Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
vrijdag 22 mei 2009 om 23:50
indi bzv mmm zaten geen boeren tussen die in mijn smaak vielen (die ene met de bloemenserre vond ik een lieverd maar te goedhartig daar wals ik zo overheen, en voor de rest neeeeeee)
Pfff noooit met zwangere vrouwen gaan shoppen!!! Ben met 2 vriendinnetjes gaan shoppen en de zwangere ging van mcd nnar ijsjes naar pannekoekenhuis, verder shoppen terasje en avondeten 2 straten achter men hoek superlekker eten en mmm superlekkere ober haha wist niet dat er zo'n knap volk in men buurt woonde, dat word nieuwe terrasjesplaats voor deze zomer (hij had zelfde ogen als michel scofield van prison break)
Oh ja de sangria was ook goed
Pfff noooit met zwangere vrouwen gaan shoppen!!! Ben met 2 vriendinnetjes gaan shoppen en de zwangere ging van mcd nnar ijsjes naar pannekoekenhuis, verder shoppen terasje en avondeten 2 straten achter men hoek superlekker eten en mmm superlekkere ober haha wist niet dat er zo'n knap volk in men buurt woonde, dat word nieuwe terrasjesplaats voor deze zomer (hij had zelfde ogen als michel scofield van prison break)
Oh ja de sangria was ook goed
zaterdag 23 mei 2009 om 01:20
Amai al zo laat heb nog effe pacman gespeeld op fb das dus verslavend.
Morgen heel de dag mee int gras en 's avonds babyborrel bij mijn neef
Zie ik eigenlijk tegenop: mijn leuke verjaardagsverassingsfeestje is beetje verknoeid door 2 jaloerse meiden vriendinnen van de meiden die het organizeerden. Maar heb er zelf geen contact mee (goedendag als ik ze tegenkom maar meer niet).
1 van de meiden die mee gaan vieren is zit daar zowat tussenin ken ze nog nie zo lang maar het klikt en we msnen veel dus logisch dat die wel meeging..
Nu zijn die 2 krengen overal ruzie aant maken omdat ze uitgesloten worden... En een kreng is de vriendin van familie van moeder van het babytje dus dat word schijnheilig gezellig :s
Oh weeral rode lijntjes onder hoop woorden :s ja sorry heb dislectie dus daar zullen jullie aan moeten wennen (en waarom maken ze dat woord dan weer zo moeilijk)
Genoeg egopost tot morgen of zondag!!
Morgen heel de dag mee int gras en 's avonds babyborrel bij mijn neef
Zie ik eigenlijk tegenop: mijn leuke verjaardagsverassingsfeestje is beetje verknoeid door 2 jaloerse meiden vriendinnen van de meiden die het organizeerden. Maar heb er zelf geen contact mee (goedendag als ik ze tegenkom maar meer niet).
1 van de meiden die mee gaan vieren is zit daar zowat tussenin ken ze nog nie zo lang maar het klikt en we msnen veel dus logisch dat die wel meeging..
Nu zijn die 2 krengen overal ruzie aant maken omdat ze uitgesloten worden... En een kreng is de vriendin van familie van moeder van het babytje dus dat word schijnheilig gezellig :s
Oh weeral rode lijntjes onder hoop woorden :s ja sorry heb dislectie dus daar zullen jullie aan moeten wennen (en waarom maken ze dat woord dan weer zo moeilijk)
Genoeg egopost tot morgen of zondag!!
zaterdag 23 mei 2009 om 09:12
zaterdag 23 mei 2009 om 10:02
Goedemorgen meiden!!
Wat een heeeeeerlijk weertje! Dat is vrolijk wakker worden.
WM succes met je rapport...
Reiz, ik hoop dat die meiden het feestje niet verpesten. Het gaat om die kleine... erg laag bij de grond om dat herrie te gaan lopen schoppen.
Tijd om broodjes in de oven te gooien en sinaasappeltjes te persen!
Wat een heeeeeerlijk weertje! Dat is vrolijk wakker worden.
WM succes met je rapport...
Reiz, ik hoop dat die meiden het feestje niet verpesten. Het gaat om die kleine... erg laag bij de grond om dat herrie te gaan lopen schoppen.
Tijd om broodjes in de oven te gooien en sinaasappeltjes te persen!