Het Kasteel
woensdag 18 maart 2009 om 19:49
Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!
**snuft**
9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.
**fluit om de butler**
Schiet eens op met die koffers, Joh!
Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!
Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
maandag 25 mei 2009 om 11:03
Helleu! Even snel een teken van leven; we hebben zaterdag de meeste spullen van MM verhuisd. Een deel bij zijn ouders neergezet (en daar mee gesmuld van de vis op de schottelbraai van zijn vader ) in de stromende regen weer een aanhanger volgeladen (piep en kraak, zeiden mijn spieren en botten) en in de stromende regen in Provinciedorp uitgeladen, veel op zijn plek gezet, opgeruimd, puin in de aanhanger geladen (maar dat kan pas woensdag naar de stort, ontdekten wij, na een nuchtere opmerking van de Onmisbare Buuv... ) een kastje gekocht voor in de hal, nieuwe inbouwspotjes voor de badkamer, gesport samen, schoongemaakt, de schuur opgeruimd en opnieuw ingericht (MM), de veranda ingericht met de oude eettafel van MM en mijn oude keukenstoelen (ziet er zo leuk uit nu! lampjes op tafel, lantaarn erbij, erg knussig), nog meer opgeruimd en de was weggewerkt want ook nog kleren enzo van MM. Daarnaast heb ik steeds een paar uur gewerkt want Gekkenhuis en me druk gemaakt om goede afspraken op papier te krijgen bij de mediator met de Aso. En dat laatste zou vrijdagavond goed kunnen komen mits niet al te veel verschillen van inzicht en anders moet het terug naar de rechtbank. KUT.
Morgen moeten we w.s. de Gezinsbak van MM gaan halen in de buurt van Lil-stad en woensdag mag ik in de blauwe ogen van mijn niet onknappe tandarts kijken.
Dat je effe snapt dat ik jullie niet vergeten ben.
ZOENEN!
Morgen moeten we w.s. de Gezinsbak van MM gaan halen in de buurt van Lil-stad en woensdag mag ik in de blauwe ogen van mijn niet onknappe tandarts kijken.
Dat je effe snapt dat ik jullie niet vergeten ben.
ZOENEN!
maandag 25 mei 2009 om 12:22
Hai Bloes! We waren al bang dat MM je inetrnetaansluiting had doen verdwijnen
Ik heb de tandarts overleefd, ben twee vullingen en heul schone tanden rijker. En hoef pas over 6 maanden weer, ook heel fijn wel een lamme bek nu, van de verdoving. Maar dat gaat over.
Suup, hoe aat je spannende dag? En Darly, hoe is het bij jou met je gekke cheffin?
Ik heb de tandarts overleefd, ben twee vullingen en heul schone tanden rijker. En hoef pas over 6 maanden weer, ook heel fijn wel een lamme bek nu, van de verdoving. Maar dat gaat over.
Suup, hoe aat je spannende dag? En Darly, hoe is het bij jou met je gekke cheffin?
maandag 25 mei 2009 om 14:39
He fijn, over 6 maanden pas weer! Heb je je nieuwe tandpasta-smile al geoefend of kan dat pas als de verdoving is uitgewerkt?
Gekke cheffin gedraagt zich heel vriendelijke en onderdanig. Ik weet het niet...ik heb een beetje een onbestemd onheilspellend gevoel. Maar ik ben ongesteld dus daar zal het wel aan liggen
Suup hoe gaat ie?
Gekke cheffin gedraagt zich heel vriendelijke en onderdanig. Ik weet het niet...ik heb een beetje een onbestemd onheilspellend gevoel. Maar ik ben ongesteld dus daar zal het wel aan liggen
Suup hoe gaat ie?
maandag 25 mei 2009 om 20:57
Ik snao iets niet... ik zie net een reclame voorbijkomen van durex play, beleef een intenser orgasme bla bla bla en dan op de achtergrond de hoge trillertjes van de Koningin van de nacht uit de opera Die Zauberflote. Zouden de reclamensen van Durex weten dat deze aria die holle Rache heet?.......
Darly woensdag toch tweede gesprek? Boodschap bij gekke cheffin dus wel aangekomen, maar dit kan natuurlijk nooit lang goed gaan. Ik krijg er een beetje rommelende orkaan gevoel bij....
Tila dapper ding, tandarts overleefd. Niet al te pijnlijk bekkie nu?
Bloes, aan jou heeft het niet gelegen als het vrijdag mis gaat. Spannend hoor. Leuk dat het huis inrichten zo goed gaat. Officieel samenwonend nu dus
M'anas alweer internetverbinding?
Lil, bijna GG weer in het huis, goed gegaan vandaag met Dotta zindelijk maken? Sterkte met drukke week voor de boeg.
Mims alles goed?
Ik ben stuk. Morgen hele dag cursus dus ik duik er vanavond maar eens heel vroeg in.
Darly woensdag toch tweede gesprek? Boodschap bij gekke cheffin dus wel aangekomen, maar dit kan natuurlijk nooit lang goed gaan. Ik krijg er een beetje rommelende orkaan gevoel bij....
Tila dapper ding, tandarts overleefd. Niet al te pijnlijk bekkie nu?
Bloes, aan jou heeft het niet gelegen als het vrijdag mis gaat. Spannend hoor. Leuk dat het huis inrichten zo goed gaat. Officieel samenwonend nu dus
M'anas alweer internetverbinding?
Lil, bijna GG weer in het huis, goed gegaan vandaag met Dotta zindelijk maken? Sterkte met drukke week voor de boeg.
Mims alles goed?
Ik ben stuk. Morgen hele dag cursus dus ik duik er vanavond maar eens heel vroeg in.
maandag 25 mei 2009 om 21:38
* Zet een zonnebril op tegen de verblindende schoonheid van de tanden van Tilalia*
Ben een beetje pissig. Weten jullie het ontharingsdebacle nog te herinneren? Nu staat in het concept Ouderschapsplan dat ik de hoofdverzorging doe van de kinderen; dus de kleding, kapper, schoenen enzo.
kennelijk wil de Breikut nog even wat op mijn bord schijten. Ze heeft een knipcursus gedaan en "met instemming van de Bloesjes" zo zeggen zij zelve, hun haar weer afgeknipt!
Godnondeknetter, waarom blijft dat gekke wijf niet van mijn kinderen af???
MM zegt dat ze me uit de tent lokken en dat ik dus vrijdag pas moet reageren en dan heel koel.
Mag ik een ijskast op mijn rug? Dank u.....
Ben een beetje pissig. Weten jullie het ontharingsdebacle nog te herinneren? Nu staat in het concept Ouderschapsplan dat ik de hoofdverzorging doe van de kinderen; dus de kleding, kapper, schoenen enzo.
kennelijk wil de Breikut nog even wat op mijn bord schijten. Ze heeft een knipcursus gedaan en "met instemming van de Bloesjes" zo zeggen zij zelve, hun haar weer afgeknipt!
Godnondeknetter, waarom blijft dat gekke wijf niet van mijn kinderen af???
MM zegt dat ze me uit de tent lokken en dat ik dus vrijdag pas moet reageren en dan heel koel.
Mag ik een ijskast op mijn rug? Dank u.....
maandag 25 mei 2009 om 21:57
Sjongejonge Bloes wat een *&#^%-wijf! *legt een zacht koud washandje op Bloes haar voorhoofd, een poef onder haar voeten en schenkt een lekker glas wijn in*
Jeumig wat een Noodweer ineens!! Moest als een idioot alle ramen dicht doen want ze waaiden er bijna uit leek wel!
*gaat onder een dekentje op de bank zitten*
Jeumig wat een Noodweer ineens!! Moest als een idioot alle ramen dicht doen want ze waaiden er bijna uit leek wel!
*gaat onder een dekentje op de bank zitten*
maandag 25 mei 2009 om 22:39
dinsdag 26 mei 2009 om 07:33
*zet koffie neer*
Ik moet zo naar cursus, hele rare avond/nacht gehad. Was na mijn laatste posting echt gaan slapen, werd een uur later uit een hele diepe slaap wakker omdat de telefoon ging en daarna ineens de deurbel. en weer de deurbel. Had mijn kattenoppasvriendinnetje haar huissleutel vergeten. Ik heb halfslapend haar sleutel gegeven en weer in slaap gevallen. Later ging de telefoon nog een keer, maar die heb ik maar laten rinkelen.
Voor cursus nog even telefonisch interviewtje. pfff rare dagen dit.
Ik moet zo naar cursus, hele rare avond/nacht gehad. Was na mijn laatste posting echt gaan slapen, werd een uur later uit een hele diepe slaap wakker omdat de telefoon ging en daarna ineens de deurbel. en weer de deurbel. Had mijn kattenoppasvriendinnetje haar huissleutel vergeten. Ik heb halfslapend haar sleutel gegeven en weer in slaap gevallen. Later ging de telefoon nog een keer, maar die heb ik maar laten rinkelen.
Voor cursus nog even telefonisch interviewtje. pfff rare dagen dit.
dinsdag 26 mei 2009 om 07:36
**wentelt Bloes in de hagelstenen die hier vanmorgen vroeg vielen om koel te blijven**
Raar Breiblad. Knipt ze d'r eigen kinderen ook? Of hebben die niet van dat mooie haar, zoals de Bloesjes?
Mijn kaak doet zeer. Alsof ze er veel te veel kracht op hebben uitgeoefend. Stom.
Wat een noodweer vannacht. Hagelstenen, niet normaal meer. Ik werd wakker van een geluid dat ik helemaal niet kon plaatsen, keek naar buiten en zag dus (terwijl het schemerde en ik geen bril op had) de hagel op straat liggen.
Hopen jullie met me mee dat het droog blijft vandaag? MK heeft schoolreisje in Lilstad!
**zet koffie neer**
**en haalt Bloes uit de hagelstenen**
BNiet onderkoeld raken, natuurlijk!
Raar Breiblad. Knipt ze d'r eigen kinderen ook? Of hebben die niet van dat mooie haar, zoals de Bloesjes?
Mijn kaak doet zeer. Alsof ze er veel te veel kracht op hebben uitgeoefend. Stom.
Wat een noodweer vannacht. Hagelstenen, niet normaal meer. Ik werd wakker van een geluid dat ik helemaal niet kon plaatsen, keek naar buiten en zag dus (terwijl het schemerde en ik geen bril op had) de hagel op straat liggen.
Hopen jullie met me mee dat het droog blijft vandaag? MK heeft schoolreisje in Lilstad!
**zet koffie neer**
**en haalt Bloes uit de hagelstenen**
BNiet onderkoeld raken, natuurlijk!
dinsdag 26 mei 2009 om 09:09
Hier ook wakker, niet van telefoon maar van 'omgooi' (adequte Dot-term voor wat er vannacht allemaal te horen was) en Dot's bijbehorende paniekaanval. Zo, wat was het meisje bang, en ik kon het me ook wel voorstellen wat het was echt Geweld daarbuiten. Helaas heeft dat alles ook alle trein- en autoverkeer hier omver geschopt, dus ik kwam niet bij mijn bijeenkomst van vanmorgen (ik kwam niet eens de stad uit, ook niet met de auto. Dat is echt bizar, na een uur nog steeds hemelsbreed 200 meter van je huis verwijderd zijn). Dus nu zit ik in totale frustratie thuis, af te wegen of het nog zin heeft. Volgens de Baas moet ik hier blijven en de bijeenkomst de bijeenkomst laten, maar ja. Ik zou er zijn! Grmbl. Maar ze heeft gelijk dat ik mijn tijd beter kan besteden dan in de file staan om uiteindelijk alleen maar mee te lunchen, dus vermoedelijk ga ik de frustratie maar op een rapportage gooien of zo. Stom gedoe.
Eerst maar eens een bak koffie maken.
Eerst maar eens een bak koffie maken.
dinsdag 26 mei 2009 om 09:47
Koffie!
Geen relaxte nacht dus in het Kasteel. Ik heb overal doorheen geslapen en mijn kroost ook, hoop ik. Anders het ik wat gemist. (MM heeft alles wel gehoord en lacht mij nu uit)
Vrijdagavond hoeven jullie niette heulen; Aso kon bij nader inzien toch niet en nu wordt het w.s. volgende week woensdag. waarvoor ik mijn afspraak moet verzetten met de Klusjesman dus de irritatie is compleet. Grrrrr, Hansworst. Kan de bliksem er niet een keer flink op inslaan?
Bij nadere beschouwing is "hoofdverzorging" wel een leuke term in deze context, trouwens.
Ik hoor net van MM dat we de Gezinsbak niet kunnen ophalen omdat er iets stuk is en gerepareerd moet. Hij baalt en dat gebeurt niet snel.
Geen relaxte nacht dus in het Kasteel. Ik heb overal doorheen geslapen en mijn kroost ook, hoop ik. Anders het ik wat gemist. (MM heeft alles wel gehoord en lacht mij nu uit)
Vrijdagavond hoeven jullie niette heulen; Aso kon bij nader inzien toch niet en nu wordt het w.s. volgende week woensdag. waarvoor ik mijn afspraak moet verzetten met de Klusjesman dus de irritatie is compleet. Grrrrr, Hansworst. Kan de bliksem er niet een keer flink op inslaan?
Bij nadere beschouwing is "hoofdverzorging" wel een leuke term in deze context, trouwens.
Ik hoor net van MM dat we de Gezinsbak niet kunnen ophalen omdat er iets stuk is en gerepareerd moet. Hij baalt en dat gebeurt niet snel.
dinsdag 26 mei 2009 om 11:39
Hier ook een slechte nacht gehad. Vreselijk wakker gehouden door het onweer en de felle lichtflitsen waardoor het iedere keer leek alsof ik het licht in mijn slaapkamer aan en uit deed. Verder heb ik last van na-weeen van de verkoudheid dus ik heb zo'n irritant kriebelhoestje die mij ook om de 10 minuten wakker maakte. Zucht. En vervolgens rond 06.00 in slaap gevallen en dwars door de wekker heen geslapen waardoor ik al veels te laat de file inging en dus bijna anderhalf uur te laat op kantoor was. En gisteren was ik ook al te laat dus dat is weer koren op Chefin's molen. Nou ja...shit happens hoor....
*zet koffie neer voor de andere nachtbrakende Kasteeldames*
*zet koffie neer voor de andere nachtbrakende Kasteeldames*
dinsdag 26 mei 2009 om 14:39
Hier logischerwijs ook noodweer.
Eerst de avond doorgebracht op een droog, want overdekt, balkon. Glaasje wijn erbij en genoten van het schouwspel der natuurgeweld.
Naar bed gegaan met de balkondeur open, en in slaap gevallen met het geruis van de boomblaadjes en het knetteren van de lucht op de achtergrond.
Maar ja... toen begin het op een belachelijk tijdstip te hagelen en te hozen. Ik werd door de knallen van de hagelstenen op mijn ijzeren balkonplaten uit een Hele Diepe slaap getilt, en bedacht me slaapdronken dat de was nog op het balkon hing en dat het nu vast niet meer droog want overdekt was daar.
Dus heb ik mij om een uur of vier uit bed gehezen, ben ik mijn string het balkon op gegaan, en heb daar de, gelukkig nog wel droge, was staan afhalen terwijl de dikke druppels en hagelstenen tegen mijn lichaam ketsten.
Maar echt wakker bleek ik nog niet, want ik heb alle schone en droge was in een wasmand gepleurd, en deze wasmand op het balkon laten staan onder de balkonplantenbakken. Balkonplantenbakken waar het modderwater uitstroomde.
En dus doe ik vandaag de was.
Verkouden!
Eerst de avond doorgebracht op een droog, want overdekt, balkon. Glaasje wijn erbij en genoten van het schouwspel der natuurgeweld.
Naar bed gegaan met de balkondeur open, en in slaap gevallen met het geruis van de boomblaadjes en het knetteren van de lucht op de achtergrond.
Maar ja... toen begin het op een belachelijk tijdstip te hagelen en te hozen. Ik werd door de knallen van de hagelstenen op mijn ijzeren balkonplaten uit een Hele Diepe slaap getilt, en bedacht me slaapdronken dat de was nog op het balkon hing en dat het nu vast niet meer droog want overdekt was daar.
Dus heb ik mij om een uur of vier uit bed gehezen, ben ik mijn string het balkon op gegaan, en heb daar de, gelukkig nog wel droge, was staan afhalen terwijl de dikke druppels en hagelstenen tegen mijn lichaam ketsten.
Maar echt wakker bleek ik nog niet, want ik heb alle schone en droge was in een wasmand gepleurd, en deze wasmand op het balkon laten staan onder de balkonplantenbakken. Balkonplantenbakken waar het modderwater uitstroomde.
En dus doe ik vandaag de was.
Verkouden!
Wat wilde ik nou toch typen?