Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Bah, bah, bah, wat zijn we er gruwelijk klaar mee! Deel 5

12-04-2021 13:27 1187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vier topics vol geklaagd, gemopperd, gefulmineerd, gescholden en gehuild. Maar ook lief en leed gedeeld, want inmiddels voelt de lockdown ongeveer even oneindig als het heelal.

Kennen jullie die mop van die versoepelingen? Juist ja.

Dus helaas, deze reeks gaat nog wel even door. Scheld, vloek, klaag, jank, bid en verwonder in deel 5. Fuck Corona.

Hier vind je deel 4: coronavirus-covid-19/bah-bah-bah-iedere ... #p32587442

Dit was deel 3: coronavirus-covid-19/bah-bah-bah-ik-bli ... #p32549700

Dit was deel 2: coronavirus-covid-19/bah-bah-bah-ik-ben ... #p32509131

En dit deel 1: coronavirus-covid-19/bah-bah-bah-ik-ben ... #p32490445

Schrijf het hier lekker van je af. Het lucht hopelijk een klein beetje op.
Am Yisrael Chai!
Leeuw32: ik zie nu je PB! Ik heb geantwoord maar dat is nu opeens weer verdwenen. Weet niet hoe ik je dan kan bereiken!
Alle reacties Link kopieren
Wat een goed nieuws Suzy!
Meerkat, wat fijn dat je nu beter voelt.

Ik ga zondag met mijn vriend naar mijn broer die ik al een tijd niet gezien heb. Lekker eten, drinken, en bij kletsen.

Volgende week het sollicitatiegesprek, er zijn nog 5 collega's die gesolliciteerd hebben, ik heb geen idee wie, we hebben heel veel nieuwe collega's het afgelopen jaar erbij gekregen en ik ken ze amper tot sommigen zelfs niet. Ik wil deze kans zo graag, en op basis van mijn ervaring zou je zeggen dat moet het worden, maar heb in ons bedrijf wel vreemdere dingen meegemaakt. ( En nee het is geen Haagse organisatie je zou het soms wel denken )
Ze zoeken twee mensen voor deze functie.

Iemand zei hier iets over teleurstellingen en verwachtingen, nou ik ga hevig teleurgesteld zijn als de keuze niet op mij valt hoor, dan ga ik echt een potje janken en een fles wijn leegdrinken.

En die fucking routekaart roest me aan mijn reet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een PB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga voor je duimen, LadyLola!!!

Wat gaaf Westerpaviljoen :blob:

Viel me op toen ik het journaal hoorde vanmorgen om 7 uur, dat er niets van die hele persco gezegd werd.
Wel dat alle olympische spelers worden gevaccineerd.
Alle reacties Link kopieren
noglangnietjarig schreef:
14-04-2021 07:52
Ik ga voor je duimen, LadyLola!!!

Wat gaaf Westerpaviljoen :blob:

Viel me op toen ik het journaal hoorde vanmorgen om 7 uur, dat er niets van die hele persco gezegd werd.
Wel dat alle olympische spelers worden gevaccineerd.
De helft van de nederlandse bevolking moet zich schamen vind ik

