Jongen wilt te snel
vrijdag 5 maart 2021 om 19:16
Een poosje terug heb ik het uitgemaakt met mijn ex, mede doordat we het niet eens konden worden over bepaalde zaken.
Amper een maand daarna heb ik een andere jongen ontmoet, hele leuke jongen om te zien en op app hele leuke interessante gesprekken. In het echt valt hij wat tegen, hij is heel erg sloom in praten en zijn doen en laten. Moet echt schakelen tussen hoe hij is in het echt vergeleken met hoe hij is op app.
Heb met Valentijnsdag een bos rozen gekregen en een groot pakket met rituals wat ik niet verwacht had en wat hij niet had hoeven doen omdat wij elkaar op dat moment nog maar 1 keer hadden gezien. Nu hebben wij elkaar vijf keer gezien, maar merk echt dat alles zo op mij afkomt. Hij heeft het al officieel proberen te maken na drie keer afspreken, dit heb ik eerlijk gezegd en was volgens hem prima. Nu moet ik mijn vakantie op het werk doorgeven, en hij wilt dat ik die weken in zijn bouwvak plan. Komt ook al met allemaal vakantie voorstellingen in exotische luxe oorden. Heb gezegd dat ik max een week vrij kan krijgen in de bouwvak maar dat ik waarschijnlijk in mei al twee weken vrij neem. Zijn reactie is hier overigens heel nuchter in en accepteert hij wel.
Nu weet ik dus via zijn zus dat hij voor morgen een nacht in een hotel heeft geregeld voor ons als verassing. Vind het lief dat hij iets geregeld heeft, iets anders als wandelen of boodschappen doen en koken. Alleen komt het mij dit weekend zo niet uit en heb ik het gevoel dat hij over mij heen loopt en ik geen nee kan zeggen.
Eerlijk, ik heb overwogen om nog voor dit hotel gebeuren het contact op een nette manier te verbreken.
Amper een maand daarna heb ik een andere jongen ontmoet, hele leuke jongen om te zien en op app hele leuke interessante gesprekken. In het echt valt hij wat tegen, hij is heel erg sloom in praten en zijn doen en laten. Moet echt schakelen tussen hoe hij is in het echt vergeleken met hoe hij is op app.
Heb met Valentijnsdag een bos rozen gekregen en een groot pakket met rituals wat ik niet verwacht had en wat hij niet had hoeven doen omdat wij elkaar op dat moment nog maar 1 keer hadden gezien. Nu hebben wij elkaar vijf keer gezien, maar merk echt dat alles zo op mij afkomt. Hij heeft het al officieel proberen te maken na drie keer afspreken, dit heb ik eerlijk gezegd en was volgens hem prima. Nu moet ik mijn vakantie op het werk doorgeven, en hij wilt dat ik die weken in zijn bouwvak plan. Komt ook al met allemaal vakantie voorstellingen in exotische luxe oorden. Heb gezegd dat ik max een week vrij kan krijgen in de bouwvak maar dat ik waarschijnlijk in mei al twee weken vrij neem. Zijn reactie is hier overigens heel nuchter in en accepteert hij wel.
Nu weet ik dus via zijn zus dat hij voor morgen een nacht in een hotel heeft geregeld voor ons als verassing. Vind het lief dat hij iets geregeld heeft, iets anders als wandelen of boodschappen doen en koken. Alleen komt het mij dit weekend zo niet uit en heb ik het gevoel dat hij over mij heen loopt en ik geen nee kan zeggen.
Eerlijk, ik heb overwogen om nog voor dit hotel gebeuren het contact op een nette manier te verbreken.
vrijdag 5 maart 2021 om 19:30
Ik krijg er ook jeuk vanfashionvictim schreef: ↑05-03-2021 19:26Wat is dat toch dat iedereen ineens wilT schrijft? Het is HIJ WIL.
vrijdag 5 maart 2021 om 19:30
Paar maanden? Jaartje, minimaal. Zou voor velen heel goed zijn. Bedenken wat je nou eigenlijk wil en je eigen leven vormgeven.Minto schreef: ↑05-03-2021 19:23"Een poosje terug heb ik het uitgemaakt met mijn ex, mede doordat we het niet eens konden worden over bepaalde zaken."
Ik herinner me het topic nog, van vijf weken geleden. Je ex en zijn ouders waren foute types, die totaal over jou heen denderden. Een hoop trammelant toen je het uitmaakte, tot stalking aan toe.
En nu dendert er weer iemand compleet over je heen.
Mag ik je een tip geven? Blijf een paar maanden vrijgezel. Even niet daten.
Alleen jij en jezelf.
Misschien eens wat praten met een therapeut.
vrijdag 5 maart 2021 om 19:31
vrijdag 5 maart 2021 om 19:32
Ík weet t!!!!fashionvictim schreef: ↑05-03-2021 19:26Wat is dat toch dat iedereen ineens wilT schrijft? Het is HIJ WIL.
Tenminste, man en zn familie uit zuid holland doen dat nl ook allemaal.
Ze zetten achter alles een T waar je geen T achter moet zetten en zo not grappig als ze het ook zo zeggen.
Pieremachochel
vrijdag 5 maart 2021 om 20:25
vrijdag 5 maart 2021 om 21:03
Dus hij gaat te snel en lukt het jou niet om hem dit duidelijk te maken?
Misschien is hij stoïcijns, Misschien jij niet concreet genoeg over jouw grenzen, Misschien beide of iets totaal anders. Hoe dan ook is het wel erg vroeg in de relatie om al te moeten werken aan iets wat relaxt zou moeten zijn..
Ik denk dus dat je het inderdaad beter kunt afkappen voordat je een (awkward) weekend tegemoet gaat. Succes!
Misschien is hij stoïcijns, Misschien jij niet concreet genoeg over jouw grenzen, Misschien beide of iets totaal anders. Hoe dan ook is het wel erg vroeg in de relatie om al te moeten werken aan iets wat relaxt zou moeten zijn..
Ik denk dus dat je het inderdaad beter kunt afkappen voordat je een (awkward) weekend tegemoet gaat. Succes!
vrijdag 5 maart 2021 om 21:22
Dit. 100x dit. Jij wil(t) niet dus dan moet je dat aangeven.
Hij heeft je niet gevraagd of je dit weekend een nachtje in een hotel wilde, dus je kan ook zeker zonder schuldgevoel niet meegaan. Hij kan niet verwachten dat jij meegaat in al zijn plannen, zonder dat even met je te overleggen.
vrijdag 5 maart 2021 om 22:57
vrijdag 5 maart 2021 om 23:02
anoniem_pje_x schreef: ↑05-03-2021 22:57Denk dat ik hem morgen laat weten dat ik het contact ga breken. Was ook zeker niet mijn intentie om meteen weer te gaan daten. Laat het voorlopig wel bij mij langs gaan, op de een of andere manier trek ik de verkeerden aan.
Wil wel even netjes met hem afspreken en niet bellen of appen.
Sterkte TO!