Lush!
zaterdag 24 maart 2007 om 22:01
Hoi allemaal,
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
vrijdag 15 mei 2009 om 13:30
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 15 mei 2009 @ 12:52:
Vinden jullie die parfumbalsems wat? En welke geur is dan het lekkerst? Lijkt me wel handig voor op vakantie.
Ik vind ze erg fijn, de lekkerste geuren zijn (wat mij betreft)
- The Comforter
- Karma (ik hou van de hele Karma lijn )
- Snowshowers (was een kerstproduct, heerlijk!!)
Vinden jullie die parfumbalsems wat? En welke geur is dan het lekkerst? Lijkt me wel handig voor op vakantie.
Ik vind ze erg fijn, de lekkerste geuren zijn (wat mij betreft)
- The Comforter
- Karma (ik hou van de hele Karma lijn )
- Snowshowers (was een kerstproduct, heerlijk!!)
vrijdag 15 mei 2009 om 19:42
quote:lola68 schreef op 15 mei 2009 @ 19:03:
Hmm, ik geloof dat ik niet vrolijk wordt als het echt tegen valt
Je moet het nat maken en dan wrijven toch?
Ja, zo heb ik het gedaan.
En volgens mij ook wel ruim voldoende
Misschien toch nog niet genoeg?
Zal vanavond trouwens die Mudflats eens proberen waar iedereen zo lyrisch over is
Hmm, ik geloof dat ik niet vrolijk wordt als het echt tegen valt
Je moet het nat maken en dan wrijven toch?
Ja, zo heb ik het gedaan.
En volgens mij ook wel ruim voldoende
Misschien toch nog niet genoeg?
Zal vanavond trouwens die Mudflats eens proberen waar iedereen zo lyrisch over is
zaterdag 16 mei 2009 om 15:42
Elle, het doosje is binnen!
Tjonge wat een pretpakket. Heb wel eerst met het krantje zitten inventariseren wat het nu allemaal is
Die aromaco vind ik stinken :puke: Maar ik heb dus nog niets gebruikt hoor.
Harstikke bedankt in ieder geval. Ik kan tenminste weer schoon worden
Heb ondertussen wel zoveel reinigers.....
Heeft je man trouwens de soak en float (ofzoiets) al gebruikt? Ik ben wel heel benieuwd of het bevalt namelijk. Lijkt mij (op de geur na) ook wel wat namelijk.
Tjonge wat een pretpakket. Heb wel eerst met het krantje zitten inventariseren wat het nu allemaal is
Heeft je man trouwens de soak en float (ofzoiets) al gebruikt? Ik ben wel heel benieuwd of het bevalt namelijk. Lijkt mij (op de geur na) ook wel wat namelijk.
zaterdag 16 mei 2009 om 16:38
quote:lola68 schreef op 16 mei 2009 @ 15:42:
Die aromaco valt dus hartstikke tegen
Vanmorgen om een uur of 09.00 opgedaan, maar vind mezelf nu dus al niet meer fris ruiken onder mijn oksels
Moet zo douchen, vanavond verjaardag van Elleman, maar dus gewoon mijn rexona
Hoop dat je die proefjes lekker vindt!
Ja en Elleman heeft Soak and Float gebruikt en is er meer dan tevreden over, hij stinkt verschrikkelijk, maar de jeuk is nu al minder, dus dat wordt wel weer bestellen als tie op is.
Maar als je de shampoo goed uitspoelt ruik je 'm niet meer gelukkig!
Ik blijf nog steeds bij coalface en Dark Angels ( valt je mee hè? )
Laat je even horen wat je van de proefjes vindt?
Die aromaco valt dus hartstikke tegen
Vanmorgen om een uur of 09.00 opgedaan, maar vind mezelf nu dus al niet meer fris ruiken onder mijn oksels
Moet zo douchen, vanavond verjaardag van Elleman, maar dus gewoon mijn rexona
Hoop dat je die proefjes lekker vindt!
Ja en Elleman heeft Soak and Float gebruikt en is er meer dan tevreden over, hij stinkt verschrikkelijk, maar de jeuk is nu al minder, dus dat wordt wel weer bestellen als tie op is.
Maar als je de shampoo goed uitspoelt ruik je 'm niet meer gelukkig!
Ik blijf nog steeds bij coalface en Dark Angels ( valt je mee hè? )
Laat je even horen wat je van de proefjes vindt?
zondag 17 mei 2009 om 09:35
Gisteren gedouched met HIWTK, heerlijk!
Gezicht met Aqua Marina gedaan. Maar ik vond dat mijn snuit meer droger aanvoelde dan met coalface of FF. Dus voor mij geen topper.
Vandaag de Aromaco geprobeerd. Maar ik ga straks zwemmen met dochterlief, dus de test zal niet optimaal zijn.
Gaan we morgen dus goed testen als ik moet werken
Gezicht met Aqua Marina gedaan. Maar ik vond dat mijn snuit meer droger aanvoelde dan met coalface of FF. Dus voor mij geen topper.
Vandaag de Aromaco geprobeerd. Maar ik ga straks zwemmen met dochterlief, dus de test zal niet optimaal zijn.
Gaan we morgen dus goed testen als ik moet werken
maandag 18 mei 2009 om 06:34
Aromaco stinkt dus echt. Na een uur stonk ik een uur in de wind. Een indringend luchtje....
Ga vandaag de Aromarant testen, die ruikt zo in ieder geval al minder sterk.
Gisteren nog Porridge gebruikt, heerlijk, maar luchtje is snel weg na het douchen.
AOBS gebruikt, maar deze reinigers vind ik toch te omslachtig. Niets voor mij dus. Ik blijf bij Coalface/Fresh Farmacy.
Lemony Flutter is ook een heerlijk cremepje!
Ohja, en dochterlief had Veganese geprobeerd, maar die vond ze minder fijn dan de Jungle.
Tot zover mijn testresultaten!
Ga vandaag de Aromarant testen, die ruikt zo in ieder geval al minder sterk.
Gisteren nog Porridge gebruikt, heerlijk, maar luchtje is snel weg na het douchen.
AOBS gebruikt, maar deze reinigers vind ik toch te omslachtig. Niets voor mij dus. Ik blijf bij Coalface/Fresh Farmacy.
Lemony Flutter is ook een heerlijk cremepje!
Ohja, en dochterlief had Veganese geprobeerd, maar die vond ze minder fijn dan de Jungle.
Tot zover mijn testresultaten!
maandag 18 mei 2009 om 06:43
Dat is het fijne van proefjes dus.
Ik heb de aromaco al op het forum gezet dat ik 'm kwijt wil.
We hadden beter samen de aromaco kunnen bestellen Lola.
Hadden we niet allebei met zo'n stuk gezeten
Lemony Flutter is echt heerlijk hè?
En ik blijf nog steeds bij Dark Angels/Coalface.
Oh en Elleman wil geen andere shampoo meer dan Soak and Float, hij heeft het gevoel dat zijn haar echt schoner is dan met Andrelon, wat hij altijd gebruikte ( hij wast elke dag zijn haar ).
Ik heb de aromaco al op het forum gezet dat ik 'm kwijt wil.
We hadden beter samen de aromaco kunnen bestellen Lola.
Hadden we niet allebei met zo'n stuk gezeten
Lemony Flutter is echt heerlijk hè?
En ik blijf nog steeds bij Dark Angels/Coalface.
Oh en Elleman wil geen andere shampoo meer dan Soak and Float, hij heeft het gevoel dat zijn haar echt schoner is dan met Andrelon, wat hij altijd gebruikte ( hij wast elke dag zijn haar ).
maandag 18 mei 2009 om 06:47
maandag 18 mei 2009 om 06:47
Trouwens de Mudflats is echt een heerlijk zeepje, lekker citroenachtig en een heel fijn scrubje, en romig.
En Gorgeous is echt een heerlijke gezichtscreme, zalig geurtje en niet vet, trekt gauw in.
En The Big Tease is zo'n heerlijk geurtje, moet de zelfde geur zijn als the Olive Branch, dus dat staat nu al op mijn wishlist
En Gorgeous is echt een heerlijke gezichtscreme, zalig geurtje en niet vet, trekt gauw in.
En The Big Tease is zo'n heerlijk geurtje, moet de zelfde geur zijn als the Olive Branch, dus dat staat nu al op mijn wishlist
maandag 18 mei 2009 om 10:01
maandag 18 mei 2009 om 11:59
quote:elleinspe schreef op 18 mei 2009 @ 06:49:
Ik zet wel even op het forum dat ik 2 stukken aromaco heb.
Fijn Elle!
Ik heb vanmorgen de Aromarant gebruikt, hard gewerkt, veel gezweet...maar ik ruik mezelf nog steeds niet. Dus vooralsnog is deze wel goed. Maar de dag is nog niet voorbij.
Maar ik mis wel het frisse geurtje wat je wel hebt na een spuitbus deo.
Ik zet wel even op het forum dat ik 2 stukken aromaco heb.
Fijn Elle!
Ik heb vanmorgen de Aromarant gebruikt, hard gewerkt, veel gezweet...maar ik ruik mezelf nog steeds niet. Dus vooralsnog is deze wel goed. Maar de dag is nog niet voorbij.
Maar ik mis wel het frisse geurtje wat je wel hebt na een spuitbus deo.
maandag 18 mei 2009 om 13:37
maandag 18 mei 2009 om 20:43
Even getest voor je:
Als ik met mijn neus onder mijn oksel ga hangen, dan begin ik mezelf wel wat te ruiken. Maar niet ernstig zeg maar.
Maar toch haalt het het niet bij een spuitbus....helaas....ik wilde zo graag van de spuitbussen af
Dus als er hier nog een liefhebber is voor Aromaco en/of Aromarant.....
Als ik met mijn neus onder mijn oksel ga hangen, dan begin ik mezelf wel wat te ruiken. Maar niet ernstig zeg maar.
Maar toch haalt het het niet bij een spuitbus....helaas....ik wilde zo graag van de spuitbussen af
Dus als er hier nog een liefhebber is voor Aromaco en/of Aromarant.....