend dat er 'afgegeven' wordt op Gertrude omdat ze zich afhankelijk heeft gemaakt. Ze heeft meer geld dan menig vrouw die financieel op eigen benen staat.
Ach het is nooit goed. Als je thuisblijft bij je kinderen terwijl manlief de miljoenen binnenharkt door een beetje achter een bal aan te hobbelen ben je een luie profiteur. Als je een flitsende carrière hebt en je kinderen bij de nanny laat, is het zielig voor de kinderen (en manlief die thuis geen rust heeft).
Ik denk dat vooral dat traditionele me nogal tegen de (pronte) borst stuit.
Boomklevertje schreef:
13-02-2021 12:26
Ik denk dat vooral dat traditionele me nogal tegen de (pronte) borst stuit.
In het geval van een internationaal voetballende miljonair is het vooral de meest praktische oplossing.
fashionvictim schreef:

Dit dus.
Er zijn ook topsporters die gewoon bij hun vrouw blijven die hen in staat hebben gesteld om die carriere uit te bouwen. En niet alleen in de sport overigens maar ook in het dagelijks leven.
Dan is het inderdaad zoals FV zegt: dan heb je zoveel jaren daarin gestoken, hoop je eindelijk eens te kunnen genieten en dan word je ingeruild voor een jonger exemplaar....
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
sakamanga schreef:
13-02-2021 12:58
In het geval van een internationaal voetballende miljonair is het vooral de meest praktische oplossing.
Klopt, en het is nu eenmaal zo dat mannenvoetbal enorm veel lucratiever is dan vrouwenvoetbal. Sowieso in heel veel sport, denk ik,

En wat Juliet zegt, het afdanken versus het geld.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Kelly Weekers heeft een paar weken geleden dit bericht op Instagram geplaatst :

https://www.instagram.com/p/CKhF2APnGu0 ... gbm61pluef

Nu gaat het verhaal dat ze eigenlijk samen met John Ewbank op Curaçao is:

https://youtu.be/k8yYPk_yIKE
Lilly1234 schreef:
13-02-2021 14:12
Kelly Weekers heeft een paar weken geleden dit bericht op Instagram geplaatst :

https://www.instagram.com/p/CKhF2APnGu0 ... gbm61pluef

Nu gaat het verhaal dat ze eigenlijk samen met John Ewbank op Curaçao is:

https://youtu.be/k8yYPk_yIKE
Wat een afgang :mrgreen:

Gestoord ook dat ze er een heel meditatief en verantwoord lulverhaal bij zet over een telefoondetox, 'even tijd voor mezelf' en een boek schrijven (een boek? Kelly Weekers?), en dan die nonnen in Vught... het is eigenlijk te grappig voor woorden.
samarinde schreef:
13-02-2021 14:24
Wat een afgang :mrgreen:

Gestoord ook dat ze er een heel meditatief en verantwoord lulverhaal bij zet over een telefoondetox, 'even tijd voor mezelf' en een boek schrijven (een boek? Kelly Weekers?), en dan die nonnen in Vught... het is eigenlijk te grappig voor woorden.
nou, ze kan gewoon tijd voor haarzelf hebben op Curaçao , en dan daarna naar de nonnen in Vucht gaan. :P
Och, Katja zit met Coco en Richard Groenendijk ook op Bonaire. Blijkbaar is daar nu een film opnemen ook noodzakelijk.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
En nu Jaimie ‘plastic fantastic’ Vaes die loopt te janken dat ze zulke gemene reacties op hun tripje naar Dubai hebben gehad. Misschien dat als ze die hersentjes van haar even aan zou zwengelen, ze zou kunnen bedenken dat dat heel misschien iets te maken heeft met die vreemde tokkie-berichten van die draak van een verloofde van haar. Maar nee, het ligt aan de reageerders.
Kan trouwens niet wachten, een real life soap over jaimie en de voorbereiding op de bruiloft. Boeiend heur.
Wat is er met Dion Gaus aan de hand?
Een of andere seksrel, maar ik kan niet alles lezen
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
13-02-2021 15:36
Wat is er met Dion Gaus aan de hand?
Een of andere seksrel, maar ik kan niet alles lezen
Hij word aangeklaagd voor het aanbieden van zijn exvriendin. Seks onder dwang van zijn vriendin met 3den.
Luci_Mster2 schreef:
13-02-2021 15:43
Hij word aangeklaagd voor het aanbieden van zijn exvriendin. Seks onder dwang van zijn vriendin met 3den.
Ieuw O_O

Ik vind hem sowieso een enge vent
Frankly my dear, I don"t give a damn
https://www.instagram.com/p/CLPKJG8H-SU/

Yep, ze zit er idd.....
Wat een slaplulverhaal. :rofl:
Luci_Mster2 schreef:
13-02-2021 16:18
Wat een slaplulverhaal. :rofl:
Nou inderdaad :rofl:
Luci_Mster2 schreef:
Ik las er net een stuk over in NRC. Bizar verhaal: Graus wordt door zijn ex-vrouw aangeklaagd omdat zij langdurig gedwongen zou zijn geweest om seks te hebben met de lijfwachten van Graus, die hij in natura betaalde (lees: seks met zijn vrouw). De krant publiceert ook sms-berichten die verstuurd zijn door de lijfwachten en Graus, en waarin wordt gesproken over 'wat een heerlijk broodje was het weer' (een cryptische omschrijving voor de seks) en of er nog 'gebubbeld' gaat worden (ze spraken vaak af in een sauna). Het smerigst is nog een opgenomen telefoongesprek tussen de ex-vrouw en Graus, waarin hij haar uitlegt waarom het goed is voor een vrouw om 'eiwitsplitsende enzymen' binnen te krijgen: "Ik ben lid van de Staten-Generaal en zeg desnoods op camera dat iedere vrouw zich zonder condoom moet laten volspuiten om mannelijke hormonen binnen te krijgen, dan gaan ze zich goed voelen."

Shocking. Die man moet heel snel worden opgesloten, gevaarlijke gek.
calvijn1 schreef:
13-02-2021 15:45
Ieuw O_O

Ik vind hem sowieso een enge vent
Eens. Bah. Opsluiten en sleutel weggooien.
Luci_Mster2 schreef:
Bah wat een griezel..
samarinde schreef:
13-02-2021 16:37
Ik las er net een stuk over in NRC. Bizar verhaal: Graus wordt door zijn ex-vrouw aangeklaagd omdat zij langdurig gedwongen zou zijn geweest om seks te hebben met de lijfwachten van Graus, die hij in natura betaalde (lees: seks met zijn vrouw). De krant publiceert ook sms-berichten die verstuurd zijn door de lijfwachten en Graus, en waarin wordt gesproken over 'wat een heerlijk broodje was het weer' (een cryptische omschrijving voor de seks) en of er nog 'gebubbeld' gaat worden (ze spraken vaak af in een sauna). Het smerigst is nog een opgenomen telefoongesprek tussen de ex-vrouw en Graus, waarin hij haar uitlegt waarom het goed is voor een vrouw om 'eiwitsplitsende enzymen' binnen te krijgen: "Ik ben lid van de Staten-Generaal en zeg desnoods op camera dat iedere vrouw zich zonder condoom moet laten volspuiten om mannelijke hormonen binnen te krijgen, dan gaan ze zich goed voelen."

Shocking. Die man moet heel snel worden opgesloten, gevaarlijke gek.
Wat een enge griezel is het toch, bah!
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Wat een engerd o_o
*Sally* schreef:
13-02-2021 14:58
En nu Jaimie ‘plastic fantastic’ Vaes die loopt te janken dat ze zulke gemene reacties op hun tripje naar Dubai hebben gehad. Misschien dat als ze die hersentjes van haar even aan zou zwengelen, ze zou kunnen bedenken dat dat heel misschien iets te maken heeft met die vreemde tokkie-berichten van die draak van een verloofde van haar. Maar nee, het ligt aan de reageerders.
Kan trouwens niet wachten, een real life soap over jaimie en de voorbereiding op de bruiloft. Boeiend heur.
Maar ook -hoe belangrijk- Jaimie als zakenvrouw; ze begint een eigen huidlijn, Jaimie als drukke moeder en Jaimie als bijna-vrouw-van Lil Kleine ....
Estelle Cruijf en Koen Kardashian zijn blijkbaar hartsvrienden van haar , dus die twee komen ook in de real life soap voor. Bestie Estelle was mee naar Dubai, maar dat was geen vakantie. K"zag al een voorstukje van Jaimie op tv die zich stond te bewonderen voor de spiegel in een peperdure strapless witte trouwjurk. Aanbeden door een aantal vriendinnen die "oeh" en "aah" kraaien. Ze geeft toe neptetten te hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven