En nu?

22-05-2009 22:17 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
/
Beetje vreemd, hij wil je eerst vrij zien...

Relatie is toch juist om elkaar beter te leren te kennen...

PS. als de een of beide nog gevoelens heeft voor de ander word een vriendschap heel zwaar en moeilijk.
Meid, ik wil je best tips geven, maar je vraag is mij totaal niet duidelijk.
quote:Skytje schreef op 22 mei 2009 @ 22:19:

Beetje vreemd, hij wil je eerst vrij zien...

Relatie is toch juist om elkaar beter te leren te kennen...

PS. als de een of beide nog gevoelens heeft voor de ander word een vriendschap heel zwaar en moeilijk.

Hij vond het beter dat we later verder kijken.'

Hij geeft me (omdat hij afstand wilt crieëren) een soort "ik moet je niet" gevoel. Terwijl hij me wel vertelt aan de andere kant, dat ik zijn beste vriendin ben.

Ik heb ook moeite om los te laten. Om bv een keer niet een week een sms te sturen. (sms inhoud gaat meestal over hoe het gaat wat ik heb gedaan, gewoon het dagelijkse) iemand advies?
quote:Zoete schreef op 22 mei 2009 @ 22:21:

Meid, ik wil je best tips geven, maar je vraag is mij totaal niet duidelijk.

wat moet ik doen om me niet meer zo rot te voelen?

Een gemene vraag wat ieder wel zou willen bij zo soort situatie:

hoe kan je hem zo ver krijgen dat hij weer smoor verliefd word?

Ik weet dat de laatste een onmogelijke vraag is
Het is duidelijk dat je jouw geluk van hem afhankelijk maakt. Je hoeft deze kwestie niet alleen op te lossen.

Ga eens naar je huisarts, leg de situatie voor en vraag of hij/zij je door wil verwijzen naar iemand om mee te praten: een coach of therapeut. Alleen zo kun je wat stabieler in je schoenen komen te staan. Je komt nu nogal kwetsbaar en labiel over.
Ik sluit me bij Zoete aan.

Ik hoop dat je erruit komt Niempje, sterkte.
quote:Zoete schreef op 22 mei 2009 @ 22:31:

Het is duidelijk dat je jouw geluk van hem afhankelijk maakt. Je hoeft deze kwestie niet alleen op te lossen.

Ga eens naar je huisarts, leg de situatie voor en vraag of hij/zij je door wil verwijzen naar iemand om mee te praten: een coach of therapeut. Alleen zo kun je wat stabieler in je schoenen komen te staan. Je komt nu nogal kwetsbaar en labiel over.

kwetsbaar ja, labiel meer omdat ik moe ben. Ik een heel verhaal wou typen en uiteindelijk niks uit komt

Ik heb liever geen hulp van mijn huisarts. Hier op internet ga ik al ver voor mijn doen. Sorry voor mijn eigenwijs zijnde
quote:JackyJacky schreef op 22 mei 2009 @ 22:34:

Ik sluit me bij Zoete aan.

Ik hoop dat je erruit komt Niempje, sterkte.bedankt jackyjacky
Openingspost is alweer pleite hoor, waarom open je dan in godsnaam dit topic als je het na zo'n korte tijd alweer weghaalt? Bah!
quote:Jaschenca schreef op 22 mei 2009 @ 23:02:

Openingspost is alweer pleite hoor, waarom open je dan in godsnaam dit topic als je het na zo'n korte tijd alweer weghaalt? Bah!Waarschijnlijk om niet herkend te worden, toch
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:Jaja007 schreef op 22 mei 2009 @ 23:05:

[...]

Waarschijnlijk om niet herkend te worden, toch Nee hoor, want ze heeft een half uur later exact hetzelfde topic geopend, dit is alweer gesloten door de Engel. Een draaikont denk ik, doe ik het wel....doe ik het niet....doe ik het wel....doe.... .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven