Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Nee.....Ik ben heel lief!

Ik zit aan de ijsthee, mijn tong is deels dik! Normaal heb ik bij minder weerstand aften in mijn mond, maar nu zit het in mijn tong! Dat doet echt zo'n pijn!!!
Zoen dan ook niet zo veel...jaja..het ligt aan mijn weerstand
AUW WM... da's niet leuk. Sterkte met je ijsthee.

Ik ga mijn bedje opzoeken, morgen richting het strand voor lunch met een vriendinnetje! Heerlijk, hoop dat het zonnetje schijnt!

Trusten meiden!
Trusten Olive!
Slaap Lekker Olive!!
indi bzv mmm zaten geen boeren tussen die in mijn smaak vielen (die ene met de bloemenserre vond ik een lieverd maar te goedhartig daar wals ik zo overheen, en voor de rest neeeeeee)

Pfff noooit met zwangere vrouwen gaan shoppen!!! Ben met 2 vriendinnetjes gaan shoppen en de zwangere ging van mcd nnar ijsjes naar pannekoekenhuis, verder shoppen terasje en avondeten 2 straten achter men hoek superlekker eten en mmm superlekkere ober haha wist niet dat er zo'n knap volk in men buurt woonde, dat word nieuwe terrasjesplaats voor deze zomer (hij had zelfde ogen als michel scofield van prison break)

Oh ja de sangria was ook goed
Hahaha.. Reiz! Ik ben ook ooit eens met een zwangere vriendin wezen shoppen..pffffffffff

Ik ga lekker slapen..ben best moe na die 2 mojito's

Trusten!
Slaap lekker Indi!

Heb ik trouwens al verteld dat ik sinds kort geen nagels meer bijt Ik ben zo trots op mijzelf!!!
ja niks dan eten en ze verplicht gewoon van mee te doen althans als ze mij hamburger, frietjes, ijsje,... voor men neus zetten...

Slaapwel Indi

He WM supper!!! Zoveel karakter heb ik niet
Ow als ik je zo hoor praten over dat soort eten Reiz heb ik trek in de Macdonalds!

Ja ik ben ook super trots op mezelf wat betreft nagel bijten! Hopen dat ik het heel lang volhou!!
Ik ga bedje in.....!! Slaap lekker!

Amai al zo laat heb nog effe pacman gespeeld op fb das dus verslavend.

Morgen heel de dag mee int gras en 's avonds babyborrel bij mijn neef

Zie ik eigenlijk tegenop: mijn leuke verjaardagsverassingsfeestje is beetje verknoeid door 2 jaloerse meiden vriendinnen van de meiden die het organizeerden. Maar heb er zelf geen contact mee (goedendag als ik ze tegenkom maar meer niet).

1 van de meiden die mee gaan vieren is zit daar zowat tussenin ken ze nog nie zo lang maar het klikt en we msnen veel dus logisch dat die wel meeging..

Nu zijn die 2 krengen overal ruzie aant maken omdat ze uitgesloten worden... En een kreng is de vriendin van familie van moeder van het babytje dus dat word schijnheilig gezellig :s

Oh weeral rode lijntjes onder hoop woorden :s ja sorry heb dislectie dus daar zullen jullie aan moeten wennen (en waarom maken ze dat woord dan weer zo moeilijk)

Genoeg egopost tot morgen of zondag!!
Nou Reiz...Ik hoop dat het toch nog gezellig word en iedereen zich als volwassen personen gaan gedragen Gaat tenslotte om de pasgeboren baby van je neef toch?

Ik ben alweer uit bed......aan het onderwijskundig rapport!!
Ja ik hoop het ook die krengen hebben voor de meiden die men verjaardag organizeerden dat al beetje verpest (superdag waar dan achteraf ruzie over gemaakt wordt)

Dus hoop dat het nu enkel om die kleine meid gaat draaien

Succes met je rapport(en)!!!!
Inderdaad Reiz, heb je nog iets leuks gekocht?
Goeiemorgen!

Wat een stralend weertje zeg!

Ik ga even lekker aan de cappucino nu...
Lekker hoor Indi...hier was het ook stralend en nu zijn er wolkjes.. maar goed ik zit nog aan mijn onderwijskundig rapport....
Ik heb gisteren alle wolken al gehad

En is het veel werk dat rapport?? Bij ons maak je zo'n rapport als een kind naar een andere school gaat..
Hier wordt een onderzoek ingesteld naar het kind, 14 pagina's dik rapport moet ik schrijven....alleen met alles wat ik te vertellen heb zal het uiteindelijk wel meer worden
Hier ook zallig zonnetje

Ja leuk t-shirtje gekocht

Oei WM hoe meer je er hierover schrijft hoe groter het een rotjobje lijkt hopelijk ben je al ver aan je rapport en kun je zo van de zon gaan genieten
Goedemorgen meiden!!

Wat een heeeeeerlijk weertje! Dat is vrolijk wakker worden.

WM succes met je rapport...

Reiz, ik hoop dat die meiden het feestje niet verpesten. Het gaat om die kleine... erg laag bij de grond om dat herrie te gaan lopen schoppen.

Tijd om broodjes in de oven te gooien en sinaasappeltjes te persen!
Pfffffffff..het is dus zo'n formulier voor de PCL..Ja die zijn erg veel werk..

Kun je niet lekker buiten gaan zitten??

Weet je wat een goed idee is?? Morgen lekker lunchen op het terras
Ik vind het prima meis....PV ook mee of met zijn tweetjes??

Ga je nog stapen vanavond?

Olive..lekker he warme broodjes en verse jus!

Reiz...leuk een shirtje...ik vind baby kleding altijd zo leuk....zou er zo zelf een baby voor willen
@WM: Dat moeten jullie zelf weten..maakt mij niet uit. Ik ga zo even concrete plannen maken voor vanavond..heb niet zo'n zin in heel lang stappen, maar misschien even naar het terras ofzo
Gaan wel even op msn hierover praten, is wat handiger

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven