Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Ja, ik ben al 2 dagen van slag

ik vind dat je al wat laat onder je steen vandaan kruipt helenita
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Suze2 schreef op 19 mei 2009 @ 22:32:

Oh ja, nog even deze mijlpaal: eergisteren voelde ik chickie ook aan buitenkant bewegen en nu trapt ze al zo hard dat ik haar ook zie bewegen. Leuheuk!Zo, dat is een pittige dame denk ik!
quote:Maleficent schreef op 20 mei 2009 @ 11:16:

Ja, ik ben al 2 dagen van slag

ik vind dat je al wat laat onder je steen vandaan kruipt helenita Jah, best wel erg... (zoooo druk met mijn eigen groots en meeslepend leven he )
Nou hehe wat een opluchting. M is naar de oogarts geweest en wat bleek; het is helemaal niet ontstoken. Er zat een hele kleine een wimperhaar vast in zijn hoorvlies. Vandaar dat die AB zalf niks deed. Dus de oogarts heeft onder verdoving dat haartje eruit gehaald. De pijn komt door het hoorvlies wat beschadigd is en daar heeft hij nu een ander zalfje voor. Dus misschien kunnen we wel op tijd weg!!!!!
He, da's goed nieuws Mal. Nou ja, goed.. Maar in elk geval geen ontsteking (en dus ook geen besmettingsgevaar). Kan die beschadiging verder geen kwaad? Wat bizar, dat een wimperhaartje zo'n ellende kan veroorzaken!
Wat een eng verhaal Mal, een haar met hoornvlies vast, ieks....

Ehmm, nou heeft Star mij toch gala/cockailqueen gebombardeerd, maar ik weet er eigenlijk niet zoveel van hoor. Ik vind het superleuke jurkjes! En hartstikke cocktail!

Overigens heb ik nog wel een mooie zwarte galajurk voor je te leen, die ik toen voor Barcelona heb gekocht. Vanwege de kredietcrisis laat een volgend gala nog laaaaang op zich wachten (boehoe, het was altijd jaarlijks, wordt mijn man partner en dan wordt dat door mijn neus geboord! Het zou nog wel dit jaar in Jinnystad zijn, had al helemaal leuke plannen om even langs te gaan).

Maargoed, lekker belangrijk...

Dit jurken kunnen hoor! Top Mal. Met dat prachtige haar van jou erbij zal het vast supersjiek staan.

Hel, Adam en Patries ook ook al uit elkaar? En J en Y meldde ik al eerder hè, sloompie

En mijn zwager en schoonzusje ook al na 10 jaar, boehoe.

Zo, schuur uitgemest, jemig wat een troep!!! Allemaal nog van de oude bewoner. En stoffig, woej. Nu een paar opbergkastern erin en hopen dat het NIET gaat regenen vannacht (staat allemaal buiten nu).

Laurens wil de Fabeltjeskrant op You Tube zien. ik ben weg!
Jonathan heeft koorts 39 graden, we vonden hem al wat stil en wilde niet echt veel eten...
He gets Mal. En betekend dat in zijn geval dat hij echt ziek is? Of kan het ook nog gewoon een drukke dag geweest zijn, of zo maar koorts? Julia heeft dat regelmatig: 1 middag en avond 39 a 40 graden en na een nachtje slaap is ze dan weer helemaal het vrouwtje. Vorige week ook weer een x. Alleen toen met de blaasontsteking hield het dus veel langer aan (duh, slome moeder die je maar door laat gaan met een blaasinfectie...).
Komt wel echt verrot uit zeg....
Oh Mal wat balen, koorts. Ties heeft idd ook wel eens wat Suus zegt... Hopelijk is dat bij J. ook zo... En fijn dat het oog van malman meevalt... Ik duim dat vakantie toch gewoon lekker door kan gaan...

Suus: ha wat fijn dat Chickie het zo goed doet! Leuk!

Eh. er vroeg iemand iets over school. Hè even teruglezen zo... Oh ja weet het al, zonder toetssysteem. tsja. Inspectie zit er echt wel bovenop. Als de school op een andere manier de leerlingzorg in de gaten houdt en dit door inspectie akkoord is bevonden kun je er echt wel vanuit gaan dat dit oké is. Dus als laatste inspectierapport hier niets over meldt, zou ik me er niet druk over maken. Ben dan wel nieuwsgierig hoe ze dat doen, hoe meten ze onafhankelijk het niveau van de kinderen... Slechte scholen zijn er (gelukkig) nauwelijks mee dus wat dat betreft zit je snel goed hoor.

Hier alles oké. Ben al aardig opgeknapt gelukkig. Nog wel onder de molletjes vanwege hoofdpijn, maar het is al stuk minder gelukkig. Alle leuke plannen gaan gewoon door, en we zien wel waar het schip strandt! Na dat kamp ga ik gewoon een weekend in bed liggen, heeeeeerlijk!

Ben weer weg. Dag!
Ik hoop ook dat dat het is, want hij heeft verder helemaal niks. Alleen dan dat kleine plekje krentenbaard maar dat is al aan het genezen. Nou, we hebben nu toch maar gebeld naar het logeeradres voor onderweg, hoe hij zit qua boekingen in het weekend en of we ook 1 of 2 dagen later konden komen, en dat was geen probleem. Dus nu maar afwachten hoe het verder gaat met mannetje.
Amalia, bedankt voor de uitleg en het aanbod voor de jurk om te lenen, maar ik mag zo te lezen niet in zwart komen
Ik vraag het nog wel even op een ander topic, krijg ik misschien nog wat tips.
Nouououou! Zelfs Balkenende en Bos hebben wat over Jan en Yo te zeggen. Tssss
Mal, van wie is die bruiloft? Heb het even gemist.
quote:amalia schreef op 20 mei 2009 @ 20:27:

Mal, van wie is die bruiloft? Heb het even gemist.Vrienden van Malman. Het is in Brabant en Jonathan kan dan naar Opa en zijn vriendin en wij kunnen daar ook slapen.
quote:amalia schreef op 20 mei 2009 @ 20:27:

Nouououou! Zelfs Balkenende en Bos hebben wat over Jan en Yo te zeggen. TssssJa, ik vond dat ook al zo niksig. Hebben ze niks beters te doen, kredietcrisis ofzo?
He getsie, klinkt brrrrr, dat haartje Mal! Arme J. Wat Suze beschrijft heeft oudste ook heel vaak, dus misschien is dat het? Ik hoop het!

Morgen komt mijn zustertje met dochter, helemaal leuk! Twee nachtjes.
Die man van het logeer adres was echt heel lief en zei dat we ons niet druk moesten maken. Nou ja, het ergste wat kan gebeuren is dat we wat later gaan. Het is maar zo hoor. Het huisje is toch al voor ons want betaald.
Je kunt dan toch aankomen wanneer het jullie uitkomt Mal, als het al betaald is? Ik vind die jurkjes trouwens erg leuk! Zal je mooi staan.
Wooooow Mal wat een mooie jurk die bovenste (zwart met rode bloemen). Ga je die kopen? Staat je super denk ik!!
Nou ja, als we toch niet weggaan op de afgesproken kan ik wel even gaan kijken of het wat is. Anders maar na de vakantie. M vond hem ook mooi.
O ja Mal, bloedprikken ging goed. Ze zat bij mij op schoot en ik had mijn armen om haar buik en haar benen tussen mijn benen geklemd en twee verpleegkundigen erbij. Naald ging in arm en ze zette het op een brullen (ik ook bijna dus, vond het zo zielig) maar ze trok haar arm niet weg ofzo, dus dat was wel fijn. Ze heeft een flinke blauwe plek nu trouwens.

Arts was heel lief, had er wel een goed gevoel bij.

Ieeeeeeeeeeeeeeeeeuw haar in hoornvlies. Krijg er spontaan kippevel van. Ik kan er echt niet tegen, ogen. Zou heel graag mijn ogen willen laten doen, maar ik durf het gewoon niet.

Jin
Veel plezier met je zustertje trouwens
Ah, de bloedprik/wurg houding. Ik ken hem. Arm meisje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven