Leuk meisje op de achtergrond

maandag 18 mei 2009 om 16:37
Heel vreemd dat we uit het niets een andere achtergrond hebben. Hoe lang zou ze nou blijven staan?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?

maandag 18 mei 2009 om 17:18
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 18 mei 2009 @ 16:37:
Heel vreemd dat we uit het niets een andere achtergrond hebben. Hoe lang zou ze nou blijven staan?Als ik het goed begrepen heb van Sheila, komt er woensdag weer een andere (ik neem aan dat de covergirl van de huidige viva er dan weer op komt )
Heel vreemd dat we uit het niets een andere achtergrond hebben. Hoe lang zou ze nou blijven staan?Als ik het goed begrepen heb van Sheila, komt er woensdag weer een andere (ik neem aan dat de covergirl van de huidige viva er dan weer op komt )

maandag 18 mei 2009 om 22:00
dinsdag 19 mei 2009 om 07:37
Okee okee, het meisje ziet er energiek en blij uit, maar ik irriteer mij aan de sluikreclame van nivea en dat de Viva dat gewoon er zo inpepert, net als die foto's owh het leven is zo happy de peppy alsof een bodylotion alles weer perfect en zorgeloos maakt yeah right ! Soms kom ik hier niet happy en heb ik geen behoefte om al die vrolijke happy people te zien dan irriteert mij dat gewoon ! en bytheway zo fijn zijn de producten van nivea geeneens ! sinaasappel en de groene achtergrond zijn lekker lente achtig, maar de merknaam hoeft er niet bij.
Zo i'm cool now, heb even mogen spuien, verders ben ik vandaag in een goede bui hoor
Zo i'm cool now, heb even mogen spuien, verders ben ik vandaag in een goede bui hoor
dinsdag 19 mei 2009 om 10:43
quote:girlxxx schreef op 19 mei 2009 @ 07:37:
Okee okee, het meisje ziet er energiek en blij uit, maar ik irriteer mij aan de sluikreclame van nivea
Onopvallend in beeld gebracht?
Naja, wat Xander zegt. Je betaalt zo voor het forum.
Algehele indruk wel fris en vrolijk overigens. Maar dat was ook hun bedoeling..
Okee okee, het meisje ziet er energiek en blij uit, maar ik irriteer mij aan de sluikreclame van nivea
Onopvallend in beeld gebracht?
Naja, wat Xander zegt. Je betaalt zo voor het forum.
Algehele indruk wel fris en vrolijk overigens. Maar dat was ook hun bedoeling..
dinsdag 19 mei 2009 om 15:07
Ik vindt dat wel 1 van de prettigste manieren van reclame maken. Geen flitsende beelden die je niet weg kan krijgen, geen typische ongepaste teksten en geen geluid!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?

dinsdag 19 mei 2009 om 15:15
Fris en fruitig, het zal allemaal best, maar ik erger me dood aan die nep-blije pose, zo net even met dat ene beentje opgetrokken, oh wat ben ik een fruitige meid.
En zo'n lach met de mond wagenwijd open, echt, ik erger me dood.
Dan nog liever die ene foto met de harlekijnpanty van een paar weken terug, en believe me, dàt zegt wat! (dat ik zelfs die foto terug zou willen, dan).
En zo'n lach met de mond wagenwijd open, echt, ik erger me dood.
Dan nog liever die ene foto met de harlekijnpanty van een paar weken terug, en believe me, dàt zegt wat! (dat ik zelfs die foto terug zou willen, dan).

woensdag 20 mei 2009 om 13:41
quote:misschicken schreef op 20 mei 2009 @ 12:40:
Halle-fucking-luja, die happy time muts is weer weg. quote:Sarah Scott schreef op 18 mei 2009 @ 17:18:
[...]
Als ik het goed begrepen heb van Sheila, komt er woensdag weer een andere (ik neem aan dat de covergirl van de huidige viva er dan weer op komt )Dus. Dat zei ik al!
Halle-fucking-luja, die happy time muts is weer weg. quote:Sarah Scott schreef op 18 mei 2009 @ 17:18:
[...]
Als ik het goed begrepen heb van Sheila, komt er woensdag weer een andere (ik neem aan dat de covergirl van de huidige viva er dan weer op komt )Dus. Dat zei ik al!

vrijdag 22 mei 2009 om 13:39
quote:La Vie en Rose schreef op 22 mei 2009 @ 13:35:
Ik had er trouwens nog wat accessoires aan toegevoegd...Die hadden ze ws niet en toen dachten ze: ach, dan maar 3 hoeden. Dan doen we gewoon alsof dat stylisch verantwoord is..
Ik had er trouwens nog wat accessoires aan toegevoegd...Die hadden ze ws niet en toen dachten ze: ach, dan maar 3 hoeden. Dan doen we gewoon alsof dat stylisch verantwoord is..
anoniem_79386 wijzigde dit bericht op 22-05-2009 13:40
Reden: Tellen is nog lastig af en toe
Reden: Tellen is nog lastig af en toe
% gewijzigd