Familievloggers
woensdag 31 maart 2021 om 09:47
Nou, mijn 2 autisten zeiken echt een stuk minder hoor, en als die jarig zijn krijgen ze ook gewoon gekleurde (!) ballonnen en slingers. Is meer haar karakter denk ik.diamantje123 schreef: ↑31-03-2021 09:34Nu weer heel geneuzel over waarom ze geen slingers en ballonnen in huis wil.
Wat een gezeur zeg. Volgens mij heeft ze echt een vorm van autisme ofzo.
woensdag 31 maart 2021 om 09:57
ja ze wacht nu denk ik tot een bedrijf die slingers naar haar opstuurt....Dopperfles schreef: ↑31-03-2021 09:52Alles moet altijd negatief zijn bij moeder Geerts. Nu inderdaad ook weer over die verjaardag. En ook doen alsof er geen slingers bestaan zonder alle kleuren van de regenboog. Er zijn zat leuke, “rustige” slingers.
maar goed, iedereen mag het vieren zoals je wilt zegt ze, dus als er met de kinderverjaardagen wel 100 ballonnen mogen is het prima toch.
woensdag 31 maart 2021 om 09:58
woensdag 31 maart 2021 om 10:00
Dopperfles schreef: ↑31-03-2021 09:58moeder bedoelt vast: ik mag vieren zoals ik het wil. En mijn kinderen mogen het ook vieren zoals ik het wil.
![]()
woensdag 31 maart 2021 om 10:02
Iedereen mag zijn verjaardag vieren zoals hij of zij wil, dus daar heb ik totaal geen problemen mee (ik heb niets met mijn eigen verjaardag en sla die het liefst over). Wel vind ik het een beetje raar om openbaar te verkondigen dat je zo blij bent dat er niemand langs kan komen. Dat vind ik dan weer niet aardig naar vrienden en familie.
woensdag 31 maart 2021 om 10:14
in de vlog van vandaag is Fara verdwaald toen ze de kinderen met de bakfiets naar school bracht, normaal gaat ze met de auto.
Echt, 2km, het is niet dat je op tijd bij een werkgever moet zijn of zo, ga lekker fietsen!
oh van het fietsen door het dorp heeft ze wel veel van de wijk 'opgeschoten'
Dat zeggen dat je blij bent dat je geen visite krijgt, ik zou dan dus het jaar erop als het wel mag ook niet komen...
Echt, 2km, het is niet dat je op tijd bij een werkgever moet zijn of zo, ga lekker fietsen!
oh van het fietsen door het dorp heeft ze wel veel van de wijk 'opgeschoten'
volgens mij hadden ze op de verjaardag van S&S confettikanonnen.Dopperfles schreef: ↑31-03-2021 09:58moeder bedoelt vast: ik mag vieren zoals ik het wil. En mijn kinderen mogen het ook vieren zoals ik het wil.
![]()
Dat zeggen dat je blij bent dat je geen visite krijgt, ik zou dan dus het jaar erop als het wel mag ook niet komen...
woensdag 31 maart 2021 om 10:21
Dat dacht ik ook, ik zou daar dan als familie ook niet meer heen gaan, temeer dat als je dan wel eens mag komen er een pot op tafel gezet wordt waar je je geld in mag stoppen!Alecta schreef: ↑31-03-2021 10:02Iedereen mag zijn verjaardag vieren zoals hij of zij wil, dus daar heb ik totaal geen problemen mee (ik heb niets met mijn eigen verjaardag en sla die het liefst over). Wel vind ik het een beetje raar om openbaar te verkondigen dat je zo blij bent dat er niemand langs kan komen. Dat vind ik dan weer niet aardig naar vrienden en familie.
woensdag 31 maart 2021 om 12:27
Oh, ik als ochtendmens wel. Ik ben dan in de avond te wakker om te gaan slapen en dat rommelt in mijn slaapritme. Ik voel die ochtend dat uur eerder moeten opstaan dan ook goed. De zomertijd heeft bij mij dus wel even die 2 weken nodig. Wintertijd ga ik direct in mee en heb ik 0 last van.florita schreef: ↑31-03-2021 08:47Twee wéken schakelen? Ik merk wel bij het vooruit zetten dat het maandagochtend wat lastiger opstaan is (avondmensen, dus ik slaap ook later na het verzetten). Maar daarna ben ik brak genoeg om de avond erna gewoon op tijd in slaap te vallen. In de herfst merk ik het sowieso niet, heerlijk iets langer slapen. Snap nooit hoe je er nou zo lang last van kan hebben, maar inderdaad, ik ben totaal geen Annemarie wat betreft op de klok leven en in het weekend laten we alles lekker los (die zondag na de klok verschuiven merken wij het ook helemaal niet).
Maar dat ligt aan mij, niet de kinderen en zij ondervinden ook geen last van mij en ik niet van hen. Mij hoor je er alleen hier even over.
donderdag 1 april 2021 om 11:41
Hoef je als Belangrijke Instagrammer (lees: moeder Geerts) geen mondkapje op in winkels? Heb ik ergens een memo gemist?
En Wendy kijkt op tegen een nog minder productieve week, want ze moet ongesteld worden..
Zal ik voortaan op mijn werk ook eens roepen. Sorry! Moet ongesteld worden! Kan niet te hard werken nu!!
En Wendy kijkt op tegen een nog minder productieve week, want ze moet ongesteld worden..
Zal ik voortaan op mijn werk ook eens roepen. Sorry! Moet ongesteld worden! Kan niet te hard werken nu!!
donderdag 1 april 2021 om 11:53
donderdag 1 april 2021 om 12:02
Snap ik ook niet!!! Ik heb daar nog mooier iemand voorbij zien komen met een mondkapjes nu je het zegt. Ook niet in andere winkels.Expreszo schreef: ↑01-04-2021 11:41Hoef je als Belangrijke Instagrammer (lees: moeder Geerts) geen mondkapje op in winkels? Heb ik ergens een memo gemist?
Tsja Wendy....huilen omdat er zand op de mat ligt. Dan denk ik: wat wil je met hond en kinderen. Het is echt veel geklaag. Ik vraag me af of zij kan genieten, kan genieten vanuit zichzelf en daar geen anderen voor nodig heeft. Ik kan me ergens voorstellen dat zij helemaal geen insta-mens is. Ik denk dat het alles op insta gooien heel vermoeiend en energie slurpend kan zijn. Ze moet ook veel van zichzelf, ga toch een ochtend in het zwembad baantjes trekken. En laat dat insta achterwegen. 9 vab de 10 posten is een klaagzang. Het zal je moeder zijn....of erger...je vrouw! Zoveel om dankbaar voor te zijn, zoveel moois en zoveel zegeningen.
donderdag 1 april 2021 om 13:24
Nou idd wat een geklaag die Wendy. Ze mag zo onwijs dankbaar zijn. 4 gezonde kinderen en een leuke vent.
Als ze haar mobiel zo weg leggen. Zou ze meer energie overhouden. Volgens mij wordt ze nergens gelukkig van.., lijkt wel een soort adhd overal maar aan willen beginnen.
Janken om wat zand. Elke week een schoonmaakster.., hoort er toch bij als moeder van 4 en 20m2 zandbak.
Als ze haar mobiel zo weg leggen. Zou ze meer energie overhouden. Volgens mij wordt ze nergens gelukkig van.., lijkt wel een soort adhd overal maar aan willen beginnen.
Janken om wat zand. Elke week een schoonmaakster.., hoort er toch bij als moeder van 4 en 20m2 zandbak.
donderdag 1 april 2021 om 15:04
Sofie is echt te erg..Zo lui, zo op zichzelf gericht.maar ja, dat heb ik al vaker gezegd..
De Bellinga's hadden het voor hun verhuizing altijd over de plek waar ze woonden en dat dat hun voornaamste reden was nog niet te verhuizen; ' We hebben nu een parkje met water tegenover ons huis, lekker lopen, mooi uitzicht etc.. Dat konden ze elders nog niet vinden. En nu hebben ze iets gekocht op een industrieterrein..
De Bellinga's hadden het voor hun verhuizing altijd over de plek waar ze woonden en dat dat hun voornaamste reden was nog niet te verhuizen; ' We hebben nu een parkje met water tegenover ons huis, lekker lopen, mooi uitzicht etc.. Dat konden ze elders nog niet vinden. En nu hebben ze iets gekocht op een industrieterrein..
donderdag 1 april 2021 om 15:45
Je zou toch zeggen dat je als kraamhulp bij anderen over de vloer komt en eens wat andere dingen ziet, waardoor je thuis ineens kan realiseren hoe goed je het hebt? Jammer dat ze dat niet ziet.Mirandaaatje_86 schreef: ↑01-04-2021 13:24Nou idd wat een geklaag die Wendy. Ze mag zo onwijs dankbaar zijn. 4 gezonde kinderen en een leuke vent.
donderdag 1 april 2021 om 15:46
De Bellinga’s hebben wel een grote, groene tuin, toch?glitglam schreef: ↑01-04-2021 15:04Sofie is echt te erg..Zo lui, zo op zichzelf gericht.maar ja, dat heb ik al vaker gezegd..![]()
![]()
De Bellinga's hadden het voor hun verhuizing altijd over de plek waar ze woonden en dat dat hun voornaamste reden was nog niet te verhuizen; ' We hebben nu een parkje met water tegenover ons huis, lekker lopen, mooi uitzicht etc.. Dat konden ze elders nog niet vinden. En nu hebben ze iets gekocht op een industrieterrein..![]()
donderdag 1 april 2021 om 17:28
Dat wel inderdaad, dus dat compenseert misschien. Maar verder dus geen leuke buurt/omgeving waar ze het eerst over hadden.
donderdag 1 april 2021 om 20:29
Ja maar ze werden volgens mij ook uitgekotst in die buurt, had ik een paar pagina’s terug gelezen. En ook de reacties onder het bericht dat ze gingen verhuizen hadden een paar mensen gereageerd met iets die gaan we niet missen in de buurt...
Dus hoe minder buren hoe minder dat ze uitgekotst worden in de buurt
Ben goed in andere dingen, maar spelling en grammatica horen daar niet bij.
donderdag 1 april 2021 om 20:35
Dat wel ja. Al lijkt het me dan logischer om je een beetje ‘normaler’ te gedragen en je een beetje aan te passen aan een buurt dan te verhuizen naar een plek waar je buren ontwijkt en dus ook minder leuk is voor de kinderen. Maar ja, dat zal wel Bellinga- logica zijn ofzo3_14pac schreef: ↑01-04-2021 20:29Ja maar ze werden volgens mij ook uitgekotst in die buurt, had ik een paar pagina’s terug gelezen. En ook de reacties onder het bericht dat ze gingen verhuizen hadden een paar mensen gereageerd met iets die gaan we niet missen in de buurt...
Dus hoe minder buren hoe minder dat ze uitgekotst worden in de buurt
donderdag 1 april 2021 om 21:16
Wat een verrassing: Pasen vindt ze ook maar niks ....Dopperfles schreef: ↑31-03-2021 09:52Alles moet altijd negatief zijn bij moeder Geerts. Nu inderdaad ook weer over die verjaardag. En ook doen alsof er geen slingers bestaan zonder alle kleuren van de regenboog. Er zijn zat leuke, “rustige” slingers.