Juni 2009!

05-10-2008 02:30 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Joehoe!!! Een positieve test en uitgerekend in Juni!

Nick Lftd. Kindje Uitger. Geboren Naam angela 29 2e 6 juni 19 mei Willa (3700 gr) Zonnetje 28 2e 1 juni 28 mei Zoon (3490 gr) Ka_30 30 1e 4 juni 28 mei Noah (3660 gr) indian 30 2e 20 juni 4 juni Zoon (2505 gr) dagje28 31 2e 1 juni 6 juni Zoon (4150 gr) til1980 28 2e 11 juni 8 juni Linn (3080 gr) ilja74 34 1e 7 juni 10 juni Zoon Nijntje 30 2e 12 juni 11 juni Jente (3330) girafje2 28 2e 25 juni 12 juni Zoon (4080) Weatherwax 2e 4 juni 13 juni Willem anoniem27 27 1e 19 juni 14 juni Yalissa (3310) Bosbes 33 1e 22 juni 15 juni Dochter (3100) Herfst_2007 32 1e 26 jun 18 juni Zoon Ravenna 26 1e 1 juni FleurtjeFee 30 3e 13 juni roro 29 1e 14 juni ikol 25 1e 15 juni Berntje2 3e 15 juni Peetje74 34 2e 20 juni Vibeke 31 1e 28 juni
Ik draag al 2 weken onafgebroken mijn joggingbroek (mama broek van de H&M) mijn andere zwangerschapsbroeken (ook best leuke pas ik echt niet meer) Ik stond vandaag op de weegschaal en ben tot nu toe 20 kg aangekomen...pff

Ik heb dus ook af en toe het gevoel dat mijn buik echt scheurt en aangezien ik nu 38 weken ben en dus maximaal nog 4 weken kan doorlopen vraag ik me af of dat ook niet gaat gebeuren. Na een dag harde buiken en veel getrappel heb ik wel 4 streepjes straie bij mijn navel aan overgehouden, al die maanden trouw smeren met Weleda olie maken dus ook niets uit. Ach ja het hoort erbij maar vind het toch wel een beetje jammer.

Mijn volgende afspraak bij de VK is morgen (22 mei) Ben benieuwd of hij nu ingedaald is, ik heb deze week vooral 's avonds zo veel steken onderin gevoeld dat ik denk dat hij wel bezig is met indalen.
Hallo!

Even een vraagje, wie weet herkent 1 van jullie het wel? Heb laatste tijd last van pijn(scheuten) in mijn rechterbovenbeen, buitenkant. Soortachtig kramp met scheuten, maar niet echt de kramp die ik wel eens in mijn kuitspier heb.

Anderen ook last van?

Was nu aan t strijken, maar leek wel erger te worden, dus even een korte pauze ingelast. Want dan blijven staan lukt niet echt lekker meer.
Nee Ikol, dat herken ik niet, misschien iemand anders?

Wij hebben gisteren heerlijk gegeten, we waren rond half elf weer thuis en toen ben ik ook eigenlijk meteen naar bed gegaan. Helaas niet zo goed geslapen. Femke heeft wel tot acht uur geslapen, maar volgens mij sliep ze ook later dan normaal gisteren. Het oppasmeisje was er samen met haar zusje en die hebben nog flink gespeeld met Femke en boekjes voorgelezen. Moeten we misschien vaker doen, haha.

Ik moet donderdag 28 mei weer naar de verloskundige.
quote:Indian schreef op 21 mei 2009 @ 10:31:

Nieuwe afspraken etc voor schema:

Ikol: 29mei VK

Vibeke: 31mei

Bosbes: 29mei

Girafje: 2juni

Peetje: 28mei

Anoniem: (hoe is het met jou??)

Roro:

FleurtjeFee:

Nijn:

Til: 25mei

Ilja:

ANGELA BEVALLEN DOCHTER!!! :heart

KA: 22mei

Ravenna:

Zonnetje:

Dagje: 22mei

Indian: 2juni gyn

(Graag even invullen , door op citeer een reactie op dit bericht te drukken, dan kan iedereen het zelf even bijhouden )
Hoi, even kort,

Ikol, nee herken dat niet, wel soms steken in lies met draaien bijv in bed.

Fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad Peetje.

Hier ook slecht geslapen.

Ka, succes morgen bij de VK. ben ook benieuwd of de kleine al ingedaald is bij jou. Straie hier eigenlijk niet op mijn buik, smeer zelden, wel af en toe die BBBB van VSM.

Bij Yuma nooit gesmeerd.

Kilo's zal ik morgen wel weer eens wegen, maar ben al weer best opgeblazen (dikke handen, knieeen, voeten)

Bosbes, ik voel de baby soms ook echt, soms in combi met harde buik, da's niet fijn. Maar soms dan steekt mijn buik echt uit op een bepaalde plek, meestal ter hoogte van navel of iets lager (omdat de kleine al ingedaald is, komt de kleine nu ook niet meer zo hoog) en dan voel je echt de billetjes,been oid. leuk!! Harde buiken hier ook nog steeds regelmatig, soms doet dat ook echt zeer. Wat wel ooit eens wil helpen is dan te gaan douche of een warme zak erop.

Mijn buik is de laatste weken niet meer gegroeid, heb nu in verhouding met een paar weken terug neit meer zo'n grote buik. Zeker nu de kleine ingedaald is, lijkt het ook kleiner. (ligt er wel aan wat ik aan heb hoor) Maar vond het een paar weken terug nog echt een mega buik, maar moet het eigenlijk ook niet vergelijken met Yuma.

Dankje Girafje, ja ik hou het wel goed in de gaten, sterretjes zie ik zo ie zo een stuk minder sinds ik de medicatie gebruik.

Hoofdpijn gaat sinds vanmiddag op en af.

Mmm een beetje erg door elkaar heen gereageerd, achja.
hehoi,

Ok, even met 1 hand de baby borstvoeding geven en met de andere het verhaal typen :-)

We mochten gisteren dan eindelijk naar huis. Gaat hier toch een beetje anders dan in nl...

Maandagmiddag om half vier had ik een afspraak voor en echo en daarna met de gyn. Echo was goed: had genoeg vruchtwater en baby lag lekker te spartelen.

Toen door naar de gyn: toen ie me checkte had ik dus 4 cm ontsluiting! Was wel raar hoor, omdat ik overdag wel wat krampjes had, maar niet echt het gevoel dat er iets aan zat te komen... (sterker nog, man en ik zaten in de wachtkamer te wedden of we daar een week later weer zouden zijn...)

Maar goed, met 4 cm wilde de gyn me niet naar huis laten gaan om het af te wachten, dus mocht ik meteen inchecken op de bevallingsafdeling. Eigenlijk moesten we er wel een beetje om lachen: ik had nog echt geen pijn en al helemaal niet het gevoel dat de baby die avond zou komen.

Man ging nog even naar huis om mijn tas te halen en onsoontje bij vrienden af te droppen. Toen ie rond zessen in het ziekenhuis kwam had ik al 5 cm, zonder pijn of iets.

Om half acht kwam de gyn langs om mijn vruchtwater te breken en wat petosin te geven om de weeen verder op te sporen. Om acht uur waren de weeen echt super heftig en begonnen we samen met puffen en tellen.

Het 'probleem' was dat ze nog niet ingedaald was, wat de weeen volgens de nurse veel pijnlijker maakte.

om half 1, zat ik nog steeds op 6 cm en was ik kapot. Toen heb ik om een epidural gevraagd. Oh en dat was heerlijk! Kon eindelijk even op adem komen!

En dat was blijkbaar goed: om half twee mocht ik persen en in 2 persweeen was ze er!

Omdat ze toch nog iets aan de vroege kant was, en de bevalling best heftig was, had ze wat vocht in de longetjes en moest ze wat langer onderzocht worden. Maar uiteindelijk was alles goed en heeft ze het grootste deel van de volgende dagen bij mij op de kamer gelegen. Hier in de vs blijf je tussen de 24 en 48 uur na je bevalling in het ziekenhuis.

En nu zitten we heerlijk thuis. Man is vrij en zoontje gaat overdag naar de daycare. We laten hem langzaam aan zijn zusje wennen, maar het grootste deel van de tijd ziet ie iets anders dat veeeeeel interessanter is dan een slapende baby... Hoewel ze blijkbaar net een goed target was om met zijn bal naar te gooien.

Nou, ik ga lekker even bijlezen. Zal ook even de tabel updaten, vind het niet erg om de naam te noemen, maar zal de link naar de foto's alleen op hyves zetten (zag dat sommigen hem al gevonden hadden :-) )

doeg!
Hey Angela, fijn dat alles nu goed is, haha wel apart hoor, zit je te wedden met je man hoelang nog, mag je meteen door.
't Is al lang geleden dat ik hier voor het laatst heb meegeschreven, maar zo af en toe lees ik wel wat mee, en wat zie ik nu?!?!?!

Angela, van harte met je dochter! Jeetje, wat een verhaal... zo denk je nog een week door te lopen, en zó blijk je de volgende dat weer moeder te zijn! Gefeliciteerd, ook voor je man en zoon!
Om een kort verhaal lang te maken...
leuke foto´s angela, erg maf idee dat je tot 5 cm bijna geen last hebt gehad, helaas daarna voldoende.

Vind het zelf toch weer een bijzonder idee om straks weer zo´n kleine hummel te hebben,
leuke foto´s angela, erg maf idee dat je tot 5 cm bijna geen last hebt gehad, helaas daarna voldoende.

Vind het zelf toch weer een bijzonder idee om straks weer zo´n kleine hummel te hebben,
Goedemorgen!

Angela, Leuke foto's op je site! :-) Laatste stuk is dus heel snel gegaan. Apart hoor, van de 1e 5 cm merk je niets en de volgende cm doe je uren over... Fijn dat alles nu goed is met je dochterje en jullie allemaal weer thuis zijn!

Ik vind het zelf een heel raar idee dat ik zometeen zo'n klein mensje in mn armen heb liggen, en nu nog in de buik.

Ka: hoe was het vandaga bij de VK? Is je kindje idd al ingedaald? Hier ook staie, ondanks het brave smeren met weleda olie. Ik weet dat het erbij hoort, maar idd, toch een beetje jammer.

Bosbes: hier ook strakke buik, voelt soms echt niet lekker meer...pff... Ook veel last van harde buiken, dan is mijn hele buik ook echt hard/gespannen. Verschil met wanneer ik baby voel is dat ik dan nog een beetje in mn buik kan porren als het ware (haha.... ik zit niet de hele dag door met een vinger te porren hoor;-)). Je voelt dan ook nog wat zachte stukken, snap je een beetje? Nou, ik voel dus wel verschil tussen harde buik en kindje. Maar heb je de VK nog gebeld hierover?

Vibeke: jij vroeg toch tijdje terug over babykleertje, hoeveelheid? Ik vind dat ook lastig hoor. De 1 zegt, niet teveel, want vooral uit de kleinste maat (50/56) groeien ze snel uit en je krijgt veel, ander zegt juist weer tegenovergestelde. Ben dit weekend bezig met alles strijken en sorteren, zal eens kijken wat wij hebben tot nu toe en hier neerzetten.

Sterkte komende tijd als je man er niet is. EEn weekje toch? Pfff.. je uitgerekende datum duurt nog even (je bent de laatste van ons;-)), maar ja, je weet natuurlijk nooit. Lijkt me ook nu idd best 'zwaar' dan en snap dat je er tgen op ziet hoor! Lijkt mij niets. Maar niet teveel aan al die negatieve dingen denken!

Indian, voel je je alweer beter?

Mijn broeken hebben aan de bovenkant geen verstelbaar elastiek (van de h&m en spijkerbroek van mamalisious)... de enige broek die dat wel had pas ik sws niet meer (teveel bij heupen anagekomen). Beetje jammer dus.

Nijn: wb die grote onderbroeken... bedoel je dan een maat groter of echt ook van die "oma"onderbroeken zeg maar, dus ander model??

Vanmorgen nog even met zn 2en boodscahppen gedaan, maar kreeg even halverwege de winkel een misselijkheidsaanval. Gelukkig staan daar stoelen en tafel (om koffie te drinken), dus kon ik even gaan zitten. Denk dat het nu toch echt anders moet: ik lijstje maken (ik doe normaal alles uit hoofd) en vriend alleen de boodschappen. Ga nu dus alleen mee vanwege lijstje. Maar dat ga ik dus niet meer trekken.

Vanmorgen ook al bezig geweest met afwas ed, maar ook dat wordt zwaarder. Buik zit dan echt in de weg en dan ga ik zo verkeerd staan dat ik weer last van rug en schouders krijg.

Willen dit weekend babykamer afmaken. Vriend heeft gsiteren de vliegenhor gemonteerd en wat andere kleine klusje nog. Ik was met strijken begonnen, maar hield dat niet meer vol vanwege mn been. Wil dat wel dit weekend afhebben, want maandag 37weken! Misschien zometeen nog even, maar ook kort en slecht geslapen, dus even op bank of in bed liggen is ook geen slecht idee. En tegen 3en komt een vriendin langs. Nou ja, maar even kijken...

Hebben jullie nog leuke plannen dit weekend??

Zwaai!
hehoi, de tabel is weer bij. Dank je Indian!

Ik zit hier heerlijk op mijn roze wolk jullie verhalen te lezen.

Ikol: volgens mij kunnen die pijnscheuten te maken hebben met het indalen van de baby.

fleurtje: balen die dikke enkels.

hihi die joggingbroeken, draag ik nu ook. En nijn, met een -erg charmante- oma onderbroek.
Jeetje Angela, wat ongelooflijk lijkt me dat zeg. Zit je eerst gewoon voor controle in het ziekenhuis, ineens moet je blijven... en aan de grote "klus" beginnen...en voor je het weet heb je een lieve dochter...Wat fijn dat alles goed is en dat jullie alweer lekker thuis zijn. Heerlijk lijkt me dat, ik kan niet wachten!!

Misschien beetje suffe vraag, maar welke foto's op welke site bedoelen jullie eigenlijk, van Angela? Wordt nu ook wel erg benieuwd!!

Ha Ikol, nee ik herken je klachten in je been niet. Ik heb wel last van mijn been gehad aan begin zwangerschap, maar dit was een gevoelloos been, niet echt pijnlijk (zat een zenuw klem)....

Ik snap inderdaad wat jullie bedoelen Ikol en Indian, een harde buik of de baby echt voelen. Ik kan het verschil wel goed voelen als ik lig, maar als ik ga staan dan is mijn buik gewoon heel strak en gespannen...Lijkt het een harde buik, maar is het denk ik ook gewoon het gewicht van de baby...

Anyweeeeee, ik heb vanochtend toch maar de vk gebeld, ze was in de buurt en kwam even langs. Ze heeft gevoeld aan buik en even hartje geluisterd...maar alles was gelukkig in orde. Waarschijnlijk is mijn baarmoeder wat overprikkeld geweest vanwege de groeispurt van de baby en haar geschop en beweeg!! Ik had trouwens ook al echt het gevoel dat ze de laatste week ontzettend gegroeid was, sinds mijn verlof, en ze was ook flink aan het rommelen en draaien! Mijn buik voelde ook ineens enorm gevuld. Soms gaan de groeispurten sneller dan je huid en baarmoeder aankunnen. Dus vandaar waarschijnlijk ook die enorme jeuk (oprekking van de huid) en harde buiken. Het begint nu weer allemaal ietsje minder te worden...Gelukkig maar. Voor zekerheid moet ik maandag even urine naar huisarts brengen om te laten controleren op blaasontsteking.. Ben weer gerustgesteld geloof ik

Hier (nog) geen last van striae (even afkloppen). Ikw eet ook dat het erbij hoort, maar zou er best wel even een traantje om moeten laten denk ik...als het zou gebeuren. Ligt er natuurlijk ook aan of je een paar streepjes hebt of een hele landkaart. Tja, er zit niets anders op dan afwachten hoe we uit de strijd gaan komen hihihihi...

Ja Ikol, het wordt allemaal zo langzamerhand wat zwaarder he? Ik merk het ook hoor. Boodschappen doe ik ook alleen nog maar voor 1 dagje, voor het avondeten, of even een brood halen ofzo. Vriend doet de rest gelukkig. Dat gesjouw met tassen, op de fiets etc. vind ik ook niet meer zo prettig. Hebben jullie een buikband?? Iets wat echt ondersteuning geeft aan je buik? Ik zit er net aan te denken dat dat misschien best iets zou zijn voor de laatste weekjes. Juist om dat zware gevoel van zo'n volle zware buik iets te verminderen ofzo. Weet niet of het bestaat (ken alleen maar de sier buikbanden, die ik overigens ook niet heb hoor)...

Leuk dat jullie de babykamer gaan afmaken Ikol. He een vliegenhor is ook wel handig ja. Hier vliegen ook regelmatig schrikbarend grote, zoemende en brommende exemplaren de kamer binnen. Ook grote wespen enzo. Moet er niet aan denken dat ze ons pasgeboren guppie gaan stalken

Hoe gaat ie vandaag Indian? Beter geslapen en minder hoofdpijn??

Ik heb niet echt plannen dit weekend. Vriend moet vandaag en morgen werken. Ik ga beetje uitrusten en proberen wat schoon te maken...op mn dooie gemakje. Keuken, magnetron, douche, dat soort dingetjes. Tis weer hard nodig!

Oh ja, wilde ook nog even een nieuw boek halen om te gaan lezen, zin in! Wie had nu ook alweer laatst een boekentip?? Zal even teruglezen...

Fijne dag iedereen!!
Ahh lees nu dat je de link en foto's op hyves hebt gezet Angela (beter lezen Bosbes)...Ik ga even een kijkje nemen. Lieve, mooie naam trouwens, Willa...
Dag Meiden,

Allemaal de laatste loodjes lees ik! En Angela dolgelukkig met Willa. Zo lief!!! Pittige bevalling dus.

Ik heb er nog geen zin in. Erg toch!

Hier is man alweer vollop aan het werk! Druk,druk,druk.

En ik kan zo weinig. Voel me dan schuldig ten opzichte van hem. Maar ja, zometeen heb ik nog een mega-klus te doen!

Gisteren de laatste dingetje gestreken en gewassen. En de box opgehaald! Zo blij mee.

Zojuist proefafdruk van het geboortekaartje in de mail. Is dus ook klaar.

Moet nu echt eens beginnen met de adressen op de enveloppen noteren!!

Hier trouwens ook wel wat striae. Met name helemaal laag op mijn buik. Kan het dus zelf niet zien. Rondom de navel ook wel iets. Maar alles sttaat zo strak, tis niet heel duidelijk te zien.

Dat komt nog.....hahhaha. Niet erg, hoort erbij.

Die dikke enkels heb ik dus na een dag van lopen. 'S ochtends dus niet. Fjuuw. Dit ken ik dus echt niet. Vocht vast houden!

Ikol, vervelend die misselijkheid telkens! Daar heb jij de gehele zws al last van hé?

Met die kleertjes... Ik heb nu een aantal setjes liggen en vind het prima zo. De rest komt wel na de geboorte. Ik heb ook geen idee hoe zwaar de baby uiteindelijk zal zijn! Blijft afwachten.

Hoe is het nu met de hoofdpijn Indian? Zijn deze klachten allemaal zwangerschap-gerelateerd of komt dit door de CU/medicatie combinatie?

voor jou!

Weatherwax, hoe is tie?

En Ravenna, je bent bijna uitgerekend! Je familie voorspelde dat je eerder gaat bevallen...en???

Morgen ben ik 37 weken.

Van mij mag het gerusttttttt nog VIJF weken blijven zitten.

dus maak je nie druk kleintje.

Ikol, ja idd dat "porren" doen wij ook af en toe wel eens, of als de kleine zijn billen uitsteekt, er omheen voelen.

Voel me een beetje wisselnd, ene moment best goed, andere moment minder. Maar komt goed!

Bosbes, ik heb zo'n babybelt van het merk Anita. Gebruik hem wisselend, ene keer veel ,andere keer niet. Wil hem ook niet te veel gebruiken omdat je spieren dan slapper worden, maar geeft wel enorm veel steun. Gebruik hem dan ook vaak als ik bijv boodschappen mee ga doen (echt mee ga doen, haha man of oma vullen en legen de kar en ik maar commanderen)

In het begin gebruikte ik hem ook al als ik ging werken.

Hoofdpijn gaat ook wisselend, gisteravond voelde ik het weer opkomen en met paracetamol op naar bed gegaan,gelukkig best goed geslapen.

FleurtjeFee, ik denk dat het de combi is van de zwangerschap, CU en de medicatie. Hoop dat het na de bevalling ook allemaal wat beter gaat!

Morgen hier (pas) 36weken. Van mij hoeft ie echt geen 6weken meer te blijven zitten!

Voel je niet schuldig meid, lekker proberen te genieten, je meot idd nog bevallen en daarna heb je het ook best druk met de kleine er bij!

Matrasje gehaald, ook nog een voedingsbh (hadden er nog maar 1, bellen als er weer binnen komen) 2x joggingbroek, kan nu de oude weg gooien en ngo wat andere dingen.

Leuke cars sandalen voor Yuma.

heb wel de bedklossen opgehaald vandaag (gezegd dat ik al 36wkn geweest was, wilde ze weten, gelukkig vroeg ze niet de uitgerekende datum, anders had ik ook even moeten rekenen)

Maar geen rugsteun want deze moest ik huren.

moesten jullie dat ook?? (diegene die een rugsteun hebben meegenomen)
Angela, waar staat DOB voor??

B zal bevallen zijn. maar de D en de O?

(heb al van alles hande combi's gemaakt, maar weet niet of er de juiste tussen zit.
Haha Indian, ik zat ook al te puzzelen.. DOB? Kwam er ook niet uit.... Over die buikbanden, tis dus niet de bedoeling het altijd te dragen omdat anders je eigen spieren verslappen? Hmm, ach, misschien nog maar even volhouden de laatste 4 weekjes. Oncomfortabel zal het toch wel worden de laatste weken, met of zonder band. Vind het dan ook toch weer zonde om in de laatste periode geld uit te geven, nog voor zo'n korte tijd...

Pfff, weer weinig gedaan vandaag zeg. Word met de dag luier. Heb grootse plannen, maar er komt steeds niet veel van terecht.

Fleurtje, je vriend is weer hard aan het werk? Die van mij ook. Best saai soms zo alleen thuis, ook dagen in het weekend.

Ik heb juist het tegenovergestelde Fleurtje. Van mij mag ze met stipt 37 weken komen!!! Zul je net zien dat ze lekker blijft zitten tot 42 weken
Bosbes, IK wil dat niet elke dag dragen omdat ik zelf het idee heb dat daar je spieren lui van worden, je maakt het ze immers makkelijker. (oke is ook de bedoeling van het ding, maar toch). Als je dat zeker wilt weten moet je dat even ergens na vragen, misschien bij een winkel waar ze die ondersteuningen verkopen. Ik heb een nieuwe gekocht toen, maar op MP staan er ook, moet je wel weten welke maat je nodig hebt.
Day Of Birth neem ik aan.... :-)

Hier voel ik me weer wat beter, al is het een beetje een druk dagje geweest...Maargoed ben nu lekker filpmpje aan het kijken en ik ben vandaag 37 weken!!!

Bosbes; Boekentip was van mij: De eenzaamheid van de priemgetallen. Is inmiddels allang weer uit HELAAS....

Ga weer verder met Revolutionary Road..
Goedemorgen allemaal!

Wat mooi weer is het!

Nijntje, ik kan je de hand schudden, vandaag ben ik ook precies 37 weken zwanger! Wow zeg!!

Heb jij al een gevoel dat het élk moment kan beginnen?

Hier heb ik veel last van allerlei pijntjes. En ik schrik zo nu&dan van een darmkramp............ Dan denk ik: oh God, neej, niet nu beginnen.

Ik verwacht de bevalling rond de uitgerekende datum. We zien wel. Het is spannend!! Maar van mij mag het nog langer duren.

Gisteren met vriend de TENS doorgenomen. En de box staat in de kamer. Zo ontzettend leuk staat dat!

A.s dinsdag naar de VK......

Even van me afschrijven hoor...

Ik wil het volgende vertellen/vragen/eisen

Eerste bevalling was traumatisch doordat ik con-ti-nu werd gestoord. Niet mijn plekje had. Drukte van komen en gaan van de VK. Met als gevolg: paniek. En geen vordende ontsluiting. Maar wel met krachtige weeen.

Tweede ging perfect want ik kon direct naar het ZH toen de weeen serieus waren begonnen.

Nu bij deze derde.....

Is het mogelijk dat ik bij het hebben van serieuse weeen om de zoveel minuten contact op neem met jullie ( de vk-praktijk dus) en dat eenmaal word gecontroleerd hoeveel ontsluiting er is maar dat we daarna sowieso naar het ZH gaan?

En ik niet krijg te horen: k ga nog even visites rijden/slapen/een andere bevalling doen/uurtje fitnessen.. ik kom STRAKS wel terug om te kijken hóe het met je gaat.''

MAG DAT?

Nu komt het:

Op de vraag waarom kan ik niet echt antwoord geven!

Want feit is dat elke vrouw nerveus is, gespannen, niet weet wat er gaat gebeuren rondom de bevalling....dus wáárom zou IK wel direct mogen?

Willen niet veel meer vrouwen dit?

HOE maak ik dat nu duidelijk?

Ik ben bang dat de enige manier doordrammen word...

Of heel vervelend/kinderachtig aan ga geven dat ik niet tijdig zal bellen met dat risico dat ik te weinig ontsluiting heb......Dat is ook flauw maar voor mij heel belangrijk.

Ik heb ook geregeld dat de kinderen dus naar oma en opa gaan. Zegt schoonmoeder heel lief; we komen wel naar jullie toe en dan halen we ze op.

Echt heel lief maar neeeeeeeej. Dát kan echt niet.

Dat getreuzel, gewacht, het praten in mijn huis, mij even wat willen zeggen. Pfff. NEEN.

Dus ik zeg tegen vriend: JIJ brengt ze weg. Punt.

Hahaha.

Ja, heb dr echt zin in .

Hahaha.

Tijd voor een kopje koffie.
DOB = date of birth denk ik.

Ik kom vanmiddag ofzo nog wel even bijlezen en reageren.

Voel me de laatste tijd 's ochtend weer beroerd. Gisteren ook ineens last van hoofdpijn en rugpijn (vrnl bovenin). Geen enkel houding is dan prettig meer.

Hopelijk vandaag een betere dag, hoofdpijn is nu iig over.

ohja natuurlijk, haha in het engels. Ik zat al de D van datum en de B van bevallen (geboren) maar kwam er dan niet goed uit met de O.

Jeuj Nijn 37weken vandaag. hier vandaag 36 weken!

FleurtjeFee, ja heerlijk weer! Zonnetje schijnt al lekker.

EN jij ook vandaag 37weken! Jeujjj!

Goed gezegd FleurtjeFee, dat je vriend de kids weg brengt en dat je ze niet op laat halen. Geloof ook niet dat ik dat prettig zou vinden. Hier komt vriendin wel in huis, maar wij gaan dan, en vind onze vriendin dan een prettiger gevoel dan (schoon)ouders.

En betreft je stukje, ja duidelijk denk ik, probeer het gewoon zo, gaan ze moeilijk doen, kun je het altijd nog op 1001 manieren proberen uit te leggen.

Vanmorgen vanaf 5u eigenlijk niet meer geslapen, tegen half 7 maar even beneden gedweild.

Nou ga weer van het mooie weer genieten.

Is inderdaad super weer ook hier, hopelijk blijft het lekker de hele zomer zo.

Fleurtje fee, op de vraag waarom kun je toch duidelijk aangeven dat je heb gemerkt dat jou lichaam na twee bevallingen op deze manier het beste bevalt. En ik zou ook duidelijk aangeven dat je de afgelopen weken echt veel hier mee bezig bent geweest en dat je er erg zorgen over maakt. Hoop dat het allemaal goed gaat, heb je manlief ook goed geinstrueerd? Merk bij mij dat als ik wat emotioneel wordt bij zulke gesprekken hij vaak duidelijk het doel voor ogen kan houden (en dus kan zorgen dat jij lekker op tijd naar het ziekenhuis kan)

ppff indian vroeg op zeg, gelukkig was hier dochter weer in slaap gevallen vanmorgen en heb ik een beetje bij kunnen tanken.

Ikol, hopelijk gaat het weer wat beter met je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven