Het Tegen Tegeltuinen Topic deel 9!
woensdag 24 februari 2021 om 18:33
Alle tuinliefhebbers verzamelen zich hier, om te praten over alle mooie groene (en dan bedoelen we géén kunstgras!) tuinen, waarin we genieten van alle mooie planten, bloemen, bomen, vogels, kippen, konijnen en andere bezoekers.
We proberen al het beton en 75% tegeltuinen om te toveren tot mooie groene oases . Waar je in de zomer niet de temperatuur verhoogt wordt door de aanwezigheid van te veel beton of tegels. Waar je ook niet je voeten fikt, maar waar je heerlijk relaxed kan zitten genieten!
Wil je meeschrijven en ons helpen in de betonjungle-guerrilla, dan heb je van harte welkom!
Dus niet dit:

of dit:

Maar dit!

We proberen al het beton en 75% tegeltuinen om te toveren tot mooie groene oases . Waar je in de zomer niet de temperatuur verhoogt wordt door de aanwezigheid van te veel beton of tegels. Waar je ook niet je voeten fikt, maar waar je heerlijk relaxed kan zitten genieten!
Wil je meeschrijven en ons helpen in de betonjungle-guerrilla, dan heb je van harte welkom!
Dus niet dit:
of dit:

Maar dit!

anoniem_206443 wijzigde dit bericht op 25-02-2021 17:25
10.96% gewijzigd
donderdag 29 april 2021 om 18:51
Het is net bezorgd. Met een grote klap werd de doos neergemikt voor de deur (op z'n zijkant, ondanks de 'voorzichtig, planten' en pijl naar boven), dus ik dook al enigszins in elkaar. Maar ik moet zeggen, het ziet er goed uit. Zat ingepakt in stro. Het ruikt nu naar een kinderboerderij, dat wel
Tjezus, wat vals
donderdag 29 april 2021 om 18:53
MevrouwJack schreef: ↑29-04-2021 18:51
Het is net bezorgd. Met een grote klap werd de doos neergemikt voor de deur (op z'n zijkant, ondanks de 'voorzichtig, planten' en pijl naar boven), dus ik dook al enigszins in elkaar. Maar ik moet zeggen, het ziet er goed uit. Zat ingepakt in stro. Het ruikt nu naar een kinderboerderij, dat wel![]()
Oh maar dat is knus! Leuk joh, ben je blij?
donderdag 29 april 2021 om 18:58
donderdag 29 april 2021 om 19:00
MevrouwJack schreef: ↑29-04-2021 18:58Ja zeker, was de eerste keer dat ik hier besteld had, dus blij dat het goed gegaan is. Zijn ook geen kleine plantjes moet ik zeggen, groter dan bij Directplant.
Welke website was het? Heb ik denk ik even gemist.
donderdag 29 april 2021 om 19:45
donderdag 29 april 2021 om 21:14
Sabeltandcavia schreef: ↑29-04-2021 11:42*** persbericht ***
EDELVROUWE VERDACHT VAN MASSAMOORD
Almaldeaud, 29 april
In het oosten des lands wordt momenteel een vrouw verhoord in verband met een massaslachting die daar onlangs heeft plaatsgevonden. De slachtoffers die het konden navertellen waren allen ongekleed en kampen met butsen en builen of alcoholvergiftiging. Vele slachtoffers zijn echter nooit meer teruggevonden.
De vrouw kwam in beeld toen getuigen haar over haar perceel zagen sluipen met een steekwapen waarbij de verdachte beweerde stemmen te horen uit de groene afvalcontainer. Ook wordt de vrouw het openen van een horecagelegenheid buiten de versoepelingsregels om ten laste gelegd. Dit buffet wordt al geruime tijd bezocht door gasten van diverse pluimage.
De verdachte is één van de toplieden van een activistische groep die zich afzet tegen betegelde tuinen. Het motief wordt dan ook in die richting gezocht. Ter verdediging verklaarde de vrouw dat ze normaal best heel lief is.
@Alecta, mooie tulpen, ziet er zo gezellig uit bij jou.
En no rain in Limboland
Het wordt weer een hele lange, hete, droge zomer hier.
Het is toch belachelijk dat ik in april al een paar keer de hele tuin heb moeten sproeien?
Geen druppel hier en nu is het hemelsblauw en hebben we weer een prachtige zonsondergang. Geef mij maar regen en wolken en donder en blilksem.
donderdag 29 april 2021 om 23:01
Partner heeft blindedarmontsteking. We hebben van 16:00 tot 22:00 in het ziekenhuis gezeten, na verlossende woord ben ik naar huis gegaan want ik kon zelf ook nog amper op mijn benen staan (zelf ook chronisch ziek.). Het is te bizar voor woorden, het hele ziekenhuis ligt vol met corona patiënten maar hoppa wel terrasje open hoor. Nog wat gesproken met de zusters en die zijn echt terecht woest. Ik ga nu met poezel in bed kruipen en hopen dat ik nog wat kan slapen.
Heel erg bedankt voor de support lieverds
Heel erg bedankt voor de support lieverds
donderdag 29 april 2021 om 23:05
Mooie kleuren Alecta!
En ik heb twee vuurdoorns. Mooi tegen een muur waar we vanuit de kamer op kijken en waar weinig plek is voor meer. Nu is het daar ook in de winter groen. En halverwege de vorstperiode kwamen er opeens allemaal lijsters de meest maffe toeren uithalen om die bessen te eten, dat was erg leuk
Caaf
Maar TG, brrrrr naaktslakken doorsnijden... ik krijg er echt de griezels van *rilt*
Maaruh, weltrusten, want nu ga ik dus weer slapen met zo'n lekker beeld. Gisteren CC in het holst van de nacht op zoek naar griezels, vannavond gaat het over het doornijden van levende wandelende lijmtubes, brrr.
Wie doet morgen?
En ik heb twee vuurdoorns. Mooi tegen een muur waar we vanuit de kamer op kijken en waar weinig plek is voor meer. Nu is het daar ook in de winter groen. En halverwege de vorstperiode kwamen er opeens allemaal lijsters de meest maffe toeren uithalen om die bessen te eten, dat was erg leuk
Caaf
Maar TG, brrrrr naaktslakken doorsnijden... ik krijg er echt de griezels van *rilt*
Maaruh, weltrusten, want nu ga ik dus weer slapen met zo'n lekker beeld. Gisteren CC in het holst van de nacht op zoek naar griezels, vannavond gaat het over het doornijden van levende wandelende lijmtubes, brrr.
Wie doet morgen?
donderdag 29 april 2021 om 23:06
Momo schreef: ↑29-04-2021 23:01Partner heeft blindedarmontsteking. We hebben van 16:00 tot 22:00 in het ziekenhuis gezeten, na verlossende woord ben ik naar huis gegaan want ik kon zelf ook nog amper op mijn benen staan (zelf ook chronisch ziek.). Het is te bizar voor woorden, het hele ziekenhuis ligt vol met corona patiënten maar hoppa wel terrasje open hoor. Nog wat gesproken met de zusters en die zijn echt terecht woest. Ik ga nu met poezel in bed kruipen en hopen dat ik nog wat kan slapen.
Heel erg bedankt voor de support lieverds![]()
![]()
Moest hij nou zo lang wachten omdat het al zo druk is? Wat erg...
donderdag 29 april 2021 om 23:10
donderdag 29 april 2021 om 23:12
donderdag 29 april 2021 om 23:15
vrijdag 30 april 2021 om 08:41
Hij zal wel gauw geopereerd worden?
Hopelijk mag hij daarna weer gauw naar huis.
Veel beterschap!
vrijdag 30 april 2021 om 08:46
Sterkte en beterschap voor je partner.Momo schreef: ↑29-04-2021 23:01Partner heeft blindedarmontsteking. We hebben van 16:00 tot 22:00 in het ziekenhuis gezeten, na verlossende woord ben ik naar huis gegaan want ik kon zelf ook nog amper op mijn benen staan (zelf ook chronisch ziek.). Het is te bizar voor woorden, het hele ziekenhuis ligt vol met corona patiënten maar hoppa wel terrasje open hoor. Nog wat gesproken met de zusters en die zijn echt terecht woest. Ik ga nu met poezel in bed kruipen en hopen dat ik nog wat kan slapen.
Heel erg bedankt voor de support lieverds![]()
![]()
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk