Entertainment alle pijlers

Jan Smit en Yolanthe uit elkaar

19-05-2009 14:08 1839 berichten
Jan en Yolanthe uit elkaar

19/5/2009

Ons bekendste Nederlandse sterrenkoppel is uit elkaar. Yolanthe Cabau van Kasbergen heeft blijkbaar meer oog voor de voetballer Wesley Snijder, dan voor haar eigen Jan Smit. Het management wil het niet bevestigen, maar ook zeker niet ontkennen.

Omstanders beweren dat de twee uit elkaar zijn gegroeid door hun beider hectisch leven. Dit zal dan ook naar alle waarschijnlijkheid de reden zijn van hun breuk.

Yolanthe zou al langer haar relatie met Jan op het spel zetten. In de woonplaats van het stel, Volendam, gaat al een tijdje de roddel dat hun relatie aan een zijden draadje hangt. Hoe dan ook is zij het hele weekend gespot met Wesley Sneijder. De actrice en de voetballer gingen eerst zaterdag samen los in Hilversum en vervolgens op zondag tot vroeg in de ochtend in Amsterdam. Yolanthe schaamt zich klaarblijkelijk nergens voor, anders was ze wel op zoek gegaan naar wat minder openbare plekjes. Nu kon iedereen haar gewoon zien met Wesley, die de plek van Jan lijkt ingenomen te hebben.

Jaap Buijs, de manager van Jan was totnogtoe niet te bereiken voor commentaar

Bron: Ziggo.nl en RTL Boulevard

Ik weet niet of het hier thuishoort, maar....

Ik had het al voorspeld. Het leek me een leuk stel maar ik vond haar te knap voor hem .Uiterlijk doet er misschien wel niet toe maar als je jong bent en mooi dan heb je ze voor het uitkiezen
Alle reacties Link kopieren
Jaja Heejhallo, vraag het maar aan robo

Betrouwbaarder dan de Metro
Biebelie, vond mijn foto toch leuker :-)
quote:heejhallo schreef op 19 mei 2009 @ 16:27:

[...]

Maar ik las het vancohtend op de roddelpagina's van de Metro hier :( Je kan tegenwoordig ook niks meer geloven....:)Volgens mij is de nieuwe NOW magazine vandaag uit, dus daar zullen we ongetwijfeld DE Waarheid over Pete en Katie kunnen lezen.
quote:biebelie schreef op 19 mei 2009 @ 16:27:

[...]

Nee,niet echt naar om naar te kijken..

[afbeelding]Mee eens...als je dat hoofd wegdenkt tenminste :-)
Nederland is voorgoed veranderd.
quote:robo schreef op 19 mei 2009 @ 16:29:

Biebelie, vond mijn foto toch leuker :-)

Daar lijkt hij wat liever/onschuldiger ja..

(ik heb liever de andere)
http://www.youtube.com/watch?v=waLhLr60P1s

Peter and Jordan lekker aan het zingen.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Ben ik éven de deur uit... gebeuren er baanbrekende dingen in Showbizzland

Ik vond ze een ontzettend leuk stel! Erg jammer, maar als je vreemdgaat een relatie niet meer werkt, snap ik het wel.

*gaat nu proberen een beetje bij te lezen*
Zielig voor Jan...ik vind Jan echt veel aantrekkelijker dan Wesley!
Yolanthe doet me altijd een beetje denken aan een valse hond. Die trekken hun bovenlip ook de hele tijd zo op.

Hier moet ik dan weer aan denken naar aanleiding van de haargrens van Yolanthe. Misschien dat zo'n foto een schrale troost voor haar is.

Zag net de parkeergaragefoto's op de Telegraaf. Zo shockerend dat het andere wereldnieuws niet meer op de site past :-)
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Los van wat ik van Y of J vind (en eigenlijk kan ik natuurlijk helemaal niks van ze vinden want ik kom nooooooit in Volendam! ), ik vind het een rotstreek om, als je zo'n publiek leven leidt, je man openbaar voor schut te zetten en met een ander te gaan zoenen. Vreemd gaan is nog één ding (wat ik daar verder van vind is nogal off topic... ) maar in zo'n situatie... Jakkes en sneu voor eenieder die dat overkomt!
Haha, ze heeft dus een voorhoofdtransplantatie nodig

Misschien word ze dan wel net zo bekend als Gerard Joling, want dat werd pas wat na zijn haartransplantatie

Ik vind Jan leuk
Als je afspreekt om te overleggen over het tijdstip dat je het nieuws naar buiten brengt vind ik het van Yolanthe niet zo chique om dan alvast in het openbaar met een ander te lopen rotzooien. Vind Yolanthe sowieso niet zo chique trouwens. Vind haar ook meer een een voetbalvrouw dan een vrouw voor Jan Smit. Tenminste zoals ze zich in de media toont.
Nou ja, als dat haar echt is op die foto's is Jan helemaal de publiekslieveling natuurlijk. Het zal zijn carriere waarschijnlijk niet schaden.
Dit las ik 6 april al op Fok!

'Wesley Sneijder en Yolanthe.... Gisterenavond al viezelevozend gespot op een feestje in Mijdrecht.. Persoonlijk vind ik het moeilijk te geloven, maar mijn uiteraard anonieme bron is zeer resoluut.

Arme Jan'

Ik dacht het is Fok, dus het zal wel onzin zijn, maar ja, vandaag komt het dan toch uit.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ben benieuwd of dit nou nog 'consequenties' heeft voor Yolanthe. Toen bekend werd dat die flippo van Wendy van Dijk vreemd was gegaan walgde zo ongeveer heel nederland van hem (was natuurlijk ook wel een béétje lullig dat zij zouden gaan trouwen en dat achteraf bleek dat wendy zwanger van hem was...).
quote:Soundpost schreef op 19 mei 2009 @ 16:31:

Nederland is voorgoed veranderd.Ben er ook kapot van. Wat ik bij Apeldoorn níet had, heb ik nu wél.
quote:Tammetuk schreef op 19 mei 2009 @ 17:01:

Los van wat ik van Y of J vind (en eigenlijk kan ik natuurlijk helemaal niks van ze vinden want ik kom nooooooit in Volendam! ), ik vind het een rotstreek om, als je zo'n publiek leven leidt, je man openbaar voor schut te zetten en met een ander te gaan zoenen. Vreemd gaan is nog één ding (wat ik daar verder van vind is nogal off topic... ) maar in zo'n situatie... Jakkes en sneu voor eenieder die dat overkomt!Yolanthe deed gewoon een Georginaatje.
quote:fleurtje schreef op 19 mei 2009 @ 17:14:

[...]

Ben er ook kapot van. Wat ik bij Apeldoorn níet had, heb ik nu wél.*gaat schone onderbroek aantrekken*
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Weet iemand hier nu iets over de vermeende persconferentie.

Het duurt nog een 1 uur voor Boulevard begint. Ik vind de informatievoorziening bijzonder slecht rond deze ramp.
Wat een nieuws zeg,dat wordt weer een slapeloze nacht!

De nederlandse tv wereld zal nooit meer hetzelfde zijn....
quote:Tammetuk schreef op 19 mei 2009 @ 17:01:

ik vind het een rotstreek om, als je zo'n publiek leven leidt, je man openbaar voor schut te zetten en met een ander te gaan zoenen.

Helemaal mee eens. Maar zoals iemand hier ook al zei, dit zal hopelijk alleen ten goede komen aan Jan. Underdogpositie.

Ik vond Yolanthe eigenlijk best leuk altijd. Ze komt op mij juist best wel echt over en wel vrolijk en ik vind haar echt prachtig.

Wat ik wel irritant vond was dat ze, ook afzonderlijk van elkaar, pretendeerden het perfecte koppel te zijn (in Ranking the Stars bijv.) en dat vond ik altijd zo nep. Blijkt nu wel
Ik snap niet dat er niet zo'n breaking news programma bezig is. Dat kon 30 april ook, dus waarom nu niet?!
Ik kan er de hele dag al niet van slapen!
Ik ben trouwens even vergeten mijn mening over Y en J te geven

,ik vind haar heel berekenend en kil overkomen en af en toe een sjacho uitstraling hebben en ik vind J een sul die elke dag om half 5 de aardappels op tafel moet hebben maar die stieken misschien best wel eens wat uitvreet....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven