Entertainment alle pijlers

Jan Smit en Yolanthe uit elkaar

19-05-2009 14:08 1839 berichten
Jan en Yolanthe uit elkaar

19/5/2009

Ons bekendste Nederlandse sterrenkoppel is uit elkaar. Yolanthe Cabau van Kasbergen heeft blijkbaar meer oog voor de voetballer Wesley Snijder, dan voor haar eigen Jan Smit. Het management wil het niet bevestigen, maar ook zeker niet ontkennen.

Omstanders beweren dat de twee uit elkaar zijn gegroeid door hun beider hectisch leven. Dit zal dan ook naar alle waarschijnlijkheid de reden zijn van hun breuk.

Yolanthe zou al langer haar relatie met Jan op het spel zetten. In de woonplaats van het stel, Volendam, gaat al een tijdje de roddel dat hun relatie aan een zijden draadje hangt. Hoe dan ook is zij het hele weekend gespot met Wesley Sneijder. De actrice en de voetballer gingen eerst zaterdag samen los in Hilversum en vervolgens op zondag tot vroeg in de ochtend in Amsterdam. Yolanthe schaamt zich klaarblijkelijk nergens voor, anders was ze wel op zoek gegaan naar wat minder openbare plekjes. Nu kon iedereen haar gewoon zien met Wesley, die de plek van Jan lijkt ingenomen te hebben.

Jaap Buijs, de manager van Jan was totnogtoe niet te bereiken voor commentaar

Bron: Ziggo.nl en RTL Boulevard

Ik weet niet of het hier thuishoort, maar....

Ik had het al voorspeld. Het leek me een leuk stel maar ik vond haar te knap voor hem .Uiterlijk doet er misschien wel niet toe maar als je jong bent en mooi dan heb je ze voor het uitkiezen
quote:Star schreef op 19 mei 2009 @ 16:01:

Ja die zijn ook uit elkaar. Jordan zou hem sex hebben onthouden.Nee joh, het komt doordat Peter saai was in bed. (Daar buiten vermoedelijk ook).
Alle reacties Link kopieren
Neej. Robo. pffft *zet robo treetje lager, naast zichzelf want vindt Backstreetboys nog steeds da-bomb, al zal ze dat nooit hardop toegeven*
Mysterious girl (geloof ik). Hij maakt nog steeds muziek hoor *proest*
quote:robo schreef op 19 mei 2009 @ 16:13:

Ik vind Peter dus leuk http://www.youtube.com/watch?v=e9E2B4hGZgw

Zit nu in mijn hoofd
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:Yoels schreef op 19 mei 2009 @ 16:15:

Volgens mij is die persconferentie wel echt. Kan ik me wel voorstellen ook. Ben je in 1 keer van alle pers af.ja, een soort begrafenis voor je relatie. Krijgen we dan ook allemaal koffie en cake achteraf? Of moeten we aan de paling?
quote:Star schreef op 19 mei 2009 @ 15:48:

[...]

Collega van mij is Joego en woont in Volendam. Vind ik wel een leuke combi Eeeh, Star... Die heb IK daarheen gestuurd. Wat kleine klusjes enzo.
Het droomkoppel van de Nederlandse showbiz gaat uit elkaar. Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen hebben een einde gemaakt aan hun relatie.

Jan en Yolanthe kondigden in april van 2007 aan dat ze een stelletje waren. Sindsdien groeiden ze uit tot het meest favoriete koppel onder de Nederlandse beroemdheden. In oktober vorig jaar gingen ze samenwonen in Volendam.

De geruchten gaan al een tijdje dat het niet goed meer gaat tussen Jan en Yolanthe. Vandaag laat het management van beide sterren aan RTL Boulevard weten dat het inderdaad over is. Vanmiddag is er een gesprek tussen Jan, Yolanthe en hun managers om te kijken hoe ze het naar buiten gaan brengen.

Volgens het persbericht dat Jan's management dinsdagmiddag verstuurde is het koppel al langer uit elkaar maar hebben ze het stil gehouden tot ze alles op een rijtje hadden.

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevar ... lanthe.xml

En: ze zoent al met Wesley!

Exclusieve foto's: Yolanthe zoent Wesley

Gepassioneerd en lang

RTL Boulevard heeft de hand weten te leggen op exclusieve beveiligingsbeelden van een innig zoenende Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder.

Na 2,5 jaar verkering maakten Jan en Yolanthe vandaag bekend dat ze uit elkaar gaan. Volgens het persbericht dat Jan’s management uitstuurde is het koppel al een tijdje uit elkaar, maar wilden ze het even stilhouden tot ze alles op een rijtje hadden.

Uit beelden die RTL Boulevard vanavond laat zien blijkt dat Yolanthe haar geluk in ieder geval al met een ander beproeft. Voetballer Wesley Sneijder zoent langdurig en innig met de ex van Jan Smit in een Amsterdamse parkeergarage. Vanavond exclusief de minuten durende zoen in RTL Boulevard.

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevar ... Wesley.xml

De wereld is gek

Oh, die linkjes doen het niet... Op de site van Boulevard dus.
quote:fleurtje schreef op 19 mei 2009 @ 16:16:

[...]

Eeeh, Star... Die heb IK daarheen gestuurd. Wat kleine klusjes enzo.We moeten dus niet raar opkijken als Yolanthe bij het ophalen van haar spulletjes een "ongelukje" krijgt?
Hahaha!

Jan zijn gastenboek is tijdelijk uitgeschakeld

Het stel zou al enige tijd uit elkaar zijn,maar wilde het nog voor hun houden tot ze alles geregeld had.

Hmmmmm...heeft Jan niet maart een tattoe laten zetten?

Heeft zij niet vorige maande nog gezegd in een intervieuw dat ze met Jan wilde trouwen?

(vorig jaar was er een medium die voorspelde dat ze halverwege dit jaar uitelkaar zouden gaan..geloofde er toen niets van)
"AMSTERDAM - De relatie tussen Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen is voorbij.

De geruchten gingen al langer dat het niet goed meer ging tussen Jan en Yolanthe. In Volendam wordt gezegd dat het de laatste weken helemaal niet meer zo gezellig was in huize Smit-Cabau van kasbergen.

Jan en Yolanthe betrokken in oktober vorig jaar het huis dat ze samen lieten bouwen in Volendam. Ook de moeder van Yolanthe woont inmiddels in het vissersdorp.

Geruchten dat Yolanthe het meer dan gezellig zou hebben met voetballer Wesley Sneijder, doken gisteren opnieuw op. "

Duuusssss
Vorige week maandag was Yolanthe nog bij Giel Beelen in het radioprogramma. Ze klonk toen al niet zo happy toen ze werd gevraagd naar de degradatie van Volendam (waar ze met haar vriendje wel eens heen ging). Tja, nu weten we waarom.

Maar is dit echt wereldnieuws?
quote:Miss Moneypenny schreef op 19 mei 2009 @ 16:17:

[...]

We moeten dus niet raar opkijken als Yolanthe bij het ophalen van haar spulletjes een "ongelukje" krijgt?Nee, je moet het groter zien: het uiteindelijke doel was heel Volendam te elimineren. Wat je zegt: een klein klusje...
quote:Pien252 schreef op 19 mei 2009 @ 16:14:

Peter? Dat is toch die hele foute zanger die 3 miljoen jaar geleden zo'n fout liedje had??Inderdaad en nu ook 15 miljoen pond (half het vermogen wat Jordan bij elkaar heeft verdient) op de bankrekening.
quote:Miss Moneypenny schreef op 19 mei 2009 @ 16:17:

[...]

We moeten dus niet raar opkijken als Yolanthe bij het ophalen van haar spulletjes een "ongelukje" krijgt?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
nou, is ook echt heel duidelijk dat dat wesley en yolanthe zijn
quote:fleurtje schreef op 19 mei 2009 @ 16:16:

[...]

Eeeh, Star... Die heb IK daarheen gestuurd. Wat kleine klusjes enzo.Waarom doet Jan Keijzer het dan nog?!?!?
OMG wat een giller die beelden op RTL Boulevard!

Slecht te zien, maar het zal gerust wel kloppen. Vanavond misschien bewegende beelde te zien in Boulevard....

Waar is die persconferentie nou??? En wie geeft die eigenlijjk?? Jan of Yolante of samen???
Check www.telegraaf.nl

Kan geen ander nieuws meer bij.

Zou Tros op zwart staan?
quote:ingmagh schreef op 19 mei 2009 @ 16:15:

Neej. Robo. pffft *zet robo treetje lager, naast zichzelf want vindt Backstreetboys nog steeds da-bomb, al zal ze dat nooit hardop toegeven*hahaha, niet zijn muziek natuurlijk, ik hou meer van gitaren, rock en metal, maar ik vind 'm niet lelijk:

Ik loop een jaartje of wat achter, maarre wie is die Yolanthe eigenlijk?
quote:heejhallo schreef op 19 mei 2009 @ 16:20:

[...]

Inderdaad en nu ook 15 miljoen pond (half het vermogen wat Jordan bij elkaar heeft verdient) op de bankrekening.Neehoor heejhallo, ze hebben een prenup want Peter wilde alleen haar liefde, niet haar geld
quote:Ainne schreef op 19 mei 2009 @ 16:25:

Ik loop een jaartje of wat achter, maarre wie is die Yolanthe eigenlijk?Daar ben ik ook nog steeds niet achter.
Mooi ook die verontwaardiging bij de Telegraaf "Bestaat echte liefde dan niet meer" Newsflash voor de telegraaf: 1 op de 3 huwelijken eidigt in scheiding...dit was nog niet eens een huwelijk...
quote:robo schreef op 19 mei 2009 @ 16:25:

[...]

Neehoor heejhallo, ze hebben een prenup want Peter wilde alleen haar liefde, niet haar geld Maar ik las het vancohtend op de roddelpagina's van de Metro hier :( Je kan tegenwoordig ook niks meer geloven....:)
quote:robo schreef op 19 mei 2009 @ 16:25:

[...]

hahaha, niet zijn muziek natuurlijk, ik hou meer van gitaren, rock en metal, maar ik vind 'm niet lelijk:

[afbeelding]

Nee,niet echt naar om naar te kijken..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven