NIET groepje

18-04-2009 14:13 4958 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 212.340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
goedemiddag

zon is hier weg...nou heb ik toch geen tuin dus heel erg is het niet.

ik ben ook lekker aan het nix doen, beetje opruimen, lezen en computerspelletjes spelen de hele dag

vanavond ga ik koken voor beste vriend, als ie tenminste niet opeens moet te werken
Ik was aangestoken door Smearl en heb plantjes gekoopt. Voor binnen, dat dan weer wel, want tuin is nog niet klaar. Schiet wel op inmiddels
En deze

Ze zijn er blij mee
er staat hier een cabrio in de straat geparkeerd..

en alle katten uit de buurt hebben gezusterlijk intrek genomen in de nieuwe bolide
Haha
ik ben een beetje afscheid aan het nemen van mijn pc... die gaat morgen naar boven. ruimt lekker op

dan hebben we een hele eettafel om dingen mee te doen als bijvoorbeeld eten nu staat ie vol pjoetermeuk
Ach.... Ja... daar gaat wel een proces aan vooraf natuurlijk.

Met snot en tranen?

Het gaat je zoveel ruimte op leveren

Lekker hoor.
nah t valt mee. ik overweegzelfs om een nieuw huisje voor m te zoeken.

Eerst even in de revisie en dan misschien naar mn schoonzus maar dat heb ik nog niet voorgesteld ik wil eerst twee maanden even kijken of ik vriendjes word met mn laptop
pfffff yammini slaapt eindelijk.

ik kan r soms wel even achter t behang plakken.

gister toch tikkie teveel gedaan vandaag dus veel pijn in mn bekken en dan kan ik er heel slecht tegen als ik tig keer terug moet lopen om dr speen er weer in te stoppen.

ach ze is eigenlijk gewoon een snoesje, maar ik heb gewoon beetje kort lontje vandaag
Ik zou het wel weten

Ik hou van mijn laptop. (Afdankertje van Snoes)
ja ik denk dat t wel klikt me mijn en mn lappie .... maar ga ik die giga bunker dan niet missen enzo .... weg is ook maar weg . anderzijds internet loos boven is ook zo goed als weg ..
Ik denk dat je je oude bunker zo vergeten bent

Lekker man, op de bank in kleermakerszit of gewoon de hele bank in beslag nemen met kussentjes in je rug, bakkie thee naast je, laptoppie op schoot, kat of hond die er probeert bij te kruipen...
je hebt gelijk, ik heb net de telefoon opgehangen en mn schoonzus een voorstel gedaan; mijn pjoeter naar haar... en dan haar bakbeest naar mn schoonmoeder. dan kunnen we de foto's van yammini direct doorsturen naar schoonmoeder
schoonzus kwam met een goed voorstel , morgen naar de sauna ..... mjah doe maar .. alsof ik nog niet genoeg uitgegeven heb deze maand maar okee

ik had gespaard voor mn laptoppie
Ik vind het ook heerlijk, een laptop. Zou echt niet meer zonder kunnen!

Ben terug, ik heb een godsvermogen uitgegeven aan een zonnebril. Die ik nog niet betaald heb, dat dan weer wel. Maar nu ben ik tenminste weer knap.
668, the neighbour of the Beast
jij was toch al knap Marels?
Ah wat lief Ploes, zo pjoeteren met poes.

Ik ben ook dagelijks blij met mijn lappie. Alleen kan ik deze niet op de bank of waar dan ook gebruiken. De batterij doet het niet dus ik moet verplicht altijd aan de grote tafel te zitten. Dat vind ik wel eens jammer. Maar een nieuwe batterij is al gauw 100 euro, vind ik toch een hoop geld. Zeker omdat ik nooit mazzel heb met die dingen. Die andere batterij had ik nog nooit gebruikt en toch stuk, en Dell wil hem niet vergoeden.
Wat een eer Ploes, dat ik je inspirator ben

Zal binnenkort even een foto van mijn levenswerk maken
voor een paar euro heb je een verlengsnoer MV
Ik was inderdaad al enorm knap EnGie

Je pakketje ben ik aan het maken trouwens.... Gaat even niet zo vlot met dat hele stage-afsluit gedoe. Maar 't komt er zo snel mogelijk aan!!
Yam, hoe bevalt het leven met een laptop?
????? Ik heb volgens mij meerdere snoeren aan mijn laptop. Ik zal van de week eens even kijken, als het zo makkelijk is!!!

Het is meestal niet zo erg hoor aan tafel zitten, maar soms is het ook wel handig als je savonds ook nog tv kan kijken. Bij mij is het of of. Nou ik ga kijken Yam of dat bij mij ook kan. Thanks.
Ik heb maar één snoer hoor. En dat hebben alle laptops.... Heb je er misschien een printer aan vast staan? Of een losse muis?
quote:mylenevalerie schreef op 23 mei 2009 @ 17:29:

????? Ik heb volgens mij meerdere snoeren aan mijn laptop. Ik zal van de week eens even kijken, als het zo makkelijk is!!!

Het is meestal niet zo erg hoor aan tafel zitten, maar soms is het ook wel handig als je savonds ook nog tv kan kijken. Bij mij is het of of. Nou ik ga kijken Yam of dat bij mij ook kan. Thanks.

internet kabel en stroomdraadje ... wat heb je nog meer nodig dan ?

printer etc kun je wel aansluiten als je t daadwerkelijk moet gaan gebruiken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven