Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
WM heeeeerlijk, en lang leve de automatische pers

In het weekend moet ik mezelf gewoon ff verwennen. Ik zag dat je gestopt bent met nagelbijten! Stoer hoor. Mijn oplossing: Acryl of gelnagels... Die zijn niet door te knagen hahaha. Duur geintje, maar het is heerlijk om soms gewoon mooie handen en nette nagels te hebben.

Ga je vandaag nog wat leuks doen Indi?
Haha ik heb acrylnagels gehad....en ik "was" zo'n die hard nagelbijter dat ik zelfs die eraf kreeg

Dus nu op de natrual way stoppen

Ik heb net lekker croissantje op en broodjes met aardbei. Mjummie!

Nog leuke plannen vandaag Olive?
Ik moet mijn huis echt opruimen en een begin maken met schoonmaken. De kattenbak verschonen en het konijnenhok en de afwas doen..

Vanmiddag even naar de markt en vanavond een drankje doen ergens en anders lekker op de bank.

Morgen geloof ik lunchen met WM

Jij dan Olive'???
Ja Olive ik hoop het ook het zijn echte krengen die zo laag bij de gronddurven doen...

Het zijn eigenlijk allemaal de "aanhangsels" van een groep vrienden (waar broer en neef ook bijzitten) en die krengen denken dat alles rond hun draait.

Gelukkig zijn er bij die vriendengroep ook al enkele kerels met "gewone" vriendinnen en die gewone meiden zijn mijn vriendinnen. Omdat ik een ander soort "aanhangsel" van die groep ben moet ik nooit echt contact hebben met de krengen maar mijn vriendinnen dus wel.

Daarom dat het echt belachelijk is dat ze ruzie zoeken omdat ze niet bij men verassingsfeestje waren...

Nu ja ik hoop dat ik me hier veel te veel zorgen maak en morgen kan melden gisteren waren de krengen braaf

Zo nu kunnen jullie het krengverhaal misschien ineens beter volgen

WM oh ja als ik ga babyshoppen wil ik ook altijd recht babytje om te kunnen kleden zo leuk en zoveel lieve dingen.

Die collectie van lief, stoer,... vind ik ook zo leuk
Reiz.. Een aanhangsel? dat klinkt niet zo leuk hoor.. Ik hoop dat die meiden zich gedragen.
Kom dan eens op MSN Indi....makkelijker afspreken! Anders staat straks het halve forum dat meeleest met ons op de stoep
quote:Indi schreef op 23 mei 2009 @ 10:25:

Reiz.. Een aanhangsel? dat klinkt niet zo leuk hoor.. Ik hoop dat die meiden zich gedragen. Wij noemen het ook altijd "aanhangsels"
Whahaha, ik vind het echt knap als je die Acryl eraf krijgt WM! :-)

Ik ga straks naar Scheveningen, lekker even bij een strandtentje lunchen met een vriendin.

Vanavond moet ik aan het huishouden... Heb morgen familie over de vloer, dus dan moet het wel netjes zijn . Mijn katten zijn verschrikkelijk in de rui, dus overal liggen plukjes haar. Daarna lekker met een wijntje op de bank.

Reiz, ik hoop dat het allemaal meevalt!

Die collectie van lief, stoer is inderdaad heeeeel erg leuk!

Indi, gezellig dat WM en jij morgen gaan terassen!
Goeiemorgen!

Soooooo.... lekker uitgeslapen samen met mijn katten... nu bedenken wat ik vandaag ga doen... WM en Indi dus lekker terrasje vandaag? Ook wel een idee, als mijn vriendinnen nou eens reageerden op mijn uitnodiging...

Zag hier zo'n topic over in je eentje iets leuks doen... vond ik eigenlijk wel inspirerend. Misschien ga ik wel in mijn uppie lekker naar het strand fietsen ofzo... heb ik eigenlijk best zin in!

Reiz, ik hoop dat de krengen zich koest houden!
Gezellig toch???
Mogguh Mozz,

Ik ga vaak in mijn eentje op de fiets naar het strand. Heerlijk! en als ik in een stoere bui ben ga ik ook nog ff wat drinken bij een strandtent. Gewoon lekker doen!

Ik moet dat topic ook maar eens bekijken :-)
Oh oef dus geen belgisch woord deze keer

Een vraagje heeft er iemand van jullie ervaring met marlies dekkers underware?? Heb gister weer staan twijfelen ziet er zo leuk uit maar al die extra "bandjes" is dat handig?

Ik ga eens horen wanneer ik men tractor op moet
Ik heb het al 3 keer voor elkaar gekregen Olive. Ow gezellig op het strand...... Gezellig. Ik ga altijd vaak naar Zandvoort en Bloemendaal!!

Hahaha en dat katten nu in de rui zijn ken ik, er is geen zuigen aan... Snel maar weer eens borstelen. Vindt hij altijd wel lekker, moet alleen dan oppassen dat ik hem niet kaal borstel
Mozz... wij gaan morgen lunchen.....

Ach jij woont ook niet zo ver van mij vandaan toch Misschien eens een etentje en kunnen we onze ergenissen kwijt over de mannen
Reiz, ik heb aardig wat Marlies Dekkers lingerie, ik vind het heerlijk zitten. De pasvorm is echt super, en van die extra bandjes heb je verder geen last... Hoewel, soms is het even puzzelen om em aan te krijgen

WM... al 3 keer hahaha. Goed bezig!

er is inderdaad geen zuigen aan. Ik borstel ze minimaal 1 keer per week. Maar die kater van mij heeft een enorme onder vacht... daar lijkt geen eind aan te komen!!

Volgende keer een naaktkat?
Ow neee geen naaktkat....die zijn lelijk... (vind ik dan) Zijn ze niet zo knuffelig. En als WInkelKater helemaal opgerold ligt vind ik hem zo schattig!!
Naaktkatten zijn ook eng!

Olivekater heeft een beetje overgewicht (al sinds ik em uit het asiel heb) en is een enorme kroelkat. Doordat ie zo groot is kan je em helemaal in je armen nemen, heerlijk! :-)
Mijne is dun....en nog niet zo knuffelig als ik zou willen. Al gaat hij juist wel knuffelen met mensen die niets van katten moeten hebben. Alsof hij het aanvoelt!!
Oh dus volgende keer niet twijfelen gewoon MD kopen

Jakkes geen naaktkat vind ik ook niet knuffelig

Ik ga nu echt laptop afsluiten (denk ik )
Naaktkatten zijn echt schattig!!!! vind ik
Goedemorgen! Ik wilde naar Zumba maar het klasje was vol *mopper*. Dames, allemaal fijne dag, op het terras of op het feestje of op stap, maak er wat moois van!
Ow Zumba...ja dat is bij ons op de sportschool ook helemaal "hot"!!

Fijne dag MP, geniet!!
Jij ook een fijne dan MP! Jij ook aan de Zumba? Ik ga vrijdag voor het eerst!

Naaktkatten zijn ieuw! Magere scharminkels

Ik moet mezelf nu echt van de bank slepen en eens gaan douchen... Fijne dag meiden!!!
Fijne dag Olive!!! Niet teveel kleuren hé in de zon! Wel goed smeren!!
Ik ga ook zumba doen! Lijkt me erg leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven