NIET groepje

18-04-2009 14:13 4958 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 212.340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Goedemorgen

Ook ik gaat werken tot straks
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
haha Yam, die tandjes :-)

Toen Terror ze kreeg heeft ie me 3 x "gebeten" zodra hij dat deed maakte ik hem los van de borst en legde ik hem in de box. En probeerde ik het na een half uurtje opnieuw :-)

Kolven kon ik echt niet. Maar goed, ik was altijd bij hem, en hij bij mij, dus het hoefde niet eens
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Moge ladies.
Engie, dit soort moronen is in staat om als een blok in slaap te vallen bij keiharde muziek.

Zit jij lekker wakker te wezen om de buurman te pesten die er vervolgens doodleuk doorheen slaapt..

Roos, fijn dat de patient het uitje in de zon waardeerde. Kan het me wel voorstellen ook..

Goeiemorgen.
is deze dag al voorbij ?

mag ik m overslaan ?

kwam vanmorgen mn bed uit en stapte verkeerd, de messen door mn bekken , met andere woorden " blijft u vandaag maar zitten"

schoonzus zou met me naar de markt , moment dat schoonzus hier heen komt en ik yammini nog even wil verschonen en nieuwe kleren aan wil hijsen piest ze met een fraaie boog over haar schone pakkie .

dus au au au au au au etc de trap op, nieuwe kleren ... au au au au etc de trap weer af ... yammini kotst het grand foulard op de bank vol , alsook haar schone kleren. zucht au au au au au weer naar boven , schone kleren au au au au weer naar beneden

schoonzus gearriveerd en yammini gaat in de slaaphouding liggen ... ja nu kun je twee dingen doen

yammini te bed leggen en besluiten thuis te blijven

yammini meenemen dan slaapt ze in de auto , dan moet je haar bij de markt wakker maken waarna ze niet meer goed gaat slapen en je de rest van de middag van een bokhumeur kan genieten ...

fijn ik blij dus thuis werp mini te bed, plop speen er in , mini gaat slapen .... ik weer naar beneden ....whaaaahaaaaa speen eruit .. god god god gloeiende ... zus naar boven plop speen er in ... zus naar beneden en veel plezier bij de markt gewenst ....

zus weg ... whaaahwaaaa speen er uit ... au au au trap weer om hoog plop speen er in slapen ... au au au weer naar beneden.

moet nog even een overboeking doen E dentifier blijkt er niet veel zin in te hebben

tingdong deurbel blaf blaf blaf boedha op tilt ... whaaaawhaaaa mini weer wakker ... een of andere klootviool van de EON energie of ik goedkoper energie wil ... NEE IK BETAAL GRAAG TEVEEL

strompel weer naar boven plop speen erin .. slapen ...

ik wil vandaag overslaan

Klote bekken ook.... En zal je altijd zien dat yammini je dan heen en weer laat strompelen.

Kom hier, krijg je een dikke
Even gal spuien lucht op

gedeelde smart is halve smart enzo
Jah, is lekker soms

Slaapt de wurm nu wel lekker?
gelukkig wel, ik denk dat ik ook nog even ga slapen , dan is deze dag vlug voorbij
oh ik krijg morgen trouwens de consulent van t gemeentehuis over de vloer ivm mn scootmobiel aanvraag.
Oh! Ik hoop dat je zonder gedoe gewoon een scootmobiel krijgt met goeie vering

Slaaplekker. Ga ik weer verder met mijn saaie klus
oh Yammie toch wat kut zulke dagen zeg ! Ik hoop dat het snel overgaat, de dag, je bekken, de bel, alles :-)

Durf bijna niet te melden dat ik juist een goede dag heb

Stond op met koppijn. Bracht tut naar school, kwam thuis kreeg bij aanblik van depressieve teringzooi in huis een pracht van een paniek aanval. ( Ik ben zo'n watje, gelukkig werkt de ad, anders zou ik nu nog zitten janken ) Na 1 uur eigenwijs zijn besloot ik toch maar een oxazepammetje te nemen, en verdomd. Het kut gevoel ebte weg als sneeuw voor de zon, en ik heb als een razende opgeruimd, schoongemaakt, stofgezogen, wassen gedraaid, wassen gevouwen, wassen opgehangen

Nu een peukie en dan naar de kinderboerderij. Dat beloof ik al dagen aan terror maar het komt er steeds niet van...
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Voor Boro
haaaaaai, eerste werkdagje van de 4 zit er op, naar de markt geweest, 4 leuke stoffies gescoord om tuniekjes van te maken, nog ff iets gedronken op een terrasje en toen weer naar huis

klinkt als een rotdag Yammie, kom hier, krijg een voorzichtige

Boro, goed dat je toch iets hebt ingenomen

verder nog mensen die een nodig hebben? Heb er genoeg hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Arme Yamuna.

Mijn werk voor vandaag zit erop, alleen nog koken vanavond. En de afwas doen als ik slim ben.
Hoi

haaaaai Pruttie

hebbie goeie zin?
Altijd

Ben bijna klaar hier. En dan heb ik nog een half uurtje om te shoppen voordat de winkels dichtgaan.

Gelukkig maar een half uurtje, anders loopt het uit de hand

Van de zon word ik shopverslaafd!!
volgens mij hadden er meer mensen daar last van vanmiddag, het was harstikke druk op de markt
zo daar was ik weer en ik ben moe zucht

eerst mezelf maar eens aanzetten om iets te eten te fabriceren

knuffel voor yam

en go boro
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik heb ook zin om te shoppen.

Ik heb kruiden geplant en de katten hebben alles gedaan om me tegen te werken. Zij hebben 2 eigen kattengrasplantjes maar je snapt al wat Bo uit mijn plantenbak trok, mijn bieslook. Welke kat lust nou bieslook?

Toen kwam ik erachter dat de nieuwe schoenen die terug moesten naar een vriendin van mij omdat ik ze niet pas, als speeltje hebben gefungeerd. Er lag een muis in waar ze waarschijnlijk mee hebben gespeeld en 1 schoen is helemaal bekrast. Baal ervan.

Ik had vandaag een briefje opgehangen of ik van iemand een hogedrukspuit mocht lenen. Belde net een buurjongen aan, mag hem van hem lenen. Yes. Kan ik eindelijk goed mijn terras schoonmaken (voor Roos komt hihihi).
jaha, het moet natuurlijk wel tiptop zijn als ik kom he
Hoooooooooooooi.

MV bij de Aldi geweest dat je bieslook geplant hebt?
668, the neighbour of the Beast
Nee vertel me niet dat het daar in de aanbieding is he!
Ik had drie bakjes op een leuk rekje, vorige week; bieslook, peterselie en basilicum, geloof ik. Die staan hier op de vensterbank gezellig te wezen.
668, the neighbour of the Beast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven