VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
Pff, die klap kan ik me wel voorstellen Wind. Pittig hoor, voor jullie beiden.Bedankt trouwens voor de werk-tip! Ben benieuwd.

Fijn om te horen Ely dat de druk er een beetje af is. Lekker zeg een weekendje weg. Zou ik ook wel willen maar voorlopig te druk en dan staat de vakantie al weer voor de deur, mag niet klagen dus.

Spannend dat jullie een VOF worden Pebbles. Maar er verandert meer op papier dan in de praktijk want ik vond het ook echt al jullie zaak, toch?

Vanavond heeft Apie een voorstelling met school. Erg leuk Scapino leert ze in 1 dag een dans en vanavond treden ze op. Schattig.

Nu weer even aan de slag. Leuk al die vrije dagen maar je moet het normale werk meteen in minder dagen proppen. Aap gaat woensdagavond ook nog naar Madrid tm zondag voor zijn werk dus het wordt toch al een drukke bedoeling.
Oja, Vrolijk ging je toevallig nog bestellen bij Amazon?

Of kun je ook met Paypal betalen, weet je dat? Dan kan ik het zelf regelen en eventueel wat voor jou (of anderen) meebestellen?
quote:nathje schreef op 19 mei 2009 @ 11:50:

Spannend dat jullie een VOF worden Pebbles. Maar er verandert meer op papier dan in de praktijk want ik vond het ook echt al jullie zaak, toch?

Is ook zo. Maar naast het fiscale voordeel voelt het voor mij ook wel beter eigenlijk. Als vennoot voel ik me serieuzer genomen dan als meewerkende partner.

Ik had vannacht afschuwelijke dromen. Ik hoorde nergens bij en had datzelfde gevoel van als laatste gekozen worden bij gym. Kennen jullie dat? Zal wel door hormonen komen maar ik was er behoorlijk door van slag. En heb huilend in Pebblo's armen verzucht dat ik gelukkig in ider geval wel bij hem hoor. Ik heb met mijn schoonmoeder high tea gedaan vanmiddag en toen ik het haar vertelde zei ze dat ze net zoveel van mij houdt als van Pebblo. Dat ik ook bij haar hoor want ook haar kind ben. En dat was zo lief. Ben er echt van onder de indruk en moet er even iemand (jullie) mee lastig vallen.

Sraks komen schoonouders ook nog pannenkoeken eten. Plus een vriendje van school en waarschijnlijk GP's nieuwe wijkvriendinnetje. Dus tafel vol en helemaal gezellig.
Heerlijk Peb, dat de mensen om je heen zo lief voor je zijn. Dat verdien je wel na zo'n nare droom. En ik herken het ook nog eens: ik ben een hele erge levendige dromer (net als Wind )

Was het pannenkoeken eten gezellig?

Net terug van voorstelling. Superleuk en alle kinderen deden het fantastisch. Ontroerend om te zien dat de meeste kinderen heel enthousiast meededen en alle ouders megatrots toekeken.

Nu even q-time met mijn man doorbrengen, morgen is hij al weg naar Spanje. (Apie vroeg meteen of hij de groeten wilde doen aan Sinterklaas )
Wind, zag dat je gebeld had, ik ben nu belbaar, mocht je nog willen. Op werk hoor ik mijn prive mobieltje nooit, nauwelijks bereik en in mijn tas (daarom ook mijn werknummer op de voicemail), op zich prima, want dan ga ik ook niet prive zitten kleppen .

Net weer gelopen, had echt totaal geen zin, maar nu wel weer tevreden, wat is nou eigenlijk 3 minuten hollen .

Pebb, lief bericht. Mijn moeder rekent Linoleum ook tot "haar kinderen" en ik weet dat Linoleum dat heerlijk vindt.
O ja; Wind, niet fijn, zo thuis, zonder dat dat wens is. Weet wel dat Linoleum en ik het ook altijd wel heerlijk vonden, want soms ook ineens wel samen kunnen lunchen ofzo. Maar overgrote gevoel is dat het niet hoort omdat je er zelf geen keus in hebt gehad. Hoop maar dat GW snel iets leuks vindt, hoe is met dat ondernemers-initiatief van het schoolplein?
Aaaargh, bericht kwijt. Ik deed zelf iets verkeerd dus kan ook nog eens niet de computer de schuld geven

Heel kort kwam het neer op:

wat ontzettend lief van je schoonmoeder Peb!

En voor Vrolijk die drie en een half uur danst (na anderhalf uur kun je me al wegdragen vrees ik)!

En dansvoorstelling Apie klinkt schattig, allemaal van die dansende kleutertjes.

En nog meer maar dat ben ik nu even kwijt
Mille, irritant is dat he? Blegh...ik haat dat als je post zijn opgevreten..

Peb, lief van je schoonmoeder en soms is dat gewoon lekker om even te horen. Levendige dromen waren hier ook gewoon standaard bij zwangerschappen. Ik droomde dat kinderen werden geboren op straat, kinderen waren vergeten, dat ik baby kreeg die niet van mij was etc..

Nathje, wat lief van de voorstelling. Schattig dat ze dan zo enthousiast zijn en dat gefrut met al die kleintjes op een klutje is lief! Ik heb nog niet gekeken op Amazon, sorry. Ik doe het deze week ok? En anders kijk ik over twee weken in UK, is dat goed?

Ik ben mid juni 3 dagen in UK dus dan heb ik vast tijd om even boekwinkel in te vliegen.
Lien, jij bent goed bezig. Evy en ik zijn fier op je!
Ik ben ook fier op je!

Morning! Pfff... ben ka-pot. Heb het momenteel heel druk op het werk (daarom belde ik je ook, Lien, voor werkding), maar wel met hele interessante dingen dus wil er 200% voor gaan, maar ondertussen studie afgerond, HBK en Fr, GW die thuis zit etc. Het is even te veel, denk ik. Het is nog geen 9 uur en ik wil het liefst weer naar bed. Gelukkig is GW met BRS KW weg brengen naar school. De jongens slapen vanavond bij mijn ouders en alle partijen kijken er naar uit

Peb, wat een lieve schoonmoeder heb je toch. Een hart onder de riem op een gewenst en welkom moment.

Vrolijk, jij vroeg laatst om dat broekje van vriendin en daar ben ik helemaal op vergeten te antwoorden. Natuurlijk kunnen we even iets plannen om het op te halen/brengen. Wil hem ook direct bij haar afgeven, maar bijkletsen met jou is ook fijn :-)

As maandag start GW (niet loonvormend) bij vader van het schoolplein. Hij gaat zich inlezen etc. en blijft daarnaast solliciteren (moet wel voor de WW). Win Win... hij kan kijken of hij het wat vindt en vader van het schoolplein heeft expertise in huis en kan ook snuffelen. Hij heeft er zin an en is van de straat. Positief dus.

Nu even douchen!
Rustig hier zeg!

Iedereen ook moe? Ik wel namelijk, ben blij dat ik een aantal vrije dagen in het vooruitzicht heb. Minder leuk is dat ik het in mijn up moet doen, hoewel misschien mijn ouders komen logeren. Dat is wel gezellig.

Lekker Wind dat jullie jongens uit logeren gaan. Even q-time met GW, dat is wel lekker!

Fijn dat hij met iets bezig kan zijn. Hopelijk komt er snel iets op jullie pad waarmee hij ook wat kan verdienen.

Oh, Vrolijk als je niets wil bestellen op Amazon, hoeft het niet perse hoor! Ik heb ook een site uit NL gevonden waar ik hem kan bestellen, kijk maar!

Mijn ouders zien Aap ook echt als kind. En Aap ziet mijn ouders ook als zijn ouders. Als hij ergens meezit, belt hij meteen mijn ouders en die handelen dan als ouders. Heel fijn dat hij een gemis kan opvullen maar ik vind het ook moeilijk om te zien dat hij dat gemis heeft bij zijn eigen moeder. Volgen jullie het nog?

Morrie, alles ok daar?

Zo, nu nog even werken en dan lekker vroeg naar bed. Morgen wordt het toch mooi weer? Lekker in de tuin rommelen met de kids.
Hai en zwaai wordt het, want ik ga me tot zondag afmelden. We hebben bedacht dat we een paar dagen gaan kamperen

Veel plezier allemaal!
Gezellig Mille! Veel plezier!
Ja Nathje, ik snap het nog

Mille, wat lekker even spontaan een paar dagen er tussen uit.

Lekker genieten. Veel plezier!

Oh, en Ely, fijn om te lezen (had ik al gedaan) dat de druk om het móeten forummen van je af is gevallen en je toch alweer zo snel weer te mogen lezen. Hou vol!

Gisteren is mijn vriendin bevallen van een mooie zoon.

Hij heet 1e letter Wind, 1e letter Lien, 1e letter Mille.

Prachtig om dat nieuwe leven en verse geluk te zien! Lien, belde jij mij omdat ik jou eerder had gebeld? Als het het werkding is mail ik je anders wel even.

Zo, 10.30 uur is een mooie tijd om op te staan toch?

Gisteravond onverwacht bij de buren terecht gekomen en (te) laat geworden. Was wel erg gezellig! Tot over 12 uur hebben we in de tuin gezeten. GW gaat nu douchen en klussen in huis en ik heb besloten (voorlopig) lekker niks te gaan doen en te genieten van niets moeten. Waar ligt de LINDA.?
Oh ja, het korte wasprogramma. Dat duurt hier 45 minuten. En eigenlijk doe ik al mijn was op het korte wasprogramma en op 30 graden. Als het echt vies is dan wil ik nog wel eens een lang programma aan zetten (7 kwartier). Dit scheelt op jaarbasis veel aan energie en kosten had ik eens ergens gelezen en sindsdien was ik op deze manier. Daarnaast was ik altijd alleen in het weekend, dit omdat wij dag/nachtstroom hebben en dus goedkoper wassen in het weekend.
Dropje, stond er nou al definitief een datum vast in juni bij jou? Kun je hem hier even posten dan zet ik hem meteen op de kalender/agenda.
Gefeliciteerd met je vriendin's kindje Wind. Leuke naam!

Goed idee inderdaad om wat af te spreken, wanneer komt het jou uit?

Zwaai alsnog voor Mille en geniet van het mooie weer..

Nathje, ik vind het ok hoor om watte bestellen op Amazon, maar ik heb er gewoon nog ff geen ijd voor gehad. ls jij 'm snel wilt hebben, dan is de NL site wel handigst denk ik

Verder hier aan het genieten want net als bij Wind zijn kindjes uit logeren en gaan we ze vanavond pas halen. Zij zijn aan het kamperen bij de boer met schoonouders en gaan vandaag ook nog naar pretpark. Wij zijn daarom gister samen wezen eten en naar de film 'Wolverine'. Ik ben dol op X-men, al vanaf vroger met de Marvel comics en tekenfilms, dus Vrolijkerd en ik waren aan het genieten. Komt denk ik mede omdat Hugh Jackman ook wel eens in zijn Adampakkie voorbij kwam

Nu ga ik zo een rondje rennen en daarna even naar de stad om een paar dingen te kopen. Daarna pikken we kindjes op en gaan we naar schoonzus waar we allemaal onze haartjes laten bijknippen.Drukke dag dus.

Jullie allemaal aan het genieten van mooi weer en vrij?
En moge, hier allebei wakker, Vrolijkerd en ik, en de mormels liggen nog op bed! Ze zijn helemaal gaar nog van gister en ze lagen er ook pas om 22.00 in, dus liggen nog te ronken. Niet zwemmen dus voor mij

Gister geslaagd voor spinningschoenen, wat kleding van kinderen en man en een jas voor mij waar een heel verhaal aan vastzat. Bij winkel A jas gekocht voor 140 euro en blij loop ik de winkel uit. 3 deuren verder loop ik winkel B in waar ik zelfde jas zie voor 100 euro. Huh, want winkel A&B horen ook nog eens bij elkaar. Ik vragen natuurlijk waarom dat verschil er was en zeker omdat ze bij elkaar hoorde. Kreeg ik in eerste instantie nog te horen dat ze niet aan ruilen deden en dat eigenlijk gewoon pech was. Nou echt niet want na wat piepen en zeuren heeft mevrouw winkel B naar winkel A gebeld en kon ik daar het verschil van 40 euro terugkrijgen. Pff...blij dat ik die winkel ben ingelopen terwijl ik daar nog nooit naar binnen ben geweest!

Allemaal zijn we ook lekker kortgeknipt en fris en fruitig kunnen we weer even voor de dag komen. O ja, vergeet ik gewoon bijna het nieuws van de dag te vertellen! Loeder kan (eindelijk!) fietsen! Joeheee...mormel fietst al bijna los, dus nu opeens voelde madam wel de noodzaak om niet ingehaald te worden door haar broertje dus het is haar gelukt! Nu in juni nog op voor zwemdiploma en dan hebben we al grote mijlpalen in kleuterfase bereikt

Verder vandaag niets doen behalve lekker fietsen en keutelen met kindjes. Wat gaan jullie doen?
hoi allemaal, ik kom ook weer eens aanwaaien...

drukke dagen zo in je eentje dus nauwelijks tijd voor iets.

Apie en Japie zijn beetje van slag omdat Aap er niet is, ze missen hem echt. As we speak ligt Japie te brullen in zijn bed. Ik laat hem maar even, kijken of hij toch gaat pitten.

Oja, balen een stuk van de laatste vulling is eruit komen zetten. Lekker dan, nu zit er een giga-gat in mijn kies. En ik kan ook niet naar de noodtandarts omdat ik alleen ben met het grut. Hoop dat ik het tot maandag kan rekken. Ik begin het gedoe in mijn mond wel zat te raken, eerlijk gezegd.

Wat leuk dat Loeder kan fietsen! Ik wist helemaal niet dat ze dat nog niet deed. Wel leuk en knap hoor! Fietsen is hier favoriet bij apie, lekker op het pleintje voor de deur.

Vaag verhaal van die jas Vrolijk. Was anders wel een domper geweest zeg. En 40 euro is nogal wat!

Moest trouwens lachen om je Wolverine verslagje, had ik kunnen schrijven

Gefeliciteerd met het kindje van vriendin Wind! Altijd weer fijn dat het goed is gegaan!

Hoe is het met iedereen hier, lekker aan het genieten van de vrije dagen?
Zo, ben ik ook weer eens. Gezien de frequentie waarmee de laatste tijd gepost is, ben ik niet de enige die een beetje forum-moe is. Veel aan hoofd. Leuke dingen, maar wel druk. Gisteravond met een aantal collega's wezen stappen in een stad 70km verderop en daar blijven slapen, ben nu beetje boel gaar. Heb vannacht ongeveer 3,5 uur geslapen. Was vandaag om 1530u thuis. En ja, 'de kwestie' speelt nog steeds . Afgelopen week drie nachten überberoerd geslapen vanwege kutkat in de tuin die zat te mekkeren. Ben er nog niet uit of het een krolse kat was of een aanloopkat die graag ons huis of dat van de buren in wilde, maar het ging door merg en been. Nog erger dan een mug in de slaapkamer. En drukte op werk, de hoeveelheid werk blijft gelijk maar in plaats van 20 man driekwart jaar geleden hebben we nu nog 15 man voor hetzelfde werk. En dat is slopend, omdat je weet dat je een keer klagende klanten aan de lijn gaat krijgen. Zo ver mijn ego-post, sorry!

Wind, ik had destijds als optie het laatste weekend van juni maar dat hebben we nu ook al vergeven, onze kalender staat in juni echt volgekrabbeld met to-do dingetjes. Misschien toch even over de zomervakantieperiode heen tillen, de housewarming?

Wat een verhaal Vrolijk, over die jas! Kan me voorstellen dat je die 40 euro terug wilde, is toch bijna 1/3 van de prijs! En naar Wolverine geweest, cool! Ben ook weg van X-men en van Hugh Jackman. Ken hem ook van een vampierfilm waarin ook Kate Beckinsale meespeelt, ben even de naam kwijt maar daarin vond ik hem ook al zo lekker.

He, het regent hier nu! Was zulk heerlijk weer vandaag! Nog in de tuin gezeten, en onderweg naar huis genoten van het weer en van het gezelschap. En nu regen, terwijl voor morgen 25 graden is voorspeld.

Ik ga even posten en kijken of ik nog op iets anders wilde reageren!
Kom zo terug, ben in Marvelsferen met Batman begins & ga nu naar The Dark Knight BRB
Ha, ik kom na een dag of 4 weer eens kijken en er is gelukkig niet veel geschreven! Heb het niet druk gehad ofzo, maar wel een erg slechte week qua somberheid. Ik wil niet te veel klagen, maar tot nu toe is het zwangeren nog niet echt leuk. Af en toe heb ik er zelfs een soort van spijt van... Hoewel die spijt wel redelijk over is als ik aan hummeltje denk dat we straks hebben. Maar eerlijk, vooral qua gemoed valt het me heel zwaar.

Jammer dat het niet doorgaat Drop. Misschien toch verstandig een datum te prikken en die dan ook echt vast te zetten? Nu alvast doen anders? Toch zou ik jullie best graag in juni/juli ofzo willen zien, anders een etentje arrageren voor diegenen die kunnen? Of gaan jullie gewoon allemaal in op mijn uitnodiging voor verjaarsetentje eind augugtus . Pebblo heeft aangegeven dan wel te willen koken! Luxe!

Ik heb vanmiddag geshopt met mijn zusje en ben best aardig geslaagd. Zit nu te wachten op nasi rames. GP heeft nieuw vriendinnetje in de buurt en daar hebben de Pebbeltjes vanavond geBBQ-t.
Nee joh, het is hier uberrustig! Iedereen zit te genieten van het mooie weer en groot geijk! Het was echt schitterend weer afgelopen weekend en dan moet je het er ook maar gelijk van nemen toch?

Vandaag de Dropjes over de vloer gehad en het was weer leuk om elkaar te zien. Drop is een slankie en de kinderen zijn alweer gegroeid. Pff..wat gaat het hard allemaal joh. Maar badje opgezet, gelunched, gespeeld en was alweer janmer dat de middag voorbij was. Vriendin was er ook met haar 2 zoontjes en buurmeisje heeft ook hele dag hier gespeeld dus volle bak. Uiteindelijk is buurmeisje ook blijven eten en hebben we daarvoor nog gefietst en even bij speeltuintje geweest. Kinderen waren helemaal afgedraaid en lagen binnen een seconde te slapen.

Drop, Wiske heeft haar Winx boekje hier laten liggen. Loeder heeft het netjes voor haar bewaard. Ik hoop dat je wat heb aan de Bikybike

Nathje, is het al over met je single mom perikelen? Balen zeg van je kies! Ai, hoe is het nu daarmee? Ik hoop dat je snel terecht kan bij de tandarts.

Peb, jammer meisje dat je zo'n last heb van de hormonen. Had je het ook de hele zwangerschap van de Pebbletjes of was het nou halverwege wat minder? Hoe ver ben je nu precies, ergens in de 4 maanden?

O ja, Batman begins was echt een goede film, maar vond juist The Dark Knight waar iedereen zo lovend over was, wat minder. Moet wel eerlijk zeggen dat Christian Bale een goede Batman is!
Drop, had je nou toch het rokje meegenomen?
Ben er weer

Inderdaad rustig geweest hier, maar dat komt bijleestechnisch gezien wel mooi uit

Het kamperen was erg geslaagd, zeker met dit mooie weer. We waren naar de Achterhoek, bij ouders van ex in de buurt. Soort van wel de lusten, niet de lasten-constructie voor beide -partijen: we zouden er al tijden eens heen gaan en ik vind kamperen leuker dan echt steeds bij ze in huis zitten. Zou me dan toch minder prettig voelen als Nano om 6 uur klaarwakker is bijvoorbeeld. Nu hebben we daar 's avonds gegeten en kinderen gebadderd enz., en konden zij 's morgens gewoon uitslapen

Nathje, wat irrrrrritant weer zeg, van kies. Ik hoop dat het een beetje te doen is nu en ze je morgen snel en pijnloos definitief er vanaf kunnen helpen!

En wat betreft housewarming sluit ik me bij Peb aan; jammer maar begrijpelijk Dropje, maar ook ik vind een etentje oid nog in juni of juli wel erg leuk. Heb jullie al sinds HvS niet gezien! Wat me trouwens doet denken aan fotoboekje wat nog bij Wind ligt; reden te meer om iets te plannen

Wind, van harte met vriendinnenkind!

En sterkte voor sombere Pebbles, ook al weet je waar het door komt en dat het iets tijdelijks is; leuk is anders.

Toch een rijtjespost!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven