Entertainment alle pijlers

Roddel hier mee over Sarah, Bridget, Mo en Dré

11-03-2021 19:27 3025 berichten
Het topic voor alles omtrent André zijn liefdesleven .
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-03-2021 10:14
Reden: Tikfout titel
0.00% gewijzigd
Nou het zegt ook wat over zo’n vrouw dat de zo ontzettend duidelijk de tweede viool wil spelen.

Dat huwelijksaanzoek van Dré zegt genoeg over hoe serieus hij nog met Mo wilde zijn. Dat je zo’n vent daarna meteen in een gespreid bedje terecht laat komen vind ik onbegrijpelijk.

En, hoe je er aan komt ...
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
12-04-2021 15:38
Ik reageerde vooral op het feit dat iemand hier zei dat ze in de socials een 'star fucker' genoemd wordt. Dit is dan natuurlijk de tweede keer dat ze flikflooit met een bezette vent - die we natuurlijk ook niet uit moeten vlakken in deze. Allesbehalve.
Ben benieuwd hoeveel er na Dré nog gaan komen voor Saar.
De teller staat nu op twee - of zijn er nog meer?
Blijkbaar delen Mo en Saar nog een man. De make-up artist.
Ik denk dat sarah helemaal niet zo bezig is met 'hoe je eraan komt..'.
Ik denk dat zij dat allemaal niet zo serieus neemt, en als ze dat gevoel nu wel heeft, dan is ze het denk ik over een tijdje net zo snel weer kwijt.
Ik denk echt dat zij degene is die Andre dumpt ipv andersom.
glitglam schreef:
12-04-2021 16:08
Ik denk dat zij dat allemaal niet zo serieus neemt, en als ze dat gevoel nu wel heeft, dan is ze het denk ik over een tijdje net zo snel weer kwijt.
Dat denk ik dus ook.
.
sakamanga schreef:
12-04-2021 16:04
Blijkbaar delen Mo en Saar nog een man. De make-up artist.
https://blijned.nl/2021/04/11/nieuwe-de ... sewaeq765/

In dit artikel staat dat Sarah voorheen ook een relatie had met Lil Kleine toen die nog samen was met Monica Geuze.
Als dat echt zo is, dan is dat wel een domper voor Monica. Eerst Lil Kleine, dan Lars....
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Wat een vreselijke foto van Sarah en Dre
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
glitglam schreef:
12-04-2021 16:08
Zou best eens kunnen.
Dan leert deze meneer ook eens hoe het voelt om mensen te dumpen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
koreana schreef:
12-04-2021 16:47
Zou best eens kunnen.
Gedumpt te worden bedoel je :proud:

En ja, dat zou heel goed kunnen! Nu even een trofee en straks door naar Wesley. Dan krijgen André en Wes een fittie. Lijkt me wel leuk.
Palmbomen-zijn-cool schreef:
12-04-2021 17:02

En ja, dat zou heel goed kunnen! Nu even een trofee en straks door naar Wesley. Dan krijgen André en Wes een fittie. Lijkt me wel leuk.
Ja klopt, het staat er echt heel raar :bigkiss:
Palmbomen-zijn-cool schreef:
12-04-2021 17:02

Nou, ik denk dat het André niet echt uitmaakt als hij gedumpt zou worden, die kan er aan elke vinger 10 krijgen, lang leve de lol en hij gaat gewoon weer door.
Metallover schreef:
12-04-2021 17:32
Nou, ik denk dat het André niet echt uitmaakt als hij gedumpt zou worden, die kan er aan elke vinger 10 krijgen, lang leve de lol en hij gaat gewoon weer door.
Nou het is wel een ego-mannetje.
Natuurlijk staan er vast opvolgers klaar, maar zijn ego zou wel een deuk hiervan krijgen.
Het mooiste zou zijn als hij op hangende pootjes naar Mo teruggaat en zij 'm ook eruit zwiept en gelukkig wordt met een leuke vent.
koreana schreef:
12-04-2021 16:47
Zou best eens kunnen.
Ja, idd.
Ik denk dat hij dan (kort) in een enorme slachtofferrol gaat zitten, wat dan een heel mooi excuus is om nog meer los te gaan met drank en drugs.
En kort daarna komt de volgende vrouw hem 'redden', en is dit ineens weer de ware.
The never ending story :bonk:
Gadverdamme, staan ze weer die afschuwelijke alcoholist op te hemelen bij Boulevard. "Het was een geweldige kerel".

En Rachel weer sneren naar Monique natuurlijk.
Am Yisrael Chai!
Wat zit die Rachel weer een toneel te spelen bij Boulevard.
koreana schreef:
12-04-2021 17:36
Nou het is wel een ego-mannetje.
Natuurlijk staan er vast opvolgers klaar, maar zijn ego zou wel een deuk hiervan krijgen.
Het mooiste zou zijn als hij op hangende pootjes naar Mo teruggaat en zij 'm ook eruit zwiept en gelukkig wordt met een leuke vent.

Dit zou ik nou zo leuk vinden. Laten we hopen dat ze het op haar insta stories plaatst ;-D
meisje22 schreef:
12-04-2021 19:23
Wat zit die Rachel weer een toneel te spelen bij Boulevard.
Met nieuwe tanden. Spier-en spierwit. Zo onnatuurlijk. Geen gezicht in dat bruin geroosterde hoofd.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
12-04-2021 19:25
Met nieuwe tanden. Spier-en spierwit. Zo onnatuurlijk. Geen gezicht in dat bruin geroosterde hoofd.
Nou nou wat ziet die vrouw er uit. Lijkt wel een zemenleren lap.
Gênant gewoon die ik rachel. Dat ze haar ook maar podium blijven geven.. Überhaupt dat gezeik over die ouwe hazes. Gast is al zo lang dood en wordt echt teveel opgehemeld.
lolanu schreef:
12-04-2021 19:32
Gênant gewoon die ik rachel. Dat ze haar ook maar podium blijven geven.. Überhaupt dat gezeik over die ouwe hazes. Gast is al zo lang dood en wordt echt teveel opgehemeld.
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€
Geen bijzonderheden
Tvp :-$
Sommige dingen gebeuren en zijn niet waar, terwijl andere dingen waar zijn, hoewel ze nooit gebeurt zijn.
Afbeelding
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Andrè en Djarno zitten in Ibiza.
Sarah is er volgens mij niet bij.
yasmijn schreef:
🤣🤣🤣🤣🤣
yasmijn schreef:
Zeker korting gekregen 3 halen 2 betalen samen met Dré en Sarah

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven