Uitgerekend tweede helft december

vrijdag 9 april 2021 om 12:49
Voor iedereen die nét positief getest heeft en uitgerekend is in de tweede helft van December!
Het wachtwoord van dit account is te verkrijgen bij de schrijvers, door in te loggen op dit account kan je zelf de tabel bijwerken.
Viviette 
Mevrouw_Pluis
Het wachtwoord van dit account is te verkrijgen bij de schrijvers, door in te loggen op dit account kan je zelf de tabel bijwerken.
Naam | Leeftijd | Kind# | UD | Echo | Afspraken | Bijzonderheden |
Ronja | 30 | 2 | 17-12 | 30 juli termijnecho | begin augustus vk | ![]() |
Wolkje84 | 37 | 2 | 20-12 | ? | - | ![]() Ivf1.0 |
Preggie90 | 30 | 2 | 16-12/17-12 | 26-05 | - | termijnecho 26-05/15:30 - mk '19 |
Boterbloem30 | 29 | 1 | 31-12 | 22-07 pretecho. 12-08 20 weken echo | 30-7 hartje luisteren | - |
Miesje93 | 27 | 1 | 25-12 | 02-07 | 24-06 | mk okt '20 |
Selin26 | 31 | #2 | 26-12 | 16/06 NIPT en termijnecho | - | ![]() |
Burg23 | 34 | #1 | 14-12 | 31-05 | - | ![]() |
momoff3 | 32 | 4 | 28-12 | 3-06 termijnecho | - | mk dec '20 |
Naam | xx/xx | # | xx-xx | xx-xx | - | - |
Naam | xx/xx | # | xx-xx | xx-xx | - | - |

Mevrouw_Pluis

anoniem_64b7cf16a15f3 wijzigde dit bericht op 19-07-2021 13:51
38.81% gewijzigd

dinsdag 21 december 2021 om 17:21
dinsdag 21 december 2021 om 17:31
dinsdag 21 december 2021 om 20:13
Gestript en acupunctuur gisteren gehad. Ik had ook de 41 weken controle en daar was alles goed. Had in de ochtend al contracties die niet heviger werden of frequenter werden. Dus dat strippen en de acupunctuur heeft het wel door laten zetten denk ik…
Baarkruk was eerste wens, in mijn hoofd zou dat soepeler moeten gaan. Maar uiteindelijk komt de baby waar die komt hè.
Allemaal toitoitoi! Ik duim voor jullie!
Baarkruk was eerste wens, in mijn hoofd zou dat soepeler moeten gaan. Maar uiteindelijk komt de baby waar die komt hè.
Allemaal toitoitoi! Ik duim voor jullie!

dinsdag 21 december 2021 om 21:19
zondag 26 december 2021 om 01:51
Wij hebben een kerstkindje gekregen! Onze zoon is op eerste kerstdag (op donderdag ben ik geslaagd gestript) om 3.55 uur geboren. Heb een snelle, heftige, maar prachtige badbevalling gehad in het zkh zonder pijnbestrijding, en m’n zoon zelf kunnen aanpakken in het water met z’n oogjes open. Heb steeds niet geslapen, maar high on life!
Benieuwd wie er volgt!
Benieuwd wie er volgt!

zondag 26 december 2021 om 11:01
Ik ben uit alle groepsapps gegaan, dat scheelt al enorm Miesje. En verder geen last van gelukkig, maar heb een latere uitgerekende datum gezegd. En ook wel duidelijk in dat het om een maand of twee gaat waarin de baby kan komen, niet om een dag. Vond het de vorige keer namelijk ook echt super irritant.
zondag 2 januari 2022 om 20:02
Na een hel van een bevalling die na 27 uur alsnog in een spoed keizersnede eindigde, omdat ons zoontje in nood kwam, zijn wij 30 december papa en mama geworden. Ons zoontje had ondanks de nare bevalling een goede start en sinds gisteren zijn wij dan ook weer thuis. Nu proberen deze nare bevalling een plekje te geven en volop genieten van ons zoontje.
zondag 2 januari 2022 om 20:26
Allereerst gefeliciteerd met jullie zoontje Mies!!! Ik hoop dat jullie spoedig herstellen, neem je tijd en wees lief voor jezelf. Ik hoop dat je alsnog volop kunt genieten, hij is er!!!
Hoop dat het met iedereen goed gaat. Ons zoontje is alweer langer dan een week bij ons. De tijd gaat zo snel en langzaam tegelijk.
Hoop dat het met iedereen goed gaat. Ons zoontje is alweer langer dan een week bij ons. De tijd gaat zo snel en langzaam tegelijk.
zondag 2 januari 2022 om 21:37

zondag 2 januari 2022 om 22:12
Gefeliciteerd met je kindje Miesje en wat naar dat het op een sectio is uitgelopen. Neem je rust en tijd alles te verwerken, mijn ervaring is dat diti echt nodig is. Mocht je merken dat je last blijft houden kan ik het boek “perfecte bevallingen bestaan niet” erg aanraden. Staan fijne oefeningen in.
Hier is vanmorgen een kindje geboren! Een par dagen over de 42 weken. Al helemaal ingesteld op 43 weken en tot mijn verbazing kreeg ik vorige nacht serieuze voorweeen. Na ook een dag zette dit door en heb ik thuis een jongetje hands off gebaard. Wat een ervaring aangezien mijn eerste baring ook op een spoedsectio uitliep en onder narcose was.
Hier is vanmorgen een kindje geboren! Een par dagen over de 42 weken. Al helemaal ingesteld op 43 weken en tot mijn verbazing kreeg ik vorige nacht serieuze voorweeen. Na ook een dag zette dit door en heb ik thuis een jongetje hands off gebaard. Wat een ervaring aangezien mijn eerste baring ook op een spoedsectio uitliep en onder narcose was.

maandag 3 januari 2022 om 12:44
Het ging heel soepel, had wel hele heftige weeen en veel dubbele en snel na elkaar. Bad hielp enorm. Maar voor zo’n groot kind en eerste keer vaginaal ging het super!
En over de 42 weken vond ik niet spannend! De risico’s zijn vrij klein en ik voelde hem elke dag gewoon goed bewegen. De placenta was ook helemaal perfect, heb m extra goed laten bekijken. Geen spoortje van veroudering.
En over de 42 weken vond ik niet spannend! De risico’s zijn vrij klein en ik voelde hem elke dag gewoon goed bewegen. De placenta was ook helemaal perfect, heb m extra goed laten bekijken. Geen spoortje van veroudering.
anoniem_405524 wijzigde dit bericht op 05-01-2022 19:39
40.00% gewijzigd
woensdag 5 januari 2022 om 13:38
@Preggie90 gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Veel geluk samen!
@Burg, gefeliciteerd met jullie kerstkindje! Klinkt als een mooie bevalling! Voor jullie ook veel geluk!
@Miesje gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Klinkt als een heftige bevalling. Ik hoop dat je er goed over kunt praten met je partner/omgeving en dat je het een plekje kunt geven. Veel geluk in elk geval voor jullie!
@Ronja gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Wat fijn dat het nu een goede ervaring was! Veel geluk!
Ik ben inmiddels ook al een tijdje bevallen. Geheel onverwachts met 38.1 weken. De bevalling was wel echt enorm heftig en uitgelopen op een spoed keizersnede. We zijn nu inmiddels 2,5 week verder en het herstel gaat goed. Ik kan elke dag meer gelukkig. De bevalling kan ik ook steeds beter een plekje geven door er veel over te praten met mijn partner.
@Burg, gefeliciteerd met jullie kerstkindje! Klinkt als een mooie bevalling! Voor jullie ook veel geluk!
@Miesje gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Klinkt als een heftige bevalling. Ik hoop dat je er goed over kunt praten met je partner/omgeving en dat je het een plekje kunt geven. Veel geluk in elk geval voor jullie!
@Ronja gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Wat fijn dat het nu een goede ervaring was! Veel geluk!
Ik ben inmiddels ook al een tijdje bevallen. Geheel onverwachts met 38.1 weken. De bevalling was wel echt enorm heftig en uitgelopen op een spoed keizersnede. We zijn nu inmiddels 2,5 week verder en het herstel gaat goed. Ik kan elke dag meer gelukkig. De bevalling kan ik ook steeds beter een plekje geven door er veel over te praten met mijn partner.
donderdag 6 januari 2022 om 20:36
Hoi iedereen!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindjes!
Hier is ons zoontje geboren op 29 december na ook een horrorbevalling die na 3 kwartier persen ook is geëindigd in een spoedsectio onder narcose ..
Heftige verwerking gehad de afgelopen week maar nu begint het stilaan wel een plaatsje te krijgen. Miesje en boterbloem sterkte met verwerken van de heftige bevalling
we zijn dus niet alleen,ik leef met jullie mee!!
Geniet van jullie kleintjes!
Liefs!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindjes!
Hier is ons zoontje geboren op 29 december na ook een horrorbevalling die na 3 kwartier persen ook is geëindigd in een spoedsectio onder narcose ..
Heftige verwerking gehad de afgelopen week maar nu begint het stilaan wel een plaatsje te krijgen. Miesje en boterbloem sterkte met verwerken van de heftige bevalling
we zijn dus niet alleen,ik leef met jullie mee!!
Geniet van jullie kleintjes!
Liefs!
donderdag 6 januari 2022 om 22:51
Wat vervelend zulke nare ervaringen. Krijgen jullie ondersteuning om dit een plekje te geven (mocht je dat willen natuurlijk)? Lijkt me intens als je het ene voor ogen hebt en vervolgens onder narcissen gebracht moet worden.
Hopelijk kunnen jullie allemaal een weg vinden.
Hoe gaat het met alle kleintjes? Hier een pittig mannetje die nu ook wel wat last krijgt van krampen in de avond. Zo zielig! We proberen hem te helpen, maar hij wil eigenlijk vrij weinig op zulke momenten. De borstvoeding liep we meteen super goed & hij drinkt enorm vaak en enorm graag. Dus dat is prima. Ben benieuwd hoe het bij jullie gaat!
Hopelijk kunnen jullie allemaal een weg vinden.
Hoe gaat het met alle kleintjes? Hier een pittig mannetje die nu ook wel wat last krijgt van krampen in de avond. Zo zielig! We proberen hem te helpen, maar hij wil eigenlijk vrij weinig op zulke momenten. De borstvoeding liep we meteen super goed & hij drinkt enorm vaak en enorm graag. Dus dat is prima. Ben benieuwd hoe het bij jullie gaat!
vrijdag 7 januari 2022 om 03:14
Hier weinig ondersteuning om de bevalling een plekje te geven, maar ik heb er ook niet om gevraagd. Er over praten met mijn partner is voor mij ook wel voldoende. Ik heb de keizersnede wel bewust mee kunnen maken gelukkig, ik kreeg een ruggeprik.
Wat zielig van de krampjes preggie! Dat was hier de eerste week ook. Infacol heeft daar erg goed bij geholpen. Sindsdien heeft hij eigenlijk geen last meer. Fijn dat de borstvoeding ook goed op gang is gekomen!
Hier een heel tevreden mannetje. Soms in de avond een beetje onrustig. Ik heb borstvoeding geprobeerd te geven, maar door de heftige bevalling vrij snel besloten over te gaan op flesvoeding. Hier doet onze kleine het ook super op!
Wat zielig van de krampjes preggie! Dat was hier de eerste week ook. Infacol heeft daar erg goed bij geholpen. Sindsdien heeft hij eigenlijk geen last meer. Fijn dat de borstvoeding ook goed op gang is gekomen!
Hier een heel tevreden mannetje. Soms in de avond een beetje onrustig. Ik heb borstvoeding geprobeerd te geven, maar door de heftige bevalling vrij snel besloten over te gaan op flesvoeding. Hier doet onze kleine het ook super op!