Ze vinden Mark Rutte geweldig want hij loodst ons door deze crisis. Als ik kijk naar de vaccinatiecampagne vraag ik me af wanneer men een premier ooit ergens verantwoordelijk voor gaat houden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet gekeken. Ze kunnen de pot op met hun arrogante houding en waardeloze kutuitleg. Stelletje Pinokkio's. Voor een volgende persconferentie kunnen ze beter de Josti band neerzetten die Hup Holland Hup speelt. Daar heeft de bevolking veel meer aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of ik nu blij moet zijn,ik kan er eigenlijk wel een potje om janken!
In mijn stad wordt een fieldlab evenement georganiseerd voor 10000 man volgende week.
Mijn oudste 2 kinderen staan te springen en hebben zich ingeschreven.
Ik snap dat ze heel graag weer een feestje willen maar dat hele testen voor iets leuks staat me zo tegen.
Ik wil geen test samenleving!
Zo,dat is er uit 😀
Wat ik mij zit af te vragen;
Je gaat een dagje Efteling doen en daar wordt je getest voor dat je naar binnen mag.
Je komt per ov bus trein bus. Daar aangekomen blijk je positief te zijn.
Dan ga je weer in die volle ov terug? Bus trein bus?
Als je online tickets koopt voor het hele gezin eentje is er positief krijg je dan je geld retour?
In het andere topic durf ik het niet te vragen.
anoniem_402172 wijzigde dit bericht op 14-04-2021 08:54
23.52% gewijzigd
coetje schreef:
14-04-2021 08:27
Ik weet niet of ik nu blij moet zijn,ik kan er eigenlijk wel een potje om janken!
In mijn stad wordt een fieldlab evenement georganiseerd voor 10000 man volgende week.
Mijn oudste 2 kinderen staan te springen en hebben zich ingeschreven.
Ik snap dat ze heel graag weer een feestje willen maar dat hele testen voor iets leuks staat me zo tegen.
Ik wil geen test samenleving!
Zo,dat is er uit 😀
Mij staat het ook tegen, daarom doe ik er niet aan mee.
gaan ze al die 10000 eerst testen?
Alle reacties Link kopieren
coetje schreef:
14-04-2021 08:27
Ik weet niet of ik nu blij moet zijn,ik kan er eigenlijk wel een potje om janken!
In mijn stad wordt een fieldlab evenement georganiseerd voor 10000 man volgende week.
Mijn oudste 2 kinderen staan te springen en hebben zich ingeschreven.
Ik snap dat ze heel graag weer een feestje willen maar dat hele testen voor iets leuks staat me zo tegen.
Ik wil geen test samenleving!
Zo,dat is er uit 😀
Ja dat heb ik ook. Je kan bv naar Artis en ik twijfelde om kaartjes te kopen. Maar toen dacht ik: nee, ik heb echt geen zin om daarvoor en daarna te gaan testen. Als het nou een blaas test was prima, maar dat is het niet. Die blaastesten die zouden worden uitgerold zijn er nog steeds niet.
Alle reacties Link kopieren
Led-lampje schreef:
14-04-2021 08:49
Wat ik mij zit af te vragen;
Je gaat een dagje Efteling doen en daar wordt je getest voor dat je naar binnen mag.
Je komt per ov bus trein bus. Daar aangekomen blijk je positief te zijn.
Dan ga je weer in die volle ov terug? Bus trein bus?
Als je online tickets koopt voor het hele gezin eentje is er positief krijg je dan je geld retour?
In het andere topic durf ik het niet te vragen.
Je moet volgensmij zelf een afspraak maken om je ergens te laten testen dus niet bij de Efteling zelf. Dus als je erheen gaat doe je dat met negatief test bewijs. Volgensmij krijg je idd wel je geld terug als je positief bent.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet gekeken naar Rutte, waarom ook? Het boeit me allang niet meer. Zwetsers zijn het. Ik slaap al zo slecht, als ik dan 's avonds ook nog de ergernis opzoek kan ik het helemaal schudden.
Ik heb een groot probleem hier. De krantenbezorger brengt hier in de buurt tussen 4 en half 5 in de ochtend de krant. Met de auto. Met draaiende motor. Die laat hij vrolijk 5 minuten stationair draaien onder onze slaapkamer, alles meurt naar uitlaatgassen. Vaak ook nog met de radio aan op Nederlandstalige meuk. Het is een ouwe vent, en ik kan hem wel schieten. Meerdere buren hebben al geklaagd bij de krant, maar niets helpt. Ik zie mezelf binnenkort om 4 uur op straat staan om die man te vertellen dat dit echt niet kan. En wij lezen godverdomme zelf niet eens de krant. Gek word ik hier. :steam:
Alle reacties Link kopieren
RockOla schreef:
14-04-2021 09:04
Ik heb niet gekeken naar Rutte, waarom ook? Het boeit me allang niet meer. Zwetsers zijn het. Ik slaap al zo slecht, als ik dan 's avonds ook nog de ergernis opzoek kan ik het helemaal schudden.
Ik heb een groot probleem hier. De krantenbezorger brengt hier in de buurt tussen 4 en half 5 in de ochtend de krant. Met de auto. Met draaiende motor. Die laat hij vrolijk 5 minuten stationair draaien onder onze slaapkamer, alles meurt naar uitlaatgassen. Vaak ook nog met de radio aan op Nederlandstalige meuk. Het is een ouwe vent, en ik kan hem wel schieten. Meerdere buren hebben al geklaagd bij de krant, maar niets helpt. Ik zie mezelf binnenkort om 4 uur op straat staan om die man te vertellen dat dit echt niet kan. En wij lezen godverdomme zelf niet eens de krant. Gek word ik hier. :steam:
Misschien staat er op Funda wel een hutje op de hei te koop.
Alle reacties Link kopieren
coetje schreef:
14-04-2021 08:27
Ik weet niet of ik nu blij moet zijn,ik kan er eigenlijk wel een potje om janken!
In mijn stad wordt een fieldlab evenement georganiseerd voor 10000 man volgende week.
Mijn oudste 2 kinderen staan te springen en hebben zich ingeschreven.
Ik snap dat ze heel graag weer een feestje willen maar dat hele testen voor iets leuks staat me zo tegen.
Ik wil geen test samenleving!
Zo,dat is er uit 😀
Dan gooien we alles open en vertienvoudigen we de zorgkosten om ziekenhuizen massaal uit te breiden. Dan halen we een paar miljoen mensen uit het buitenland om al het werk te doen. Geeft ongetwijfeld wat problemen maar dan hebben we ook wat.
Alle reacties Link kopieren
ca726647543 schreef:
14-04-2021 09:06
Misschien staat er op Funda wel een hutje op de hei te koop.
Flauw zeg. Ze slaapt al slecht. Dan kan ze dat er niet bij hebben.
Alle reacties Link kopieren
Zit mij weer te ergeren. Lees ik op de NOS blog dat er 15000 mensen eerder geprikt worden. Ik denk fijn, 15000 kwesbaren eerder. Maar nee het gaat om GGZ clienten, medewekers van ambasades en hun partners en sporters die naar de olympische spelen gaan. Ongelofelijk weer. Het zou mij niet verbazen als al die duurbetaalde profvoetballers ook gevaccineerd zijn.

En de kwetsbaren 65-70 en medische risicogevallen 60- kunnen weer verekken.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Opzich kan dat PR technisch ook goed zijn, als mensen zien dat olympiers zijn ingeent (bij voorkeur met AZ/Janssen), maar alsnog goede prestaties halen. Kan bijdragen aan het vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
ca726647543 schreef:
14-04-2021 09:08
Dan gooien we alles open en vertienvoudigen we de zorgkosten om ziekenhuizen massaal uit te breiden. Dan halen we een paar miljoen mensen uit het buitenland om al het werk te doen. Geeft ongetwijfeld wat problemen maar dan hebben we ook wat.

Ja goed idee! En alle kwetsbaren blijven maar binnen. :bye:

Ik vind het gewoon triest voor bv mijn kinderen,in de bloei van hun leven,moeten de wereld ontdekken,de mooiste tijd van hun leven want allebei student.Maar nee hoor,ze zitten al een jaar op hun kamer,online colleges te volgen,medestudenten die ze nog nooit in levende lijven hebben gezien.
En dan "mogen" ze naar een feestje maar wel eerst testen.En ik vind daar wat van ja!!
Ikzelf heb alle festivals in binnen en buitenland al afgelopen,ik hoef niet zo nodig meer.
En dat de jeugd massaal overstag gaat en zich eerst laat testen voordat ze naar een feest mogen/kunnen snap ik heel goed,dat had ik in mijn jongere jaren ook gedaan denk ik.
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
14-04-2021 09:00
Ja dat heb ik ook. Je kan bv naar Artis en ik twijfelde om kaartjes te kopen. Maar toen dacht ik: nee, ik heb echt geen zin om daarvoor en daarna te gaan testen. Als het nou een blaas test was prima, maar dat is het niet. Die blaastesten die zouden worden uitgerold zijn er nog steeds niet.
Ja, ook zoiets. Wat is daarmee gebeurd? Het laatste wat ik heb gelezen was dat ze niet betrouwbaar waren, maar dat bleek te liggen aan een verkeerd gebruik. Toen dat eenmaal was vastgesteld zouden ze "binnenkort" weer volop in gebruik worden genomen. Is alweer maanden geleden en nooit meer wat over gehoord. Daar word je toch moedeloos van?
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Led-lampje schreef:
14-04-2021 08:55
gaan ze al die 10000 eerst testen?
Ja,je kunt je inschrijven,als je uitgeloot wordt kun je een kaartje bestellen en een testafspraak maken.Met bewijs van een negatieve test mag je naar binnen.Na afloop wordt er vlg mij ook weer getest maar dat is mij nog niet duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook nergens heen zolang er getest moet zijn.

Als..als..als straks eind Mei de horeca open gaat kun je ook alleen met negatieve test.
Hoe graag ik ook uit eten wil..ik vertik mij te testen :moon:
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook nergens heen zolang er getest moet zijn.

Als..als..als straks eind Mei de horeca open gaat kun je ook alleen met negatieve test.
Hoe graag ik ook uit eten wil..ik vertik mij te testen :moon:
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Alle reacties Link kopieren
coetje schreef:
14-04-2021 10:00
Ja,je kunt je inschrijven,als je uitgeloot wordt kun je een kaartje bestellen en een testafspraak maken.Met bewijs van een negatieve test mag je naar binnen.Na afloop wordt er vlg mij ook weer getest maar dat is mij nog niet duidelijk.
Gewoon niet in standhouden, voor je het weet zijn we een testsamenleving.
En wat er eenmaal is...
Alle reacties Link kopieren
En al helemaal geen 2 x :lol:
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven