Jongen wilt te snel
vrijdag 5 maart 2021 om 19:16
Een poosje terug heb ik het uitgemaakt met mijn ex, mede doordat we het niet eens konden worden over bepaalde zaken.
Amper een maand daarna heb ik een andere jongen ontmoet, hele leuke jongen om te zien en op app hele leuke interessante gesprekken. In het echt valt hij wat tegen, hij is heel erg sloom in praten en zijn doen en laten. Moet echt schakelen tussen hoe hij is in het echt vergeleken met hoe hij is op app.
Heb met Valentijnsdag een bos rozen gekregen en een groot pakket met rituals wat ik niet verwacht had en wat hij niet had hoeven doen omdat wij elkaar op dat moment nog maar 1 keer hadden gezien. Nu hebben wij elkaar vijf keer gezien, maar merk echt dat alles zo op mij afkomt. Hij heeft het al officieel proberen te maken na drie keer afspreken, dit heb ik eerlijk gezegd en was volgens hem prima. Nu moet ik mijn vakantie op het werk doorgeven, en hij wilt dat ik die weken in zijn bouwvak plan. Komt ook al met allemaal vakantie voorstellingen in exotische luxe oorden. Heb gezegd dat ik max een week vrij kan krijgen in de bouwvak maar dat ik waarschijnlijk in mei al twee weken vrij neem. Zijn reactie is hier overigens heel nuchter in en accepteert hij wel.
Nu weet ik dus via zijn zus dat hij voor morgen een nacht in een hotel heeft geregeld voor ons als verassing. Vind het lief dat hij iets geregeld heeft, iets anders als wandelen of boodschappen doen en koken. Alleen komt het mij dit weekend zo niet uit en heb ik het gevoel dat hij over mij heen loopt en ik geen nee kan zeggen.
Eerlijk, ik heb overwogen om nog voor dit hotel gebeuren het contact op een nette manier te verbreken.
Amper een maand daarna heb ik een andere jongen ontmoet, hele leuke jongen om te zien en op app hele leuke interessante gesprekken. In het echt valt hij wat tegen, hij is heel erg sloom in praten en zijn doen en laten. Moet echt schakelen tussen hoe hij is in het echt vergeleken met hoe hij is op app.
Heb met Valentijnsdag een bos rozen gekregen en een groot pakket met rituals wat ik niet verwacht had en wat hij niet had hoeven doen omdat wij elkaar op dat moment nog maar 1 keer hadden gezien. Nu hebben wij elkaar vijf keer gezien, maar merk echt dat alles zo op mij afkomt. Hij heeft het al officieel proberen te maken na drie keer afspreken, dit heb ik eerlijk gezegd en was volgens hem prima. Nu moet ik mijn vakantie op het werk doorgeven, en hij wilt dat ik die weken in zijn bouwvak plan. Komt ook al met allemaal vakantie voorstellingen in exotische luxe oorden. Heb gezegd dat ik max een week vrij kan krijgen in de bouwvak maar dat ik waarschijnlijk in mei al twee weken vrij neem. Zijn reactie is hier overigens heel nuchter in en accepteert hij wel.
Nu weet ik dus via zijn zus dat hij voor morgen een nacht in een hotel heeft geregeld voor ons als verassing. Vind het lief dat hij iets geregeld heeft, iets anders als wandelen of boodschappen doen en koken. Alleen komt het mij dit weekend zo niet uit en heb ik het gevoel dat hij over mij heen loopt en ik geen nee kan zeggen.
Eerlijk, ik heb overwogen om nog voor dit hotel gebeuren het contact op een nette manier te verbreken.
zaterdag 6 maart 2021 om 07:14
Dit klinkt niet goed. STOPPEN. Je trekt niet de verkeerde mensen aan. Je zegt geen nee, wanneer je iets niet wil. Je komt niet op voor je eigen gremzen.
Ik denk dat jij straks al die leuke cadeaus terug moet betalen door dingen voor hem te doen.
Je hoeft het niet netjes te doen, wanneer iemand je een soort van dwingt. Stuur een app dat je het contact niet fijn vindt en dat het verder stopt tussen jullie. Daarna blokeerje hem. Ga niet alleen met hem praten, wanneer je het perse in een echt gesprek wil neem dan iemand mee. Niet meer binnen laten in je huis. Overleg met een vriend/familielid wanneer hij je lastig blijft vallen. Wanneer hij door gaat geef dan aan dat je melding doet bij de politie.
Wat hier gebeurt is niet normaal. Jij wil nog niet met hem naar een Hotel. Iemand die je 4-5 x hebt gezien die jouw vakantiedagen bepaalt is niet normaal. Iemand die nu al luxe op vakantie wil terwijl de grenzen nog dicht zijn is niet normaal. Wat deze knul allemaal doet gaat veel te ver en ik denk niet dat er goede bedoelingen achter zitten.
TO, heb jij een bepaalde kwetsbaarheid, zoals een aandoening of een beperking?
Ik denk dat jij straks al die leuke cadeaus terug moet betalen door dingen voor hem te doen.
Je hoeft het niet netjes te doen, wanneer iemand je een soort van dwingt. Stuur een app dat je het contact niet fijn vindt en dat het verder stopt tussen jullie. Daarna blokeerje hem. Ga niet alleen met hem praten, wanneer je het perse in een echt gesprek wil neem dan iemand mee. Niet meer binnen laten in je huis. Overleg met een vriend/familielid wanneer hij je lastig blijft vallen. Wanneer hij door gaat geef dan aan dat je melding doet bij de politie.
Wat hier gebeurt is niet normaal. Jij wil nog niet met hem naar een Hotel. Iemand die je 4-5 x hebt gezien die jouw vakantiedagen bepaalt is niet normaal. Iemand die nu al luxe op vakantie wil terwijl de grenzen nog dicht zijn is niet normaal. Wat deze knul allemaal doet gaat veel te ver en ik denk niet dat er goede bedoelingen achter zitten.
TO, heb jij een bepaalde kwetsbaarheid, zoals een aandoening of een beperking?
viva-amber wijzigde dit bericht op 06-03-2021 08:29
76.11% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zaterdag 6 maart 2021 om 07:48
Dat is absoluut niet nodig! Bellen is prima.anoniem_pje_x schreef: ↑05-03-2021 22:57
Wil wel even netjes met hem afspreken en niet bellen of appen.
Denk om je eigen veiligheid! Zulke types met hoge verwachtingen van jou, kunnen soms ook rare dingen doen als ze gekwetst worden!
Weet ik helaas uit ervaring. Tijdens het daten zei mijn onderbuik 'hmm beetje vreemd', toen ik het daten stopte werd het pas helemaal een weirdo.
Niet bij jou of hem thuis afspreken! En zorg dat iemand bij je is. Laat een goede vriendin op de hoek wachten bijvoorbeeld.
zaterdag 6 maart 2021 om 08:17
Projecteren is ook een vak.creativeguy schreef: ↑06-03-2021 08:00Weer een geval van te lang appen voor je elkaar in het echt ziet.
TO: zoals anderen zeggen : kappen, dit wordt niks.
Ze heeft een maand nadat het uit is met haar ex een nieuwe vriend, dan heb je het niet over lang appen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zaterdag 6 maart 2021 om 08:33
Het is niet verplicht hè.anoniem_pje_x schreef: ↑05-03-2021 19:16In het echt valt hij wat tegen, hij is erg sloom in praten en zijn doen en laten. Moet echt schakelen tussen hoe hij is in het echt vergeleken met hoe hij is op app.
Zeggen dat je toch niet door wilt. Klaar. En dan even vrijgezel blijven
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
zaterdag 6 maart 2021 om 12:41
Ze schrijven het niet alleen..fashionvictim schreef: ↑05-03-2021 19:26Wat is dat toch dat iedereen ineens wilT schrijft? Het is HIJ WIL.
zaterdag 6 maart 2021 om 12:49
Als ik het goed begrijp vind jij hem sloom in doen en laten, heeft hij je bloemen en een ritualspakket gegeven voor Valentijn, wil hij graag tegelijk met je vakantie vieren en als klap op de vuurpijl wil hij je ook nog verrassen met een hotelovernachting?
Ik zou het ook uitmaken. Zulke mannen komen nog maar weinig voor.
Ik zou het ook uitmaken. Zulke mannen komen nog maar weinig voor.
zaterdag 6 maart 2021 om 12:59
Ik citeer: zijn reactie is hier overigens heel nuchter in en accepteert hij wel.viva-amber schreef: ↑06-03-2021 12:52Het is meer de manier waarop, Iemand die na een paar dates al bepaalt wanneer je je vakantie mag opnemen.
Wat is het probleem? Waar lees je dat hij bepaalt? Ik lees een voorstel.
zaterdag 6 maart 2021 om 13:02
Hè verdorie pas in de 6e reactie een opmerking over 'hij wilt', ik had ingezet op binnen de eerste 5 reacties.fashionvictim schreef: ↑05-03-2021 19:26Wat is dat toch dat iedereen ineens wilT schrijft? Het is HIJ WIL.
zaterdag 6 maart 2021 om 13:18
Ik had vanmorgen een crematie van een dierbare. Dus ben niet in de stemming om gezellig te doen en vind dit absoluut niet gepast in deze situatie.winkelfanaat schreef: ↑06-03-2021 12:56Wat had je trouwens dit weekend te doen dat het je niet zo uitkomt?
zaterdag 6 maart 2021 om 13:48
Je weet al dat je niet verder wil met hem. Geen cadeaus (en dagjes/nachtjes weg) meer aannemen en de boel afkappen. Na zo’n korte tijd zou ik dat lekker telefonisch doen hoor. Niet meer langs gaan ofzo, je kent hem nog maar net. Niet te zwaar/serieus opnemen, je was nog maar net even aan t kijken of jullie eventueel een leuke toevoeging in elkaars leven konden bieden, nou niet dus.
zaterdag 6 maart 2021 om 14:05
In het geval van hij wilT snap ik het wel. Onze taal is gewoon zo stom. Het is toch ook hij trilT, hij schilT, hij gilT. Waarom dan ineens willen anders vervoegen. Ik zeg en schrijf braaf hij wil hoor, maar logisch is het niet natuurlijk.noglangnietjarig schreef: ↑05-03-2021 19:32Ík weet t!!!!
Tenminste, man en zn familie uit zuid holland doen dat nl ook allemaal.
Ze zetten achter alles een T waar je geen T achter moet zetten en zo not grappig als ze het ook zo zeggen.
zaterdag 6 maart 2021 om 15:48
Heb je het al uitgemaakt? En gecondoleerd trouwens.anoniem_pje_x schreef: ↑06-03-2021 13:18Ik had vanmorgen een crematie van een dierbare. Dus ben niet in de stemming om gezellig te doen en vind dit absoluut niet gepast in deze situatie.
zaterdag 6 maart 2021 om 16:01
Gecondoleerd.anoniem_pje_x schreef: ↑06-03-2021 13:18Ik had vanmorgen een crematie van een dierbare. Dus ben niet in de stemming om gezellig te doen en vind dit absoluut niet gepast in deze situatie.
Als hij wist van de crematie en toch een 'hotel-verrassing' regelt voor s avonds is dat super ongepast.
Het was al ongepast na zo kort daten, maar weten van de crematie en stiekem dat hotel regelen is behoorlijk grensoverschrijdend en creepy.
zaterdag 6 maart 2021 om 16:13
Mijn man zegt ook ‘ik trilt’
Hij leg
Tweedeste
Derdeste
Pieremachochel
zaterdag 6 maart 2021 om 16:22
Toen ik net een week in Rotterdam werkte, vond ik een brief van een klant dusdanig briljant dat ie nog jaren aan de muur heeft gehangen. Ik hoorde die vrouw spreken wanneer ik alleen al naar de brief keek.
zaterdag 6 maart 2021 om 23:35
Hij was ermee bekend dat ik vandaag een crematie had. Hij wou zelfs mee om mij te steunen. Wegens Corona kon dit sowieso niet en had hem er ook nog niet bij willen hebben omdat dit zo persoonlijk is en hij de dierbare in kwestie niet kent. Sterker nog heb hem niet geïntroduceerd aan familie en vrienden.
Heb hem opgebeld met de mededeling dat ik ons in de toekomst niet zie zitten. Waarop hij vroeg of daar verandering in komt als wij meer vrijheden krijgen als Corona voorbij is. Heb deze vraag heel duidelijk met een nee beantwoord en dat ik hem veel succes in de liefde toe wens maar geen benadering meer van zijn kant verwacht. Zelf ook aangegeven dat ik geen contact meer met hem ga zoeken en niks meer beantwoord.
In eerste instantie was hij laaiend, vooral omdat hij een hotel had geboekt wat veel geld kost en ik niet mee ga. Later is hij gekalmeerd en heeft hij een roman via whatsapp gestuurd met als eind mededing of ik het niet nog wil proberen. Dit heb ik gelezen maar niet meer op gereageerd. Later vanavond nog met zijn zus gebeld, zij wist dus van het hotel en had hem er op gewezen dat dat voor dit weekend geen goed idee was wegens de crematie die ik had. Ook had ze aangeven naar hem toe dat hij nogal intimiderend snel kon overkomen en dat dat af zou kunnen schrikken. Zijn zus was blij dat ze ook even het verhaal van mijn kant kon horen en heb ook haar uitdrukkelijk verteld dat ik geen contact meer met hem wou.
Heb hem opgebeld met de mededeling dat ik ons in de toekomst niet zie zitten. Waarop hij vroeg of daar verandering in komt als wij meer vrijheden krijgen als Corona voorbij is. Heb deze vraag heel duidelijk met een nee beantwoord en dat ik hem veel succes in de liefde toe wens maar geen benadering meer van zijn kant verwacht. Zelf ook aangegeven dat ik geen contact meer met hem ga zoeken en niks meer beantwoord.
In eerste instantie was hij laaiend, vooral omdat hij een hotel had geboekt wat veel geld kost en ik niet mee ga. Later is hij gekalmeerd en heeft hij een roman via whatsapp gestuurd met als eind mededing of ik het niet nog wil proberen. Dit heb ik gelezen maar niet meer op gereageerd. Later vanavond nog met zijn zus gebeld, zij wist dus van het hotel en had hem er op gewezen dat dat voor dit weekend geen goed idee was wegens de crematie die ik had. Ook had ze aangeven naar hem toe dat hij nogal intimiderend snel kon overkomen en dat dat af zou kunnen schrikken. Zijn zus was blij dat ze ook even het verhaal van mijn kant kon horen en heb ook haar uitdrukkelijk verteld dat ik geen contact meer met hem wou.
zondag 7 maart 2021 om 00:55
O gelukkig, er is nog een redelijke zus in het spel. Wat is dit trouwens weer een rare dwingende man, net als die gestoorde ex en niet te vergeten zijn doodenge familie. Hoe komt het toch dat je zulke types aantrekt? Verder natuurlijk top dat je zo sterk bent het af te breken.
Gaat het verder vandaag een beetje i.v.m. de crematie? Gecondoleerd.
Gaat het verder vandaag een beetje i.v.m. de crematie? Gecondoleerd.
zondag 7 maart 2021 om 07:18