Roddel hier mee over Sarah, Bridget, Mo en Dré

maandag 12 april 2021 om 15:53
Nou het zegt ook wat over zo’n vrouw dat de zo ontzettend duidelijk de tweede viool wil spelen.
Dat huwelijksaanzoek van Dré zegt genoeg over hoe serieus hij nog met Mo wilde zijn. Dat je zo’n vent daarna meteen in een gespreid bedje terecht laat komen vind ik onbegrijpelijk.
En, hoe je er aan komt ...
Dat huwelijksaanzoek van Dré zegt genoeg over hoe serieus hij nog met Mo wilde zijn. Dat je zo’n vent daarna meteen in een gespreid bedje terecht laat komen vind ik onbegrijpelijk.
En, hoe je er aan komt ...
maandag 12 april 2021 om 15:53
Ben benieuwd hoeveel er na Dré nog gaan komen voor Saar.
De teller staat nu op twee - of zijn er nog meer?
maandag 12 april 2021 om 16:08
maandag 12 april 2021 om 16:09
Dat denk ik dus ook.glitglam schreef: ↑12-04-2021 16:08Ik denk dat sarah helemaal niet zo bezig is met 'hoe je eraan komt..'.
Ik denk dat zij dat allemaal niet zo serieus neemt, en als ze dat gevoel nu wel heeft, dan is ze het denk ik over een tijdje net zo snel weer kwijt.
Ik denk echt dat zij degene is die Andre dumpt ipv andersom.
.
maandag 12 april 2021 om 16:24
https://blijned.nl/2021/04/11/nieuwe-de ... sewaeq765/
In dit artikel staat dat Sarah voorheen ook een relatie had met Lil Kleine toen die nog samen was met Monica Geuze.
Als dat echt zo is, dan is dat wel een domper voor Monica. Eerst Lil Kleine, dan Lars....
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
maandag 12 april 2021 om 16:47
Zou best eens kunnen.glitglam schreef: ↑12-04-2021 16:08Ik denk dat sarah helemaal niet zo bezig is met 'hoe je eraan komt..'.
Ik denk dat zij dat allemaal niet zo serieus neemt, en als ze dat gevoel nu wel heeft, dan is ze het denk ik over een tijdje net zo snel weer kwijt.
Ik denk echt dat zij degene is die Andre dumpt ipv andersom.
Dan leert deze meneer ook eens hoe het voelt om mensen te dumpen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.

maandag 12 april 2021 om 17:02
maandag 12 april 2021 om 17:28
Ja klopt, het staat er echt heel raarPalmbomen-zijn-cool schreef: ↑12-04-2021 17:02Gedumpt te worden bedoel je
En ja, dat zou heel goed kunnen! Nu even een trofee en straks door naar Wesley. Dan krijgen André en Wes een fittie. Lijkt me wel leuk.

maandag 12 april 2021 om 17:32
Palmbomen-zijn-cool schreef: ↑12-04-2021 17:02Gedumpt te worden bedoel je
En ja, dat zou heel goed kunnen! Nu even een trofee en straks door naar Wesley. Dan krijgen André en Wes een fittie. Lijkt me wel leuk.
Nou, ik denk dat het André niet echt uitmaakt als hij gedumpt zou worden, die kan er aan elke vinger 10 krijgen, lang leve de lol en hij gaat gewoon weer door.
maandag 12 april 2021 om 17:36
Nou het is wel een ego-mannetje.Metallover schreef: ↑12-04-2021 17:32Nou, ik denk dat het André niet echt uitmaakt als hij gedumpt zou worden, die kan er aan elke vinger 10 krijgen, lang leve de lol en hij gaat gewoon weer door.
Natuurlijk staan er vast opvolgers klaar, maar zijn ego zou wel een deuk hiervan krijgen.
Het mooiste zou zijn als hij op hangende pootjes naar Mo teruggaat en zij 'm ook eruit zwiept en gelukkig wordt met een leuke vent.
maandag 12 april 2021 om 18:14
Ja, idd.
Ik denk dat hij dan (kort) in een enorme slachtofferrol gaat zitten, wat dan een heel mooi excuus is om nog meer los te gaan met drank en drugs.
En kort daarna komt de volgende vrouw hem 'redden', en is dit ineens weer de ware.
The never ending story

maandag 12 april 2021 om 19:24
Dit zou ik nou zo leuk vinden. Laten we hopen dat ze het op haar insta stories plaatst

maandag 12 april 2021 om 19:33