Decathlon A'dam?

23-05-2009 14:38 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit past zowel onder Lijf (sport) M+B (kleding) als Overige (shoppen) dus kies ik maar voor overige

Anyway, ik ben op zoek naar een sportwinkel met veel keus in zowel (merk)kleding als accesoires. (bv hartslagmeters, maar ook haarbanden)

Nu kwam ik op de site van Decathlon. Aangezien ik nu dagelijks langs A'dam Arena kom is dat reistechnisch gezien erg handig.

Maar voor ik kapitalen uit ga geven ben ik benieuwd naar ervaringen.

Welke merken (ik vond het aanbod op de site een beetje mager) prijs-kwaliteit verhouding van de eigen merken? Service?

En weet je een andere goede sportwinkel in het westen? Ik hou me aanbevolen!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Nou ben ik zelf niet heel erg van het sporten, maar kwam toch best wel vaak bij de Decathlon in ZO en ik vond het echt een enorme winkel met veel aanbod hoor. Heb eigenlijk altijd gevonden wat ik er zocht, en nooit problemen gehad met de kwaliteit. Vond het ook niet heel duur. Maar ik kocht ook niet de merk kleding voor sporten...
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
De decathlon is wel wat minder geworden na de verbouwing.Rommelig,en druk.Maar wel veel aanbiedingen en koopjes.Eigen merk is prima, maar ik merk wel dat er de laatste tijd minder keus is. Als je er toch langs komt,dan is het de moeite waard om er naar toe te gaan.Moet je er 100km voor rijden,dan niet...
De Decathlon in Antwerpen verkoopt niet alle populaire merken. Bijv. geen Asics schoenen, terwijl dat toch de populairste (hard)loopschoenen van de laatste jaren zijn. Verder vind ik 't wel uitgebreid en voor alle sporten 'n hele hoop keus. En niet alleen voor sport, ook voor outdoor, dus in dit seizoen alles wat met trekking en kamperen te maken heeft.
Decathlon heeft prettig goedkope basics (van het type 'zo simpel dat het uiterlijk er niet toe doet'). Qua kleding hebben de duurdere lijnen vaak duidelijk een betere pasvorm dan de goedkopere.

Ze zijn erg gericht op eigen merk, maar verderop aan de Arenaboulevard zit een Perry, voor als je iets specifieks wilt hebben.
Decathlon is best een handige winkel. Goedkope yogamatjes, etc. Ik ben niet zo kapot van hun huismerkkleding maar dat kan subjectief zijn.

Ik heb eens geprobeerd daar een sportbeha te kopen (huismerk, dacht ik): ik paste de grootste maat en zelfs die was te klein. Kennelijk waren dat toch echt Franse maten. Reteklein dus! Wel iets om rekening mee te houden anders kom je er zo depri vandaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven