strijd tegen de herrie
dinsdag 19 mei 2009 om 15:13
Als opvoeden faalt en je wilt aanvullende manieren om de enorme decibelproductie door kleine monsters tegen te gaan, wat doe je dan? (Behalve oordopjes voor jezelf en de buren aanschaffen?)
Deuren dichtgooien veroorzaakt bijvoorbeeld een kabaal waar ik doordraaineigingen van krijg. Zijn er foefjes - behalve zware deurdrangers - die ervoor zorgen dat de deur niet zo hard dichtslaat?
Deuren dichtgooien veroorzaakt bijvoorbeeld een kabaal waar ik doordraaineigingen van krijg. Zijn er foefjes - behalve zware deurdrangers - die ervoor zorgen dat de deur niet zo hard dichtslaat?
dinsdag 19 mei 2009 om 15:16
dinsdag 19 mei 2009 om 15:24
Als mijn vriend vroeger te hard de trap op stampte, moest hij 10 x zachtjes die trap op en neer. Toen heeft hij het snel afgeleerd, nog steeds sluipt hij de trap op
Zoiets misschien, maar dan met de deur?
( Denken jullie trouwens dat het ook zou helpen bij mijn 4 bovenburen-de-studenten als ik ze met opgeheven vinger gebied "En nu 10 x Zachtjes die trap op en af, en dan Zachtjes de deur dicht!!"?)
Zoiets misschien, maar dan met de deur?
( Denken jullie trouwens dat het ook zou helpen bij mijn 4 bovenburen-de-studenten als ik ze met opgeheven vinger gebied "En nu 10 x Zachtjes die trap op en af, en dan Zachtjes de deur dicht!!"?)
dinsdag 19 mei 2009 om 15:34
Van die tochtstrips ja. En ik heb (nee geen kids) van die plakviltjes aan de binnenkant geplakt aan de kant waar de deur "induwt". Van die viltjes die je onder stoelpoten normaal doet. Als de deur nu dichtwaait, komt de deur niet keihard tegen die rand maar tegen die viltjes. Snap je waar ik bedoel waar je ze moet plakken? Moeilijk zo uit te leggen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 19 mei 2009 om 19:13
zaterdag 29 mei 2010 om 07:08
Wij hebben zit soort foamblokken aan de bovenkant van de deur zitten.
Van HEMA. En soms te vinden in rood en blauw in de eurobak van Blokker.
Maar dat is alleen voor de dichtslaande deuren (in slot).
Voor de openzwaaiende deuren (tegen de muur geknald), hebben we een muurbeschermer-rubberen-vierkantje op de muur geplakt, daar waar de kruk tegen de muur bonkt.
Er zijn ook rubber/plastic 8jes. Waarvan je 1 o van de 8 om de deurkruk doet. En de andere o heeft de bumperfunctie. Die botst dan geruisloos tegen de muur.
Van HEMA. En soms te vinden in rood en blauw in de eurobak van Blokker.
Maar dat is alleen voor de dichtslaande deuren (in slot).
Voor de openzwaaiende deuren (tegen de muur geknald), hebben we een muurbeschermer-rubberen-vierkantje op de muur geplakt, daar waar de kruk tegen de muur bonkt.
Er zijn ook rubber/plastic 8jes. Waarvan je 1 o van de 8 om de deurkruk doet. En de andere o heeft de bumperfunctie. Die botst dan geruisloos tegen de muur.