NIET groepje

18-04-2009 14:13 4958 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 212.340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Goedemorgen Engie, Roosje en Itsie
Goedemorgen Pilous
668, the neighbour of the Beast
Goedemorgen allerliefste Smearl
Zo, ben weer een beetje bij. Heel veel uren geslapen, bagage uitgepakt, gewassen, post en mail weggewerkt enz.

Een korte samenvatting van de afgelopen 3 weken:

Heb het heerlijk gehad. Eerst 2 dagen met vriend alleen in Pisa geweest, in een luxe hotel. Leuke stad, veel meer dan alleen die toren. Gezellige pleintjes en terrassen enzo. Toen met de trein doorgereden naar de Toscaanse kust, daar een week in een huisje bij m'n ouders gezeten. Heerlijk relaxed aan het strand gelegen, veel gelezen en wat steden bezocht (Florence, Siena, Volterra). Daarna ging vriend naar huis en ik met de trein naar Rome. Ben daar 3 dagen alleen geweest en heb ontzettend veel gezien. Sliep in een dorm in een hostel, jammer van die ene snurkende man, die ik bijna heb willen vermoorden... Daarna 9 dagen met 50 leerlingen en 4 collega's doorgebracht (en er was nog een groep van ons van 75 ll en begeleiders in een ander hotel)). Intensieve maar heerlijke dagen, 's ochtends vroeg op, van 9 tot 16 op pad met een groepje leerlingen, alle hoeken van de stad laten zien. 's Avonds gingen leerlingen zelf de stad in (drinken op de Spaanse trappen...), om 23 uur moesten ze weer binnen zijn. Meestal sliepen wij als begeleiders om een uur of 1:00 à 2:00. Was een ontzettend leuke groep, geen/weinig problemen.

Nu wel weer fijn om thuis te zijn (weer bij vriend en katten), maar ik mis het wel hoor, die leerlingen om je heen, het lekkere eten. de zon (was de laatste dagen 32 graden...), de drukte van de stad enz.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Heb het mailtje gelezen, Boro, ik kom binnenkort even kijken!
Everytime you make a typo, the errorists win.
Oh, Info! Dat klinkt heerlijk!

En nu ben je natuurljik ook nog gezond bruin.... Ik ben jaloers! Dat wil ik ook!

Heerlijk voor je
He Info! Lees straks even je verhaal, moet nu rennen de deur uit. Tot laterz meiden.
haaaaaaaaaaaaaaaaaaai info en plousje
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik ga vanavond nieuw experimentje proberen...

Met koken dus. Mag ik al over eten praten?
tuurlijk mag je over eten praten Plousje, vertel, wat ga je maken?

ik moet mijn abo verlengen, want ik moet een nieuw mobieltje, de mijne is gisteravond verdronken in de drinkbak van de katten weet alleen niet wat ik voor een toestel wil
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik wil portobello met spinazie, geitenkaas, pijnboonpitjes en tijm maken en dan verse pasta met beetje olie en knoflook en parmazaanse kaas en rucola met tomaatjes erbij.

Moet ik nou wel of geen honing bij de geitenkaas doen? Staat wel in het recept, maar lijkt me niet zo lekker bij de pasta. Wat vind jij?

Hahahaha, kondie nie zwemmen?
hmmm, dat weet ik ook niet zo met de pasta. De portobello vul je met het geitenkaasmengsel neem ik aan?

nee, hij kon niet zwemmen, ik vond hem op zijn buikje in het water dus reanimatie hielp ook niet meer. Hij gaat nog wel aan en ik denk dat ik nog wel gebeld kan worden, maar het touchscreengedeelte werkt niet meer dus ik kan niks selecteren enzo. Gelukkig heb ik nog een oud toestel dus ik kan wel gewoon bellen en smsen . Nah ja, goed excuus voor een nieuwe
ja... in de portobello ja
quote:Marels schreef op 22 mei 2009 @ 10:48:

EnGie!

Nu ik je weer eens tref; je pakketje is binnen!!!! Dinsdagavond ofzo. Ik zit nu de hele dag super mario 3 te spelen en ik ben superblij met het horloge!

hehe dat werd wel tijd fijn om te horen

is de hagelslag ook al onderweg? want ik zit nu al een paar weken zonder
zow...echooo oooo oooo o

en night at the museum 2 is leuk
Ik heb vandaag zo schandalig veel geld uitgegeven

met stip op één een acer laptop

drie grand foulards voor mn bank

een waanzinnig leuk speelkleed voor yammini

en een echt schapenvachtje okee hij is voor yammini maar ik kan niet stoppen met knuffelen ...

mooie wijnflessenhouders voor aan de keukennmuur nieuwe ovenwanten en nieuwe pannenlappen , dan kunnen de vodjes eindelijk weg.

ja nooit gedacht of geloofd maar sjoppen kan echt gelukkig maken *kijkt blij om zich heen*

met die mooie creme/wit grand foulards lijkt mn bank opeens nieuw, en dat schapenvachtje ..... oh helemaal leuk
klinkt leuk allemaal Yam

af en toe eens flink shoppen maakt idd gelukkig
en de pannen lappen passen qua kleur bij de bank ... hoe mutsig is dat ?
Hehehehe, ben weer thuis. Geen voeten meer over. Maar ik heb een mop. Wat een keuze, en wat zijn ze duur zeg. Zonde van het geld, maar ja het moet maar.
Wil Puck of Boeddha niet lekker op het schapenlapje liggen?

Heerlijke vakantie zo te lezen Info. Alleen met een vreemde kerel op een kamer liggen lijkt me niet zo.
Hallo!

Klinkt heerlijk Junk, fijn hoor!

En idd, nieuwe spullen kunnen héél gelukkig maken Yam

Dus nu zit jij heerlijk op je nieuwe grandfoulard met je nieuwe laptop op schoot, voetjes op je nieuwe schapenvachtje met een wijntje binnen handbereik welke fles het nieuwe wijnrek noooooit gehaald heeft?

Oh, oven piept, ik ga eten!

(en je hebt waarschijnlijk al gegeten Pilous maar ik zou wél voor de geitenkaas gaan!)
Leeft nog, en zelfs hoofdpijnloos na een toch drukke dag. Morgen een vrije dag.

Es even teruglezen.
Aijee, lekker hoor, zo'n vakantie/werkvakantie.

Yam, ik ben ook verliehiefd op schapenvachtjes. Bij M. altijd even knuffelen terwijl zij de koffiekopjes wegbrengt.
ohja welcome back trouwens Info klinkt super zo'n vakantie!

vriend waarmee ik uit zou gaan smste net dat ie bij Heathrow in de file staat (welke gek gaat er dan ook die kant op op een vrijdag!!!) dus hij weet niet zeker oftie uit gaat vanavond... dus ik denk dat ik maar alleen ga dan...niet dat ik daar dan alleen zou zijn hoor, zijn zat mensen uit op een vrijdag avond

net weer een cake gebakken, iemand een stukje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven