Nasleep van relatie met narcist.. Ervaringen? Nieuw!

05-10-2008 20:20 1929 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik hoop dat ik via deze weg ervaringen kan delen over het hoe weer verder gaan na een relatie met een narcist.

Mijn verhaal in het kort:

Ik heb bijna een jaar lang een aan/uit relatie gehad met mijn ex waarvan ik dus denk dat hij een narcistische persoonlijkheid heeft.

Inmiddels heb ik wel het gevoel echt klaar met hem te zijn, maar toch merk ik dat ik er nog elke dag mee bezig ben. Het lijkt wel alsof hij een bepaalde macht over me heeft, waar ik niet onderuit kan. En ik snap dat niet van mezelf! Ik zie mezelf toch wel als een redelijk intelligente, verstandige vrouw, maar in zijn buurt verandert dat volkomen. Ik heb het gevoel dat ik stilsta nu, ik kom zo niet verder en vergooi mijn tijd.

Mijn vrienden wil ik hier ook niet meer mee lastig vallen, want die horen me al een jaar lang klagen, en zien me net zo hard weer terugrennen wanneer het hem uitkomt.

Hij heeft me zo ontzettend veel pijn gedaan en mijn zelfbeeld in gruzelementen geslagen...

Zijn er hier vrouwen die hier ervaring mee hebben? En hoe zijn jullie losgekomen? Wie kan me helpen de knop om te zetten?

Alvast heel erg bedankt!

Hoppetee
quote:wallflower schreef op 14 mei 2009 @ 18:32:

Als het goed is krijgt zijn advocaat de brief van mijn advocaat, met de vakantie plannen! En heeft daarin het stukje geciteerd uit een mail die hij mij schreef toen hij beloofde dat ik deze zomer met de kids naar nl zou kunnen gaan! ""heel goed dat je het op papier hebt!!""(ik kan vandaag geen kleur selecteren)

Zij zei ook dat mensen die jarenlang gehersenspoelt zijn gewoon dingen in hun hoofd al horen, vandaar dat hij nooit hoefde te zeggen dat het hier opgeruimt moest zijn of wat dan ook, dat zei zijn stem in mn hoofd gewoon al. En dat is ook zo, nu nog, het is zo'n stemmetje bij alles, wat je altijd hoort. Triest maar waar. Het is moeilijk toe te geven dat ze misschien wel gelijk hebben en dat je dacht dat je die sterke moderne vrouw was, maar ondertussen dat helemaal niet was ( he, wat herkenbaar! Ik heb ook het gevoel dat er steeds iemand over mijn schouders blijft kijken en verwacht commentaar. En kijk regelmatig om me heen dat ik hem ergens plotseling verwacht. Zelfs in huis. Gelukkig wordt mijn angst en schrikachtigheid wel minder).
wat erg dat jij dat ook hebt. Ik zou niet eens weten hoe het voelt om dat niet te hebben? ben vergeten hoe het was om je niet altijd zo te voelen om gewoon te kunnen zijn en doen wie je bent. Maar de therapeute zei gister dat het een heel normaal iets is.Dat veel vrouwen na zo'n relatie dat hebben, dat je gewoon gehersenpoelt bent, voor jaren...en dat dat dus niet zomaar even over zal gaan.

Het heeft er bij mij ook niet bij geholpen dat hij inderdaad ook mn telefoon heeft laten afluisteren en mn mails heeft onderschept. Maar dat is het niet alleen, het is inderdaad dat jij het niet bent die alleen dingen doet maar dat je altijd in je achterhoofd hoort wat je zou moeten doen....volgens hem...
Ik slaap dus ook bijna niet meer, ben gewoon na een paar uurtjes uitgeslapen. Volgens de dokter van de adrenaline, als je maanden lang op je hoede bent gaat je lichaam daar aan wennen en zorgt ervoor dat je altijd klaar voor de strijd bent. Ik ben ook niet moe, maar ik weet best dat dit niet door kan gaan op een gegeven moment heb je toch die slaap nodig he?

Hebben jullie hier ook last van gehad? tips? Het is niet zo dat ik wakker lig en me zorgen maak ofzo, ik ben gewoon klaarwakker, alsof het ochtend is maar het is dan pas 3 uur , op zn laatst.
Muis komt hier even steuntje brengen. Iedere keer dat gedonder met die 'bewerking afgebroken' maakt dat forummen op dit moment vooral frustrerend is, zeker als ik hier wil posten en steun wil geven en het wéér eruit ploft. Maar ik denk aan jullie!
He Muis, Fijn dat je er ook bent!!! Inderdaad, het "bewerking afgebroken" krijg ik ook regelmatig. Net als je denkt dat je iets wil posten is de site weer weg.

Ik denk ook regelmatig aan jou, hoor! Je bent wel mijn steuner van het eerste uur! Alles goed!!

Wallflower, dat weinig slapen ken ik ook. Ik heeb heel lang "gewaakt", vond dat ik op moest passen dat de kinderen of mij niets overkwam. Bleef op de bank, sliep daar hazeslaapjes. Als hij weg was, ging ik een uurtje naar bed. Achteraf bleek ik niet de enige met dia angst, ik hoorde van mijn dochters dat ze smorgens vaak bang waren als ik nog niet op was. Ze dachten dat ik misschien wel dood was en hij gewoon weg was gegaan. De angst dat hij iemand iets zou aandoen, zat er dus bij allemaal in. De eerste nachten zonder hem sliep ik als een blok. Nu meestal ook maar een par uurtjes, zo tussen 4 en 7. Verder ben ik óf wakker, of wordt steeds wakker. En soms denk ik dan ook nog dat hij gewoon thuis is en ben gelijk op mijn hoede. Dan slaap ik helemaal niet weer.Het gekke is inderdaad ook, dat ik gewoon de hele dag doorga. Weliswaar merk ik na het avondeten dat de energie op is, maar slapen, nee.

Had wel slaaptebletten gekregen, maar voel me daar zo'n zombie op. En dat is ook niet fijn. Dus ik hoop dat het gewoon beter zal gaan na verloop van tijd.

Hoe oud zijn jouw kinderen eigenlijk? En hoe lang is je ex al bij jullie weg??

Veel sterkte, hoop dat je advocaat voor elkaar krijgt wat je wilt!!!
Ongelovelijk toch om zo te moeten leven? altijd maar bang zijn voor wat er gaat gebeuren. Hij dreigt nu dat hij een heel dossier over me heeft, met al mn mails vertaald en fotoos van toen ik in NL was en de hond uit liet met mn vriend, dat hij dat allemaal aan de oudste kinderen zal laten zien. Zielig gewoon maar voorlopig is het wel weer iets anders wat me constant boven het hoofd hangt.

Mijn kinderen zijn nog jong (15,12,8,5 en 3) en allemaal erg gek op hun vader. Als ze in het weekend naar hem toegaan is het moeilijk om gewoon blij voor ze te zijn, je weet maar nooit wat ie ze nu weer gaat vertellen. Maar voor hun is het net een pret park daar natuurlijk, restaurants, zwembad, boot, bioscoop enz.Dus ik snap best dat ze het erg leuk vinden.

Hij is sinds oktober vorig jaar weg. Zo lang al en nog steeds zoveel invloed.

En iedere keer als ik er aan denk dat ik misschien nooit terug zal kunnen verhuizen naar NL, ben ik ook nergens meer. Want om hier te moeten blijven, in mn eentje en dan altijd maar met hem moeten vechten.........
wallflower, ik heb al een paar keer geprobeerd een berichtje te plaatsen voor je, maar telkens viel de site weg.

Ik hoop dat het deze keer lukt.

Denk je dat dat dossier kwaad kan? Je mag je leven toch leiden zoals jij zelf wil??

Je kinderen zijn nog jong, dat zal ook één van de redenen zijn dat er steeds dingen van hem op je pad komen. Ik heb het gleuk dat mijn kinderen ouder dan 12 zijn en de omgang zlef mogen kiezen en regelen. (bijna nihil, de oudste zag hem 2 keer, de jongste 1 keer). Sinds we met zijn drieën zijn, afgelopen december, is er naast de scheidingsperikelen via de advocaat, een heftige briefwisseling van hem geweest, om mij maar steeds te pushen in dingen toe te geven. Omdat ik daar echt ziek van werd, en het heel nrustig was tussen de kinderen en mij, lees ik geen post meer van hem. Dat lucht wel op. Maar dat kan hier alleenomdat de kinderen wel ouder zijn.

Ik kan me voostellen hoe uitzichtsloos je je eigen situatie soms ziet. Het gevoel weg te willen uit dat land, maar niet de kinderen in de steek willen laten, het is een enorme tweestrijd.

Ik hoop echt voor je, dat je advocaat het voor je in orde krijgt dat je tenmisnte Nederland mag bezoeken.

Zet oor jezelf goed op een rij, hoe je je toekomst wil en ga daar mee aan de slag.

bestaat er bij jullie zoiets als maatschappelijk werk? Ik ben er hier ook naar toe gegaan en hem nog welk maand een gesprek. Het doet heel goed, om gewoon over je dingen te kunnen praten, zonder veroordeeld te worden. En ook iemand te hebben, die je onafhankelijk advies kan geven, die helpt de weg uit te zetten die je wil gaan en ook met je checkt, of je nog wel op de goede baan gaat. Het werkte heel ontnuchterend, en gaf me steeds meer zelfvertrouwen. Daardoor weet ik dat ik het kan redden, durf ik het aan.

Al vinden de kinderen het heel leuk bij je ex, vergeet niet dat jij zo enorm belangrijk voor ze bent in hun opvoeding. Het vaste punt in hun leven, waar ze leren met regels om te gaan en waar ze voelen dat iemand onvoorwaardelijk van ze houdt. Uiteindelijk is dat toch wat kinderen nodig hebben, een steun en toeverlaat. Een goede basis geeft een beter band dan drijfzand.

Ik wens je veel sterkte en wijsheid!
dank je wel eindelijk.

Nee denk niet dat het wettelijk gezien kwaad kan, maar zou het wel heel erg vinden als hij de kinderen op deze manier hierbij gaat betrekken, wat moeten zij daar nou mee?

Vandaag had hij weer een nieuwe zet...dacht al dat er iets te gebeuren stond, omdat hij toen hij gister de kids kwam halen , wel erg vrolijk was. En ja hoor, een brief met rekeningen, voor de verzekeringen, een gigantisch bedrag, zou niet weten hoe ik dat moet gaan betalen. Prettig weekend zei hij nog heel sarcastisch toen ie weg ging, jaja.

Was even helemaal van slag, maar ja, dinsdag de advocaat maar weer bellen, want hij kan natuurlijk niet van mij verwachten dat ik al deze dingen kan betalen terwijl ik de helft minder heb als toen hij hier nog woonde, scheelt echt niet de helft als 1 persoon van de 7 weg is he?

We hebben wel maatschappelijk werk en daar ben ik ook wel geweest, maar is altijd moeilijk, ver weg en ik zit ook met de kinderen natuurlijk.

Als ik maar weer eens normaal kon slapen......
Lieve WF, je bent nog steeds met hem getrouwd, hij wil niet scheiden schreef je. Wáár haalt hij het recht vandaan jou op te zadelen met rekeningen die je helemaal niet kunt betalen? Wat zijn het voor rekeningen en waaróm zou jij die moeten betalen? Heb je ook inkomen daar?? Laat je niet gek maken door hem, leg het voor aan je advocaat en laat ook deze advocaat tegen je man zeggen, dat hij geen zaken moet brengen die er NIET toedoen. Foto`s e.d. bandjes om jou tegen jouw kinderen op te zetten is gewoon laster en bewust een middel, al dan niet rechtelijk verantwoord, om JOU kapot te maken. LAAT dat niet gebeuren, laat hem jou niet in die hoek drijven waar HIJ je in wil zetten. Verzet je ertegen, allereerst emotioneel. En laat de rest aan je advocaat over. Die moet toch ook inzien dat hij je kapot wil maken?? Dat mag hij of zij toch helemaal niet laten gebeuren. Onmiddelijke actie is geboden. Te zot voor woorden dat 1 man je het leven zo zuur kan maken. Ben in staat om richting Canada te komen en dat varken hoogstpersoonlijk te komen wassen. Mijn zeep zal niet mild zijn!

Laat je niet kleineren WF, doe dat niet. Neem wat melatonine of vraag aan je huisarts iets waardoor je in kunt slapen. Dat hij je uit je slaap houdt zeg, die vent is het gewoon niet waard!
Hij wil niet scheiden? Dat wou mijn man ook niet. Ik heb hem gezegd dat ik dat wel wilde en hij verbood het!!! Toch heb ik uiteindelijk de scheiding aangevraagd. En ook een normale verdeling van alles wat we hebben oprgebouwd. De scheiding is nog lang niet rond,met zijn getouwtrek en iedere keer andere truukjes. De kinderen zijn al wel aan mij toevertrouwd. Op het moment dat ik de scheiding aanvroeg voelde ik me heel tegenstrijdig, angstig en opgelucht tegelijk. Maar de opluchting was et grootst, eindelijk een keus gemaakt voot mezelf en de kinderen.

Doordat alles bij een scheiding vastgelegd wordt, heb ik zekerheid van wat ik heb en kan en ben niet meer afhankelijk. Als alles rond is, kan ik echt mijn leven gaan leiden. Maar zolang ik officieel nog getrouwd ben, blijf ik een marionet, hij trekt aan de touwtjes en ik ga vanzelf wel dansen....
Ja morgen de advocaat bellen en deze rekening voorleggen. Het is nu lang weekend hier (koninginnedag vandaag)

Moest lachen en huilen tegelijk om OV's opmerking om dit varken even te komen wassen, lief hoor, en wat zou hij schrikken! haha

Moet eerlijk zeggen dat ik even helemaal van de kaart was van die rekening, zat net uit te zoeken hoe ik eventueel genoeg geld bij elkaar zou kunnen krijgen voor tickets om naar nl te gaan, maar daar doet hij het natuurlijk ook om, wil gewoon dat er geen cent overblijft, zodat ik nooit dingen voor mezelf zal kunnen doen.

Het lijkt me inderdaad een hele opluchting als je eindelijk niet meer afhankelijk bent Eindelijk, als alle truukjes straks niet meer uit maken omdat alles vast ligt. Alhoewel ik niet kan geloven dat hij dan niet met toch nog meer komt. Hij maakt het zo'n beetje zn levenstaak denk ik.

Zal hem vandaag als hij de kinderen komt terug brengen die rekening terug geven. Het is de verzekering van het huis en de auto, staat allebei niet alleen op mijn naam he? Weet al wel hoe hij zal reageren. Hij zegt het steeds nl : "je wilt het toch zo graag alleen doen?! Welcome to the real life" Hopelijk zal ik die laatste zin snel ook tegen hem kunnen zeggen.

En ik blijf jullie bedanken voor jullie steun want moet zeggen dat het een groot verschil voor me maakt om hier mn hart te kunnen luchten en jullie reacties te kunnen lezen.
gezamelijk huis, daar zou je de kosten van moeten delen, maar ja, dat is mij ook niet gelukt, im woon er immers, dus het zijn míjn kosten. En de auto is voor degene die erin rijdt. Dat doe ik dus, want hij drinkt te veel en te vaak om auto te rijden...

uiteindlijk laat ik de dingen allemaal vastleggen, wat ik nu teveel betaal (huis) krijg ik wel terug. Maak me er maar eens niet naar over, dan zou ik ook weer contact moeten opnemen en dat wil ik niet.

Ik wens jou veel succes, hoop dat je advocaat de dingen voor je op een rij kan zetten. En dat je misschine dichter bij huis hulp vind, psycholoog? psychotherapeut? relatietherapeut Ik weet niet welke mogelijkheden er daar zijn?? Misschien je huisarts?

Veel sterkte!!
nou, de ene keer kan ik niet posten, de andere keer staat het er twee keer. Dit bericht heb ik daarom gewijzigd, het was 2 keer geplaatst.
Wallflower, het moet wel heel erg zijn wil een dossier tegen je werken. Toen ik ging scheiden was ik heel bang dat het feit dat ik werkte en studeerde tegen mij zou werken. Integendeel, mijn advo verzekerde me dat dat juist een goede indruk maakte,een vrouw die ook werkte aan haar eigen zelfstandigheid. Uiteindelijk bepaalde de rechter dat ik de tijd kreeg die IK nodig achtte voor mijn studie om die af te ronden. Advo tegenpartij bedong allerlei eindtermen die de rechter dus negeerde.

Iemand kan een scheiding niet tegenhouden. Dat is ergens wrang, voor het jawoord zijn er twee nodig, voor de scheidng maar eentje. Het enige is dat de 'tegenstribbelende' partij de boel eindeloos kan rekken. Maar uiteindelijk kun je een scheiding niet tegenhouden.

WF, als je in een Engelstalig land woont, kan ik je als vertaler wel helpen als dat nodig is. Ik zal je even vriend maken.
Lief van jou muis, denk dat WF alle hulp kan gebruiken.
WF, oooohhh...dat hij zal schrikken is 1 ding wat zeker is.

Mén wat zou ik die man de waarheid willen zeggen. Maar ja, jij bent daar niet mee geholpen, dus beetje zinloos is het wel. Denk dat het alleen nog maar erger zal worden met z`n rottige akties.

Had wel graag je buurvrouw willen zijn WF, dan zou ik lekker vaak bij je op de thee komen en je daadwerkelijk vanaf de keukentafel kunnen steunen. En dan zit ik daar als hij de kinderen ophaalt of terug komt brengen en dan moet ie eens het lef hebben om te fucken. Nou Than he is mine....grrrrrrrrrrrrrrr....

Maar goed, back to real life. Zo is het niet WF, dus moet jij het voor jezelf doen meis. Put de kracht uit jezelf, en geef ZEKER NIET OP !
Ontzettende lieve reacties! doet me goed te weten dat ik niet echt alleen ben. Ook al mn vrienden en familie in NL is echt hardstikke lief en behulpzaam hoor, ik bof echt ontzettend met zoveel goeie mensen in mn leven, al zijn de meeste een beetje ver weg. Zou best zo'n buurvrouw als jouw willen hoor OV!

Dank je voor je aanbod Muis. Tot nu toe lukt het wel hoor met de taal maar de juridische dingen zijn soms een beetje moeilijk. Maar dat zouden ze ook zijn als het in het nederlands was ben ik bang voor. Maar ik waardeer het erg.

Jullie horen me morgen weer.

Alles goed met jouw Eindelijk?
Weet je familie hier in NL van je family matters daar WF?

Lijkt me lastig hoor, als ik familie van je zou zijn, zou ik niet rustig kunnen afwachten en jou daar in je eentje laten bikkelen tegen die vent. Al is het makkelijk praten voor een buitenstaander en wil je familie niet verwijten dat ze niets voor je doen, want dat zou onterecht zijn natuurlijk. Geld is ook een kwestie, want je zit niet zo 1, 2, 3 in CN. natuurlijk. Maar het lijkt me voor hen zo moeilijk hier mee te dealen. Hoop dat je snapt wat ik bedoel?
Wallflower, ik kan me bij Oostvogel aansluiten. Wat weten ze in Nederland??

Misschien zou het alleen al geweldig zijn als er 1 van de familie bij je kon komen om je te steunen.

Iets anders, ben je daar getrouwd of in Nederland? Is je (ex)man Nederlander of Canadees?

Ik las nl vanochtend een stukje over aanvragen van scheidingen en dat je dat het beste kunt doen in het land waar je getrouwd bent. Maar als je beiden in het buitenland woont kan het daar. En als één van de twee een buitenlander is, moet misschien zelfs de ambassade ingeschakeld worden. Ik weet niet hoe het daar ligt, dit was een info-boekje van de gemeente hier en het zijn regels voor Nederland. Maar ze gaven wel aan dat je bij een gemengd huwelijk even goed moet informeren.

Er stond ook in, dat een scheiding door één van de partijen aangevraagd kan worden, dat de ander alleen bezwaar kan aantekenen als er geen sprake zou zijn van duurzame ontwrichting. Indien dat wel het geval is, is bezwaar tegen de scheiding op zich geen mogelijkheid. En apart wonen wordt ook als duurzame ontwrihting gezien. Maar nogmaals, dit zijn Nederlandse regels.

Veel sterkte
M'n broer is hier wel een tijdje geweest in het begin maar ja moest natuurlijk ook terug naar zijn eigen gezin en werk. En dat geldt voor de meeste mensen. M'n ouders zijn echt te oud en kwakkelen ook een beetje met hun gezondheid dus dat zou ook geen goed idee zijn.

Maar snap dat het voor mensen die om ons geven inderdaad heel moeilijk moet zijn om zo ver weg te zitten.

We zijn op de Antillen getrouwd en hij is een fransman, we zijn geen van beiden Canadees dus.

Heb net weer een mail naar de advo gestuurd, had de vader van mn kids nl gemailt dat ik met geen mogelijkheid die rekeningen kan betalen. Krijg ik een hele mail terug met wat hij wel allemaal niet betaald voor de kids als ze bij hem zijn?? kleding (wat ze echt niet nodig hebben) zakgeld (waar ie ook erg mee overdrijft) muzieklessen (die hij aan ze opgedrongen heeft en die ze niet eens leuk vinden) de vakanties (waarin hij ze meenam naar zonnige oorden) nou ja, allemaal dingen die zijn eigen keus zijn dus. Maar als ik het financieel zo moeilijk heb zou ik misschien moeten overwegen om de kinderen vaker bij hem te brengen zodat ik kan gaan werken!!! Dat is dus zijn oplossing. Gaat hij een oppas betalen zeker die dan meer kost alsdat ik ooit ergens kan verdienen. Want laten we wel wezen, wie zit er te wachten op een vrouw van 44, die 17 jaar niet gewerkt heeft en die dan om de week wil komen werken?

Wat een @#$%@ is het toch weer.

Begin wel langzaam aan gewoon alles naar de advo door te sturen en te vragen wat zijn oplossing is?

Wat een K-dag weer, pfff. Echt iedere dag feest.
Och och..er komt idd geen einde aan zeg. Hij betaald gewoon omdat hij het kán betalen. Zijn niet eens de 1e levensbehoeftes. En dat van die muziekles, jeetje zeg. Wat een hork om z`n kinderen te dwingen tot iets wat ze zelf helemaal niet leuk vinden. Wat hij doet en wil, kan helemaal niet volgens mij hoor. Ben geen jurist, maar het is te gek voor woorden en manipulatie ten top in mijn optiek. Heel goed dat je alles doorstuurt naar je advocaat. Laat die het lekker uitzoeken wat wel en niet kan. Jij hebt jarenlang (en nog) een baan gehad een zware baan, namelijk een huishouden runnen en kinderen opvoeden. En die taak is nog lang niet volbracht, want je bent nog steeds moeder. Hij denkt met alles weg te komen, als hij er maar voor betaald. Nou zo werkt het dus niet helemaal. Ik hoop dat jouw advocaat hem eens een gepeperde brief stuurt en hem maant te stoppen met dit dwingende en manipulatieve gedrag. Belachelijk hoe hij jou onder druk zet en je er zulke spanningen door krijgt. Laat je niet gek maken wallflower, want daar is hij op uit. En jou straks nog daarvoor op laten draaien ook. Sla je vleugels uit en zorg dat je zelf genoeg kennis van zaken krijgt, zodat ook jij weet waar je voor staat meid !

Ja helaas heb jij dagelijks een "feest" zonder slingers en dat is heel erg jammer. Want je leven behoord een feestje te zijn, met vreugde en lolligheid. En een liefde volle relatie. Dát is ook wat ik je gun, dus ik hoop echt dat er betere tijden aan zullen breken voor je. Daarom, blijf dicht bij jezelf, want hij kan je van alles af willen pakken, maar laat hem je eigenwaarde niet ontnemen hoor. Go for it.Laat desnoods je tanden zien. Dat er niet me je te sollen valt. Denk aan je hoor.
Lieve, wijze woorden OV.

Wil inderdaad erg graag dat feestje, zie om me heen veel teveel mensen die geen tijd meer hadden om te bedenken dat het leven maar kort is. En ik wil ook gewoon voor mn kids die leuke vrolijke moeder zijn en niet iemand die steeds maar moe, verdrietig en boos is. En hij blijft maar vinden dat het allemaal mijn schuld is en dat ik zal moeten boeten.

Gister weer een belasting aanslag, wel grappig hoe hij zegt dat ik nooit gewerkt heb maar dat ik ondertussen wel overladen word met dat soort dingen, "tja was allemaal beter zo, belasting technisch gezien....." maar nu zit ik er dus mee, hoe dom kan je zijn he? en ik ben niet eens zo heeel blond.

Gister was ook de dag dat zijn advocaat moest laten weten of hij die toestemming ging geven voor nl deze zomer, maar hij doet of ie nergens van weet, en stuurt me een mail dat zn moeder komt deze zomer (de draak!) en z'n lang verloren zoon komt ook om kennis te maken met zn pa en zn broers.

Hij beslist het allemaal wel he?

Ok een vrolijker mededeling voordat ik weer een ochtend ga snotteren. M'n zoon van 5 is gister z'n eerste tand verloren! en nu wil ie graag weten wat de tandenfee met al die tanden doet?

Ideetjes?
die tandjes gaan naar de slaapfee, die maakt er slaappoeder van...dat gaat naar Klaas Vaak.

dat is het verhaal hier.

De rest, wallflower, ik zal je binnenkort anrwoorden, het is zo complex, moet eens even goed nadenken hier. Ik wens je enorm veel sterkte...
Oh, WF, ik heb geen kids, dus weet écht niet wat voor leuk feeen verhaaltje erachter zit haha. Kan me ook niet herinneren wat bij ons thuis vroeger "die fee deed". Ik weet wel, dat ik vroeger mijn verloren tandjes onder m`n kussen mocht leggen en dan een wens mocht doen. Eh...nou, ben ik of niet ál mijn tanden verloren, óf ze hebben mijn wensen niet gehoord..haha.

Ach ja, beetje cynisch wel. Maar dat lucht bij mij zo nu en dan ook wel op.

Ehm, nooit gewerkt en toch belastingaanslagen krijgen. Dat klinkt spannend WF. Mannetje had natuurlijk een ingenieus plan bedacht op nog rijker te worden (voor zichzelf). Nou ook dát verhaal bij je adocaat neerleggen. En de druk opvoeren, dat zijn advocaat antwoorden gaat geven op jouw vragen m.b.t. tot de vakantie.

Klinkt allemaal bizar hoor, zijn zoon kennis komt maken vader met z`n broers, etc. is deze man er trots op dat hij zoveel nazaten heeft? Daarom wil hij de kinderen natuurlijk bij zich houden? Geeft hem waarschijnlijk een machtig gevoel ofzo? En jou dan zo wegcijferen. Nou laat het verdikkeme nie gebeuren WF. Stand up for you rights !!!

Voor jou een mooi Hollands bloemetje WF !
Goede oplossing van de slaapfee Eindelijk! Bedankt. Niet te geloven dat dit pas mn eerste kind is die deze vraag stelde. De rest kon het niet zoveel schelen geloof ik als ze maar geld bracht! haha.

Prachtig bloemetje OV.... dank je.

Lekker lang weekend voor jullie daar he? hopelijk is het prachtig weer en kunnen jullie ervan genieten.

Het is hier vandaag 29 graden!!!! en morgen weer 15 en regen, dacht je dat het weer in NL wisselvallig was.

Hoop gauw iets van de advo te horen, die neemt ook zn tijd geloof ik. Snap dat ik niet zijn enigste klant ben maar zou fijn zijn als hij ook snapt dat hij wel mijn enigste advocaat is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven