* * Juli 2009 * *

26-10-2008 19:26 5037 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor zover ik heb kunnen zien is er nog geen 'juli 2009' topic.

Ik ben zwanger en uitgerekend rond 4 juli 2009. Ik heb een dochtertje (Laura) die geboren is in juni 2007. Als de zwangerschap goed blijft gaan, is er dus een leeftijdsverschil van 2 jaar. Ik ben superblij, maar vind het ook weer spannend, net als de vorige keer.

Wie is er ook volgend jaar juli uitgerekend en heeft zin om mee te schrijven?

Liefs, Jane

What matters most is how you see yourself
Thanx voor de reacties... ik blijf er wel aan denken maar vriend heeft ons vandaag lekker mee het zonnetje in genomen voor afleiding. En morgen ga ik toch maar de vk bellen of ik eerder mag voor de echo, want dit gestress is ook niet goed.

Chica knuffel voor jou! Hopelijk knapt Anniek genoeg op dat je morgen even kan bijkomen.
Chica, beterschap voor jou en je dochter en gefeliciteerd met je nieuwe neefje!!

Quintie, het blijft trekken he, die spookverhalen... hoe ging het bij jouw eerste?

Ik wilde trouwens eigenlijk ook een triptrap ergens op de kop tikken en opknappen maar kan iemand me toevallig vertellen hoe hoog het zitplankje dan is? We hebben nl een vrij hoge tafel en tis wel de bedoeling dat ie er dan gezellig bij kan zitten...

Dufty, ik heb die benen/voetencreme ook gekocht gisteren maar nog niet gebruikt, als ik jouw verhaal lees ga ik dat straks maar meteen even doen. Niet dat ik nou van die dikke voeten heb, maar een beetje verwennerij kan geen kwaad toch???

Zo, en volgens mij heb ik wat over me afgeroepen ofzo, door steeds te zeggen dat ik nergens last van heb. Heb me sinds een paar dagen toch behoorlijk last van mijn bekken!! Kan af en toe niet normaal meer lopen en sommige bewegingen (zoals achterover gaan zitten in een stoel als je al even naar voren geleund zit) gaan eigenlijk helemaal niet meer... en ik heb helemaal geen tijd voor dit soort grappen want ik ben nog veel te druk!!! Denk erover om morgen de osteopaat maar eens te bellen om te vragen of hij iets voor me kan betekenen...

Zit nu wel in dubio, zal ik n og wat gaan doen of niet? Ik moet nog een heleboel (keuken opruimen, gras maaien, muurtje sausen, lijstjes plamuren) maar ik moet de komende week ook nog werken (bijna fulltime want duo-collega met vakantie) dus eigenlijk zou ik met de pootjes op de bank moeten...

Ik begin maar eens met een paar oefeningetjes van de pufjuf en dan zie ik wel hoe het dan gaat...
Woow, wat een zalige dag hè?

Vanochtend Laura weer opgehaald bij m'n ouders. En al zittende in de tuin mijn armen flink verbrand...

Daarna thuis lekker gerommeld in de tuin. Tuinmeubilair afgesopt en een plekje gegeven. Staat weer leuk.

Daarna heerlijk geborreld en gegeten bij vrienden in hun tuin. Laura heeft daar lief gespeeld.

Mèèèn... wat een heerlijk leven zo ! Laura lag pas om 20.30 uur in bed, hihi. Maar aangezien ik vanaf nu verlof heb, kunnen we morgen uitslapen (jihoeoeoeo).

Quintie: ik snap je ongerustheid hoor. Die enge verhalen niet lezen en zelf onderzoeken laten doen. Ik vind het ook nog steeds spannend dat ik teveel vruchtwater heb, maar ik wil er niet aan denken. Het gaat veel vaker goed dan verkeerd. Bel morgen gewoon je VK voor verdere onderzoeken. Ik ga morgen ook de gyn. bellen voor hetzelfde.

Meis: balen van je bekkenpijn !!

Chica: gelukkig knap Anniek weer wat op. Zielig hoor. Laura heeft de waterpokken nog niet gehad, I keep my fingers crossed.

Blog: ik kende de Bloom niet, maar ziet er leuk uit. Wij hebben ook een Tripp Trap, maar die is zeker niet laag hoor. Ligt er ms. aan hoe je 'em instelt.

Dufty: krijg jij ook nog een rondleiding op de verloskunde-afdeling in het zh? Ik heb dit over ruim een week, hoewel ik alle kamers zo'n beetje al ken, hihi. Maar toch goed om alles nog even te zien, zodat ik me kan voorbereiden op de bevalling.

Meiden, ik ben moe.

Ik ga nog even relaxen en vroeg m'n mandje in.

Ciao !
What matters most is how you see yourself
Ben ik ook weer een keertje.

Afgelopen weekend heerlijk doorgebracht samen met man, dochter, zusje en vriend zusje in het huis van m'n ouders, die hebben het helemaal goed bekeken want die zijn lekker op vakantie! Nog een druk weekend gehad eigenlijk en eigenlijk veel te weinig tijd met z'n drietjes doorgebracht.

Manlief is vrijdag lekker gaan fietsen samen met dochter en schoonvader en gisteren had ik de vrijgezellendag van een hele goede vriendin. Trok het eigenlijk niet om de hele middag en avond de hort op te zijn, maar ik wilde het ook echt niet missen. Nu dus echt gesloopt en gammel. Gelukkig nog een paar dagen om te herstellen voor de bruiloft is.

En vandaag is manlief weer een dagje weg met een paar vrienden. Dus we hadden alleen donderdag samen. Wel heerlijk van genoten: dochter ging eind vd middag bij schoonouders logeren omdat wij een verjaardag hadden en daarna uit eten en naar de bios wilden. Uiteindelijk was het te laat om een hapje te eten en ook nog de film te zien die we wilden, dus plannen gewijzigd en in een sjiek restaurant beland waar we ons heerlijk vier uur lang culinair hebben laten verwennen en weer eens gezellig bijgekletst hebben. Deed ons goed!

Chica, fijn dat Anniek er redelijk vanaf lijkt te komen met de waterpokken. Maar goed ook want dat kun je er nu volgens mij echt niet bijhebben. Balen van die harde buiken. Ben "blij" te lezen dat ik niet de enige ben die daar last van heb. Zo anders dan de harde buiken die ik overdag heb, zijn die harde buiken die naar je rug trekken 's nachts. Die doen pijn!!!! Ben nu al zo'n twee weken elke nacht vanaf half vier/vier uur wakker door die stomme harde buiken, zo balen. Voelt nog niet als weeën, maar had tijdens bevalling van dochter ook erge rugweeën dus dat belooft nog wat deze keer vrees ik. Moet dinsdag weer naar de gyn dus dan zal ik het nogmaals voorleggen wat ik er mee moet. Al krijg ik maar een slaappil ofzo om eens een nachtje door te trekken, daar zou ik volgens mij al zó van bijkomen!!!

Vind het ook verleidelijk om hier op het forum van die spookverhalen te gaan lezen, maar heb me tot nu toe kunnen inhouden en dat hou ik maar zo. Het zijn zulke individuele verhalen, het moet wel sterkt zijn als mij dan precies hetzelfde zou overkomen. Alles kan, maar om me daar nu al druk over te gaan maken.... Dat verpest denk ik alleen maar de "voorpret" voor de baby er is.

Meis: ga morgen eens onze triptrapp en hoogte van de eettafel voor je opmeten. Alleen ben ik nu beneden en meetlint ligt twee etages hoger, even te veel voor nu. Neem wel genoeg je rust he, helemaal als je nog zo'n drukte op je werk voor de boeg hebt! Geniet maar lekker van het zonnetje, voetjes omhoog en niet gaan denken aan wat je in de tussentijd gedaan zou kunnen hebben. (maar da's makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het!)

Box: wij hadden een plekje tussen woonkamer en keuken waar we de box wilden, alleen een vierkante was daar net niet praktisch. Daarom hebben wij destijds voor dochter gewoon een wit ledikantje van de IKEA gekocht. Allerdunste matrasje erin (ook IKEA) en je hebt een prima box. En ook absoluut niet duur! Eerst hoge stand en nu al een hele tijd de lage stand, dochterlief zit nog steeds wel regelmatig erin, meestal zonder klagen gelukkig. Wat doen de dames die er ook twee redelijk snel na elkaar krijgen, straks de box weer omhoog voor de baby of toch laaghouden zodat je de oudste soms even kan "opsluiten" in de box. Twijfel nog.

Heb voor de rest wel alles teruggelezen, maar m'n geheugen werkt niet meer helemaal meer naar behoren volgens mij.

Fijne avond iedereen in ieder geval.

liefs
Jane, ik krijg bij ongeveer 36 weken rondleiding door het ziekenhuis waar ik wrsch ga bevallen. (tenzij ik het zh niet haal.... maar daar ga ik niet vanuit).

Oh wat zou ik nu graag een lekker rosé-tje drinken op het terras!!! Zit ik weer aan de cassis of spa rood....
Chica, wat balen van die harde buiken. Zou inderdaad weleens de spanning kunnen zijn... Sterkte!

Meis, ik loop sinds een week of wat ook een stuk minder soepel door bekkenklachten. Lang zitten of staan is geen pretje meer. En 's ochtends voel ik de pijn eigenlijk meteen al. Maar ja, we kunnen nu langzaam gaan aftellen gelukkig en ik hoe ook nog maar een weekje te werken....

Blog, hippe stoel. Ik heb me nog niet verdiept in kinderstoelen omdat ze daar voorlopig nog niet in kunnen. Ook omdat ik Tripp Trapp van mijn zus kan krijgen, maar nooit bedacht dat de hoogte misschien niet klopt... Ik begrijp dat in die Bloom de kindjes dus al vrijwel meteen kunnen liggen. Das wel grappig en gezellig aan tafel!

Jojon, een roseetje zou er inderdaad bij mij ook wel in kunnen.

Vandaag superlekker weer, maar wij hadden van 14 tot 19 uur een familiereunie: binnen!! Echt balen. Gelukkig wel 's ochtends nog in tuin gezeten.

Morgen naar verloskundige. Ben nu 34 weken, dus ik hoop heel erg dat het kindje nu goed ligt, maar ik heb er een hard hoofd in. Ik lijk bijna overal het hoofdje te voelen behalve beneden.... Dus dan misschien maar aan de alternatieve moxa therapie. We shall see!
Jojon, bij ons is de box al bijna een jaar weg (mannetje is nu 19 maanden), dus wij hebben dat dilemma niet. Box dus gewoon op hoge stand!

Heerlijk weer inderdaad, erg genoten vandaag. Morgen eerste dag verlof en zonder zoontje... gek hoor, maar heerlijk!
MissyMB, dochter is hier nu 18 mnd (vroeg je laatst herinner ik me opeens )
blog: ik ben JALOERS!! ik wil ook heel graag de bloom (wilde ik vorige jaar al), maar is zo duur en gewoon niet nodig omdat we al twee keer de tripp trapp hebben.. (en ik vond de ring aan de onderkant ook best wel groot en het huis is al zo vol met al die kinderdingen)

box is hier al een hele tijd weg. zodra zoonlief ging kruipen (7 mnd), zat ie er nooit meer in (daarvoor ook weinig, alleen toen ie heel klein was). ik vind het ook ondingen hoor, staan in de weg, er wordt een boel rotzooi ingegooid en het voelt ook een beetje als opsluiten.. maar in het begin, bij die hele kleintjes, is het wel erg handig..

verder lekker dagje gehad. vriendlief had alle mannen meegenomen naar verjaardag van mijn nichtje. beetje was gedaan, boekje gelezen, zonnetje gezeten. lekker uitgerust voor mijn laatste werkweek.. erg fijn!

en ja: glaasje wijn zou er hier ook wel in gaan. raar is dat, nooit eerder zo gehad. maar goed: nog een paar weekjes en dan kan het weer!

ok... ik ga lekker naar mijn bedje. hoop op goede nacht (hier geen harde buiken 'snachts, maar wel maagzuur) en dan stort ik me in laatste drukke week voorlopig. (hoor van iedereen dat ik er zo vermoeid uit ga zien.. ben ook enorm aan het afvallen in mijn gezicht enzo.. hoop dat met een beetje rust de komende tijd, ik me ook wat beter ga voelen)

sterkte met alle kwaaltjes allemaal. vooral die pijnlijke harde buiken zullen niet fijn zijn. slaap lekker voor straks en tot schrijfs!
Chica: beterschap voor jou en je dochter!

Meis: balen zeg, die bekkenpijn!

MissBR: succes met je laatste werkweek!

O ja, de Bloom... bij Babydump hadden ze ook nog het model van 2008 en een showroommodel. Dus voor de jaloerse dames onder ons.... dan krijg je dus korting!
Jojon: Ik heb helemaal gemist dat jij ook van die harde buiken hebt die doortrekken naar je rug. En je hebt ze bijna elke nacht? Das toch niet echt normaal? Ze doen nl inderdaad echt pijn. Wat zegt de Gyn of VK er bij jouw over? Ik moet morgen kweek laten maken van urine bij HA voor blaasontsteking en verder heeft ze gezegd dat als het erger wordt ik weer moet bellen.

Ben dus ook blij om te horen dat ik niet de enige ben. Ben er best ongerust over, maar ik lees overal dat het niet echt kwaad kan. Hmm ik ga het wel even in de gaten houden. En mezelf heel rustig houden (voorzover dat kan met een 19 mnd dochter die 10 kilo weegt en nog niet kan lopen)
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Ja, die harde buiken lijken mij ook heel heftig. Ik krijg ze alleen als ik me heel erg inspan,gelijk op dat moment zeg maar. Lijkt me best eng zo 's nachts.

Hier ook een et verjaardagen zit ik er zelf ook weleens op. Je hebt er erg lang plezier van. Wij hebben een knaloranje.

De box hebben wij heel lang gebruikt, juist toen Thijs ging kruipen. We wonen op 1 hoog en slapen op 2 hoog. Als ik wilde douchen of er belde iemand aan, ging hij in de box. Vlak voor z'n 2e verjaardag hebben we hem opgeruimd. Hij vond het zelf ook een lekkere plek, dat scheelt natuurlijk.

Quintie, ik zou zeker de vk bellen om te vragen of de echo naar voren geplaatst kan worden. Is echt geen zeuren hoor!

Balen van je bekken Meis, hier lijkt het wat minder te worden. Lang leve de massage!! Donderdag mag ik weer!

Best veel gaan met verlof eind deze week. Ik mag nog 4 weken.... De baas gaat vrijdag op vakantie.

Chica, fijn dat Anniek niet zoveel last ervan heeft. Thijs had het ook 2 weken geleden en is er ook moeiteloos doorheen gefietst. Vooral een havermoutbadje wad een succes.

Hier ook lekker van het weer genoten. Bij vrienden met een kindje van dezelfde leeftijd heerlijk in de tuin gezeten. Eind van de middag ge-bbqed. Thijs lag pas om 21.30 in bed. Veels te laat natuurlijk. Morgen maar een uurtje later naar de creche. Dat kan omdat ik maandags later begin. Eerst nog naar devk.

Ik ga m'n bedje opzoeken!
Randy, succes bij de vk. Hoop dat jullie lekker uitgeslapen hebben vanmorgen! Heb wel met je te doen hoor, nog vier weken werken!!! (over vier weken hoop ik zo ongeveer die baby wel in de wieg te hebben, ben dan precies 38 wkn dus vooral wishfull thinking...)

Chica: heb het wel aangegeven bij de vk dat ik er 's nachts zo last van heb. Ze dacht dat het gewoon een vertraagde reactie van m'n lichaam was, misschien wel omdat ik vaak zo krampachtig zit/lig/beweeg door m'n bekken. Dat zou het bij jou mss ook wel kunnen zijn toch? Hier in ieder geval geen blaasonsteking, wel getest. Maar toch ga ik het morgen wéér duidelijk aangeven bij de gyn dat ik dit niet nog trek tot aan de bevalling, het breekt me echt behoorlijk op. (en manlief ook, het feit dat ik 's nachts zo ongeveer lig te kreunen/puffen van de pijn is ook niet echt bevorderlijk voor zijn nachtrust helaas).

MissBR: klinkt als een lekker dagje gisteren, had je ook wel verdiend na al die drukte en met nog een drukke week voor de boeg. Volgens mij voor heel veel mensen echt aftellen naar het verlof, naar mijn idee zijn er veel dames eind deze week klaar. Gek idee, dan gaat het echt opschieten voordat de eerste babies geboren gaan worden!

Haha, dochter lag vanmorgen al bijna met kleren aan in het badje! In de ochtendchaos stond de tuindeur open en was ik brood aan het smeren, hoor ik opeens een boel gespetter. Was madame met een big smile al haar tuinspeeltjes in het water aan het gooien! Gelukkig alleen natte armen en natte (blote) voeten want had niet echt zin om al zo vroeg schone kleren aan te moeten doen. Maar vandaag komt ze op de creche wrsch heus wel aan haar trekken wat betreft met water spelen!

Krijg zelf ook zo veel energie van dat zonnetje! Alleen tjsa wat moet ik in hemelsnaam met al die energie!? Net al wat aangerommeld in de tuin (ik krijg dit jaar een enorme lading druiven, kiwi's, aardbeien, tomaten en frambozen, heerlijk, verheug me er nu al op!!!) Wat snoei en plukwerk op stahoogte, dat gaat nog wel en alles ziet er weer netjes uit nu. Dadelijk maar even ijsjes halen bij de supermarkt en dan bikini aan en de zon in! Ga vandaag een poging doen om die lelijke witte buik een beetje zon te geven, heb zo'n tankini dus buik is nog zo wit! Factor 50+ van dochterlief erop en dan eens kijken of die kleine babyboy een beetje zonlicht en warmte kan verdragen of dat 'ie dan gaat protesteren!
Energie? Wasda? Ik word juist slomer en slomer. Lig zowat de hele dag op de bank, in de tuin, in bed. Vanavond voor het laatst avonddienst, kijken of ik het trek... Volgende week vrijdag verlof, dat klinkt goed. Nog 'maar' 7 dagen werken. Dan ben ik gewoon al 36 weken...

Wat vervelend Chica en Jojon dat jullie zo'n last hebben van harde buiken. Klinkt pijnlijk.

Quintie, heb je de verloskundige nog kunnen bellen over de afspraak?

Padababa, ook hier een dikke knuffel.

Ik ga zo m'n brood maar eens smeren voor vanavond. En dan richting ziekenhuis. Voordeel is wel dat het daar lekker koel is, ik vind het nu zo heet!

PS. Ik wil ook rosé!!!
Goeiemorgen!

chica: 10 kilo bij 19 maanden? hmm...mijn jongste is net 14 maanden en weegt al 11 kilo.. (en loopt ook nog niet helaas).. ik vond m al zo'n bolletje gelukkig kan ie wel zelf de trap op, dat scheelt enorm!

vanmorgen even lekker bij de fysio geweest en de boel laten masseren. even goed begin van drukke week. (en zojuist begonnen met chocola hier op werk omdat een van de secretaresses dat mee had. ach ja, zo kom ik de dagen wel door!

energie heb ik ook totaal niet meer nee. zelfs niet in de zon. maar met het zonnetje is wel alles veel vrolijker en de jongens lekker naar buiten is wel fijn.

ok, ga beginnen aan de dingen die moeten vandaag.. fijne dag en tot later!
Hallo!

Rosé? Neeeee, een lekkere koude zoete witte wijn.. daar heb ik zin in. Maar niet nu pas hoor, dat wil ik maanden!

De vk bel ik om 12:00 uur, dan is hun telefonisch spreekuur. Ik vind het niet kunnen om de spoedlijn hiermee te bellen.

Box: zoon is bijna 3 dus gaat er echt niet meer in! Hij vond het wel altijd een heel lekker plekje om even rustig te spelen, net als Thijs. Ik moet vriend alleen nog even eraan herinner dat ie de box omhoog moet halen.

Meis; bij mijn eerste zwangerschap was ik zo onbevangen en zorgeloos! Ik had heel veel energie, bijna geen klachten en tja, ik dacht er niet eens over na dat het mis kon gaan. Volgens mij ben ik pas na de bevalling gaan beseffen wat voor wonder het eigenlijk is en wat er allemaal mis had kunnen gaan. Deze zwangerschap ben ik dan ook heeeeel anders ingegaan. In alle opzichten. En tja, anders is het nu dan ook in alle opzichten!

Chica en Jojon; vervelend zeg, die heftige harde buiken!! Nachtrust is nu nog zo belangrijk en waardevol! Ik hoop dat het gauw beter zal gaan.

Randy en Ring; ik vind het knap dat jullie tot 36 weken doorwerken hoor!! Dat doen volgens mij niet veel vrouwen.

Nou... is het al bijna 12:00 uur? Hmmm...
energie?? Nee hier ook niet. Vandaag eerste dag vrij en wel heel gek gevoel... aan de ene kant van alles willen doen en aan de andere kant ook helemaal niets. Zo maar eens paar dingetjes opruimen en dan broodje eten.

Quintie, succes zo.

En rose, witte wijn (droog) en koude biertjes: jammiee!! Maar goed nog even geduld! Ik ben morgen alweer 35 weken en mag weer naar vk.
Quinty: het is 12u geweest, ben erg benieuwd naar het antwoord van de vk is. Denk aan je meid. Makkelijk gezegd, maar probeer echt niet teveel te strsssen, voor jou niet goed en voor de baby niet goed he!

MissBR: hier ook net 10 kg bij 18 mnd. Maar meisjes zijn toch vaak iets fijner dan jongens volgens mij. En ach, wat scheelt die kilo nu echt, zwaar is het tillen toch wel. Wel fijn dat ze zelf de trap op kunnen, dat scheelt idd een hoop gesjouw. Nu nog zelf de trap af, maar dat duurt wrsch nog even voordat ze dat kunnen! (hier in de buurt trouwens ook een buurmeisje wat nu zo'n negen mnd is, die weegt nu al 11 kg, over "bolletje" gesproken :-) ) Kan me zo voorstellen dat je zoontje dadelijk opeens snel gaat lopen als hij niet meer de jongste is en toch wat meer zelf z'n ding zal moeten gaan doen als jij met de baby bezig bent.

Zo de boodschapjes zijn weer in huis, dus terug de zon in! Stomme AH trouwens, staat in de folder van die groenteplantjes dus ik denk leuk dat kan er ook nog wel bij in de tuin, komkommer en paprika heb ik nog niet. Hebben ze alleen de tomatenplantjes binnengekregen.... Grrr baal ik dan zo van want was speciaal naar de AH gereden ipv de supermarkt hier veel dichterbij.
Gelukt!! Pffff wat een opluchting!

Bij de vk aan de telefoon moest ik ineens huilen van alle spanning... ze begreep het heel goed en kwam met allemaal geruststellingen, maar ja dat is een beetje mosterd nu natuurlijk. Ze vond het goed dat ik de afspraak probeerde te vervroegen en ik mag a.s. woensdag! Gelukkig maar, twee nachtjes slapen is beter dan acht natuurlijk...
Gelukkig quinty, toch maar goed dat je hebt gebeld dan. Ga voor je duimen woensdag dat alles goed is, vast wel!
jojon, ik hoop stiekem nog wle dat ie de komende 6 weken nog leert lopen, dat zou enorm schelen. ik denk namelijk dat ie juist erg aanhankelijk zal worden als zijn zus er is (is ie al wel, maar vooral naar vriendlief.. als we er allebei zijn, negeert ie mij volkomen).

zojuist gebeld door kraamzorg om een afspraak te maken voor de telefonische intake.. kan dan niet ter plekke.. ach ja, heb ik wat om naar uit te kijken volgende week (en even mijn vragen en opmerkingen op papier te zetten)

Quintie: heel fijn voor je dat je nu woensdag al mag. scheelt toch enorm in de zenuwen.

ok, ga weer verder, zo weer afspraak!
MissBR: Tja Anniek is altijd een beetje aan de kleine en lichte kant geweest hoor. Ooohhhh ik zou ook zo graag willen dat ze loopt als die kleine er is, maar ik denk echt niet dat dat erin zit, helaas helaas.

Quinty: Super zeg dat je het verzet hebt en een opluchting volgens mij

MissyMB: Hoe bevalt de eerste dag verlof onze kind? Heerlijk toch. Tja misschien ben je dan een ontaarde moeder ofzo, maar ik vind het soms heerlijk zon dagje zonder kind dat je kan doen en laten wat je zelf wilt. Geniet maar lekker.

Meis: Heeft de osteopaat je nog goede tips gegeven over je bekkenklachten? Balen dat je ze nu alsnog oploopt. Hopelijk kun je nog wat verlichting vinden.

Maria: En? Is het gedraaid? Zo niet, ga je dan aan de Moxy therapie met een sigaar tussen je tenen Moet er wel om lachen maar ik zou het ook proberen hoor. Hier ligt ze nl ook nog niet goed maar ik begreep van de VK dat ze nog tot 36 weken de tijd heeft om te draaien (en dat zijn we helaas nog niet)

Blog: ik weet wat de bloom is en ik weet ook dat deze super gaaf is en ook super duur. Maar ik kan je niet helpen met tips. Ik snap ook niet helemaal waarom je de trip trap te laag vond? De meeste stafels hebben een standaard hoogte en dat heeft de trip trap ook. Bij ons past deze precies aan de tafel.

Jane: je klinkt al een stuk beter, gaat het ook echt beter met je?

'

Jojon: Ik vind die pijnlijke harde buiken echt niet normaal hoor. Ik zou het echt even aankaarten. Ik heb trouwens gister een oud topic hier op het forum erover gelezen. Moet je even googlen op harde buiken en viva. Daar staan verschillende dingen die je misschien nog kunnen helpen om vragen te stellen aan de gyn. Ik ben erg benieuwd naar zijn antwoorden.

Ring: veel succes met de avonddienst want dat moet zeker niet makkelijk zijn voor een hoogzwangere (pfoe wat zijn sommige van jullie al lekker ver, ik ben jaloers haha) gelukkig is het je laatste.

Net 2 dozen opgehaald. Die van de prenatal en die van het kruidvat. Ik helemaal naar dat filiaal van kruidvat, zijn ze op. Grmbl, echt irritant want ze waren ze vergeten te bestellen. Ik zie dat ik daar niet zo blij mee was omdat ik toch speciaal daarvoor kom. Begint ze een heel verhaal dat IK begrip moet hebben dat het vorige week hemelvaart was en ze niet kon bestellen. Nou echt waar, ze deed toch bitchy. Ik had echt zoiets van: hallo, je kan ook gewoon even sorry zeggen en zeggen dat je het kan voorstellen dat het vervelend voor me is dat ik voor niks ben gekomen. Is dat nu zo moeilijk? Bah service, of het woord klant is een woord dat ze hier niet meer kennen in Ned. Wat dat betreft is de crisis daar wel goed voor hoor, gaan ze eindelijk weer eens een beetje hun best doen voor je.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Oh wat dat betreft kunnen jullie wel jaloers op me zijn Chica en MissBR, dochterlief loopt hier alweer zo'n half jaartje. Niet dat dat altijd even handig is overigens, want madame kan heel hard rennen en ik ren er nu niet meer zo handig achteraan.... Ik kan gelukkig wel lekker gewoon buiten spelen met haar, dankzij de buurvrouwen die haar dan snel pakken als dametje de straat op dreigt te rennen. Maar goed, het scheelt over het algemeen idd een hoop gesjouw als ze zelf lopen.

Chica bedankt voor de tip, ik zal eens gaan googelen dadelijk. (toch geen spookverhalen hoop ik he?)

Hoe vind je de babydozen? Die van het kruidvat vond ik een beetje tegenvallen (hoezo verwend nest ) helemaal als je die van de prenatal ernaast zet. Maar ja een gegeven paard.....

Jammer, het trekt hier helemaal dicht nu en het wordt echt stikbenauwd. Had gehoopt dat het nog bbq weer zou zijn, maar dat zit er denk ik niet in. Ga zo maar het zwembadje opruimen, komt er vandaag denk ik niet meer van en als dochterlief hem ziet en ze mag er niet in, dat wordt vast een drama. Kan ik dat beter voor zijn!
He meiden,

wat ben ik jaloers op degenen die nu al lekker thuis zijn.....nouja vooral het lekker en klachtenvrij thuis zijn nnatuurlijk. Ik zit hier zonder airco te zweten met een kleine in de buik die alleen maar van links naar rechts wil draaien en dan het mooiste...

mijn vervanging is per mail bij mij nog neergooid dat ik voglende week maar zelf nog een hele grote / belangrijke bespreking moet doen en daarna ( na dinsdag) ook het verslag nog helemaal moet schrijven (3 a-4 op zijn minst). En dat terwijl donderdag voglende week mijn laatste dag is en ik voor haar nog sowieso verschillende rapportages (totaal ca 20 pag.) moet schrijven.

Sorry voor de ego in dit bericht, maar hier wordt ik dus zo moe en sikkeneurig van dat ik bijna zeg, ik stop nu en begin 2 weken eerder met mijn verlof.

Meiden met harde buiken: sterkte, ik herken het niet, aleen bij inspannign een ongemakkelijk gevoel. Maar het niet kunnen slapen herken ik absoluut...nu al 4 dagen niet lager dan 2 uur achter elkaar.

Snappen jullie trouwens nog iets van jullie blaas??

als ik thuis ben moet ik iedere 10 a 15 min...op mijn werk 1x per 2 a 3 uur......rara hoe kan dat?

Kruidvat: wij hadden dezelfde slechte ervaring...ook 2x moeten gaan en toen we hem eenmaal hadden zaten er alleen maar verlopen (lees einddatum 2006!!) bonnen in en verder bijna niets..zonde van de moeite. Ook klantenservice doete r neits mee.

Kinderstoel: wij hebben er een van bopita met een tafeltje er onder. Zelf ook in zo een gezeten en mijn moeder vertelt dat ze die gebruikte tot ik 3 of 4 jaar was.

Box: overgenomen van zus van vriendin. Beuken met lade..ach de troep moet toch ergens heen.....

ok: ik moet weer aan de rapportage...gggggggrrrrrrrrrrooooooommmmmmm
Mijn zoontje loopt ook al vanaf dat hij 13 maanden is. Inderdaad wel prettig, maar hij is ook erg snel... In de wagen wil hij absoluut niet en daarom draag ik hem toch ook nog vaker dan me lief is. Hij weegt nu 12,5 kg ofzo. Ik merk alleen wel dat ik toch moet oppassen, want krijg nu elke dag meer last van mijn rug en wordt steeds stijver.

Eerste dagje was lekker, alleen kan ik me nog niet echt overgeven aan het ontspannen.. komt vanzelf denk ik! Net even wat kleren gekocht voor zoontje en a.s. dochtertje.. leuk, maar nu moe en erg slap. Maar even met een kopje bouillon op de bank.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven