Uitgerekend tweede helft december

vrijdag 9 april 2021 om 12:49
Voor iedereen die nét positief getest heeft en uitgerekend is in de tweede helft van December!
Het wachtwoord van dit account is te verkrijgen bij de schrijvers, door in te loggen op dit account kan je zelf de tabel bijwerken.
Viviette 
Mevrouw_Pluis
Het wachtwoord van dit account is te verkrijgen bij de schrijvers, door in te loggen op dit account kan je zelf de tabel bijwerken.
Naam | Leeftijd | Kind# | UD | Echo | Afspraken | Bijzonderheden |
Ronja | 30 | 2 | 17-12 | 30 juli termijnecho | begin augustus vk | ![]() |
Wolkje84 | 37 | 2 | 20-12 | ? | - | ![]() Ivf1.0 |
Preggie90 | 30 | 2 | 16-12/17-12 | 26-05 | - | termijnecho 26-05/15:30 - mk '19 |
Boterbloem30 | 29 | 1 | 31-12 | 22-07 pretecho. 12-08 20 weken echo | 30-7 hartje luisteren | - |
Miesje93 | 27 | 1 | 25-12 | 02-07 | 24-06 | mk okt '20 |
Selin26 | 31 | #2 | 26-12 | 16/06 NIPT en termijnecho | - | ![]() |
Burg23 | 34 | #1 | 14-12 | 31-05 | - | ![]() |
momoff3 | 32 | 4 | 28-12 | 3-06 termijnecho | - | mk dec '20 |
Naam | xx/xx | # | xx-xx | xx-xx | - | - |
Naam | xx/xx | # | xx-xx | xx-xx | - | - |

Mevrouw_Pluis

anoniem_64b7cf16a15f3 wijzigde dit bericht op 19-07-2021 13:51
38.81% gewijzigd

dinsdag 11 mei 2021 om 19:37
Daar is niet iedereen het over eens, maar het komt wel op hetzelfde neer. Als je nuchter prikt en na een maaltijd en evt een derde keer kan je al zien of er sprake is van sterk wisselende bloedsuikerspiegels. Sommige vk praktijken doen er moeilijk over. Als je wilt kan ik je doorverwijzen naar meer info (via bijv facebookgroep van de geboortebeweging waar deze kwestie vaak wordt besproken).
Sterkte met je draken haha. Hier eentje maar en die ligt gelukkig want ik ben echt zo bizar misselijk dat ik er ook maar in duik.
woensdag 12 mei 2021 om 18:20

woensdag 12 mei 2021 om 20:10
Nee het rare is dat mijn lichaam echt vraagt naar vettig eten. Het denken aan groenten en fruit alleen al maakt me meer misselijk

Groenten al helemaal niet, behalve dan zoals vanmiddag tussen mijn smos kaas en ham

woensdag 12 mei 2021 om 20:20
Haha oke! Ik was gister echt mega ziek na soep met kokosmelk. Denk vanwege het hoge vetpercentage. Ik moest telkens niet aan brood met pindakaas denken, maar vandaag geprobeerd en gaat eigenlijk heel goed. Ik vind zuur juist fijn nu, dus zure appel in stukjes ook. En laatst zure matten gegeten haha. Vandaag wel stuk beter dan gister waardoor ik direct onzeker ben! Maandag heb ik weer echo.
donderdag 13 mei 2021 om 09:57
Wat vervelend dat jullie zo misselijk zijn! Bij mij valt dat reuze mee, zolang mijn maag maar niet leeg raakt. Ik ben wel regelmatig licht in m’n hoofd, maar m’n bloeddruk is ook lager (wat er natuurlijk ook bijhoort). Word wel elke dag zenuwachtiger voor de echo van maandag. Heb jij dat ook Saga? Hoe laat mag jij? Ik mag weer pas in de middag!

donderdag 13 mei 2021 om 10:06
Ik heb weer om half negen gepland! Anders trek ik het niet! Ik ben mega zenuwachtig ja, omdat het de vorige keer rond 10 weken mis ging, als er nu gewoon groei is die klopt met de eerste echo ga ik ervan uit dat het goed is. Ik realiseerde me vanmorgen opeens dat borstvoeding opeens minder pijn doet en ook wat minder misselijk, dus had nog gekeken of de echo morgen kon, maar ze zijn denk ik vrij ivm Hemelvaart enzo.Burg23 schreef: ↑13-05-2021 09:57Wat vervelend dat jullie zo misselijk zijn! Bij mij valt dat reuze mee, zolang mijn maag maar niet leeg raakt. Ik ben wel regelmatig licht in m’n hoofd, maar m’n bloeddruk is ook lager (wat er natuurlijk ook bijhoort). Word wel elke dag zenuwachtiger voor de echo van maandag. Heb jij dat ook Saga? Hoe laat mag jij? Ik mag weer pas in de middag!
Licht in hoofd heb ik in zwangerschap ook veel meer! En mijn hartslag is wel 7-10 slagen per minuut hoger dan normaal!
donderdag 13 mei 2021 om 10:21
Oh wat een onrustige dagen voor je! Wel heel fijn dat je ‘s morgens meteen kan, voor mij was dat geen optie dan staan de follikelmeting echo’s gepland op de afdeling. Ik voel me ook onzeker hoor. Heel blij dat we maandag weer even mogen spieken. Ook zo’n raar gevoel dat ik al zo veel van dat kleine boontje houd, en daarom zo bang ben om het kwijt te raken.... (dit klinkt heel hormonaal)
Mijn hartslag is nog meer verhoogd! Moet ik ook ontzettend aan wennen omdat ik van mezelf echt een ‘sportershart’ heb met 55 slagen per minuut.
Mijn hartslag is nog meer verhoogd! Moet ik ook ontzettend aan wennen omdat ik van mezelf echt een ‘sportershart’ heb met 55 slagen per minuut.
donderdag 13 mei 2021 om 11:54
Burg23 zodra de test positief is, beginnen de plannen en de dromen. Dus niet per se hormonaal, ik denk hartstikke normaal.
Saga, wat vervelend dat je eerder wilde maar het niet lukt... kan me goed voorstellen dat je nu je tegen die mijlpaal aan zit, je extra zenuwachtig bent.
Ik heb morgen de echo (tabel niet bijgewerkt Ivm vakantie) pas om half 4, maar maak me ook geregeld zorgen. Mijn missed abortion was met 8.5 ongeveer, maar toen lag de baby wel al achter op groei. Ik hoop dat ik morgen een springend boontje zie. Met 9+1 kan dat soms al wel, toch?
Saga, wat vervelend dat je eerder wilde maar het niet lukt... kan me goed voorstellen dat je nu je tegen die mijlpaal aan zit, je extra zenuwachtig bent.
Ik heb morgen de echo (tabel niet bijgewerkt Ivm vakantie) pas om half 4, maar maak me ook geregeld zorgen. Mijn missed abortion was met 8.5 ongeveer, maar toen lag de baby wel al achter op groei. Ik hoop dat ik morgen een springend boontje zie. Met 9+1 kan dat soms al wel, toch?

vrijdag 14 mei 2021 om 21:37
Klopt de datum die je noemt dan wel? Want ik zou met datum 17 maandag 9+3 zijn, dus met 21e dacht ik dat je maandag 8+6 zou zijn.boterbloem30 schreef: ↑14-05-2021 20:10Ik ben tijdens de vorige echo minstens een week terug gezet. Ik ben volgende week donderdag waarschijnlijk 8 weken. Zou misschien wel eerder kunnen als ik bel, maar dan kan mijn man niet mee. Vind het wel fijn om samen te gaan.

vrijdag 14 mei 2021 om 22:38
Och boterbloem wat spannend zeg! Jeetje. Gaat alles nog goed tot nu toe?
En preggie wat fijn dat bij jou alles goed was!
Voor saga en burg23 nog even spannende dagen.
Hopelijk voor allemaal snel maandag dan!
Hier veel misselijk, maar kan mandarijntjes wel goed verdragen en idd alles wat naar men bekkie staat heb ik zin in.
Maar soms erna heb ik spijt ivm misselijk zijn haha
En preggie wat fijn dat bij jou alles goed was!
Voor saga en burg23 nog even spannende dagen.
Hopelijk voor allemaal snel maandag dan!
Hier veel misselijk, maar kan mandarijntjes wel goed verdragen en idd alles wat naar men bekkie staat heb ik zin in.
Maar soms erna heb ik spijt ivm misselijk zijn haha
zaterdag 15 mei 2021 om 07:30
Boterbloem wat spannend voor jou, ik duim dat alles gewoon goed is!
Herkenbaar die verhoogde hartslag! Heb nu ook een rusthartslag van rond de 70,voorheen rond de 64.
Hier ook nog steeds misselijk, de hele dag door, maar gelukkig niet overgeven dus het is draaglijk. Het is gewoon dat beroerde gevoel en vieze smaak in men mond
Herkenbaar die verhoogde hartslag! Heb nu ook een rusthartslag van rond de 70,voorheen rond de 64.
Hier ook nog steeds misselijk, de hele dag door, maar gelukkig niet overgeven dus het is draaglijk. Het is gewoon dat beroerde gevoel en vieze smaak in men mond

zondag 16 mei 2021 om 15:27
@Preggie90 ben gelukkig de hele week aan het werk, dus dan gaat de tijd wel snel voorbij en is het zo donderdag. Dan kan ik tenminste samen met mijn man gaan. Nog 'even' geduld.
@Sága 21-12 was op basis van de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Maar blijkbaar was mijn eisprong laat (heb nooit ovulatietesten gedaan, dus zou zomaar kunnen) en/of was de innesteling laat. De UD zal dus inderdaad nog wel wat naar achter worden gezet, maar weet nog niet precies wanneer die zal zijn.
@Momoff3 wel wat last van licht bloedverlies de afgelopen dagen, dus het is nog afwachten wat er donderdag uit de echo komt!
Vreselijk die misselijkheid hé, heb er ook regelmatig last van
@Selin26 thanks voor het duimen. Ik blijf ook hopen dat alles goed is! Maar ik hou rekening met alle scenario's..
Vervelend dat jij ook zo misselijk bent! Gelukkig dat je niet hoeft over te geven!

@Sága 21-12 was op basis van de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Maar blijkbaar was mijn eisprong laat (heb nooit ovulatietesten gedaan, dus zou zomaar kunnen) en/of was de innesteling laat. De UD zal dus inderdaad nog wel wat naar achter worden gezet, maar weet nog niet precies wanneer die zal zijn.
@Momoff3 wel wat last van licht bloedverlies de afgelopen dagen, dus het is nog afwachten wat er donderdag uit de echo komt!
Vreselijk die misselijkheid hé, heb er ook regelmatig last van

@Selin26 thanks voor het duimen. Ik blijf ook hopen dat alles goed is! Maar ik hou rekening met alle scenario's..
Vervelend dat jij ook zo misselijk bent! Gelukkig dat je niet hoeft over te geven!

zondag 16 mei 2021 om 19:27
Boterbloem wat spannend voor jullie. Nog een paar dagen volhouden. Hopelijk vliegt de tijd en hebben jullie een prachtige echo.
Preggie Wat geweldig dat jullie een mooie echo hebben gehad! Kun je nu meer genieten?
Momof3 Ik herken dat! Dan heb ik ergens heel veel trek in; eet ik er te veel van - en daarna zo vol dat ik me misselijk voel.
Selin Hoop dat de misselijkheid snel zakt! Ook vervelend van de vieze smaak in je mond
Saga Heel veel succes morgenochtend! Hopelijk wordt het een heel mooie dag voor ons
Hier sinds een paar dagen ontzettend MOE. Ik vind het spannend, maar heb tegelijkertijd zin in morgen
Preggie Wat geweldig dat jullie een mooie echo hebben gehad! Kun je nu meer genieten?
Momof3 Ik herken dat! Dan heb ik ergens heel veel trek in; eet ik er te veel van - en daarna zo vol dat ik me misselijk voel.
Selin Hoop dat de misselijkheid snel zakt! Ook vervelend van de vieze smaak in je mond

Saga Heel veel succes morgenochtend! Hopelijk wordt het een heel mooie dag voor ons

Hier sinds een paar dagen ontzettend MOE. Ik vind het spannend, maar heb tegelijkertijd zin in morgen