De Pilstoppers
donderdag 26 maart 2009 om 11:19
NaamLeeftijdNaam kind
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
zondag 17 mei 2009 om 07:30
Wacht maar af 12sept, wij begonnen een paar jaar geleden ook met 94 cm, en vriend wil nu een 117. Groter mag van mij niet, zou echt walgelijk in onze woonkamer staan (die niet zo groot is). Onze tv doet het trouwens nog wel prima, maar die in de slaapkamer is kapot gegaan dus nu moet deze eigenlijk naar boven verhuizen. Lijkt me wel fijn hoor, kan ik straks als ik bevallen ben gewoon in bed soap kijken enzo. Jammer dat die dingen zo vreselijk duur zijn!
Dat meisje hiernaast ken ik niet... moet ze bekend zijn? Ik dacht dat het meestal onbekende modellen waren?
Jac wat is een bola? En wanneer komt het grote nieuws uit?? Ik spiek af en toe op je Hyves maar nog niet he?
Dat meisje hiernaast ken ik niet... moet ze bekend zijn? Ik dacht dat het meestal onbekende modellen waren?
Jac wat is een bola? En wanneer komt het grote nieuws uit?? Ik spiek af en toe op je Hyves maar nog niet he?
zondag 17 mei 2009 om 09:37
Dat meisje hiernaast komt me ook zo bekend voor.
Ik vind zo'n mega grote tv ook niks, maar een groot scherm kijkt wel fijner vind ik.
Weet nog dat we jaren geleden bij vrienden op bezoek waren en die hadden ook een nieuwe tv en niet zo'n grote woonkamer. Stond echt vreselijk.
Het is wel waardeloos weer vandaag, tenminste het regent hier en ziet erg grijs uit.
Maar woensdag (als de bruiloft is) hebben we super mooi weer
Jac, wat bedoel je met een bola? Zo'n klein jasje?
Verder geen nieuws.
Ik vind zo'n mega grote tv ook niks, maar een groot scherm kijkt wel fijner vind ik.
Weet nog dat we jaren geleden bij vrienden op bezoek waren en die hadden ook een nieuwe tv en niet zo'n grote woonkamer. Stond echt vreselijk.
Het is wel waardeloos weer vandaag, tenminste het regent hier en ziet erg grijs uit.
Maar woensdag (als de bruiloft is) hebben we super mooi weer
Jac, wat bedoel je met een bola? Zo'n klein jasje?
Verder geen nieuws.
zondag 17 mei 2009 om 12:17
Zwaai trug DDDJ!
Jacinta, wat is een bola?!?!?
Oh, zie nu je link. Wist niet dat dat belletje zo heette.
Ik heb em gewoon aan schoonouders gevraagd. (die hebben em bij Prenatal vandaan)
Maar vind em om eerlijk te zijn erg simpel. Zie nu ook hele mooie met kraaltjes erbij, en "Proud mom" bedel erboven.
Maar ik weet niet waar je ze voordelig vandaan kan halen. Sorry.
Ik weet niet wie dat meisje hier naast is 12-9. (Quintie, soms staan er bekende meiden bij)
Leuk, een nieuwe tv.
Wij hebben wel een breedbeeld, maar nog een grote.
Komt wel weer.
Gister had ik vrijgezellenfeest van een vriendin. Het was helemaal geweldig. Ik had veel georganiseerd en alles verliep super!
Overdag een back to the 1982 dag. (toen is ze geboren) Begonnen bij huwelijksaanzoek, terug naar het ouderlijk huis.
Moest ze allemaal opdrachten doen bij d'r oude werk, school en zo verder.
's Avonds naar Breda, zo'n avond met eten en entertainment erbij.
Was erg gezellie, maar was het op een gegeven moment wel zat.
Was blij dat ik om half 2 op bed lag.
Truus ging gelijk weer schoppen, en nu echt zo hard! Nog nooit zo gevoeld.
Voelde het voor het eerst ook aan "de buitenkant".
Straks nog ff wat doen in het nieuwe huis, maar eerst ff rustig opstarten.
Vent had het iets moeilijker vanmorgen.
Jacinta, wat is een bola?!?!?
Oh, zie nu je link. Wist niet dat dat belletje zo heette.
Ik heb em gewoon aan schoonouders gevraagd. (die hebben em bij Prenatal vandaan)
Maar vind em om eerlijk te zijn erg simpel. Zie nu ook hele mooie met kraaltjes erbij, en "Proud mom" bedel erboven.
Maar ik weet niet waar je ze voordelig vandaan kan halen. Sorry.
Ik weet niet wie dat meisje hier naast is 12-9. (Quintie, soms staan er bekende meiden bij)
Leuk, een nieuwe tv.
Wij hebben wel een breedbeeld, maar nog een grote.
Komt wel weer.
Gister had ik vrijgezellenfeest van een vriendin. Het was helemaal geweldig. Ik had veel georganiseerd en alles verliep super!
Overdag een back to the 1982 dag. (toen is ze geboren) Begonnen bij huwelijksaanzoek, terug naar het ouderlijk huis.
Moest ze allemaal opdrachten doen bij d'r oude werk, school en zo verder.
's Avonds naar Breda, zo'n avond met eten en entertainment erbij.
Was erg gezellie, maar was het op een gegeven moment wel zat.
Was blij dat ik om half 2 op bed lag.
Truus ging gelijk weer schoppen, en nu echt zo hard! Nog nooit zo gevoeld.
Voelde het voor het eerst ook aan "de buitenkant".
Straks nog ff wat doen in het nieuwe huis, maar eerst ff rustig opstarten.
Vent had het iets moeilijker vanmorgen.
maandag 18 mei 2009 om 13:19
maandag 18 mei 2009 om 21:23
Ik heb nog ff lekker 2 uurtjes geverfd (vanmiddag ook) en we hebben behang voor de babykamer uitgekozen!
De balken worden groen (lijkt op lime, maar dan iets donkerder), krijgen we dezelfde kleur behang met Winnie the Pooh. (beddengoed is ook daarvan) Dit komt op 1 muur, anders is het te druk.
En de rest gewoon creme denk.
Echt leuk!
Nu ff lekker douchen en bankhangen.
De balken worden groen (lijkt op lime, maar dan iets donkerder), krijgen we dezelfde kleur behang met Winnie the Pooh. (beddengoed is ook daarvan) Dit komt op 1 muur, anders is het te druk.
En de rest gewoon creme denk.
Echt leuk!
Nu ff lekker douchen en bankhangen.
maandag 18 mei 2009 om 21:28
dinsdag 19 mei 2009 om 10:28
Ik ben nog steeds heel erg van Woezel en pip, maar ben er achter gekomen dat ik niet het behang en zo er van wil.
Is allemaal in blauw tinten. Ook het beddengoed en zo.
Dus voor beddengoed en behang nu Pooh en veel speeltjes en zo wel van Woezel en pip.
Ik ga hier in huis eens wat doen, is hoooog nodig.
Vanmiddag nog ff naar de fysio en vanaaf tuurlijk weer naar het huis.
Zal weer een paar foto's maken.
Is allemaal in blauw tinten. Ook het beddengoed en zo.
Dus voor beddengoed en behang nu Pooh en veel speeltjes en zo wel van Woezel en pip.
Ik ga hier in huis eens wat doen, is hoooog nodig.
Vanmiddag nog ff naar de fysio en vanaaf tuurlijk weer naar het huis.
Zal weer een paar foto's maken.
dinsdag 19 mei 2009 om 14:50
Nou het is lekker rustig hier zeg, was zo bijgelezen!!!
Hera, mooi dat je pumps hebt gevonden, kunnen je steunzolen er ook goed in? Ik heb laatst ook nieuwe pumps gekocht, had geen mooi paar meer in het zwart, maar kayleigh is er helemaal weg van en loopt de hele dag met die dingen aan door het huis te klossen, haha! Ze wil ook zulke schoenen, maar dan in het roze, zegt ze!
Nala, ben benieuwd naar het kamertje! Hopelijk voel je je snel beter!
Jac, spannend hoor vertellen op je werk. Heb je enig reden om te denken dat je contract hierdoor niet verlengt wordt?
12-sept, Fenne alweer wat beter? Oeh en met de tuin bezig, ij moeten dit weekend nog wat tegels leggen en een afvoerputje achter in de tuin maken en dan is het wat ons (lees man) betreft helemaal klaar en hoef ik het alleen maar wat bij te houden. Jullie moeten natuurlijk alles helemaal aanleggen met het nieuwe huis!
Hera, mooi dat je pumps hebt gevonden, kunnen je steunzolen er ook goed in? Ik heb laatst ook nieuwe pumps gekocht, had geen mooi paar meer in het zwart, maar kayleigh is er helemaal weg van en loopt de hele dag met die dingen aan door het huis te klossen, haha! Ze wil ook zulke schoenen, maar dan in het roze, zegt ze!
Nala, ben benieuwd naar het kamertje! Hopelijk voel je je snel beter!
Jac, spannend hoor vertellen op je werk. Heb je enig reden om te denken dat je contract hierdoor niet verlengt wordt?
12-sept, Fenne alweer wat beter? Oeh en met de tuin bezig, ij moeten dit weekend nog wat tegels leggen en een afvoerputje achter in de tuin maken en dan is het wat ons (lees man) betreft helemaal klaar en hoef ik het alleen maar wat bij te houden. Jullie moeten natuurlijk alles helemaal aanleggen met het nieuwe huis!
dinsdag 19 mei 2009 om 14:52
Heb een deel van het huis opgeruimd en schoon. (heerlijk gevoel is dat)
Morgen de badkamer en wc nog. Pijn in mijn rug werd weer erger.
Straks gelukkig naar de fysio.
Vent voelt helaas de baby nog steeds niet schoppen.
We proberen het iedere keer, maar dan stopt ze weer.
Volgens mij baalt 'ie hier best wel van.
Vind ik zo sneu, maja, doe er zo weinig aan
Morgen de badkamer en wc nog. Pijn in mijn rug werd weer erger.
Straks gelukkig naar de fysio.
Vent voelt helaas de baby nog steeds niet schoppen.
We proberen het iedere keer, maar dan stopt ze weer.
Volgens mij baalt 'ie hier best wel van.
Vind ik zo sneu, maja, doe er zo weinig aan
dinsdag 19 mei 2009 om 15:02
Hier gaat alles z'n gangetje, heb even een wat rustigere tijd voor de boeg! Hoef de maand mei nog maar 4 keer te werken, dus dat is wel lekker! Man is ook lekker veel thuis door de feestdagen met langere weekenden en papadagen enzo!
Net met Detlev naar het cb geweest en meneer krabbelt nu van bovenaan de curve wat meer richting het midden. Had Kayleigh ook weet ik nog wel rond een half jaar. Alleen zij was nog wel een stuk lichter en kleiner toen! maar alles prima verder. Vind het altijd zo vreemd dat ze bijna verbaast zijn dat ik nog volledig bv geef, alsof dat echt een zeldzaamheid is... Terwijl 6 maanden toch in ieder geval geadviseerd wordt en dat is hij nog niet eens (nou ja bijna dan). Nou dan nog even de cijfers van dat hoopje hollands welvaart: 8355 gram en 66,5 cm bij 5 maanden en 3 weken!
Net met Detlev naar het cb geweest en meneer krabbelt nu van bovenaan de curve wat meer richting het midden. Had Kayleigh ook weet ik nog wel rond een half jaar. Alleen zij was nog wel een stuk lichter en kleiner toen! maar alles prima verder. Vind het altijd zo vreemd dat ze bijna verbaast zijn dat ik nog volledig bv geef, alsof dat echt een zeldzaamheid is... Terwijl 6 maanden toch in ieder geval geadviseerd wordt en dat is hij nog niet eens (nou ja bijna dan). Nou dan nog even de cijfers van dat hoopje hollands welvaart: 8355 gram en 66,5 cm bij 5 maanden en 3 weken!
dinsdag 19 mei 2009 om 15:13
Hmm, zit net het foldertje van voedinsadviezen van het cb door te nemen en dat verschild toch wel enorm van hoe die kinder dieetist Kleintjes een voedingsintroductieschema heeft opgezet. Alleen al de eerste zin dat vanaf 6 maanden bijvoeding noodzakelijk is, terwijl hij zegt dat je vanaf 6 maanden kunt aanbieden, maar dat het echt nog niet nodig is dat hij het eet, want alles zit nog voldoende in de bv! Nou ja, ik heb me verdiept in het rapleyen en kan me goed vinden in de filosofie erachter, dus ik leg het cb advies naast me neer.
Ik geef Detlev sinds een paar dagen al wel wat en ik moet zeggen dat hij dit best interessant vindt, hij pakt het en sabbelt er op los. Maar echt eten is het nog niet, maar goed dat komt wel. Hij is in ieder geval nieuwsgierig naar al dat andere voedsel! Als hij alles zo tegengesteld van kayleigh doet (zoals doorslapen enzo), mag hij hier ook wel tegengesteld in zijn en eten lekker gaan vinden!
Hoe gaat het rapleyen met Luke, Hera?
Ik geef Detlev sinds een paar dagen al wel wat en ik moet zeggen dat hij dit best interessant vindt, hij pakt het en sabbelt er op los. Maar echt eten is het nog niet, maar goed dat komt wel. Hij is in ieder geval nieuwsgierig naar al dat andere voedsel! Als hij alles zo tegengesteld van kayleigh doet (zoals doorslapen enzo), mag hij hier ook wel tegengesteld in zijn en eten lekker gaan vinden!
Hoe gaat het rapleyen met Luke, Hera?
dinsdag 19 mei 2009 om 19:35
Even snel..........moet het huis nog aan kant maken.
Rapleyen gaat hier super. Luke geniet echt en aan zijn poepluiers te zien en te ruiken krijgt hij al aardig wat binnen.
Mooi dat hij zo lekker aan het groeien is.
Sorry dames, later meer.
Moet nog even door het huis komt zo een collega even de laatste dingen regelen voor de bruiloft van morgen. Dan alles klaar leggen.
Dus ik denk tot donderdag.
groetjes
Rapleyen gaat hier super. Luke geniet echt en aan zijn poepluiers te zien en te ruiken krijgt hij al aardig wat binnen.
Mooi dat hij zo lekker aan het groeien is.
Sorry dames, later meer.
Moet nog even door het huis komt zo een collega even de laatste dingen regelen voor de bruiloft van morgen. Dan alles klaar leggen.
Dus ik denk tot donderdag.
groetjes
woensdag 20 mei 2009 om 13:11
Hahah ja dat ben je Nala
Nee hoor. Ik was er vanmorgen al even, op het juli topic althans. Toen ik daar had gepost wilde ik hier nog komen maar toen kreeg ik steeds foutmeldingen en werd het zat. Nieuwe poging lijkt tot nu toe goed te gaan.... *afkloppen*
Ik ben vanmorgen bij de vk geweest en ik werd er voor de eerste keer niet heel blij en gerust van. Mijn baarmoeder ligt te hoog voor de duur van mijn zwangerschap, oftwel mijn buik is te groot voor 31 weken. Het heeft niets met postuur te maken (dat dacht ik zelf namelijk) maar het betekent dat ik ofwel veel vruchtwater heb, ofwel de baby is erg groot. Over twee weken moet ik een extra echo laten maken en aan de hand daarvan moeten we afspraken maken of ik bij de vk blijf of overgedragen wordt aan de gyn. Ik heb gelijk al zo de zenuwen! Sjonge, wat was Jano's zwangerschap toch een eitje in vergelijking met nu; nergens last van, normale groei en nou ja okay, hij is uiteindelijk gehaald maar verder niets bijzonders. Ik vind het best wel spannend, wou maar dat ik al wat meer wist....
Wat wel leuk was, toen we het hartje gingen luisteren had ze de hik
Zometeen moeten we ook weer naar het ziekenhuis voor de intake bij de anesthesist voor Jano's besnijdenis. Ook weer spannend....
Nou Hera het is een mooie dag voor een bruiloft!
Nee hoor. Ik was er vanmorgen al even, op het juli topic althans. Toen ik daar had gepost wilde ik hier nog komen maar toen kreeg ik steeds foutmeldingen en werd het zat. Nieuwe poging lijkt tot nu toe goed te gaan.... *afkloppen*
Ik ben vanmorgen bij de vk geweest en ik werd er voor de eerste keer niet heel blij en gerust van. Mijn baarmoeder ligt te hoog voor de duur van mijn zwangerschap, oftwel mijn buik is te groot voor 31 weken. Het heeft niets met postuur te maken (dat dacht ik zelf namelijk) maar het betekent dat ik ofwel veel vruchtwater heb, ofwel de baby is erg groot. Over twee weken moet ik een extra echo laten maken en aan de hand daarvan moeten we afspraken maken of ik bij de vk blijf of overgedragen wordt aan de gyn. Ik heb gelijk al zo de zenuwen! Sjonge, wat was Jano's zwangerschap toch een eitje in vergelijking met nu; nergens last van, normale groei en nou ja okay, hij is uiteindelijk gehaald maar verder niets bijzonders. Ik vind het best wel spannend, wou maar dat ik al wat meer wist....
Wat wel leuk was, toen we het hartje gingen luisteren had ze de hik
Zometeen moeten we ook weer naar het ziekenhuis voor de intake bij de anesthesist voor Jano's besnijdenis. Ook weer spannend....
Nou Hera het is een mooie dag voor een bruiloft!
woensdag 20 mei 2009 om 14:00
Veel plezier met de bruiloft vandaag Hera!
24 Weken alweer Nala, denkt steeds dat er wel een aantal maanden tussen jou en Quinty zitten, maar dat scheelt niet echt veel zeg! En het is inderdaad erg rustig hier, ik heb ook steeds weinig tijd (of zin) om achter de computer te zitten. Onze laptop heeft het begeven en de desktop is zo langzaam. Soms start ik hem 's ochtends op en tegen de tijd dat ik mijn mail heb gelezen is het alweer avond en zet ik hem weer uit. Niet dat ie zooooo langzaam is, maar ik doe dan steeds wat tussendoor om niet te hoeven wachten!
Quint, een hoge buik dus. Wat kan er dan aan de hand zijn? Grappig dat ze net de hik had toen je hartje ging luisteren. Verder is wel alles goed met beeb? Hoop voor je dat de laatste weken snel voorbijgaan en je meisje lekker bij je hebt, je krijgt deze zwangerschap niet cadeau dus...
24 Weken alweer Nala, denkt steeds dat er wel een aantal maanden tussen jou en Quinty zitten, maar dat scheelt niet echt veel zeg! En het is inderdaad erg rustig hier, ik heb ook steeds weinig tijd (of zin) om achter de computer te zitten. Onze laptop heeft het begeven en de desktop is zo langzaam. Soms start ik hem 's ochtends op en tegen de tijd dat ik mijn mail heb gelezen is het alweer avond en zet ik hem weer uit. Niet dat ie zooooo langzaam is, maar ik doe dan steeds wat tussendoor om niet te hoeven wachten!
Quint, een hoge buik dus. Wat kan er dan aan de hand zijn? Grappig dat ze net de hik had toen je hartje ging luisteren. Verder is wel alles goed met beeb? Hoop voor je dat de laatste weken snel voorbijgaan en je meisje lekker bij je hebt, je krijgt deze zwangerschap niet cadeau dus...