Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
3 avonden met hem zou niet zo erg zijn als er nog wat afwisseling was, maar 3 avonden een zappende man op mn bank is niet echt mijn ding...maar ok, ik heb t zelf gedaan he, verwijt het hem ook niet, maar weet nu wel dat ik geen relatie met hem wil!
Tja, jij bent ook niet echt in staat om gezellig met hem op pad te gaan, dat is ook lastig. Maar het schept ook duidelijkheid, je wilt geen relatie met hem!

Tja, ik weet ook even niet zo goed welk vervolg er aan gisteravonds gesms moet komen. Ik heb de laatste sms verstuurd, daar heeft ie gisteravond niet meer op gereageerd, dus wat moet ik?

Afwachten wat hij doet? Wel smsen hoe zn feestje was? Het zal hem ook wel wat overvallen denk ik... Ineens een sms van mij, zonder dat hij zijn nummer zelf heeft gegeven, met daarin de mededeling dat ik graag nog eens een biertje met hem ga drinken.

Ik zou zo graag willen weten wat zijn reactie was toen hij het 1e smsje zag!

Wat ik wel zeker weet is dat ik nu naar de supermarkt ga en pannenkoekenmix ga halen! Ik rook net de geur buiten en ik heb nu zo'n zin in pannenkoeken!
Ooh geen snoep voor mij ben terug misselijk van gisteren als ik eraan denk.

Pop echt stoer hoor dat smsje, grote mond hier had zelf misschien niet gedurfd

Misschien kun je iets sturen in de trend van: heb ik leuk feestje gemist? Laat datum van volgend dan maar weten dan plan ik ochtend nadien geen meegaan helpen verhuizen

Maar dan wat leuker "aangekleed" maar men inspiratie is op.
Maar Reiz, dat vind ik wel een goed smsje!

Had zelf iets in gedachten van: Leuk feestje gehad? t is maar goed dat ik op tijd naar huis ben gegaan, want om half elf verhuizen was toch wel erg vroeg!

Heb je gisteren teveel gegeten dat je misselijk bent?
Ja met zwangere vriendin gaan shoppen en die stopt echt bij alles waar je kan eten om te eten en de 2 niet-zwangere werden lichtelijk verplicht ook telkens iets te eten...

Combinatie van de 2 smsjes?
Komt weer tractor aan tijd om te gaan werken
Joehoe! Pipo hier leeft nog

Arme Xen! Kijk maar uit met je enkel. Als je teveel belast kan het weleens lang gaan duren, maar geloof dat dat al gezegd is En wat je tanden betreft...heb je al nagevraagd bij je ziektekostenverzekering? Zappende mannen op de bank en dat 3x per week..brrrrrrr ik zou dan ook alweer het doembeeld van een gezapige relatie voor me zien...no thnx.

Pop...geweldig dat je het aandurfde om te smssen. Ik zou gewoon even afwachten...no rush Goede ideëen voor smsjes heeft Reiz ook.

Klinkt leuk je tuin LM. Wilde vandaag ook naar het tuincentrum gaan, maar had iets teveel last van m'n kater.

Lag er laat in en werd vanmorgen om 8 uur uit bed gebeld...de schilder . Ik kon ook eigenlijk niet weg, omdat de buitenboel geschilderd is en de voordeur open moest blijven.

Gisteravond was weer gezellie met Erykah Met een stel engelse mannen zitten kletsen. Werd vooral onzin uitgekraamd en naarmate het later werd en de heren meer dronken ging het helemaal nergens meer over...ja sex

Vanavond bij vrienden langs...hou m'n hart weer vast voor morgenochtend
Hey Appel, ur still alive! haha alweeeeeeeeeeeer een kater! Was dat nou het avondje met die Engelse ex-zwager van Erykah?

Pop, 2 van die 3 avonden was ik nog wel mobiel hoor (zondag en dinsdag, woensdag gevallen), maar maakt niet uit.

Ik zou - bij nader inzien - toch maar even wachten tot hij smst, anders ligt t er net een tikkie teveel bovenop. Anders stel je een limiet, bijvoorbeeld dinsdag.

heb net ff uurtje geslapen en nu aan de rosebier (cassis met bitter nasmaakje, maar een gegeven paard...)
Reiz; hoop dat je misselijkheid snel weer over is. Wanneer ga je weer op stap om die leuke ober te zien?
quote:Xenia66 schreef op 23 mei 2009 @ 19:04:

Hey Appel, ur still alive! haha alweeeeeeeeeeeer een kater! Was dat nou het avondje met die Engelse ex-zwager van Erykah?Nee hoor, dat is een andere keer en ik mag gewoon mee van Erykah
Wie had dat rosebier dan aangeschafd Xen? Ik vind het smerige troep. Drink rose of bier, maar niet beiden door elkaar!
Appel, ik vind je motto echt geweldig!!

Ik las hier laatst ook een: "Ik besloot dat ik alles kon", vond ik wel een heel positieve!
Ja ik vond dit motto wel leuk...ben gek op humor :-)

Niet alles TE serieus nemen in het leven. Ga je nog wat leuks doen Pop?
ehhhhh R had dat voor me gekocht, maar hij wist niet wat het was, alleen dacht ik dat ik t lekker vond vanwege mn voorkeur voor rose en bier, dus was wel heel lief bedoeld.

hehe appeltje, mag je mee op die sexdate dan?
[quote]appeltje72 schreef op 23 mei 2009 @ 19:23:

Ja ik vond dit motto wel leuk...ben gek op humor :-)

Nou, dat was tot nu toe niet te merken hoor, saaie muts
Hahaha ben het prototype muurbloem

Sexdate?? Dan weet je meer als ik Xen...toch eens even bellen dan hoe dat nou zit
Thanks trouwens voor de tandartstip. Een vriend van mij werkt bij een ziektekostenverzekeraar en adviseerde me om altijd een offerte te vragen. Dat ga ik dus sowieso doen. Mn enkel steeds beter gelukkig, maar doe nog wel voorzichtig.
Halloooooooooooooo

@Xen: Lief dat je vriendin langs kwam..en je bent echt te aardig voor R. Toch voetbal kijken

@Reiz: Sterkte met je misselijkheid!

@Pop: Nog leuke plannen voor vanavond?

@Appel: Haai! Is je kater weer over??

@Mozz: Nog alleen op pad geweest?

@Olive: Huisje weer schoon?

Ik ben even naar de markt geweest met een vriendinnetje..daarna blijven plakken op het terras en daar ook gegeten. Nu weer thuis..

Ik ga niet stappen in ieder geval :-)
Hey ...het regent hier
Nee, heb geen plannen voor vanavond, zit nu ook in het huis van zus, en heb hier geen fiets, dus denk dat ik hier lekker op de bank blijf liggen. Heb nog een flesje rose staan.

Ik ken nog zo'n mooie tekst van Loesje:

Ik ben niet lui, ik bespaar energie!
Hi meiden!

Xen, een zappende man 3 dagen op de bank... stoer... Kon hij geen klusjes voor je doen?

Pop; Ondertussen al iets van TM gehoord? ben wel heel benieuwd!

Appel: ik zal niet te hard praten Sterkte alvast morgenochtend!

Indi, huisje is zo goed als schoon, boodschapjes zijn binnen, en nu lekker op de bank. Helemaal rozig van het zonnetje... (en een beetje rood hihihi).

Jij ook lekker in het zonnetje op het terras gezeten?

Tijd voor een wijntje!!! Drankorgel tijd!
ik ook op bank dames (hehe), beetje balen dat t zon kut-tv avond is. Ga er maar weer filmpje in gooien zometeen of muziekje aan en boek lezen (tussen zussen, net in begonnen, nu al leuk).

Zit je alleen in haar huis dan Pop? En nog in weten te houden met smsen?

En Indi, zo zalig op een terrasje eten! vind je t niet erg dat je vanavond niet uitgaat?
Wat zijn we een heerlijke feestbeestzen zo op zaterdagavond

allemaal op de bank!!!

En er is inderdaad NIKS op tv...
quote:Olive01 schreef op 23 mei 2009 @ 20:20:

Hi meiden!

Xen, een zappende man 3 dagen op de bank... stoer... Kon hij geen klusjes voor je doen?

Pop; Ondertussen al iets van TM gehoord? ben wel heel benieuwd!

Appel: ik zal niet te hard praten Sterkte alvast morgenochtend!

Indi, huisje is zo goed als schoon, boodschapjes zijn binnen, en nu lekker op de bank. Helemaal rozig van het zonnetje... (en een beetje rood hihihi).

Jij ook lekker in het zonnetje op het terras gezeten?

Tijd voor een wijntje!!! Drankorgel tijd!Niet te hard praten? Heb je soms op mn hyves gekeken?
Gezellig een stel medebankhangers!

De zon was hier al een tijdje weg, maar het was wel lekker..

Allemaal lekker vers fruit gekocht op de markt (lekker goedkoop aan het eind van de dag) en olijfjes en smeerseltjes..was eigenlijk voor mijn avondeten, maar dat heb ik al op het terras gegeten..

Ik ga even mijn bed opmaken en dan een stukje watermeloen eten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven