Leuk meisje op de achtergrond

19-10-2007 16:06 4147 berichten
Na het gemopper op het enge model van een tijdje terug, mag het ook wel gezegd worden: wat een lief meisje staat er deze week op het scherm. En wat heeft ze een mooie neus. En een leuk mutsje. En wat is dat groen rustgevend. :-)

Mag deze nog even blijven?
Euhm.....

Ok La Vie...het pak is voor jou!
Alle reacties Link kopieren
Haha, doe maar hoor..graag!

Ik zou hem zo aantrekken naar een lekker zomers buiten festival!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Leuk hoor.. met een versleten spijkerjasje, zilveren slippertjes, grote zilveren oorbellen en een trits armbanden!

Die hoeden mogen uiteraard wegblijven.
Echt een leuk meisje dit. Ze laat me wel ergens aan denken, vraag me af wie het is...?
Ze lijkt op Isla Fischer, maar het zal haar wel niet zijn.
Behalve die hoeden is het wel een leuke foto en een mooie dame.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Mooie meid, jammer van de gezichtsuitdrukking. Hoedjes: doe maar niet. Pakje vind ik wel geinig, maar erg saai zo. La Vie, in jouw versie klinkt het beter!

En de achtergond is fijn, dat roze.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Wat een mooi meisje nu! Ik vind het helemaal leuk.
Stressed is just desserts spelled backwards
Dat pakje vind ik niet leuk, meisje wel. Ze doet mij denken aan die ene van de Sugababes.
Ja idd ze lijkt op Isla Fischer!

Leuk pakje ook. Die hoeden zijn gewoon voor de gein. Of zoals in modeshows er gekke creaties zijn, die niemand zou dragen. Esthetisch creatief en zo. Moet niet altijd perfect zijn toch! Dat is ook wel verfrissend, als niet alles altijd zo perfect is. Dit meisje krijgt wel goede comments in vergelijking met andere plaatjes. Toch zijn velen hier wel echt negatief over de kleinste onbenulligheden bv comments als "grote mond" en zo. Maak je niet druk :-)
Leuk meisje. Leuke hoeden. Fijn dat ze niet vol hangt met tuttige kerstboomrommel accesoires.
Leuk!! Leuke meid, coole hoed, mooi pak, kortom: voor het eerst niks aan te merken vanuit mij. Zelfs het roze achtergrondje stoort me nu niet :-)
waarom moet achtergrond nou roze zijn....
Ik vinnem wel leuk deze keer. Pak is niet mijn ding, maar ze kan het goed hebben. Grijs tegen dat roze is ook leuk.
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde

Helemaal niks, dit keer. Okee, iets positiefs: roze is een leuke kleur, en grijs kleurt daar mooi bij.
Vind grijs en roze altijd een erg goede match. Mooi meisje, mooi gezichtje, haar en make-up goed.

Kleding niet zo mijn ding, maar dat mag de pret niet drukken.
quote:La Vie en Rose schreef op 22 mei 2009 @ 13:27:

Ik vind dat grijze pak wat ze aan heeft érg leuk!!

En de rose achtergrond is ook helemaal goed.

Kortom:

Joh!

Vind alleen die 2 hoedjes niet zo.....
Helemaal leuk.
Dit vind ik nou pas echt een leuke meid !, niet te dun, ze kijkt echt fotogeniek en dat grijs staat haar geweldig, mooi opgemaakt, en die hoedjes vind ik wel lekker eigenwijs staan, helemaal af !!!
oja...geen gemaakte foto weten jullie wel, ik vond die vorige zo gemaakt fake etc...hoe je het ook wilt noemen, deze meid weet echt hoe ze moet poseren !
Deze is leuk. Aparte kleding, maar op een manier dat ik het kan hebben. Ze kijkt eigenwijs en de manier waarop ze die hoedjes op heeft past erbij. Erg mooie kleuren, ook.

Dus ja, ik ben positief. Esmee stond er verleden week dermate neutraal op dat ik voor het eerst in weken geen berichtje over de rechterkant gepost had ("wat moet ik hier nou van zeggen"). Dit is beter.
Was net in de supermarkt en daar heb ik de Viva ff bekeken. Her is Jette Carolijn van den Berg, de hoofdrolspeelster van Dirty Dancing.

Kunnen jullie weer rustig slapen nu je dit weet
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 22 mei 2009 @ 14:39:

Behalve die hoeden is het wel een leuke foto en een mooie dame.Het lijkt wel of ze twee hoeden probeert te dragen.
World of Warcraft: Legion
Dit nieuwe meisje vind ik er wel fris uitzien alleen waarom die dikke warme trui nu het zomer wordt? En waarom zit ze in een zak ofzoiets?
Heel stom, deze keer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven