Leuk meisje op de achtergrond

vrijdag 22 mei 2009 om 14:39
Behalve die hoeden is het wel een leuke foto en een mooie dame.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
vrijdag 22 mei 2009 om 14:54
vrijdag 22 mei 2009 om 17:03
Ja idd ze lijkt op Isla Fischer!
Leuk pakje ook. Die hoeden zijn gewoon voor de gein. Of zoals in modeshows er gekke creaties zijn, die niemand zou dragen. Esthetisch creatief en zo. Moet niet altijd perfect zijn toch! Dat is ook wel verfrissend, als niet alles altijd zo perfect is. Dit meisje krijgt wel goede comments in vergelijking met andere plaatjes. Toch zijn velen hier wel echt negatief over de kleinste onbenulligheden bv comments als "grote mond" en zo. Maak je niet druk
Leuk pakje ook. Die hoeden zijn gewoon voor de gein. Of zoals in modeshows er gekke creaties zijn, die niemand zou dragen. Esthetisch creatief en zo. Moet niet altijd perfect zijn toch! Dat is ook wel verfrissend, als niet alles altijd zo perfect is. Dit meisje krijgt wel goede comments in vergelijking met andere plaatjes. Toch zijn velen hier wel echt negatief over de kleinste onbenulligheden bv comments als "grote mond" en zo. Maak je niet druk

zaterdag 23 mei 2009 om 08:02
Deze is leuk. Aparte kleding, maar op een manier dat ik het kan hebben. Ze kijkt eigenwijs en de manier waarop ze die hoedjes op heeft past erbij. Erg mooie kleuren, ook.
Dus ja, ik ben positief. Esmee stond er verleden week dermate neutraal op dat ik voor het eerst in weken geen berichtje over de rechterkant gepost had ("wat moet ik hier nou van zeggen"). Dit is beter.
Dus ja, ik ben positief. Esmee stond er verleden week dermate neutraal op dat ik voor het eerst in weken geen berichtje over de rechterkant gepost had ("wat moet ik hier nou van zeggen"). Dit is beter.