Good Luck 2
woensdag 20 mei 2009 om 11:23
woensdag 20 mei 2009 om 15:06
Nou hehe wat een opluchting. M is naar de oogarts geweest en wat bleek; het is helemaal niet ontstoken. Er zat een hele kleine een wimperhaar vast in zijn hoorvlies. Vandaar dat die AB zalf niks deed. Dus de oogarts heeft onder verdoving dat haartje eruit gehaald. De pijn komt door het hoorvlies wat beschadigd is en daar heeft hij nu een ander zalfje voor. Dus misschien kunnen we wel op tijd weg!!!!!
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 20 mei 2009 om 19:14
Wat een eng verhaal Mal, een haar met hoornvlies vast, ieks....
Ehmm, nou heeft Star mij toch gala/cockailqueen gebombardeerd, maar ik weet er eigenlijk niet zoveel van hoor. Ik vind het superleuke jurkjes! En hartstikke cocktail!
Overigens heb ik nog wel een mooie zwarte galajurk voor je te leen, die ik toen voor Barcelona heb gekocht. Vanwege de kredietcrisis laat een volgend gala nog laaaaang op zich wachten (boehoe, het was altijd jaarlijks, wordt mijn man partner en dan wordt dat door mijn neus geboord! Het zou nog wel dit jaar in Jinnystad zijn, had al helemaal leuke plannen om even langs te gaan).
Maargoed, lekker belangrijk...
Dit jurken kunnen hoor! Top Mal. Met dat prachtige haar van jou erbij zal het vast supersjiek staan.
Hel, Adam en Patries ook ook al uit elkaar? En J en Y meldde ik al eerder hè, sloompie
En mijn zwager en schoonzusje ook al na 10 jaar, boehoe.
Zo, schuur uitgemest, jemig wat een troep!!! Allemaal nog van de oude bewoner. En stoffig, woej. Nu een paar opbergkastern erin en hopen dat het NIET gaat regenen vannacht (staat allemaal buiten nu).
Laurens wil de Fabeltjeskrant op You Tube zien. ik ben weg!
Ehmm, nou heeft Star mij toch gala/cockailqueen gebombardeerd, maar ik weet er eigenlijk niet zoveel van hoor. Ik vind het superleuke jurkjes! En hartstikke cocktail!
Overigens heb ik nog wel een mooie zwarte galajurk voor je te leen, die ik toen voor Barcelona heb gekocht. Vanwege de kredietcrisis laat een volgend gala nog laaaaang op zich wachten (boehoe, het was altijd jaarlijks, wordt mijn man partner en dan wordt dat door mijn neus geboord! Het zou nog wel dit jaar in Jinnystad zijn, had al helemaal leuke plannen om even langs te gaan).
Maargoed, lekker belangrijk...
Dit jurken kunnen hoor! Top Mal. Met dat prachtige haar van jou erbij zal het vast supersjiek staan.
Hel, Adam en Patries ook ook al uit elkaar? En J en Y meldde ik al eerder hè, sloompie
En mijn zwager en schoonzusje ook al na 10 jaar, boehoe.
Zo, schuur uitgemest, jemig wat een troep!!! Allemaal nog van de oude bewoner. En stoffig, woej. Nu een paar opbergkastern erin en hopen dat het NIET gaat regenen vannacht (staat allemaal buiten nu).
Laurens wil de Fabeltjeskrant op You Tube zien. ik ben weg!
woensdag 20 mei 2009 om 19:26
He gets Mal. En betekend dat in zijn geval dat hij echt ziek is? Of kan het ook nog gewoon een drukke dag geweest zijn, of zo maar koorts? Julia heeft dat regelmatig: 1 middag en avond 39 a 40 graden en na een nachtje slaap is ze dan weer helemaal het vrouwtje. Vorige week ook weer een x. Alleen toen met de blaasontsteking hield het dus veel langer aan (duh, slome moeder die je maar door laat gaan met een blaasinfectie...).
woensdag 20 mei 2009 om 19:33
Oh Mal wat balen, koorts. Ties heeft idd ook wel eens wat Suus zegt... Hopelijk is dat bij J. ook zo... En fijn dat het oog van malman meevalt... Ik duim dat vakantie toch gewoon lekker door kan gaan...
Suus: ha wat fijn dat Chickie het zo goed doet! Leuk!
Eh. er vroeg iemand iets over school. Hè even teruglezen zo... Oh ja weet het al, zonder toetssysteem. tsja. Inspectie zit er echt wel bovenop. Als de school op een andere manier de leerlingzorg in de gaten houdt en dit door inspectie akkoord is bevonden kun je er echt wel vanuit gaan dat dit oké is. Dus als laatste inspectierapport hier niets over meldt, zou ik me er niet druk over maken. Ben dan wel nieuwsgierig hoe ze dat doen, hoe meten ze onafhankelijk het niveau van de kinderen... Slechte scholen zijn er (gelukkig) nauwelijks mee dus wat dat betreft zit je snel goed hoor.
Hier alles oké. Ben al aardig opgeknapt gelukkig. Nog wel onder de molletjes vanwege hoofdpijn, maar het is al stuk minder gelukkig. Alle leuke plannen gaan gewoon door, en we zien wel waar het schip strandt! Na dat kamp ga ik gewoon een weekend in bed liggen, heeeeeerlijk!
Ben weer weg. Dag!
Suus: ha wat fijn dat Chickie het zo goed doet! Leuk!
Eh. er vroeg iemand iets over school. Hè even teruglezen zo... Oh ja weet het al, zonder toetssysteem. tsja. Inspectie zit er echt wel bovenop. Als de school op een andere manier de leerlingzorg in de gaten houdt en dit door inspectie akkoord is bevonden kun je er echt wel vanuit gaan dat dit oké is. Dus als laatste inspectierapport hier niets over meldt, zou ik me er niet druk over maken. Ben dan wel nieuwsgierig hoe ze dat doen, hoe meten ze onafhankelijk het niveau van de kinderen... Slechte scholen zijn er (gelukkig) nauwelijks mee dus wat dat betreft zit je snel goed hoor.
Hier alles oké. Ben al aardig opgeknapt gelukkig. Nog wel onder de molletjes vanwege hoofdpijn, maar het is al stuk minder gelukkig. Alle leuke plannen gaan gewoon door, en we zien wel waar het schip strandt! Na dat kamp ga ik gewoon een weekend in bed liggen, heeeeeerlijk!
Ben weer weg. Dag!
woensdag 20 mei 2009 om 20:16
Ik hoop ook dat dat het is, want hij heeft verder helemaal niks. Alleen dan dat kleine plekje krentenbaard maar dat is al aan het genezen. Nou, we hebben nu toch maar gebeld naar het logeeradres voor onderweg, hoe hij zit qua boekingen in het weekend en of we ook 1 of 2 dagen later konden komen, en dat was geen probleem. Dus nu maar afwachten hoe het verder gaat met mannetje.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 20 mei 2009 om 20:29
woensdag 20 mei 2009 om 20:30
woensdag 20 mei 2009 om 20:45
woensdag 20 mei 2009 om 21:34
O ja Mal, bloedprikken ging goed. Ze zat bij mij op schoot en ik had mijn armen om haar buik en haar benen tussen mijn benen geklemd en twee verpleegkundigen erbij. Naald ging in arm en ze zette het op een brullen (ik ook bijna dus, vond het zo zielig) maar ze trok haar arm niet weg ofzo, dus dat was wel fijn. Ze heeft een flinke blauwe plek nu trouwens.
Arts was heel lief, had er wel een goed gevoel bij.
Ieeeeeeeeeeeeeeeeeuw haar in hoornvlies. Krijg er spontaan kippevel van. Ik kan er echt niet tegen, ogen. Zou heel graag mijn ogen willen laten doen, maar ik durf het gewoon niet.
Jin
Arts was heel lief, had er wel een goed gevoel bij.
Ieeeeeeeeeeeeeeeeeuw haar in hoornvlies. Krijg er spontaan kippevel van. Ik kan er echt niet tegen, ogen. Zou heel graag mijn ogen willen laten doen, maar ik durf het gewoon niet.
Jin