Uitgerekend tweede helft december

vrijdag 9 april 2021 om 12:49
Voor iedereen die nét positief getest heeft en uitgerekend is in de tweede helft van December!
Het wachtwoord van dit account is te verkrijgen bij de schrijvers, door in te loggen op dit account kan je zelf de tabel bijwerken.
Viviette 
Mevrouw_Pluis
Het wachtwoord van dit account is te verkrijgen bij de schrijvers, door in te loggen op dit account kan je zelf de tabel bijwerken.
Naam | Leeftijd | Kind# | UD | Echo | Afspraken | Bijzonderheden |
Ronja | 30 | 2 | 17-12 | 30 juli termijnecho | begin augustus vk | ![]() |
Wolkje84 | 37 | 2 | 20-12 | ? | - | ![]() Ivf1.0 |
Preggie90 | 30 | 2 | 16-12/17-12 | 26-05 | - | termijnecho 26-05/15:30 - mk '19 |
Boterbloem30 | 29 | 1 | 31-12 | 22-07 pretecho. 12-08 20 weken echo | 30-7 hartje luisteren | - |
Miesje93 | 27 | 1 | 25-12 | 02-07 | 24-06 | mk okt '20 |
Selin26 | 31 | #2 | 26-12 | 16/06 NIPT en termijnecho | - | ![]() |
Burg23 | 34 | #1 | 14-12 | 31-05 | - | ![]() |
momoff3 | 32 | 4 | 28-12 | 3-06 termijnecho | - | mk dec '20 |
Naam | xx/xx | # | xx-xx | xx-xx | - | - |
Naam | xx/xx | # | xx-xx | xx-xx | - | - |

Mevrouw_Pluis

anoniem_64b7cf16a15f3 wijzigde dit bericht op 19-07-2021 13:51
38.81% gewijzigd

maandag 17 mei 2021 om 09:05
We hebben een bewegende baby gezien! Exact dezelfde termijn gemeten als de vorige keer. Hartslag was al 170. Man wat spannend, ik keek niet naar het scherm, maar het was eigenlijk heel snel duidelijk. Wat een verschil met de keer dat het een missed abortion bleek te zijn. Dit was een tussentijdse echo, heb de officiële termijn over twee weken gepland.
maandag 17 mei 2021 om 15:18
Ohhh wij hebben ook een perfect dansende baby gezien
Eerst sliep hij/zij met beentjes gekruist en handen voor het gezicht (zo schattig), maar toen werd hij/zij wakker en spartelde in de rondte. Zo bijzonderrr
Volgende echo op 31 mei is nog in het zkh (11w6d). NIPT gesprek loopt ook nog via zkh, moet 45 min telefonisch consult aan vooraf gaan - dat zal 3 juni plaats vinden. As donderdag bloed prikken en volgende week vrijdag afspraak met de internist. Ze verwachten eigenlijk dat m'n schildklier dan helemaal goed is, dus dan mag ik alsnog naar de vk. Het maakt mij verder niet uit
Nu eerst lekker nagenieten

Volgende echo op 31 mei is nog in het zkh (11w6d). NIPT gesprek loopt ook nog via zkh, moet 45 min telefonisch consult aan vooraf gaan - dat zal 3 juni plaats vinden. As donderdag bloed prikken en volgende week vrijdag afspraak met de internist. Ze verwachten eigenlijk dat m'n schildklier dan helemaal goed is, dus dan mag ik alsnog naar de vk. Het maakt mij verder niet uit

Nu eerst lekker nagenieten

maandag 17 mei 2021 om 21:17
Ow wat fijn van de goede echo's zeg! Yeahhh
Heerlijk nagenieten voor jullie!
(Hoe kom ik in de tabel erbij?!) Mss een domme vraag hoor hahaa.
Ik ben sinds 2dagen nog misselijker maar braken lukt dan gewoonweg niet... blegh
Verder heel moe en ja met kleintjes in huis kan je iets minder snel slapen tussendoor...
Heerlijk nagenieten voor jullie!
(Hoe kom ik in de tabel erbij?!) Mss een domme vraag hoor hahaa.
Ik ben sinds 2dagen nog misselijker maar braken lukt dan gewoonweg niet... blegh
Verder heel moe en ja met kleintjes in huis kan je iets minder snel slapen tussendoor...

woensdag 19 mei 2021 om 11:32
woensdag 19 mei 2021 om 12:33
Ja, heel herkenbaar Selin! Ik ben vandaag ook weer enorm misselijk. Ik hoef ook niet over te geven, maar ik heb vandaag letterlijk al 20 keer gekokhalsd denk ik.. Slap en moe ben ik ook. Heb nergens kracht voor. Mijn man kookt sinds 2 weken elke avond, want alleen bij de gedachte ga ik al bijna over mijn nek. Ik hoop in elk geval dat al deze kwaaltjes een goed teken zijn.
woensdag 19 mei 2021 om 12:46
Wat rot dat jullie zo misselijk zijn! Ik mag daarover niet klagen. Bij mij komt het af en toe met vlagen. Ik heb van die 'sea bands' bij de apotheek gehaald (kun je gebruiken bij reisziekte, chemokuur & zwangerschap) en zodra ik die om doe als ik misselijk ben, wordt het minder. Maar ik vraag me af of het zou helpen als je zo misselijk bent als jullie
Verder probeer ik verdeeld over de dag kleinere porties te eten (droge toastjes, bakje yoghurt, kommetje soep) en zuig ik regelmatig op een pepermuntje. Ik heb het gevoel dat ik misselijk word als mijn maag leeg is. Ik hoop dat het snel minder wordt bij jullie!

Verder probeer ik verdeeld over de dag kleinere porties te eten (droge toastjes, bakje yoghurt, kommetje soep) en zuig ik regelmatig op een pepermuntje. Ik heb het gevoel dat ik misselijk word als mijn maag leeg is. Ik hoop dat het snel minder wordt bij jullie!

woensdag 19 mei 2021 om 14:55

woensdag 19 mei 2021 om 17:51
Als het goed is heb je het hoor! Momof3.
Continu misselijk maar niet overgeven herken ik, ik heb dit sinds week 5 en het is iets beter na week 9, maar ik moet na eten wel of rustig aan of echt liggen om te voorkomen dat ik heel erg misselijk word. Ook erg moe en tegelijkertijd met hele leuke projecten bezig, dus het wisselt per dag hoe productief.
Continu misselijk maar niet overgeven herken ik, ik heb dit sinds week 5 en het is iets beter na week 9, maar ik moet na eten wel of rustig aan of echt liggen om te voorkomen dat ik heel erg misselijk word. Ook erg moe en tegelijkertijd met hele leuke projecten bezig, dus het wisselt per dag hoe productief.

woensdag 19 mei 2021 om 21:59
Okee klinkt wel herkenbaar ja.
Ja wij zitten middenin een flinke verbouwing dus dat is al pittig. Men partner is werken en erna in het nieuwe huis bezig. (Nu al 2m en nog 2m te gaan haha) Dus k ben eigenlijk elke dag alleen met men 3draakjes. En de jongste is een drama opt moment qua slapen dus ik ben echt gesloopt.
Ik wil zoveel maar k kom gewoon letterlijk niet vooruit.
Morgen weer een ochtendje werken.
We gaan het weer meemaken haha.
miesje veel succes morgen! Hoelaat mag je?
Ja wij zitten middenin een flinke verbouwing dus dat is al pittig. Men partner is werken en erna in het nieuwe huis bezig. (Nu al 2m en nog 2m te gaan haha) Dus k ben eigenlijk elke dag alleen met men 3draakjes. En de jongste is een drama opt moment qua slapen dus ik ben echt gesloopt.
Ik wil zoveel maar k kom gewoon letterlijk niet vooruit.
Morgen weer een ochtendje werken.
We gaan het weer meemaken haha.
miesje veel succes morgen! Hoelaat mag je?
donderdag 20 mei 2021 om 07:31
Bedankt ik mag gelukkig al om 9:00 en vanmiddag telefonische intake.
Wat vervelend van de misselijkheid bij een aantal van jullie. Ik heb daar gelukkig geen last van, alleen als ik 's morgens te lang wacht met ontbijten en af en toe 's avonds na het eten.
Vermoeidheid ken ik wel en dat verschilt van dag tot dag. Vooral op dagen dat ik heb gewerkt (zwaar fysiek werk) ben ik bij thuiskomst niks meer waard.
Wat vervelend van de misselijkheid bij een aantal van jullie. Ik heb daar gelukkig geen last van, alleen als ik 's morgens te lang wacht met ontbijten en af en toe 's avonds na het eten.
Vermoeidheid ken ik wel en dat verschilt van dag tot dag. Vooral op dagen dat ik heb gewerkt (zwaar fysiek werk) ben ik bij thuiskomst niks meer waard.